შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და ტკივილი (31თავი)


25-07-2016, 09:29
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 981

-ნიკა თუ მართლა გიყვარვარ ეგ არ გააკეთო გთხოვ.
-ეხლა მთხოვ არა? თუ ჩემს შეყვარებას არ აპირებ მაშინ მინდა რომ სანდრომ შეგიძულოს.
-ნიკა ნუ გამწირავ. ცხოვრებას ნუ დამინგრევ....

-ხომ შეიძლება რომ ნიკას მოეტაცებინა თიკო? ეგ ყველაზე შესაძლებელი ვარიანტია. ეხლა რა უნდა ვქნა? სად შეიძლებოდა წაეყვანა?... მე მარტო ვერაფერს გავხდები... გამარჯობათ, დაიკარგა 17 წლის გოგო...
-უკაცრვად შვილო, ვერაფერი გავიგე, დაწყნარდი და თუ შეიძლება წესიერად გამაგებინეთ რა მოხდა
-კარგი ოფიცერო უბრალოდ ძალიან ვღელავ. მოკლედ დაიკარგა 17 წლის გოგო. 3საათის წინ უნდა დაბრუნებულიყო სახლში მაგრამ ჯერ არ გამოჩენილა.
-რაიმე ვერსია გაქვთ სად შეიძლება წასულიყო?
-შეიძლება მოიტაცეს. ჩემი რეალობასთან ახლო ვერსია ეს არის.
-კი მაგრამ მტრები ყავს?
-არა რა მტრები. იმ ბიჭმა მოიტაცა რომელსაც მოსწონს მაგრამ მას არა, იმიტომ რომ შეყვარებული ყავს.
-გოგოს შეყვარებულმა ეს ამბავი არ იცის?
-მე ვარ გოგოს შეყვარებული. ცეკვაზე რომ წავიდა მის მერე სახლში არ გამოჩენილა, 3 საათი გავიდა. მობილურაზე ორი გამოტოვებული ზარი დამხვდა და მას შემდეგ გათიშული აქვს ვერ ვუკავშირდები. სახელი თიკო. საშუალო სიმაღლის სუსტი, ყავისფერი თვალებით და შავი თმებით.
-კარგი ეხლავე გადავცემ და დაიწყებენ ძებნას. თუ რაიმე იქნება შეგატყობინებთ.
-კარგი მე გარეთ გავალ იქნებ ვინმეს დავუკავშირდე.
სანდრო ძალიან აღელვებული იყო, ყველაფერზე ფიქრობდა, მაგრამ ვერ გაეგო სად შეიძლებოდა წაეყვანა ნიკას თიკო. ვისაც იცნობდა ყველას დაურეკა, მაგრამ თიკო არავის დაუნახავს.
-უფროსო რაიმე სიახლე ხომ არ არის?
-არა სანდრო ჯერ ახალი არაფერია, დაწყნარდი აუცილებლად ვიპოვით. ხო მართლა მისი მობილურის ნომერი მითხარი შეიძლება დაგვჭირდეს.
-კარგი ეხლავე 568... გთხოვ დამეხმარეთ მის პოვნაში.

-თიკო ყოველთვის ჩემი იქნები
-მე სანდრო მიყვარს, არასდროს ვიქნები შენი.
-ნუ ტირი გოგო.
-ნიკა გეყო აღარ შემიძ.....
-ფუ შენი ესღა მაკლდა... თიკო მოდი გონს... რა გავაკეთო.
-ნიკა იქნებ სასწრაფოს დავურეკოთ.
-შენ ბიჯო გაგიჟდი? რა ვუთხრა გოგო მოვიტაცე და გაუპატიურებაში გამეთიშათქო?.. გთხოვ მალე მოდი გონს.

-სანდრო თუ შეიძლება შემობრძანდი.
-რაიმე ახალია უფროსო?
-კი შენთვის კარგი ამბავი მაქვს, ტელეფონის ნომრით ვიპოვნეთ, ქალაქგარეთ პატარა ქოხშია.
-ეგ როგორ არ გამახსენდა. პატრაობაში ყოველთვის მანდ დავდიოდით. გთხოვთ ეხლავე წავიდეთ.
-კი ეხლავე რამოდენიმე საპატრულო მანქანით წამოვალთ რომ ავიყვანოთ. ჩევნ ხომ არ ვიცით რამდენი არიან?
-კარგი აზრია წავედით..... პირველი მე შევალ სირენები არ ჩართოთ. ერთი იარაღი მათხოვეთ... დათო? შენც ამ საქმეში გაერიე? დროზე მაჩვენე თიკო სად არის..... ის რა გონზე არ არის?
-სანდრო არ მინდოდა ასე ცუდად გამხდარი...
-არ გინდოდა კიარა მოგკლავ...

ბოდიში დაგვიანებისთვის. მოგეწონათ ახალი თავი? შევეცდები მალე დავდო შემდეგი. ველი კომენტარებს.



№1 სტუმარი Shore shore

Vaimeee male dade ra da cota didi tavebi

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent