შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ქაოსი. #23


13-06-2016, 16:01
ავტორი ჯია
ნანახია 3 924

-ბავშვი როგორ არის?
-ძლიერი სისხლდენა გქონდათ და სამწუხაროდ ნაყოფის შენარჩუნება ვერ მოხერხდა...

მეგონა მომესმა.. ემას გავხედე, რომ დავრწმუნებულიყავი, რომ უბრალოდ მომესმა. მისმა თვალებმა კი, ექთნის ნათქვამი დამიდასტურეს. სულის რაღაც ნაწილი ამომეცალა, გულში ისეთი მტკივნეული ჩხვლეტა ვიგრძენი, მეგონა აღარ აძგერდებოდა.. გავიყინე, ცრემლიც კი არ მომდიოდა.
-კირა, არ ვიცი როგორ დაგამშვიდო. უბრალოდ.. ხდება ხოლმე. მთელი ცხოვრება წინ გაქვს. -ემა მომიახლოვდა და ხელზე დამიწყო ფერება.
-კიდევ ბევრჯერ დაორსულდები და ძალიან ბევრი პატარა გეყოლება. -სევდიანად გამიღიმა ებბიმ.

-ლაშა არ მოსულა? -ვიკითხე რამოდენიმე წუთიანი პაუზის შემდეგ. გოგოებმა ერთმანეთს გადახედეს.. -ემა..
-არა, ჯერ არ გამოჩენილა.

ვერ ვაანალიზებდი ვერაფერს, ტვინი გადამეწვა. პრინციპში, არც მინდოდა იმ მდგომარეობის გააზრება, რომელშიც ვიყავი.

-აქედან როდის გაგვიშვებენ? -ვიკითხე სუსტი ხმით.
-დღეს თუ კარგად იქნები, ხვალ, თუ არადა ზეგ.
-ახლავე მინდა აქედან წასვლა. -წელის ტკივილის მიუხედავად წამოვჯექი.
-არ შეიძლება, კირა. -ჩემი შეჩერება სცადა ემამ.
-არ მინდა აქ ყოფნა. -ხმა ამიკანკალდა და ვგრძნობდი კიდევ ვინმე თუ შემეწინააღმდეგებოდა პანიკაში ჩავვარდებოდი.
-დილამდე რაღა დარჩა, დამაძინებელს გაგიკეთებენ და გამოიძინებ.
გაცეცხლებული სახით ავხედე ემას, ადგომა მინდოდა და ჩადგმული გადასხმა მიშლიდა ხელს. კათეტერი გამოვიგლიჯე ხელიდან და წამოვდექი.
-ჩემი ტანსაცმელი სად არის? -ვიკითხე სიბრაზით. -ემა!
-მოგცემ ახლავე. -პატარა კარადიდან ჩემი ნივთები აიღო და მომაწოდა.
-კირა, ნუ ხარ ჯიუტი. შეიძლება სიცხემ აგიწიოს ან ისევ დენა აგიტყდეს. -გაიბრძოლა ებბიმ..
-და მერე რა? მუცელი არ მომეშალოს? -სიმწრით ჩამეცინა და ვიკითხე ირონიულად.
-კიდევ ხომ გინდა ბავშვი? თავს უნდა გაუფრთხილდე.
-წავედით. -მაიკაც გადავიცვი და ნელა წავედი კარისკენ.
ყველაფერი მტკიოდა, მაგრამ არ ვიმჩნევდი.. ყველაზე მწარე სულის და გულის ტკივილი იყო, რომელთანაც ფიზიკური ტკივილი არაფერია. არც ექიმების წინააღმდეგობა მაინტერესებდა, არავის გაფრთხილებას ვუსმენდი. მხოლოდ სახლში მინდოდა...

-კირა, სახლში მისვლა ხომ იცი, რომ საშიშია? -გამაფრთხილა ემამ მანქანაში, როდესაც ჩავსხედით.
-მე დამტოვეთ და თქვენ წადით. -ვუთხარი უემოციოდ და ფანჯარაში გავიხედე. როგორც ჩანს, მიხვდნენ შეწინააღმდეგებას აზრი რომ არ ჰქონდა, და სახლისკენ დავიძარით.

პირდაპირ ჩემი და ლაშას ოთახში ავედი, ლაშას მხარეს დავწექი და მის ბალიშს ჩავეხუტე.
-გემუდარები მალე გამოჩნდი.. -ამოვიხავლე და თავი ბალიშში ჩავრგე.
ამდენი ნერვიულობისგან მალევე გავითიშე და ჩამეძინა.

მეორე დღესაც არ გამოჩნდა ლაშა. უკვე ნერვები აღარ მყოფნიდა.. ყველა და ყველაფერი მაღიზიანებდა. ემას მოკვლა მინდოდა ხოლმე ექიმის დანიშნული წამლებით, რომ მომადგებოდა. ებბის კი სიამოვნებით დავახრჩობდი მაშინ, როდესაც ჭამას მაძალებდა.

-გინდა მკვდარი დახვდე ლაშას? -თავზე დამადგა დოინჯშემორტყმული ემა.
-დაბრუნდეს და არ დავეძებ. -ავხედე თვალებაცრემლიანებულმა.
-შენი ნერვიულობით რამე შეიცვლება?
-თავს ვერ ვერევი.. -წამოვდექი საწოლიდან.
-საით?
-ლაშას კაბინეტში..

ლაშას სუნი ახლა უფრო მძაფრად ვიგრძენი.. მაგრამ ამჯერად მტკივნეულად. კატასტროფაა, როდესაც არ იცი სად არის ადამიანი, რომელიც გიყვარს. ამბობენ, ცხოვრება ბუმერანგიაო. ახლა ვიგემე ამ გამონათქვამის სიმწარე.. ახლა მესმის გიოსი, რომელიც რამოდენიმე თვე მეძებდა. ვისჯები, ზედმეტად მწარედაც კი...
ლაშას სავარძელში ჩავჯექი და თვალები დავხუჭე.. ყველაფერი გამახსენდა ჩვენი შეხვედრის პირველი წამიდან.. ერთმანეთის გაცნობის პერიოდი, დამეგობრება, ჩემი პირველი დაბადების დღე, ჩვენი პირველი კოცნა, ჩვენი პირველი სექსი.. მისი შეხებები, გამოხედვა, მანერები. გამახსენდა ჩემი თავი მის გვერდით, რა სხვანაირი და კარგი ვიყავი. ჩვენი საუბრები სხვადასხცა თემებზე.. სიყვარულზე, ურთიერთობებზე, მეგობრობაზე, წიგნებზე, პროფესიებზე..
სად არის ახლა? არ მინდა გაქრეს ჩემი ცხოვრებიდან.. არ წამართვათ, არ წამართვათ ლაშა. დავიღუპები.. მჭირდება, ჰაერზე მეტად მჭირდება.

სად ვარ? უკუნითი სიბნელეა, მაგრამ რატომღაც ადვილად გადავადგილდები. გასვლა მინდა აქედან.. კედლებს მივყვები იქნებ კარებს მივაგნო. აშკარად მეორე წრეზე მივდივარ და ფანჯრის მსგავსიც კი არაფერი ჩანს. კი მაგრამ აქ როგორ მოვხვდი? ლაშას ხმა მესმის, ვერ ვარჩევ რას ლაპარაკობს, მაგრამ მის ხმას ვცნობ. პერიოდულად ახლოს მესმის, მერე ისევ შორს. მინდა დავუძახო და ხმა არ ამომდის. პანიკაში ვვარდები, ხელებს ვურტყამ კედელს, გასვლა მინდა, ლაშასთან მინდა, მაგრამ ვერაფერს ვაკეთებ.

ჩემი სხეულის ბიძგმა გამომაღვიძა.. სიზმარი იყო, საშინელი სიზმარი. ფიქრებში ჩამძინებია. ცუდი წინათგრძნობა კიდევ უფრო გამიმძაფრდა.. არა, ყურადღება არ უნდა მივაქციო, ეს უბრალოდ ცუდი სიზმარია.
კაბინეტიდან გავედი და ემას შევაკითხე.
-არავის დაურეკავს?
-არა..
ისევ ინფორმაციის ვაკუუმი.. როდის უნდა დასრულდეს ეს კოშმარი?
ოთახში ავედი და წამოვწექი.. ლაშა რომ სხვა პროფესიის ყოფილიყო.. ან მე რომ თვალი არ დამეხუჭა მის ამ ამაზრზენ ცხოვრებაზე ნეტა ახლა რა იქნებოდა? ან რომ არ შემყვარებოდა ასე გაგიჟებით, ბოლომდე წინააღმდეგობა რომ გამეწია? რამდენი ”რომ არა” არსებობს კიდევ.. მაინც ვერ ვხვდები, რომ იბადები ყველაფერი უკვე დაწერილია თუ შენს არჩევანზეა დამოკიდებული? სად დავუშვი საბედისწერო შეცდომა რომ ამდენი ტკივილი დავიმსახურე? ვგრძნობ, მთელი არსებით ვგრძნობ, რომ ლაშა აღარ მყავს.. მხოლოდ რამოდენიმე წელი მომეცა მასთან ბედნიერად ცხოვრებიას საშუალება.. მე კი რა ეგოისტი ვიყავი.. ეს ცხოვრება არ მყოფნიდა და მეორეს დამატებას ვაპირებდი. ალბათ, იმიტომ მენატრებოდა ასე არანორმალურად ყოველთვის, იმიტომ მინდოდა სულ მასთან ყოფნა, ყოველი წამის მასთან ერთად გატარება, რომ... რომ სადღაც ღრმად ქვეცნობიერში ვიცოდი, რომ მალე აღარ მეყოლებოდა.

ეზოდან ხმაური შემომესმა, ფანჯრიდან გადავიხედე ორი დიდი შავი მანქანა დავინახე. მთელს სხეულში გამცრა, თითქოს უკვე ვიცოდი ქვემოთ ჩასულს რა სურათიც დამხვდებოდა.. თითქოს უკვე წინასწარ მქონდა ყველაფერი ნანახი.
ნელა ჩავედი კიბეებზე და კედელს ავეტუზე..
რომ მკითხოთ ყველაზე მწარე წუთები რომელი იყო შენი 23 წლიანი ცხოვრებიდანო...
იმ წამს ჩავედი ზუსტად, როდესაც ლაშა შემოასვენეს. წამით მოვკარი თვალი და ეგრევე ხელები ავიფარე სახეზე... კედელთან ჩავიკეცე და თვალები ერთმანეთს ძლიერად დავაჭირე. არ მინდოდა დამენახა, მინდოდა საშინელი სიზმარი ყოფილიყო.
ყველაფერი მეწვოდა, გულის ბიძგებს ვეღარც ვგრძნობდი, იმდენად დამძიმებული მქონდა.. ემოციაც აღარ იყო.. ირგვლივ არაფერი მესმოდა, მხოლოდ ემას ტირილი, რომელიც კიდევ უფრო მიმძიმებდა სულს.

მერე..
მერე იყო სამძიმარი..
მერე იყო გასვენება..
მერე ანდერძი..
მერე...

გული მერეოდა ამ ყველაფერზე. ამ დღეების განმავლობაში ოთახიდან არ გავსულვარ.. ვიღაცისთვის შეიძლება მნიშვნელოვანია ”ბოლო გზაზე” გაცილება, მაგრამ ჩემთვის არა.. მე არ მინდოდა ისეთი ლაშა დამმახსოვრებოდა, როგორიც იქ, ქვემოთ რომ იწვა. მე ძლიერი და სიცოცხლით სავსე ლაშა დამრჩა მოგონებებში.. მე არ მინდოდა მას შევხებოდი და სიცივე მეგრძნო.. მე მისი სითბო დღემდე შენახული მაქცს ჩემს გონებაში. ის ისევ ჩემთან არის და ისევ ცოცხალია.
გული მერეოდა ჩემთან ოთახში მოსასამძიმებრად შემოსულ გადაპრანჭულ ხალხზე.. იმათგან 99%ს რეალურად საერთოდ არც წყდებოდა გული.. უემოციოდ ვიწექი ლაშას მაიკით და კედელს მივჩერებოდი. არც ვუსმენდი მათ ”ტკბილ მოგონებებს” ლაშასთან დაკავშირებით. მინდოდა მეყვირა, მეჩხუბა, რომ გათრეულიყვნენ ჩემი და ლაშას ოთახიდან.. რომ ისინი ბინძური აფერისტები იყვნენ, რომ არ მაინტერესებდა მათი არაფრის მომცემი დამამშვიდებელი სიტყვები, მაგრამ ძალა არ მქონდა.. საერთოდ არაფრის ძალა არ მქონდა.
მაღიზიამებდნენ ლისა, ნინა, დათა და სანდრო, რომლებიც ყოველ წამს მეჩიჩიმებოდნენ, რომ უნდა ვჭამო, ცოტა ჰაერზე გავისეირნო და ა.შ. ..
ემა? ემა არც ერთხელ არ მინახავს.. ებბი შემომაკითხავდა ხოლმე და ისიც თავს მაბეზრებდა.
რატომ ვერ ხვდებოდნენ რომ მარტო მინდოდა ყოფნა? მარტო.. ჩემს მოგონებებთან.. ბალიშთან, რომელსაც ჯერ კიდევ ლაშას
სუნი ჰქონდა.. მის გარდერობში სადაც ისევ იგრძნობოდა მისი სიცოცხლე და საერთოდ ყველგან, სადაც ლაშას სურნელი ჯერ კიდევ არ გამქრალა.

ემა პირველად ლაშას კაბინეტში ვნახე ადვოკატთან შეხვედრის დროს, რომელსაც ანდერძი უნდა
წაეკითხა.
შავები ეცვა.. არადა, როგორ არ უყვარს ემას შავი ფერი.
მე კი ლაშას ცისპერი პერანგი მეცვა, რომელიც კაბად მერგებოდა.
მე და ემამ უბრალოდ გადავხედეთ ერთმანეთს და უსიტყვოდ დავიკავეთ ჩვენი ადგილები.
ძირითადად არ ვუსმენდი, მაგრამ როგორც პერიოდულად მესმოდა ხოლმე, ყველაფერი თანაბრად გაგვიყო მე და ემას.. მხოლოდ ”ჩემი ოცნების აგარაკი” დამიტოვა მე..
კაბინეტიდან გამოსულებს, მისაღევში ლაშას ძმაკაცები დაგვხვდნენ.
ერთ-ერთი ჩემკენ დაიძრა და ჩამეხუტა.
-ყოველთვის შენ გვერდით გვიგულე.. პირობას გაძლევთ შურს ვიძიებთ, არავის ვაცოცხლებთ ვისი ხელიც ურევია ამ საქმეში.
ხელი ვკარი და ზიზღით მოვიშორე.
-არ მჭირდება თქვენი გვერდით ყოფნა! საერთოდ არ გამეკაროთ არც ერთი არასდროს!!! შურს იძიებთ? და რა? -მთელს ხმაზე ვყვიროდი, ზიზღს ვანთხევდი ყოველ სიტყვაში. -გაცოცხლდება მაგით ლაშა? -სიმწრისგან ბურთულა გამეჩხირა ყელში, ლაპარაკიც მიჭირდა. -ყველაფერი ზოგადად თქვენი ბრალია.. თქვენი დამპალი ცხოვრების, შავი და ბნელი ხალხი ხართ. ყველაფერი თქვენი შექმნილი უაზრო და ულოგიკო წესების ბრალია. მეზიზღებით, მთელი გულით მეზიზღებით! -კიბეებზე ავირბინე და ოთახში შევვარდი.. ატირებული დავემხვე ლაშას ბალიშზე და მუჭები დავუშინე საწოლს.
ტირილი ბღავილში გადამეზარდა, ვღმუოდი.. მთელი ის ემოცია რაც ამ დღეების განავლობაში არ გამონიხატავს, რაც არ მიტირია ან თუნდაც სიბრაზე არ გამომიჟღავნებია, ყველაფერი ერთიანად ამოვიღე.
არ ვიცი რამდენი ხანი ვიყავი ასე.. . მაგრამ დავიცალე და ემოციებისგან დაღლილს მიმეძინა. ვიგრძენი როგორ მომიწვა ემა, უკნიდან მომეხუტა და სავარაუდოდ მანაც დაიძინა...



№1  offline წევრი შამხათი

აუ კარგი რა, ეს რა საშინელებაა, არ მინდა ამ ურთიერთობის ასეთი დასასრული;(

 


№2  offline წევრი natia-natia

Auu lashaaa :(

 


№3  offline წევრი nestanuka13

აუუ კარგი რა ეს რა იყო, ასე თუ იქნებოდა არხ წავიკითხავდი რომ მცოდნოდა წინასწარ, ვიცით რომ ცხოვრებაში ყველაფერი კარგუ არ ხდება მაგრამ აქ ისტორიებში სრულად უადგილოა ჩემი აზრით

 


№4  offline წევრი aNuGi

აუ ეს რაიყო, რატომ მოკალი? ბავშვი მაინც შეენარჩუნებინა! :(
--------------------
"love only comes once. it's moves like the sea. but it's always the same" - twice born

 


№5  offline მოდერი sameone crazy girl

ეს არ იყო ჩვეულებრივი სასიყვარულო ისტორია, ამათი რომანი უბრალოდ ისტორიის ნაწილი იყო ჩემთვის . მართალია მიყვარს ყველა რომ ბედნიერი და ლაღია,მაგრამ სათაურთან შეუსაბამო იქნებოდა ეს ყველაფერი. კირას ცხოვრება ასე მშვიდად უბრალოდ ვერ გაგრძელდებოდა , ვერც ლაშა გახდებოდა ბუნჩულა ქმარი და მორჩა დაასრულებდა ყველაფერს. მისი ცხოვრების რეალური დასასრული იყო ჩემთვის ... მართალია ვაღიარებ გული დამწყდა ,შეუძლებელია ასე არ მომხდარიყო ტუმცა მომწონს როგორც ავითარებ მოვლენებს ისე აკეთებ როგორც წარმომედგინა . ყველასგან განსხვავებული,გამორჩეული ისტორია შექმენი რომლის მსგავსს დარწმუნებული ვარ აქ ვეღარ წავიკითხავ... მადლობა ამისთვის

 


№6  offline მოდერი ჯია

nestanuka13
აუუ კარგი რა ეს რა იყო, ასე თუ იქნებოდა არხ წავიკითხავდი რომ მცოდნოდა წინასწარ, ვიცით რომ ცხოვრებაში ყველაფერი კარგუ არ ხდება მაგრამ აქ ისტორიებში სრულად უადგილოა ჩემი აზრით


ბოდიში წინასწარ რომ არ შეგითანხმდი ისტორიის შინაარსზე და დაგაკარგვინე დრო ამის წაკითხვით))))))

------------------
ბავშვებო, ძალიან დიდი მადლობა ვინც კითხულობთ ❤️ ვიცი, ბევრს გული დაგწყვიტეთ, მაგრამ ასე იყო საჭირო.. ლაშას არჩეულ ცხოვრებას ან ასეთი დასასრული აქვს ან ციხე.. რად ვიზამთ ))

 


№7  offline წევრი xuti

Chemi azritt laahas sikvdili logikuri iyoo.ubralod bavshvi mainc darchenoda misgan.mageam avtoris chanapiqrs pativs vcem.is rasac xedavs imas gadmogvcemss.madloba rom gaagzele.kargi istoriaa da ramdrni xania velodenodii.imedia male iqneba axali tavic

 


№8  offline მოდერი ჯია

someone crazy girl, ძალიან დიდი მადლობა შენ, რომ ისე იღებ ისტორიას, როგორც გაწვდი. მადლობა შენ ყველა თბილი სიტყვისთვის რაც კი ოდესმე ვემთვის დაგიწერია ❤️

xuti, მადლობა შენ, რომ კითხულობ და ელოდები ❤️

 


№9  offline წევრი aNuGi

მე უბრალოდ მინდოდა რომ ბავშვი მაინც დარჩენოდა ეგ მაინც იქნებოდა მისი მიზანი ცხოვრებაში.
ისტორია საოცარია, საოცრად გადმოსცემ, შეუდარებელია უბრალოდ სიტყვები არ მყოფნის <3
--------------------
"love only comes once. it's moves like the sea. but it's always the same" - twice born

 


№10 სტუმარი stumari77

საოცარი იყო, ასეთ ცხოვრებას ასეთი დასასრული აქვს, ასეთია რეალობა. ველოდები ისტოორიის გაგრძელებას.

 


№11  offline წევრი S o f i a

ალბათ ვერც წარმოიდგენ როგორ ველოდებოდი ამ თავს.დარწმუნებული ვიყავი,რომ ერთ-ერთი ყველაზე მძიმე თავი იქნებოდა და ძალიან მაინტერესებდა როგორ აღწერდი კირას ემოციებს შვილის დაკარგვის შემდეგ.შენს ნაწერში ძალიან მომწონს პატარა დეტალები,რომლებსაც თითქმის შეუმჩნევლად,მაგრამ ძალიან საინტერესოდ აღწერ და ძალიან მომწონს,რომ მკითხველის აზრი არ მოწმედებს შენს ნაწერზე,სისულელეებს რომ წერდე,მაგას მაინც დავაფასებდი შენს ნაწერში,რომ წერ იმას რაც იცი რომ უნდა დაწერო და მთავარი ის არის რომ სულელურად კი არა ძალიან კარგად წერ.ძალიან მინდოდა უფრო კარგად აგეღწერა კირას ემოციები, ჩემთვის თიტქმის ყველაზე მნიშვნელოვანი ძირითადად პერსონაჟების ემოციური პორტრეტია ხოლმე საინტერესო ყველაგნ წიგნებშიც,ისტორიებშიც,სპექტაკლშიც,ნუ,ყველგან,მაგრამ ითს ოქეი,მაინც კარგად იყო აღწერილი და თან ალბათ კიდევ აღწერ. ძალიან მეცინება, არა,აი როგორ წარმოგიდგენიათ,რომ კანონიერ ქურდს აქვს საყვარელი,თბილი და ბედნიერი ცხოვრება ან უნაკლო ოჯახი,თან 23 წლის გოგოსთან ერთად. საინტერესო ''სთორილაინი'' ქონდა ლაშას და საინტერესოდვე დასრულდა. შეიძლება მთლიანი ისტორია არა,მაგრამ დეტალები მიახლოვებულია რეალობასთან და ძალიან მომწონს და საერთოდ ძალიან მომწონხარ. ველოდები სემდეგს. <3

 


№12  offline მოდერი Eleniko13

ლაშა რომ არ მომკვდარიყო,
ისტორია ისეთი ვერ იქნებოდა,
როგორიც ახლაა.
რაც შეეხება ბავშვს... ყველამ თავიდანვე ვიცოდით რომ ლაშას და კირას სიყვარულს
დიდი ბედნიერება არ ქონდა წინ,
ვიცოდით რომ ისეთი ადამიანის ცხოვრება,
როგორიც ლაშა იყო,
კარგად არასდროს სრულდება
და ნამდვილად არ უნდა
გაგიკვირდეთ რატომ მოხდა ეს.

აუუ ავტოოორ, რა ბოროტი ხააარ, აქ ჩვენ კაი ჰეფი ენდები გვინდა, ცხოვრებაშიც მიჩვეული ვართ რომ ყველაფერი კარგად არ ხდება მაგრამ ეს ხო ისტორიააა. --- აი ესეთები გადაშენდით. მოკვდით. გაეთრიეთ ისეთი მწერლების ისტორიებიდან, როგორიცაა ჯია, ფორთოხალი, ლორელაი...

მოკლედ, ვგიჟდები შენზე.
--------------------
ლილიტის ქალიშვილი.

 


№13  offline წევრი nestanuka13

არ ვიცი შეიძლება არც მოგეწონა ჩემი კომენტარი მე ყოველთვის ავღნიშნავ ხოლმ კომნტარებში არ მიყვარს ასეთი დასასრულები , კარგად ვიცი ასეთი ადამიანების ცხოვრება, არც ბუნჩულა ქმარი არ წარმომედგინა ლაშა მაგრამ სიკვდილის გარეშეც შეიძლებოდა ისტორიის წარმართვა ალბათ

 


№14 სტუმარი m

aravitarshemtxvevashiardaubruno gios tuxomgonigioerqva(( ubralod gtxov torem shenwer istorias da shenici rarogor jobs) magram umagresad momwons,vicodi rom lashaancixeshi chajdeboda an areqneboda saqqmeebikargad magram uaresimokvda.nuraviciracarunda dawero amistoriashimainc cavikitxav isemikvars. <333

 


№15  offline მოდერი ჯია

სიყვარულებო, ძალიან, ძალიან
დიდი მადლობა შეფასებებისთვის ❤️

nestanuka13, ყველას შეუძლია თავისი აზრის დაფიქსირება, მაგრამ კორექტულად.

Eleniko13, ჩემო უსაყვარლესო, მადლობა ❤️

 


№16  offline წევრი nestanuka13

არაკორექტული მე მგონის არაფერი დამიწერია მე

 


№17  offline წევრი Mad Lovely

აუუ ლაშა ძაან დამენანა არც ბავშვი დაუტოვე(((((( თან ძაან აგვიანებ და მალმალე დადერა

 


№18 სტუმარი manana

Saxelidan gamomdinare zustad shesabamisi istoriaa dzaliawons tumca aravis sikvdili ar minda saqmosani da shavi xalxis cxovreba bewvis xidze gadis rodis gawydeba aravin icis .vici kira dzlieria da shesdzlebs gaagrdzelos cxovreba lashS gareshe .gelodebi chemo kargo momdevno tavitt da rac mtavaria gaatmagebuli interesit simartle gitxra kiras shemdegi nabiji dzalian mainteresebs ratqma ynsa ara sasiyvarulo ,gelodebi .

Male dade xooo

 


№19 სტუმარი lia alavidze

ზვირპასო ავტორო,იმდენად დამტვირტე ემოციებიტ რომ დგეს მთელი დგე ვგლოვობდი ლაშას და მტკიოდა კირას ტკივილი,ვცუხდი ემას გამო.ეს ტრიუმპი იკო-შენ შეზელი და შეგვძარი,აგვაპორიაკე...ძლიერი გოგო ხარ გეტკობა,რადგან მხოლოდ ძლიერტ ახასიატებტ ემოციების ვულკანური პრკვევა.კველა სჰენი გმირის პსიკოლოგია კველა ბრუნვასა და ასპეკტში კარგად გკავს გატვლილი...შენი ნაცერი რომ ადამიანს აატირებს-უკვე ხელოვნებააა(არ ვუსვამ ხაზს ლაშას სიკვდილს,ეს შენი შემოკმედებაა და როგორც მუზა გიკარნახებს ეგრე უნდა მოიკცე,პატივი უნდა სცე მუზას და შედეგიც სახეზე იკნება,როგორც დგეს)
.

 


№20  offline წევრი მოლურჯო

ჯია შენ ხარ საოცრება
არ ვიცი რა ვთქვა
ყველაფერი იყო
ტკივილი
სიყვარული
იმედგაცრუება
ამ ერთ თავში იყო ყველაფერი სხვა თავებს რო თავი დავანებო
მომწონს ასეთი ისტორიები და უფრი მეტად მომწონხარ შენ
--------------------
მარიამი

 


№21  offline წევრი rebe123

dzalian mewyina bavshvic da lashac rom gardaicvala.. vgijdebi lashaze ^_^ ar vici ratom magram momewona ase rom gaagrdzele istoria.. ert-ert magari tavi iyo ^_^ emociebit savse <3 da chemi azrit dzalian kargad gadmoeci kiras emociebi..lasha rom gaDagerchina ert-erti banaluri istoria iqneboda.. sul yvelaferi kargad ver damtavrdeba.. vgijdebi am istoriaze ^_^ da veli axal tavs ^_^ martlac rom sataurs sheesabameba ^_^

 


№22  offline მოდერი ჯია

მახარებთ, მაბედნიერებთ, პოზიტივით მავსებთ. ვგიჟდები მე თქვენზე, ხალხნო!!!
ძალიან, ძალიან დიდი მადლობა ❤️

 


№23 სტუმარი NiniG

Ratomgac mgonia rom lashaa ar momkvdara da mowkobilia es saqme :((( kira qaosit cxovrobs da ese gagrdzeldeba . Lasha tavis "saqmianobistvis" rom tavi daenebebina agar iqneboda imdenad sainteresoo personajii .

 


№24 სტუმარი NiniG

Ratomgac mgonia rom lashaa ar momkvdara da mowkobilia es saqme :((( kira qaosit cxovrobs da ese gagrdzeldeba . Lasha tavis "saqmianobistvis" rom tavi daenebebina agar iqneboda imdenad sainteresoo personajii .

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent