შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უჟმური უფროსის წესები (ლანა და ლაშა) თავი 4


2-07-2016, 10:55
ავტორი nuki-nuka
ნანახია 3 043

- კი მაგrამ ის ჩვენი მეგობარია. - ჩურჩულით წარმოსთქვა ელენემ.
- ჩვენი მეგობარია?კი ის ჩვენი მეგობარია, მაგრამ სანამ ჩვენი გახდებოდა შენი იყო.
- ეგ რას ნიშნავს?
- იმას რომ გოგოები თუ ლანას მხარეს ხართ და მას თამასში ყვებით, ჩვენ არ გვინდა ვუყუროთ ამ დროს როგორ იტანჯება ჩვენი ძმაკაცი. - გაბრაზებულმა კიდევ ერთხელ დაიყვირა თორნიკემ და მზერა გოგოებს მოავლო.
- ჩვენ გეხმარებოდით იმიტომ, რომ გვინდოდა ლაშას რაღაც მოემოქმედებინა და ისეთი რამ გაეკეთებინა რაც მიახვედრებდა თავის დანაშაულს. მხოლოდ ეგ არის მიზეზი ამდენი ხნის განმავლობაში ჩუმად რომ ვიყავით. მაგრამ ახლა ამ ყველაფერმა სერიოზული სახე მიიღო. ჩვენ არ ვიცით თქვენი დაქალი რას გძნობს და რა ამბობს მაგრამ ფაქტია ამის ესე გაგრძელება არ შეიძლება. - სიტყვით გამოვიდა სანდრო და შეეცადა ყველაფერი მშვიდად აეხსნა.
- მოკლედ თქვენ რაც არ უნდა თქვათ, ჩვენ გადაწყვეტილება მივიღეთ. ავდგებით და ლაშას დაველაპარაკებით. ვეტყვით რა და როგორ იყო, შემდეგ კი თავად გადაწყვიტოს როგორ მოიქცეს. - გეგამ ჩაილაპარაკა და გოგოებს გახედა, რომელთაც სახეზე ფერი დაკარგეს.
- კი მაგრამ... არა, ესე როგორ შეიძლება - ლუღლუღით ჩაილაპარაკა ნინომ.
- რა როგორ შეიძლება? - სანდროს ბრაზი მოაწვა, როდესაც ცოლისგან ეს სიტყვები გაიგონა. - რა როგორ შეიძლება? ... ის შეიძლება დებილურად რომ იქცევა ლანა და ლაშას გრძნობებზე თამაშობს? ეგ შეიძლება ? - ძლივს შეიკავა თავი რომ ბრაზსიგან არ ეყვირა.
- აზრი არ აქვს ამ ლაპარაკს, ჩვენ გადაწყვეტილება მივიღეთ და თუ ბოლო წუთს რაღაც მოხდა და აზრი შევიცვალეთ გეტყვით -თქვა გეგამ და ნელა წამოდგა ფეხზე, ბიჩებმაც მას მიბაძეს.
- ეხლა საქმეზე მივდივართ და მერე დაველაპარაკებით ლაშას - დაბოხებული ხმით თქვა თორნიკე, ელენეს კუშტი მზერით გადახედა და კარისკენ წავიდა, ბიჭებიც უკან გაყვნენ. როგორც კიკარი მიხურეს გოგოებმა ერთმანეთს საწყალი თვალებით გადახედეს.
- რა ვქნათ? - ნერვიულად თქვა მაკამ.
- არ ვიცი მაგრამ ფაქტი რომ რაღაც მხრივ ბიჭები სიმართლეს ამბობენ - ჩაფიქრებულმა თქვა ნინომ - ესე გაგრძელება არ შეიძლება. ორივე ზალიან ართულებს ყველაფერს.
- რა ვქნათ მაშინ? - უფრო თავისთვის დასვა ეს კითხვა მაკამ ამის შემდეგ კი რამოდენიმე წუტიუ ხმას არცერთი არ იღებდა.
- იქნებ რომ უთხრან ლანას ეს კარგიც იყოს - ჩუმად თქვა ნინომ, მაგრამ შემდეგ უარყოფის ნიშნად თავი გააქნია.
- ლაშამ რომ გაიგოს ძალიან გაბრაზდება და არასდროს აპატიებს ლანას ამ ტყუილს.
- მაშინ დაველოდოთ მოვლენების განვითარებას, მარამ არ მგონია ყველაფერი კარგად დამთავრდეს - ჩუმად თქვა ელენემ და თავი დივანის საზურგეს მიადო.


ბიჭებთან

- თქვენ რა სულ გაგიჯდით? ამას... ამას როგორ მეუბნებით? ესეიგი ყველაფერი დადგმული სცენა იყო ? - გიჟივით იქცეოდა და სავარაუდოდ მისი ხმა მთელ კორპუსს ესმოდა. ვერ იჯერებდა მოსმენილს, ისეთი შეგრძნება ჰქონდა თითქონს ეს ყველაფერი მის თავს არ ხდებოდა.
- ლაშა... გვერსმის რომ გაგიჯებული ხარ მაგრამ იქნებ მოგვისმინო - მის დამშვიდებას ცდილობდა თორნიკე.
- როგორ? ... როგორ მოგისმინოთ როცა ესეთი რაღაც მითხარით? თქვენ სულ გაგიჟდით მგონი ხო?
- ლაშა გეყოფა სცენების გამართვა, უკვე ნახევარი საათია რაც ესეთ დღეში ხარ და იქებ დამშვიდდე. - მხრებში ხელები მოკიდა სანდრომ და ერთ ადგილას გააჩერა.
- რაიყო შე*ემა ჰიპნოზი უნდა გამიკეთო და მაგიტო დამიჭირე - ირონიულად გაუღიმა ლაშამ და ხელები გააშვებინა მისი მხრებიდან, შემდეგ კი ოთახში ისევ ბოლთის ცემა დაიწყო. აქეთ იქით დადიოდა და თან ხელებს ასავსავებდა, შიგადაშიგ ჩერდებოდა , ღრაღაცას გაიფიქრებდა და ისევ გააგრძელებდა აქეთ იქით სიარულს.
- გაჩერდი ეხლ ადა დაჯეწი - ნერვებმა უმტყუნა გეგას და ლაშაც მას დაემორჩილა.
- მოკლედ რაღაც მოვიფიქრეთ და ეხლა შენ გეტყვით, წესით უნდა მოგეწონოს - დამაინტრიგებლად თქვა თორნიკემ და ლაშას სიტუაცია აუხსნა.



გოგოებთან


- იეს, არის არის - სიხარულით დივანზე ხტუნაობდა ნინო და გაკვირვებულ გოგოებს და ბავშვებს, ყურადღებას არ აქცევდა. - უუუუმაგრესი ამბავი მაქვს - სიცილით თქვა და გოგოებს წინ დაუდგა. - სანდრომ დამირეკა და მითხრა, რომ ლაშასთვის არაფერი არ უთქვამთ და არც ეუბნებიან - ხელები გაშალა, გოგოებს საკმაოდ გაუხარდათ ეს ამბავი მაგრამ ამავდროულად თითქოს ეწყინათ. საღამომდე გოგოები მარტო იყვენ სახლში, შემდეგ კი ქმრები მოუვიდნენ და ყველა სახლში წავიდა. მთელი საღამო ეხვეწებონენ გოგოები მეუღლეებს რომ მიეზი ეთქვათ თუ რატომ გადაიფიქრეს თქმა, მაგრამ ყველა მცდელოობა უშედეგო იყო, არც ერთი მამაკაცი ხმას არ იღებდა.

ორი დღე ისე გავიდა მათ ცხოვრებაში, რომ არაფერი ახალი არ ყოფილა, თუმცა ამ ხნის მანძილზე ლაშა სამსახურში არ დადიოდა. ყველასგან მოშორებით იყო და ცდილობდა სწორად შეეფასებინა ის სიტუაცია რომელშიც ის აღმოჩნდა. ცდილობდა რომ რაიმე გამართლება მოეძებნა ქალის საქციელისთვის, თუმცა ბვერაფერი ვერ გაამართლებდა მის ამ ქცევას. ყველაფრისდა მიუხედავად ლაშა ყცველაფერში უმეტესად საკუთარ თავს ადააშაულებდა. საკმაოდ დიდხანს ფიქრობდა გამოსავალზე, ბოლოს კიგადაწყვეტილება მიიღო. როგორც კი სამსაურში მივა ამ გადაწყვეტილებას ყველას გააცობს.


- ელენე რამე ხდება და მე არ ვიცი - კაბინეტის კარი სანდრომ გააღო და ელენეს გაკვირვებული მიაჩრდა.
- რაზე ამბობ?
- კომფერენციაა დაბლა, თხუთმეტ წუთსში ყველა დარბაზში იყავითო.
- მე არაფერი მითქვამს, მოიცადე თორნიკეს ვკითხავ - უცებ წამოდგა ფეხზე და მამაკაცის კაბინეში სავიდა.
- თორნიკე კომფერენცია დანიშნე დღეს?
- არა - გაკვირვებულმა უპასუხა მამაკაცმა
- აბა რა ხდება? ვინ რას აკეთებს ჩვენ გარეშე
- არ ვიცი მაგრამ გავარკვევთ - სწრაფად წამოდგა თორნიკე სკამიდან და კაბინეტი ელენესთან ერთად დატოვა, შემდეგ კი საკომფერენციო დარბაზისკენ დაიძრნენ, თან გვერდით სანდრო მიჰყვებოდათ. დარბაზში შესულებს მაგიდის ბოლოს მდგარი ლაშა მოხვდათ თვალში, რომელსაც გვერდით საკმაოდ მოხდენილი ქალი ედგა.
- რამე მოხდა? - როგორც კი თორნიკე ლაშას მიუახლოვდა, მაშინვე კითხა.
- კი და ახლავე გაიგებთ - ამაყი და ნასიამოვნები ღიმილით გადაულპარაკა. ცოტახანში ყველამ თავისი ადგილი დაიკავა, ლაშას გვერდით კი ყველასთვის უცნობი ქალი დაჯდა. ლაშას საუბარი უნდა დაეწყო, როდესაც კარი ლანამ გააღო, ყველას მიესალმა და ფაცი-ფუცით დაიძრა თავისი სკამისკენ, ისე დაჯდა ყურადღება არ მიუქცცევია მის წინ მჯდომისთვის, თუმცა როდესაც მისი ხმა გაიგო იძულებული გახდა თავი აეწია.
- აქ ჩემი მიზნით ხართ და ძალიან გთხოვთ, რომ ყურადღებით მომისმინოთ - მამაკაცი ფეხზე წამოდგა და საუბარი დაიწყო. - ალბათ ჩემ გვერდით ხედავთ ამ უმშვენიერეს ქალბატონს, რომელიც სულ მალე ჩემი მეუღლე გახდება - ღიმილით თქვა და მხარზე ქალს თავისი ხელი დაადო - მანამდე კი მინდა გაცნობოთ რომ ეს ქალბატონი ჩვენი ახალი თანაშრომელია, ვინაიდან მაღალ თანამდებობებზე მყოფი ახალი თანამშრომლები ყველამ ერთად უნდა გავიცნოთ მინდოდა თქვენთვის გამეცნო ჩვენი ახალი იურისტი. ვიმედოვნებ მას ისევე მიიღებთ როგორც ყველა დნარჩენს - ღიმილით დააასრულა საუბარი და მხოლოდ ახლა გახედა მის წინ მჯომ ქალს, რომელსაც სახე გაქვავებოდა და თვალი ერთი წერტილისთვის გაეშტერებინა.
- ლაშა წამოდი ჩემ კაბინეტში - უცებ წარმოსთქვა თორნიკემ და კარისკენ დაიძრა, მამაკაცის რათქმაუნდა უკან გაყვა, მანამდე კი მის გვერდით მჯდომ ქალს რაღაც უჩურჩულა და ნელა შეახო ტუჩები ყელზე.
- რას ნიშნვდა ლაშა ეს? - გაბრაზებულმა კითხა თორნნიკემ როდესაც კაბინეტში შევიდნენ.
- არაფერს , მე უბრალოდ თქვენ რჩევას ვასრულებ. ნუ გეინია შენი ადვოკატი ისევ ადგილზეა, უბრალოდ ეს მოჩვენებითად იქნება ადვოკატი. - თვალი ჩაუკრა და ღიმილით დაჯდა მის წინ.
- უხ შენ რა ხარ რა - სიცილით უთხრა თორნიკემ შემდეგ კი სახე დაუსერიოზულდა - იცოდე ზედმეტი არ ოგივიდეს - თითი გამაფრთხილებლად დაუქია და სავარძელში აჯდა.



--------------
ძალიან დიდი ბოდიში დაგვიანებისთვის, ვერანაირად ვერ ვახერხებ ეს დღეები დადებას. სოფელში ვარ და ტელეფონით მიწევს დაწერა.
უღრესი მადლობაყველას :*



№1 სტუმარი tamuna

chemi azrit metis girsicaaaa lama Da dzalian gamexarda roca bichebma simartle utxres<3

 


№2  offline წევრი isterichka123

ასეე მოუხდება ლანას კაია გაგრძელე

 


№3  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

რა ქენი?! არა აი ეს რა ქენი?! ჯერ ერთი რა დებილურად გაუწყრნენ და ეჩხუბნენ ქმრები ცოლებს და ამას პლიუს იმეებმა ხმა არ ამოიღეს არა რა ეს სისულელე იყო და კიდე ამხელა ლექცია ჩაუტარეს ცოლებს რო ასე არ უნდა მოქცეოდნენ ლაშას თან ამაში თვითონაც იყვნენ გარეულები და ახლა თვითონ რას აკეთებენ?! და ამაში რა ლოგიკა დევს... და ეხლა ლანასაც ეკრძალება თურმე ლაშას გაგიჟება რაშიც ლაშა თვითონ არის დამნაშავე რომ სანამ წავიდოდა არავის მოუსმინა... კიდევ არ მომეწონა ბიჭების საქციელიროდესაც ცოლებს დაუმალეს რომ ლაშასთვის არაფერი უთქვამთ.. და ეხლა ლანა დანებდება და ყრის ცრემლებს როგორც ეს ძალიან ბევრ ისტორიაში ხდება ხოლმე.
შეიძლება ეს კომენტარი ცოტა არეული გამომივიდა მაგრამ ყველაფრის დაწერა მინდოდა...

და ახლაც გაგიჟებას ვარ რატო არ ამოიღეს ხმა გოგოებმა და რამ დააშტერათ ეს ბიჭები ან გოგოები!!!

 


№4  offline წევრი TeddyBear

საერთო ჯამში მოთხრობა ძალიან ძალიან მომწონს love განსაკუთრებით პირველი ნაწილი იყო საინტერესო, მეორე ნაწილიც არ არის ცუდი უბრალოდ ისე არ განავითარო მოვლენები რომ მკითხველი მიხვდეს რას აპირებ :)
წარმატებები და რაც მთავარია გაზარდე თავების მოცულობა და ძალიან მალე არ განავითარო მოვლენები ნუ ეხლა ძალიანაც არ გაწელო... love

 


№5  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

ასე თვე გამოშვებიდ უნდა დადო ეხლა ახალი თავები?!

 


№6 სტუმარი inga

ratom agar debt axal tavs: :-(

 


№7 სტუმარი Guest მარი

როდის დადებ შემდეგ თავსსს

 


№8 სტუმარი სტუმარი ნელი

არ ააქვს გაგრძელება?

 


№9 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

ამას არაქვს გაგრძელება

დამაინტერესა ძალიან

 


№10 სტუმარი Ქეთი

Არ გააგეძელებთ მომწონს კარგია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent