შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და ტკივილი (23თავი)


30-06-2016, 16:41
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 751

ნიკა ძალიან ღელავდა ამ ყველაფერზე. მას ხომ თიკო დიდი ხანია უყვარს, მაგრამ არ შეეძლო საუკეთესო მეგობრისთვის მიცემული პირობის გატეხა და სიმართლის დამალვა, ამიტომ გადაწყვიტა:
-ვიცი რომ ასეთი საქციელით თიკო ჩემი არ გახდება, მაგრამ მათ ხომ უყვართ ერთმანეთი? მე არ შემიძლია დავუმალო სანდროს სიმართლე, ამიტომ დღესვე ვეტყვი რომ თიკოსაც მოსწონს. (ნიკა)
-სანდრო სად მიდიხარ? (თიკო)
-რავი ცოტა ხნით გარეთ გავალ გასეირნება მინდა. თუ რაიმე გინდა წამოვიღებ.
-კარგი აიღე ფული. დღეს პიცის დაცხობას ვაპირებ და პროდუქტი წამომიღე.
-კარგი წავედი მე და ერთ საათში მოვალ ან ნაკლებში. ხო მართლა დედა სადაა?
-დილაადრიან სამსახურში წავიდა. არ ვიცი სახლში როდის დაბრუნდება ამიტომ მინდა პიცა დავახვედრო და დიდ პატივს დამდებ თუ მთელი დღე გარეთ არ გაჩერდები და მალე მოხვალ სახლში.
-კარგი ხო წავედი მე... აუ ვის გავახსენდი?
-პრივეტ სანდრო როგორ ხარ? (ნიკა)
-რავი არამიშავს ვარ რა. შენ?
-მეც რავი არამიშავს. შენთან ძალიან სერიიოზული საქმე მაქვს.
-მიდიდ მითხარი მერე რა მოხდა?
-არა მობილურით ვერ გეტყვი უნდა შეგხვდე. სახლში ხარ?
-არა გარეთ გამოვედი დილააადრიან, თან რაღაც პროდუქტები უნდა წავიღო, შენ საით ხარ?
-მეც გარეთ ვარ. იყავი სადაც ხარ და მოვალ.
-კარგი ოღონდ მალე. სახლში პროდუქტი უნდა ავიტანო, თორე თიკო მომკლავს.
-კარგი თხუთმეტ წუთში მანდ ვარ...
-სად იყავი ამდენ ხანს და საერთო რა სახე გაქვს რა მოხდა?
-სანდრო მოდი დავჯდეთ სადმე და გეტყვი.
-თქვი თორე დავიტანჯე.
-მოკლედ გაგიხარდეს, ვიპოვნე ის პიროვნება ვინც თიკოს უყვარს.
-სერიოზულად? მოიცა შენ რა მეღადავები?
-არა რა გეღადავები ბიჯო, მე მართლა ვეძებდი მაგ პიროვნებას შენგან განსხვავებით და ვიპოვნე კიდეც.... მოკლედ სკოლაში სულ მაგ პიროვნებასთან ერთადაა, სკოლის გარეთ სადაც არ უნდა ვიყოთ სულ მაგ პიროვნების გვერდით დგას, ყოველთვის მასზე ზრუნავს იმიტომ რომ სახლში ყავს.
-რაა? რას ბოდიალებ ვინ ყავს თიკოს სახლში? ნიკა კარგად ხარ?
-შენ სანდრო, შენ ყავხარ თიკოს სახლში. მას შენ უყვარხარ. ეგეთი გაოცებული სახე ნუ გაქვს. ყოველთვის შენზე ზრუნავს, სულ გვერდით გიდგას, ამდენი ხანი როგორ ვერ ამჩნევდი მიკვირს.
-აუ კაი რა. იქნებ არ ვუყვარვარ. რაიცი რომ მაინდამაინც მე ვარ ის პიროვნება?
-აუ კარგი რა სანდრო. თვალი გაახილე და დაინახავ, იმიტომ რომ რთული არაა ამის დანახვა. ნინისთვის რომ სიყვარული უნდა აგეხსნა იცი რატომ დარჩა ცალკე? იმიტომ რომ შენ უყვარდი და არ უნდოდა ენახა როგორ უხსნიდი სხვას სიყვარულს. ცუდად რომ იყავი თავს როგორ გევლებოდა? აღიარე რომ შენც მაგის გამო შეგიყვარდა.
-კი ვაღიარებ. მე იმის გამო შემიყვარდა რომ ყოველთვის ჩემს გვერდით იდგა და ზრუნავდა, მაგრამ ჩვენი სიყვარული არ შეიძლება. ჩვენ ხომ და-ძმა ვართ?
-სანდრო ნუ სულელეობ შენ და თიკო და-ძმა არ ხართ. შენ და თიკო უბრალოდ ერთად გაიზარდეთ და დარწმუნდი ადამიანო რომ მასაც უყვარხარ.
-ამაში მხოლოდ მაშინ დავრწმუნდები როდესაც მისგან მ სიტყვებს მოვისმენ.
-კარგი, მაშინ ეხლავე წადი სახლში და უთხარი ის რომ გიყვარს და ნახავ თუ იგივე პასუხს არ მიიღებ მისგან.
-კარგი ნიკა. წავედი მე თორე მომკლავს თიკო პროდუქტს სახლში დროულად რომ არ მივიტან.
-კარგი სანდრო აპა შენ იცი. უთხარი თიკოს რომ გიყვარს და რა პასუხს მიიღებ შემატყობინე.
-აუცილებლად. აპა კარგად და მადლობა.

მოგეწონათ ახალი თავი? გთხოვთ გამოხატოთ კომენტარებით <3




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent