შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და ტკივილი (30თავი)


22-07-2016, 09:41
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 972

იმ დილით ყველა უხასიათოდ იყო, ნიკას გარდა. მას ხომ გადაწყვეტილი ჰქონდა თიკოს მოტაცება?
-თიკო რაღაც დღეს დილით ხასიათზე არ ხარ. რა ხდება?
-არაფერი სიხარულო უბრალოდ რაღაც არ შემიძლია.
-არ წახვიდე ცეკვაზე და მთელი დღე ერთად გავატაროთ.
-რა სჯობია შენთან ერთად ყოფნას ძვირფასო, მაგრამ ცეკვის გაკვეთილს ვერ გავაცდენ, სულ რაღაც ერთი საათით წავალ და ძალიან მალე დავბრუნდები, ისე რომ ვერც კი გაიგებ.
-კარგი ხო ოღონდ მალე დაბრუნდი.
-კარგი სიხარულო ნუ გეშინია ძალიან მალე მოვალ.

-მოკლედ ხუთ წუთში გამოვა ცოტა გაიაროს რომ ამ სტუდიას მოშორდეს და შემდეგ ჩვენ ვიცით. (ნიკა)
-აპა კარგად გოგონებო.... სანდრო აიღე ყურმილი რა... ხელი გამიშვით. მიშველეთ......
-კარგი გეყოს ნუ ფართხალებ.
-ნიკა? რა გააკეთე? სად ვარ?
-ეგ შენი საქმე არ არის სად ხარ.
-დავიჯერო არც ის აქ რატომ ვარ?
-გთხოვ ზედმეტ შეკითხვებს ნუ დამისვამ. ხომ იცი რომ მე შენ ძალიან მიყვარხარ, თან დიდი ხანია.
-კი მაგრამ შენ ხომ იცი რომ არ მიყვარხარ დიდი ხანია?
-თიკო გეყოს. მე შენ მიყვარხარ და იმისთვის რომ ყოველთვის ჩემთან იყო ყველაფერზე ვარ წამსვლელი.
-შენ რა საერთოდ გააფრინე ხო? სანდრო გიპოვის და საუკეთესო ძმაკაცის ეგეთი შეურაცხყოფა არ შეგრჩება.
-სანდრო მიპოვის? დარწმუნებული ხარ? მას ეს ადგილი არც კი ემახსოვრება. მე ძლივს გავიხსენე.
-რაში გაწყობდა ჩემი მოტაცება?
-თიკო წლების წინ როდესაც მე შენთვის სიყვარული უნდა ამეხსნა სანდრომ მითხრა შეიძლება არ შეუყვარდეო, მე ვუთხარი თუ არ ვეყვარები მაშინ მოვიტაცებთქო. მაშინ სანდროს ეს ხუმრობა ეგონა და მეც, მაგრამ დღეს მივხვდი რომ ჩემს გვერდით ხარ და არ გაგიშვებ.
-და რა გგონია ასეთი საქციელის შემდეგ შეგიყვარებ?
-თიკო როგორც ყოველთვის რაღაც მწარეს ამბობ.
-რ ვქნა ეგ ხომ ჩემი ჰობია?
-რაღაც არ მახსოვს დიდი ხანია შეძენილი გქონდეს ეგ ჰობი.

-ღმერთო ჩემო სად წავიდა ეს გოგო ამდენი ხანი? უკვე ერთი საათი გავიდა რაც გაკვეთილი დასრულდა. სად არის ჩემი მობილური? ორი გამოტოვებული ზარი? კარგი სიხარულო ეხლავე დაგირეკავ.. გათიშული აქვს....
-შეიძლება სანდრო შემოვიდე....
-რა გინდა დროზე მითხარი.
-რა მოხდა თიო სად არის?
-არ ვიცი ცეკვის გაკვეთილზე იყო და ჯერ სახლში არ დაბრუნებულა. ორი გამოტოვებული ზარია, მაგრამ ეხლა არ მპასუხობს, ნეტავ სად უნდა იყოს?
-ნუ ღელავ, მალე დაბრუნდება, მოდი რაიმე დავლიოთ.
-რას ჰქვია დაბრუნდება? შენი აზრით ორი საათით გვიან მოვა? რაღაც მოხდა გული მიგრძნობს.
-რა უნდა მომხდარიყო?
-არ ვიცი იქნებ რაიმე დაემართა ან ვინმე დაეტაკა ან ვინმემ.... ოო არა ოღონდ ეგ არა.... დათო გამოდი გარეთ. მეჩქარება.
-კი მაგრამ რაიყო რა გაგახსენდა?
-ვიცი რაც მოხდა მივხვდი მგონი. ყოველი შემთხვევისთვის ცდა ღირს.

-თიკო გეყოს ამდენი საუბარი. ბოლოს მაინც ჩემი იქნები. უფრო სწორედ უკვე ხარ.
-ნიკა მე არასოდეს შეგიყვარებ იმიტომ რომ სანდრო სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს.
-არა. რა ჯანდაბა აქვს ამ სანდროს ესეთი მე რომ მჯობია... ესე იგი არ შემიყვარებ ხო? კარგი მაშინ შენ სანდრო შეგიძულებს როცა გაიგებს რომ....
-რას ნიკა რას აპირებ? გთხოვ ნიკა ოღონდ ეგ არააა.

მაპატიეთ დაგვიანებისთვის. არ მეცალა. მოგეწონათ ახალი თავი? ველი კომენტარებს. შევეცდები მალე დავდო შემდეგი. <3




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent