შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ალქაჯები V.S ბაბნიკები (ნაწილი 9)


2-08-2016, 10:22
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 881

დილით ტელეფონის ვიბრაციამ გამომაფხიზლა , ტელეფონს დავხედე და მესიჯი იყო გეგასგან .
-hi , ელ რას შვები ? დღეს სასეირნოდ წამოხვალ ?
ღმერთმა იცის როგორ მეზარებოდა ჯერ ადგომა , მერე კიდე სასეირნოდ წასვლა . ამ ფაჩუნი ნიასაც გამოეღვიძა და როცა დაინახა ვიღაცას ვწერფი , ტელეფონი გამომგლიჯა .
-ვის წერ? ვააა , გეგაა ? პაემანზე დაგპატიჟა ? რას აპირებ ? -კითხვები მომაყარა ნიაკომ .
-დაწყნარდი , არ ვაპირებ წასვლას -ვუხარი მე .
-ხო არ გაგიჟდი ...კაი რა.... ასეთ შანსს ხელიდან რატო უშვებ ?
-რა შანსი ? რის შანსი ? -გავიკვირვე მე .
-ოო , ჩემო სიყვარულში გამოუცდელო მეგობარო , რა შანსი და უყვარხარ რაა... ძველი გრძნობები ამოტივტივდაა -დამცინავად მითხრა მან .
-ოოო ,.....მიდი რაა...
ნიამ ძალით ამაგდო საწოლიდან , მერე ლიკას დაუძახა და ორივენი ერთად მირჩევდნენ თუ რა უნდა ჩამეცვა . საბოლოოდ არჩევანი მაინც შავ , მოკლე კაბაზე შეჩერდა , რომელიც "ბოლოში " გაშლილი იყო . თმები ზემოთ ავიკარი , აი მაკიაჟს რაც შეეხება ჯერ ლიკამ ჩამთხაპნა მერე ნიამ . ბოლოს მეთვითონ გავიკეთე , აი ფეხსაცმელები კი ნიამ მათხოვა . მოკლედ გამომპრანჭეს სადღესასწაულო ტორტივით და გეგას მონაწერი რამდენჯერმე გადაიკითხეს .
რამდენიმე საათში ისიც მოვიდა . საშინლად დაჭყანული გავედი გარეთ თუმცა გეგას რლმ მივუახლოვდი სახე გადავკოცნე .
-აბაა , რას შვები ?-მომიკითხა მან .
-რავიცი არაფერს შენ ? სად მივდივართ ?-დავინტერესდი მე .
-რესტორან სან-რემოში წავიდეთ და მერე რავი ვისეირნოთ .
-კაი -დავთანხმდი მე და მანქანაში ჩავჯექი . ისე სასეირნოდ მივდიოდით და რად უნდოდა მანქანა ..?
10 წუთში უკვე როსტორანში ვიყვავით . ჩვენი ადგილი ტერასაზე იყო , რაც ძალიან მომეწონა ... ჩვენ დავსხედით , გეგამ კი ოფიციანტს დაუძახა , სიმართლე გითხრათ ერთი სული მქონდა სახლში როდის მივიდოდი ..
-ელე , -გამომაფხიზლ ფიქრებიდან გეგამ - რას დალევ ?
-რავიცი აბა , -დავიბენი უცებ , მაგრამ როგორც კი გავერკვიე სწრაფად ვუთხარი -ატმის წვენს .
-კაი და რას შეჭამ ?-მენიუ მომაწოდა მან
-ჰმმ... სტეიკი წითელი ღვინით .
-კარგი .
-ვაა .... ელენჩო , შენც აქ ხარ ? -ნაცნობი ხმის გაგონებაზე ვჩურჩულებდი :"ღმერთო ოღონდ ის არა რაა....ის არა..." მაგრამ არა და არ გამართლდა ჩემი სურვილები . ეს აბაშიძე იყო .
-ხო , აქ ვარ . -უხეშად ვუთხარი მე - რა გინდა აქ?
-მე კიარა შენ რა გინდა აქ ? თან ამასთან .... წამოდი ! -მიბრანა და ხელი მაგრად მომიჭირა .
-შენი გადასაწყვეტი არაა მე სად ვიქნები და მითუმეტეს ვისთან ერთად ? -ვუთხარი მე .
-ხელი გაუშვი ელეს ! - კამათში ჩაერია გეგა .
-თორე ? -ისე უთხრა აბაშიძემ , ვგრძნობდი რომ ნაღდად ჩხუბი დაიწყებოდა .
-თორე ხელს მოგამტვრევ .
-არ გამაცინო ? წადი რაა შენს გზაზე ! შენ კიდე წამოდი -მითხრა მან დ მთელი ძალით ხელი მომიჭირა .
გეგა საშინლად ღიზიანდებოდა , მაგრამ აბაშიძე , ის ხომ ნამდვილი ეშმაკია .. გგონიათ მართლა ჩემს წასაყვანად მოვიდა ან მართლა ჩემზე ნერვიულობდა ? არა ბატონო ! მან კარგად იცის ყველას ხასიათი , ჩემკ ჯიუტი ხასიათიც და გეგას მშვიდი , თუმცა ადვილად ფეთქებადი ნერვებიც . მხოლოდ ჩხუბი სურდა , თუმცა მე ამას არ დავუშვებდი ! არანაირად !ეს წამიერი გადაწყვეტილება იყო , მაგრამ არც კი ვიცოდი წესიერად თუ რას ვაკეთებდი ...
-წამოვალ ! -ვუთხარი აბაშიძეს - წამოვალ , ოღონდ არ იჩხუბოთ ! ახლა ამის დრო არაა !
-ძალიან კარგი ! -თქვა აბაშიძემ და გეგას ისე გახედა , მისი მიზანოც გასგები გახდა . მხოლოდ და მხოლოდ ერთმანეთის გამწარება .
ჩემზე ხელი მაგრად ჰქონდა ჩაჭიდებული და მანწანისკენ წამათრია , მანქანაში არ ვიყავი ჩამჯდარი , რომ გავჩერდი და ვუთხარი :
-რა გინდა , ჩემგან ?
-მხოლოდ შენი დაცვა მინდა , მეტი არაფერი .
-იტყუები .
-რა გინდა რომ მოისმინო ჩემგან ? გეგას გამწარებ მინდა თუ არა შენი საშუალებით ? არა ! შესაძლოა ასე გამოვიდეს , მაგრამ არა ...
-აბა , ჩემგან რას ითხოვ ? თავს რატომ არ მანებებ? -ვკითხე აფორიაქებულმა .
-ნუთუ მართლა ვერ ხვდები ? - ღმერთო , თქვენ წარმოიდგინეთ რომ მის თვალებში სევდა დავინხე .
გაშტერებული ვიდეწი სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით , დიდხანს ვუყურებდი მის შავ თვალებს ჩემი მწვანე თვალებით . ვერ ვხვდებოდი რა უნდა მეპასუხა ? ანდა საერთოდ , რა ჯანდბა მემართებოდა ? ნერწყვი ჩავყლაპე და გვერდზე გავიხედე .
აბაშიძემ მანქანის კარი გააღო და იქ ჩაჯდა . მთელი გზა იმაზე ვფიქრობდი , თუ რა დამემართა , ანდა მას რა დაემართა ? ანდა სიმართლეს ამბობდა თუ არა ის ? ანდა საერთოდ ჩემს თავს რა ხდებოდა ? გული საშინლად მიცემდა , განსაკუთრებით მასთან ყოფნის დროს სულ ასე მემართებოდა ! წარმოდგენა არ მქონდა რა გრძნობა იყო ეს ? შიში ?


იმედია მოგეწონათ , შემდეგში ცოტა უფრო დიდ თავს გპირდებით . love



№1  offline წევრი tatushki1995

Dzalian kargi iyooo

 


№2  offline მოდერი Behandice

კარგია მაგრამ გაზარდე თავები love

 


№3  offline წევრი qeet

კარგი იყო. შემდეგიც მალე დაამატე.

 


№4 სტუმარი lana

სერიოზულად ? რამდენი წლის ხარ ? დიდი ასე ბანალურად ვერ დაწერს, ნუ ზოგი კია მაგრამ რავი და შენ იმედია პატარა ბავშვი ხარ,თორემ გამოვქლიავდები დიდი რომ იყო ისე ბანაალურია

 


№5  offline წევრი elene tetruashvili

lana
სერიოზულად ? რამდენი წლის ხარ ? დიდი ასე ბანალურად ვერ დაწერს, ნუ ზოგი კია მაგრამ რავი და შენ იმედია პატარა ბავშვი ხარ,თორემ გამოვქლიავდები დიდი რომ იყო ისე ბანაალურია

დიდი არ ვარ , მაგრამ რატომ გგონია რომ ბანალურია ვერ ვხვდები რაა !

 


№6  offline წევრი khatia khatia

კაი ტავი იყოოო მომეწონა დზაან საგოლლ
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent