შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

STANDOUT/გამორჩეული (დასასრული )


13-07-2016, 17:22
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 938

როგორც მოგახსენეთ საოპერაციოში გამეღვიძა . უფროსწორედ იქიდან გამოვყავდი . პალატაში შემიყვანეს და შეკითხვების დასმა დამიწყეს :
-რაიმე გტკივათ ?-თავაიანად და სრული სერიოზულობით მკითხა ექიმმა .
-დიახ , გულთან ძალიან მტკივა .
-გულის ოპერაცია გაიკეთეთ და ასეც უნდა იყოს . სხვა ?-ჩახლეჩილი ხმით მითხრა ექიმმა .
-სხვა არაფერი . ყველაფერი რიგზეა .-ვუთხარი მე . სხვათაშორის იმ ამბების მერე არც კი მეგონა საერთოდ თუ გადავრჩებოდი .
-თქვენი მეგობრები არიან მოსულები , შემოვუშვებთ ოღონდ რამდენიმე წუთით .-თავი დავუქნიე.
ექიმი დერეფანში ნელა გავიდა , მას კი ჩემი მეგობრები შემოყვნენ . ძალიან ფერმკრთალები და განერვვიულებულები ჩანდნენ .
-ბლერ , -შემოვარდა ფეი .-ბლერ , კარგად ხარ ?
-კი კარგად ვარ- ფეი ჩემი საწოლის გვერდზე მდგომ სკამზე ჩამოჯდა ... და აი ამ დროს შევნიშნე მის თვალზე რაღაც , რაღაც პატარა . დიახ , ეს ცრემლი იყო .-ფეი , შენ რა ტიროდი ?
-არა ,იცი მე ....
-კარგი რაა !... ხომ იცი რომ ძლიერი ვარ . გავძლებდი . ასე ძალიან ჩემზე რატომ ინერვიულე ?
-ბლერ , ძალიან რთული ოპერაცია გაიკეთე -ნამტირალევი თვალებით მითხრა მან- გულის გადანერგვა , თან იცი როგორ გართულდა დონორის პოვნა ? ძლივს ვიპოვეთ .
-ღმერთმადალოცოს ის ადამიანი , მაგრამ მასზე ლაპარაკი ნამდვილად არ მსურს . აქედან რომ გამწერენ ეკლესიაში მივალ და ვილოცებ , რომ მისი სული სამოთხეში მოხვდეს , თუნდაც ჩემი გადარჩენისთვის .-სიტყვის დასრულება ვერ მოვასწარი ისე სწრაფად შემოვიდა ექიმი და კვლავ ჩახლეჩილი ხმით თქვა :"პაციენტს დასვენება სჭირდება ".
ფეი ოთახიდან გავიდა , მე კი კვლავ მარტო დავრჩი ამ ოთახში . დეიმონი -ნეტა როგორაა? რატტომ არ შემოვიდა ჩემს სანახავად , მაგრამ ვინ აცლიდა შემოვიდოდა ის ექიმი და იტყოდა :"აციენტს დასვენება სჭირდება ". ვარ ! მაგრამ იმედია მაგის თქმისას ექიმს დეიმონისგან მაგრად არ მოხვდა .ჰაჰ ! საწყალი ექიმი !
რამდენიმე დღე ასე უაზროდ და უინტერესოდ გავატარე საავადმყოფოში , მაგრამ გამიმართლა რადგანაც მეგობრები გავიჩინე : დამლაგებელი სემი -რომელიც ჯკერს მეთამაშებოდა ;ექთანი ქეითი-რომელიც გამოჯამრთელებაში დამეხმარა ;სარა სმიტი -რომელიც ჩემს გვერდით პალატაში იწვა და ხანდახან ინვალიდის ეტლით მაკითხავდა და თავსი აანეგდოტებით მართობდა . მაგრამ ეს ყველაფერი მხოლოდ ნახევარ საათს გრძელდბოდა . მოკლედ 1 კვირის მერე ბიცოლამ , ჯექსონმა , ფეიმ და ჯენიფერმა მომაკითხეს .
ტელეფონში ჩამვრალი ვიყავი , მაშინ როცა ფეიმ თავი შემოყო და თქვა :
-ბლერ ,გძინავს ?
-ფეეეიიიი...! -ისე ვიყვირე მეგონა მორე მსოფლიო ომის ყიჟინააა თქო.
-ჩუმად გოგო რა გაყვირებს ?-დამტუქსა ბიცოლამ.
-მოდი აბა ფრთხილად გადმოდი საწოლიდან და წამოდი წავიდეთ -თქვა ჯექსონმა .
-სიარულს ეხლა კი არ ვსწავლობ ! -დავტუქსე ჯექსონი და ამაყად წამოვდექი ფეხზე .-ისადააა ..... დეიონი სადაა?
-ბლერ , ისა რა ქვია ?-დაიბნა ფეი .
-დეიმონი , დეიმონი ! -შევახსენე მე
-ხო დეიმონი ჩემი საიდუმლო ადგილიო ! რაღაც დავუტოვეო და ...
-კაი ! კაი! დაწყნარდი თორე ისე გაწითლდი მგონია წნევამ დაგარტყა . -მზრუნველად გადავუსვი თავზე ხელი ფეის და საავადმყოფოდან კუსავით ნელა გავედი .
მანქანა შენობის წინ იდგა , იქ ჩავჯექი და თავი ჩვეულად ფანჯარას მივადე . თავს საშინლად ვგრძნობდი თითქოს გულიდან რაღAც მომწყდა , თითქოსდა ....მაგრამ ამას არანაირიმნიშვნელობა არ ქონდა , ახლა მე მივდიოდი ჩემი და დეიმონის საიდუმლო ადგილას . შეიძლება ეს ყველასთვის მიყრუებული ადგილი იყოს მაგრამ ჩვენთვის ეს ის იდუმალი ადგილია სადაც ჩვენი სიყვარული წაირმოიქმნა . მოკლედ , ჯექსონს იმ ადგილის ადგილმდებარეობა მაინც და მაინც ნათლად ავუხსენი . იმ შენობიდან 1 კილომეტრში გავაჩერებინე და მანქანიდან გადავედი :
-ბლერ -შემომძახეს მათ როცა მანქანიან გადავედი -ჩვენ ძალიან გვიყვარხართ !
-მმმმეც-დაბნეულმა ვუთხარი მე და ხელის ქნევით "გავისტუმრე".
რასაც ქვია მივქროდი . მართალია ადვილად დავიღალე მაგრამ ემპს არ ვკარგავდი , მინდოდა დეიმონს რაც შეიძლება მალე შევხვედროდი . უკვე ღამის 12ის ნახევარი იყო როცა იქ მივედი . პრინცებში ძალიან მალე მივედი . ჭერზე ასასვლელი საფეხურები ნელ-ნელა ავიარე და ავედი .
ძალიან გავოცდი როცა იქ ვერავინ დავინახე მხოლოდ ერთი პატარა ზარდახშა , რომელშიც წერილი იდო . გავხსენი და კითხვა დავიწყე :
"ჩემო ძვირფასო ბლერ , ხომ იცი , რომ წერილების წერა არ მეხერხება , მაგრამ რა ვქნა სხვანაირად არ გამოვიდოდა .შორს მივდივარ ჩემო ანგელოზო , ვეღარც დავბრუნდები . მაგრამ დაგელოდები , დაგელოდები , რამდენი ხანიც გახდება საჭირო დაგელოდები 30 , 40 , 50 , 60.... არა აქვს მნიშვნელობა მე მაინც დაგელოდები . როცა შენი ამბავი გავიგე ძალიან ცუდად ვიყავი . ექიმებმა გულის დონორი ვერ იპოვეს . სხვა გზა არ მქონდა , ჩემო სინიორინა ! ხომ იცი რომ შენს გარდა მეტი არავინ მყავს დედა და მამა მაშინ დამეღუპნენ როცა 6 წლის ვიყავი , ჩემი იდიოტი ძმა ახლახანს ჩაძაღლდა , სხვა კი... სხვა არავინ მყავს . შენს დაკარგვას კი... ვერა ამას ვერ გადავიტანდი ! ასე რომ , დიდი მნიშვნელობა არ ქონდა რითი მოვკვდებოდი უშენოდ გაატარებული დროით თუ შენს გადასარჩენად გაწირული გულით . ალბათ მიხვდი რასაც ვამბობ , ჩემო ანგელოზო ! მაგრამ დაიმახსოვრე მე ყოველთვის შენთან ვიქნები ! ყოველთვის დაგეხმარები , ყოველთვის მეყვარები !ახლა ჩემი გული შენთან იქნება , სამუდამოდ , ახლა სამუდამოდ ერთად ვიქნებით , სინიორინა ! შენ ჩემი რჩეული ხარ , შენ ჩემი გამორჩეული ბლერი ხარ ! სხვებს არ გავხარ ! ყველაფრით განსხვავდები სხვებისგან ! შენ ჩემი ერთადერთი ხარ ! მშვიდობით !მომავალ შეხვედრამდე სინიორინა !
ფურცელი ხელიდან გაამივარდა და ხელები ამიკანკალდა . ხელი გულთან მივიტანე და ატირებული თვალებით ვარსკვლავებისაკენ გავიხედე :
-მე შენ ყოველთვის მეყვარები !-ვთქვი და ხელი იმ სულისკენ მივიტანე რომელიც დეიმონმა მაჩუქა .


-------------------
მგონი ძალიან ტრაგიკული თავი გამომივიდა . იმედია მოგეწონათ . ან რავიცი :o :o :(



№1 სტუმარი lana

სიმართლე გითხრა ძალიან უაზროდ დაამთავრე, მეგონა აუმჯობესებდი ამ ისტორიას,თუმცა მაინც უაზროდ წაიყვანე ყველაფერი belay feel იმედია შემდეგი ისტორია უფრო საინტერესო იქნება fellow დასაწყისისთვის მაინც კარგია love

 


№2  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

ჯერ ესერთი საშინლად დასრულდა რასაც ვერ ვიტან ხოლმე და მერე მეორეც საშინლად ბანალურად არ მომეწონა

 


№3  offline წევრი elene tetruashvili

lana
სიმართლე გითხრა ძალიან უაზროდ დაამთავრე, მეგონა აუმჯობესებდი ამ ისტორიას,თუმცა მაინც უაზროდ წაიყვანე ყველაფერი belay feel იმედია შემდეგი ისტორია უფრო საინტერესო იქნება fellow დასაწყისისთვის მაინც კარგია love

უბრალოდ მინდოდა ცოტა ორიგინალურად და კარგად დამესრულებინა , მაგრამ არ გამომიიდა . recourse ვწუხვარ და დიდ ბოდიშს გიხდი ამის გამო .

ანი ანი
ჯერ ესერთი საშინლად დასრულდა რასაც ვერ ვიტან ხოლმე და მერე მეორეც საშინლად ბანალურად არ მომეწონა

მინდა ავღნიშნო რომ ეს ჩემი პირველი მოთხრობა იყო ასე რომ მოთხრობების წერაში სპეცი არ ვარ.მაგრამ მაინც ბოდიშს გიხდი და გპირდები შემდეგი კარგი იქნება . კარგი და გაუმჯობესებული smile

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent