შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

STANDOUT/გამორჩეული (მეთოთხმეტე ნაწილი )


12-07-2016, 01:00
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 779

სახლში მისულს ბიცოლა არ დამხვდა . მხოლოდ წერილი მაგიდაზე რომელშიც ეწერა : მაღაზიაში წავედი მალე მოვალ , არ ინერვიულო ! . რაღას ვიზამდი წერილი გადავკეცე და გვერდზე გადავდე ხოლო დაღლილი დივანზე წამოვწექი . ჩამეძინა .
უცნაური სიზმარი ვნახე , ბიძია . ის თავის კაბინეტში იჯდა და მეორე უჯრაში რაღაცას ტენიდა . მაგრამ ბიცოლამ დაუძახა :
-პიტ , აქ ხარ ?-ოთახში შემოვიდა ბიცოლა
-ხო ჯენა . აქ ვარ აბა სად წავიდოდი ?!
-იმედია საიდუმლოდ დამალე ხომ ?-უთხრა ბიცოლამ და თვალებით უჯრისკენ ანიშნა .
-ხო . უჯრა საიმედოდოაა დაკეტილი.-თქვა ბიძიამ .
უეცრად კარის ხმაზე გამომეღვიძა . ბიცოლა უკვე მოსული იყო . საშინლად შეშინებული და აღელვებული ვიყავი . ბიცოლამ ყველაფერი იცოდა მე კი არ მეუბნებოდა . რაც არ უნდა იყოს მისი მიზეზი , მაინც არ ამართლებს რადგანაც ბიძიამ ქონება მე დამიტოვა და მასზე და მის სიკვდილზე ყველაფერი უნდა მცოდნოდა . მეტი ვეღარ მოვიტბინე და ბიცოლას ვკითხე :
-ბიძია ვინ მოკლა ?-გამბედავად ვიკითხე .
-რას ნიშნავს მოკლა ? ის ბედურმა შემთხვევამ იმსხვერპლა დიდი ხნის წინათ .
-გთხოვ ნუ მატყუებ ! მითხარი ვინ მოკლა ბიძია .
-რადომ უნდა მოგატყუო ?
-მეც სწორედ ეგ მაინტერესებს ! რატომ მატყუებ ? ვინ მკლა ბიძია ? მითხარი !
-ბლერ , დაწყნარდი .
-ვერ დავმშვიდდები სანამ სიმართლერ არ მეტყვი .
-კარგი , კარგი -დამნებდა ბიცოლა .-დაჯექი და ყველაფერს მოგიყვები .
მე ბიცოლას გვერდით სკამზე დავჯექი .ბიცოლა მხრებში გაიმართა თავისი შეჭაღარავებული თმა გადიწია სათვალე გაისწორა და მოწოლა დაიწყო :
-მოგეხსენება ბიძაშენი ცნობილი დეტექტივი იყო . ძალიან ჭკვიანი და მამაცი . მაგ დროს პოლიცია არაფრის მაქნისი არ იყო , ხოდა ყველა საქმის გამოძიება დეტექტივის საქმე იყო . ხოდა , ერთხელაც საშინელ ....
-ეგ ვიცი ჯესიკა ... რომლის გვარი ვერა და ვრ დავადგინე , თუმცაა-მიუხედავად იმისა რომ ბიცოლა კარგ ადამიანი იყო , მას ბოლომდე მაინც ვერ ვენდობოდი ასე რომ რაც გავარკვიე იმის თქმა არ მინდოდა .
-საიდან იცი ? თუმცა...მაგარს არ აქვს მნიშვნელობა .ხო მაგას დაუწყო თვალთვალი , ხოდა აღმოაჩინა რომ 4 კაცი მოკლა . ხოდა უნდა დავიჭიროო ? მაგრამ ვინ აცადა ? 3-ჯერ წავიდა მაგის დასაჭერად და სამჯერვე გაექცა . წაირმოიდგინე რა ძლიერი უნდა ყოფილიყო , რომ ყველაზე გამოცდილ დეტექტივს გაექცა .-ამის გაგონებაზე ნერწყვი შეუმჩევლად გადავყლაპე .-ხოდა მეოთხე ჯერზე ტკაც და მოკლა .
-და ... ის ჯესიკა ასე დაბორიალობს აქამდე ?
-იმ გათავხედებულმა და უხსენებელმა პოლიციამ ვერ ვიჭერთო და საქმეს თავი დაანებეს .
-ასე როგორ შეიძლება ?!-ვთქვი და გარეთ გავედი .
ტრრრ.....ტრრრ....ტრრრ-დეიმონი მირეკავდა.
-ალიო ?
-ალიო ბლერ , რას შვები ?
-არაფერს ისეთს . რა იყო ?
-საავადმყოფოდან დღეს მწერენ . დაგავიწყდა ?
-არ დამვიწყებია , მაგრამ... აუ! ვერ მოვალ რაა! არ გეწყინოს კაი ?
-არა რა მეწყინოს ბიჭებთან მივდივარ და მაგაზე დაგირეკე . არ ინერვიულოს თორე მერე მთელ ქვეყანას დაძრავსთქო.
-ჰაჰ!კაი ! კაი ! წავე საღამოთი გნახავ.
-კარგად .მიყვარხარ !
-მეც !-ვთქვი მე , ტელეფონი გავთიშე და ბაღში შევედი .

ცა განსაკუთრებულად ლამაზი იყო ყვითელი შერეული წითელში ;ასთი სანახაობა ფორკში იშვიათია . ჩვენს უზარმაზარ ბაღში დავჯექი და კვლავ დავფიქრდი ,თუ ვინ შეიძლება ყოფილიყო ჯესიკა : ფეი-ამ ბოლო დღეებში ის საერთოდ არ დაიოდა სკოლაში , სიცხე ჰქონდა , განსაკუთრებით მაშინ როცა ედუარდი ჩვენტან გადმოვიდა , ასე რომ ის გამოირიცხა .
ჯენიფერი-ის სკოლაში კი დადიოდა , მაგრამ ედუარდს ვერ იტანდა შესაბამისად მასთან თანამშრომლობას არ მოინდომებდა .
ჯენი-გამორიცხულია ! რადგან ის დეიმონის მოკვლაში ნამდვილად არ შეუწყობდა ხელს ედუარდს .
ჯორჯინა - ის დებილია , სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით ის ამდენს ვერ დაგეგმავდა .
ნინაა.......-ის , ის ყოველთვის მიშლიდა დეიმონთან ყოფნას , ყოველთვის მაშორებდა მას . ყველგან იმ დროს ჩნდებოდა როცა მე ვიყავი . ჩემი და ედუარდის საუბარს უსმენდა > ყველგან დამყვებოდა . და რატომ აირჩია მან სახელი ჯესიკა ? ააა ! იმიტომ რომ ჯესიკა -იტალიური სიტყვაა და მკვლელს , ბანდიტს ნიშნავს . არაა!
ფეხზე წამოვდექი . ჩანთა მხარზე გადავიკიდე და ნინას სახლისკენ წავედი . უკვე აღარაფრის მეშინოდა , გაბედულად მივაბიჯებდი წინ და წინ .
სიკვდილის ყოველთვის მეშინოდა , მას ყოველთვის გავურბოდი . მან უდიდესი ტკივილი მომგვარა და ოჯახი დამაკარგინა . ახლა მყავს ადამიანი რომლისთვისაც სიცოცხლეს გავწირავ-დეიმონი . მხოლოდ ის მყავს , სხვა არავინ . მისთვის კი სიცოცხლესაც გავწირავ .
ნინას კორპუსთან , რომ მივედი ,გავჩერდი .ღრმად ამოვისუნთქე და შენობაში შევედი . კიბეები ავიარე და მის კარზე მაგრად დავაკაკუნე . ნინამ კარები გააღო და მითხრა :

-ბლერ , რა იყო მოხდა რამე ?-მითხრა მან .
-მოხდა კიარა , მომისმინე ქალბატონო ჯესიკა....თავი დაგვანებე მეც და დეიმონსაც .
-რაა ? ვინაა ჯესიკა ?
-ვითომ არ იცი , მატყუარა ხარ .
-მართლა არ ვიცი რაზე მელაპარაკები-ყალბი ტირილი დაიეყო მან .
-მატყუარა გაიძვერა ხარ . გაფრთხილებ მადლობა მითხარი პოლიციაში რომ არ გიჩივლე საერთოდ .
-რას ამბობ ? რა ჩავიდინე ? გთხოვ მაპატიე !
-გაპატიო ? ბიძაჩემი რომ მოკალი გაპატიო ?! ედუარდი რომ მოკალი გაპატიო ?! 4 ადამიანი რომ მოკალი გაპატიო?! დადეიმონს მოკვლას რომ უპირებდი გაპატიო?!
-კარგი , კარგი-საშინელი ინტონაციით დამნებდა ის .- გამომიჭირე , რადგანაც ყველაფერი იცი ,მემგონი დამალვას აზრი არა აქვს .
-გირჩევნია ყველაფერი აღიარო.
-შენ უკვე ყველაფერი იცი ... ასე რომ შენი მოკვლაც მომიწევს .-თქვა , ჯიბიდან რევოლვერი ამოიღო და მესროლა . ბეწვზე ავიცდინე და ქვემოთ გავიქეცი.
მივრბოდი ის კი უკან მომყვებოდა . იქვე მანქანა იდგა ნინამ მისი შუშა ჩაამტვრია და იქ ჩაჯდა . სხვა გზა არ მქონდა ის თუ დამეწეოდა უფრო საშინელება მოხდებოდა , ასე რომ მეც იგივე გავიმეორე . ასე ვიარეთ , ვიარეთ და სანაპიროს მივადექით .
სხვა გზა არ მქონდა , მაგქანიდან გადმოვედი და ახლა ფეხით გადავწყვიტე გაქცევა , მაგრამ....
-სად გარბიხარ , ჩემო საუკეთესო მეგობარო ?-თქვა და იარაღი შუბლთან მომიტანა ნინამ .მიუხედავად ამისა მაინც ფეხში მესროლა.
წავიქეცი , საშინლად მეტკინა . დავარდნილი მივცოცავდი .საშინლად მეწვოდა , თვალები ნელ-ნელა მეხუჭებოდა , მაგრამ მაინც ვითმენდი .
-აბა.... ბლერ , ცუდად ხარ ? თავბრუ გეხვევა არა ? ზუსტად ეგრე იყო ბიძაშენი -ამის გაგონებაზე ქვა ავიღე და თავში ვესროლე .- ოუ!ქვის სროლაც შეგძლებია , მაგრამ თავის დცვა არ შეგიძლია ! შენი ოჯახივით სუსტი ხარ ! ძალიან სუსტი! იცი როგორ მსიამოვნებდა იმის დანახვა შენი ოჯახი როგორ იფუფქებოდა ცეცხლში-ამის გაგონებაზე თვალზე ცრემლი მომადგა , მაგრამ ფეხზე ავდექი და ალიან ძლიერად დავარტყი .
ნინამ ამას ვეღარ გაუძლო და მეორე ფეხზეც მესროლა . ხალხი ქუჩაში აღარ იყო . ბედი მასემორჩილებოდა , მაგრამ ჭკუა ვიხმარე . 112-ში დავრეკე და ნინას საუბარი მათ მოვასმენინე . რამდენიმე წუთში პოლიციაც მოვიდა
-მისის ნინა ბოლტსონ , დაპატიმრებული ხართ!რასაც აქ იტყვის შეიძლება გამოყენებული იყოს თქვენს წინააღმდეგ სასამართლოში .
-რაა? არა! არა !-მიხედავად იმისა რომ პოლიცია მას ეჯიკავებოდა . მაინც მოახერხა და.... მესროლა , შიგ გულში მესროლა !
შემდეგ რაც მოხდა აღარ მახსოვს . მხოლოდ , ჩემი სიზმარი : დეიმონი დამესიზმრა , ულამაზეს ადგილას ვიყავით ჩანჩქერი , პეპლები , ყვავილები....დეიმონი ჩემთან მოვიდა და გამიღიმა , მითხრა :
-ბლერ , ჩემო სიხარულო , ხომ კარგად ხარ ?-მკითხა მან .
-მოვკვდი ? -ვთქვი მე და აქეთ-იქით მიმოვიხედე .
-არა ! შენ ჯერ კარგა ხანს არ მოკვდები .
-მესიზმრები?
-ხო.
-არ მონდა ეს სიზმარი დასრულდეს .
-არც მე , მაგრამ რას ვიზამთ ?ბლერ , მინდა იცოდე რომ მიყვარხარ .ახლა უნდა წავიდე , მაპატიე და მიყვარხარ .
-დეიმონ , დეიმონ !-ვეძახდი მე , მაგრამ ის მაინც წავიდა .
მე კი გამომეღვიძა უზარმაზარ ოთახში , კერძოს საოპერაციოში .



უკაცრავად რომ ამდენ ხანს ვერ ვდებდი . მაგრამ იმედია მოგეწნებათ და იმედია ცოტა იაქტიურებთ . წინასწარ დიდი მადლობა . გკოცნით და ნახვამდის love



№1 სტუმარი Nia

Kargi iyo,axla cota romantikac gaurie da egaa

 


№2  offline წევრი elene tetruashvili

მაპატიე , მაგრამ რაღაც ეჭვი მეპარება შემდეგი თავი ანუ დასასრული რომანტიკული გამომივიდეს
request

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent