შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და ტკივილი (32თავი)


1-08-2016, 10:10
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 176

-სანდრო გთხოვ არ გინდა. ძალით არ მინდოდა.
-ბატონო სანდრო დადეთ იარაღი თუ შეიძლება ჩვენ მივხედავთ ამ საქმეს.
-სასწრაფოს გამოუძახეთ. თიკო გთხოვ მოდი გონს. გთხოვ.
-აქ თქვენს გარდა მეტი არავინაა?
-არა ოფიცერო მეტი არავინ, მხოლოდ ჩვენ.
-კარგი გასაგებია. თქვენ გაქვთ დუმილის უფლება... სანდრო თქვენ სად მიდიხართ?
-მე ჯერ საავადმყოფოში უნდა წავიდე. ეგ დაკითხვაზე წაიყვანეთ და როცა გონს მოვა მეც წამოვალ

-ექიმო ხომ კარგად იქნება? ხომ გადარჩება?
-კი წესით მალე უნდა მოვიდეს გონს. დამამშვიდებელი გავუკეთეთ და კარგად იქნება.
-შეიძლება რომ შევიდე?
-კარგი მიბრძანდით მაგრამ საუბარს ცოტა მოერიდეთ გამოფხიზლებამდე.
-კარგი გასაგებია. ჩემო ლამაზო ჩემი ბრალია ვერ დაგიცავი. აწი გვერდიდან არ მოგიშორებ, ოღნდ გთხოვ ეხლა გამოფხიზლდი. უშენოდ ვერ ვიცოცხლედ, შენ მასწავლე ნამდვილი სიყვარული და გთხოვ ნუ წახვალ ჩემგან. დედას მაინც რა ვუთხრა? ერთ უსუსურ არსებას ვერ მოვუარეთქო? მე თავის დროზე მამას დავპირდი რომ შენზე ვიზრუნებდი და თუ სკოლაში ვინმე რაიმეს გეტყოდა ყველას საკადრისი მოხვდებოდა, მაგრამ მე ჩემი ვერცერთი პირობა ვერ შეასრულე ჩემო ძვირფასო, მაგრამ თუ დამიბრუნდები, გპირდები რომ არასოდეს გაგიშვებ. ღმერთო გთხოვ დამიბრუნე.
-არა გამიშვით არ მინდა არა...
-თიკო დამშვიდდი მე ვარ სანდრო ვარ.
-არა არ გააკეთო ნიკა ეს გთხოვ არ გააკეთო
-ექიმო სასწრაფოდ მოდით..
-დამამშვიდებელს გავუკეთებთ და ყველაფერი კარგად იქნება.
-თიკო ნუ გეშინია ეს მე ვარ სანდრო. მე შენთან ვარ და არაფერი არ გემუქრება.
-სანდრო შენ ხარ? მართლა შენ ხარ?
-კი მე ვარ ძვირფასო. კარგად ხარ?
-კარგად როგორ ვიქნები? ნიკა ხომ დაიჭირე?
-პოლიციის განყოფილებაში არიან და მე მელოდებიან როდის მივალ უნდა მოვისმინო რას იტყვის.
-წადი სანდრო გთხოვ და ანანე ის რაც მე გამიკეთა.
-დაწყნარდი თიკო შენთვის ნერვიულობა არ შეიძლება, სანამ კარგად არ იქნები ვერ წვალ.
-კარგად ვარ. გთხოვ წადი და ანანე ის რაც გამიკეთა, არ შეარჩინო. გთხოვ წადი.
-კარგი წავალ. მიყვარხარ ჩემო ლამაზო.... ღმერთო ჩემო სად ჯანდაბაში დავდე ეს პირადობა ვა?
-სანდრო მოხვედით რაქენი იპოვე თიკო?
-აუ დათო შენი ნერვები ნამდვილად არ მაქვს ეხლა.
-რაიყო ბიჭო უბრალოდ ვიკითხე თიკო თუ იპოვნეთქო დამაინტერესა სად იყო.
-კი ვიპოვნე არ იჯავრო შენ მაგაზე რა.
-რა იყო რა მოხდა? სად იყო წასული?
-რასაც მე ვფიქრობდი ზუსტად ის იყო.
-კი მაგრამ ვინ გაბედა ეგ?
-ვინ და ნიკამ და გთხოვ მორჩი ზედმეტი შეკითხვების დასმას დრო არ მაქვს.
-ეხლა თიკო სადაა რატომ არ მოიყვანე სახლში?
-საავადმყოფოშია ძლივს მოვიყვანეთ გონს და ეხლა იქ უნდა იყოს დამამშვიდებლებს უკეთებენ.
-აპა შენ სად მიდიხარ?
-აუ გეხვერწები მოკეტე რა. ტვინი წაიღე უკვე. სად და პოლიიციის განყოფილებაში. გამოდი კარი უნდა დავკეტო. მეჩქარება.
-კარგი ხო. წარმატებები. აპა შენ იც.. ღმერთო ჩემო საუბრის დამთავრებასაც არ გაცდიან რა. ნეტა ეს ამბავი მაიამ თუ იცის? ნუ პრინციპში ჯერ საიდან ეცოდინება დღეს მოხდადა. მოდი მე ვეტყვი და ვნახოთ როგორი რეაქცია ექნება იქნებ მოკვდეს და ერთხელ და სამუდამოდ და დავისვენებ რა. არ დამიშლის შვილებთან ურთიერთობას და მერე თიკოც რომ მომაშორებინა.
-ეველინ მესიჯი მოვიდა?
-ხო მაია დეიდა მობრძანდით.
-ნეტა ვინ არის? ოხ დათო. რა ჯანდაბა უნდა... დაჯექი ისეთი ამბავი უნდა გითხრა ცუდად არ გახდე..... რაა? ვაიმე თიკო...
-მაია კარგად ხარ? სასწრაფოდ სასწრაფოს გამოუძახეთ.


ბოდიში დაგვიანებისთვის. იმედი მაქვს მოგეწონათ ახალი თავი. ველი კომენტარებს.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent