შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და ტკივილი (33თავი)


3-08-2016, 10:54
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 895

-მაია მოდი გონს. ღმერთო ჩემო ეს სასწრაფო მაინც სად წავიდა. ნეტა რა მოხდა ასეთი მაია რომ ცუდად გახდა. ღმერთო მე ხომ ქართული არ ვიცი, მაგრამ გადავთარგმნი... ო არა საწყალი თიკო. ნეტა ეხლა როგორაა?? (ეველინი)
-რა დაემართა პაციენტს?
-საერთოდ გული აწუხებდა და მგონი...
-კარგი გასაგებია ეხლავე გადავიყვანთ, თქვენც წამობრძანდით, რომ რაიმე დასჭირდეს.

-უკაცრავად თიკოს ნახვა სად შემიძლია?
-105 პალატაში, მაგრამ საუბრას ცოტათი მოერიდეთ ჯერ მაინც არ არის კარგად კიდევ გამაყუჩებლებს ვუკეთებთ. თქვენ ვინ ბრძანდებით?
-მე მამა ვარ.... გამარჯობა თიკო როგორ ხარ?
-დათო? რავიცი ყველაფერი მტკივა. სანდრო სად არის?
-სანდრო ეხლა პოლიციაში წავიდა. სახლში გაიარა რაღაცეები აიღო დამჭირდებაო და ეხლა წავიდოდა, მე როგორც კი გავიგე წამოსვლა გადავწყვიტე, რაღაც საქმე მქონდა და მერე წამოვედი. ეს შენ თუ შეგიძლია ჭამა.
-კარგი. მადლობა დიდი დათო....
-კარგი წავალ ეხლა მე და სანდროც მოვა ალბათ. თუ არადა მე რამოდენიმე საათში გამოგივლი და გინდა რაიმე წამოგიღო?
-არა იყოს სანდროს მივწერ თუ რაიმე დამჭრდება. მადლობა.
-კარგი შენი ნებაა.

-აი მეც მოვედი. დაიწყეთ დაკითხვა?
-ეხლახანს, ისეთი არაფერი. დაბრძანდით თქვენს განკუთვნილ ადგილზე ბატონო სანდრო თუ შეიძლება.
-კარგი ეხლავე, ადვოკატი აიყვანა?
-დიახ მან ადვოკატი აიყვანა. ეხლა კი თუ შეიძლება გადავიდეთ საქმეზე. რა იყო ჩადელი საქმის მიზანი? თუ შეიძლება დავრილებით მოყევით.
-ხომ ვთქვი მინდოდა რომ ის ჩემთან ყოფილიყო. ბავშვობიდან ერთად ვიზრდებოდით, პატარაობიდანვე მიყვარდა, ყველაფერს ვაკეთებდი იმისათვის რომ მასაც შევყვარებოდი, მაგრამ მან სანდრო აირჩია. მკი მინდოდა ჩემთან ყოფილიყო და ამიტომ მოვიტაცე.
-ხო და მაგიტო ჩააგდე შიკში ხო?
-მე შენ გითხარი რომ თუ არ შემიყვარებდა მოვიტაცებდი.
-მეც მახსოვს მაგაზე რა გიპასუხე. მოიტაცებ და მოგიტაცებ ცხვირ-პირსთქო.
-კარგი დაწყნარდით თუ შეიძლება ორივე. ესეიგი ეს ადრიდანვე გქონდათ განზრახული?
-არ მთლად ეგრე არ იყო. ეგ რომ ვთქვი პატარა ვიყავი და არც მიფიქრია მაგაზე მას შემდეგ, მაგრამ რაც თიკომ ეს ვაჟბატონი აირჩია გული ჩამწყდა და გადავწყვიტე მომეტაცა. აი მას შემდეგ რაც მოხდა ნამდვილად არ მქონდა განზრახული და არც მინდოდა ესე მომხდარიყო, მართლა ვამბობ....
-ბატონო ნიკა ყველაფრის გათვალისწინებით თქვენ მოგესაჯათ 10 წლიანი პატიმრობა, დათო თქვენ 5 წლიანი. სასამართლო მსვლელობა დასრულებულია.

-თიკო როგორ ხარ? გავიგე შენი ამბავი ძალიან მწუვხვარ. მინდა რაღაც გითხრა, ეს რომ დედაშენმა გაიგო, ხომ იცი ისედაც გული აწუხებდა და ცუდად გახდა, ეხლა საავადმყოფოში ვართ, ოპერაციას უკეთებენ და არ იციან როგორი მდგომარეობა იქნება. მე აქ ვარ მივხედავ, მაგრამ გთხოვ შენ ძალიან არ ინერვიულო. გაკოცე ბევრი, მიყვარხარ. (ეველინი)
-რაა? დედა არა... დათო....
-თიკო რა მოხდა რა ხდება ხომ კარგად ხარ?
-სანდრო დედა? ის არ იციან გადარჩება თუ არა.
-გთხოვ დაწყნარდი და ამიხსენი რაც მოხდა.
-აჰა მობილური... დათო, სანდრო გთხოვ ანანე ეს ყველაფერი, დედა რომ ვერ გადარჩეს ჩემი ხელით მოვკლავ. დედა რომ ვერ გადარჩეს რა ვქნათ?
-კარგი თიკო დაწყნარდი არ შეიძლება შენთვის ნერვიულობა არ შეიძლება, ექიმო მიხედეთ გთხოვთ და არვის მისცეთ შემოსვლის საშუალება, თიკო მე წავალ და ყველაფერს მივხედავ არ იჯავრო, მალე მოვალ.

-ვა სანდრო შენ აქ რას აკეთებ? სასამართლომ როგორ ჩაიარა?
-ჩემთვის ძალიან კარგად მაგრამ შენ...
-რას მერჩი, გაგიჟდი შვილო?
-ეხლა ვარ შენი შვილი როცა ცუდს გიკეთებ? არ გადამრიო. რატომ მისწერe მაიას ის რაც მოხდა?
-შენ რაიცი რომ მივწერე?
-ეგეთ სულელს ვგავარ. თიკოს მისმა მეგობარმა, რომელიც მაიასთან ერთად მუშაობს მოწერა, რომ მაია საავადმყოფოში გადაიყვანეს, გულის ოპერაციას უკეთებენ და არავინ იცის გადარჩება თუ არა. და თუ ვერ გადარჩება შენც მას მიჰყვები გაიგე? თიკოც ყოველ წუთს დამაწყნარებლებს იღებს, აღარ შეუძლია ამდენი ნერვიულობა და საერთოდ თავი დაგვანებე რა. არ გვჭირდები და არც მომავალში დაგვჭრირდები. შენ შენთვის იყავი ჩვენ ჩვენთვის.

-ექიმო გადარჩება?
-არვიცი ჩვენ ყველაფერი ვიღონეთ. ეხლა ორგანიზმზეა დამოკიდებული.


მოგეწონათ ახალი თვაი? ველი კომენტარებს. <3 შევეცდები არ დავაგვიანო შემდეგიც.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent