შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ალქაჯები V.S ბაბნიკები (ნაწილი 12)


9-08-2016, 00:40
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 737

რამდენიმე საათში სახლში მომაცილა და წავიდა . აი მ3 კი... მე კვლავ გაუგებრობაში ჩავვარდი , რა ჯანდაბა ხდებოდა ჩემს თავს ? ნუთუ ? არა არა ! ეს შეუძლებელი იყო , როგორ შეილება რომ მე შემიყვარდეს ბინმე , მითუმეტეს აბაშიძე .
ნიას დავურეკე , ის კი ელვისუსწრაფესად გამოვარდა და სულ რაღაც 10 წუთში ჩემთან იყო . ის რომ მოვიდა უკვე ბნელდებოდა .
-რა იყო რა გიჟივით გამომაქციე , მგონი ტაქსის მძღოლი გადავრიე , რა გჭირს ?-მკითხა ნიამ და მართლაც რომ გიჟივით შემოვარდა .
-არ ვიცი , ეს , ეს ყველაფერი გუშინ დაიწყო და ... მოკლედ ....აბაშიძეს ვუყვარვარ .
-ჰააა-ტელეფონი დაუვარდა ნიას .
-ხოო და არ ვიცი მის მინართ მეც იგივეს ვგრძნობ თუ არა . წესიერად არც კი ვიცი რა არის "სიყვარული" .
-ჰმმმ.მოდი დავფიქრდეთ ... მასთან სიახლოვის დროს გული ძალიან ჩქარდება ?
-ძალიან .
-ჰმმ ...გინდა რომ სულ მასთან იყო ?
-ნუ...ხო .
-ხშირად უყურებ მას თვალებში ?
-კი ! კი !
-ვაიმე ! -ამოილუღლუღა ნიამ - ძააააააააააალიან გიყვარს .
-ჰა ?
-ასეა , ვაიმე ახლა უნდა წავიდე დაჩიმ დამპატიჟა რესტორანში .
ახლა მარტო დავრჩი , ჩემს თავთან ერთად . საშინლად ვნერვიულობდი .. ნუთუ აბაშიძე მიყვარდა ?ან სიყვარული იყო ეს ? ანდა ... წარმოდგენ არ მქონდა ეს რა იყო ...
-სიყვარული , ღმერთისგან ბოძებული უდიდესი სიხარულია . -თქვა თითქოსდა ნაცნობმა ხმამ უკნიდან . მხოლოდ რამდენიმე წამის შემდეგ გავარჩიე და ამოვილუღლუღე .
-დედა -ვთქვი და მისკენ გავექანე -მინავს ?
-ასეა საყვარელო , ელენე , შვილო , ხომ იცი , რომ მე ყოველთვის შენს გვერდით ვარ და ახლა შენ ჩემი დახმარება გჩირდება . შვილო რასაც შენ ახლა გრძნობ ეს სიყვარულია , მარადიული სიყვარული . მერწმუნე იმ ბიჭს შენ ძალიან უყვარხარ , ძალიან . და შენც გიყვარს ის , შვილო შენი გული ....მე მას ვხედავ , ის გამალებით ცემს როცა მასზე ფიქრობ . შვილო ახლა უნდ დაგტოვო , მაგრამ იცოდე მე ყოველთვის შენთან ვარ .
-დედა , დედა -ვამბობდი მე , თუმცა ის სიბნელეში გაუჩინარდა . მისი სიტყვები კი ....
გავიქეცი , გავიქეცი ოღონდ ახლა ეს დღე ჩემთვის უმნიშვნელოვანესი იყო . გავიქეცჯ რათა აბაშიძისთვის ყველაფერი მეთქვა . მის სახლს რომ მივუახლოვდი კარებზე დავაკაკუნე , თუმცა როცა არავინ გამიღო შევვარდი და ... ნეტავ არ შევსულიყავი .. ჩემი გული ამ დროს საშინლად გატყდა . სიცოცხლე კი ...
დავინახე ის ბო.ი სალომე , რომელიც ასაშიძის საწოლზე იწვა , მის გვერდით კი აბაშიძე იყო .
გაშეშებული ვიდექი , მანამ სანამ სალომემ არ შემამჩნია და ძერსკულად დიწრიპინა
-შენ აქ რა გინდა ?-მის ხმაზე ბაშიძემაც გამოიხედა და როცა დამინახა ..
-ელე .....-ეს თქვა თუ არა გავიქეცი , კვლავ ტირილით გავიქეცი , მეზიზღებოდა ყველფერი ამ ქვეყნად მეზიზღებოდ ცხოვრება დს ნელ-ნელა ვრწმუნდებოდი სიყვარულის არარსებობაში . -ელენე მოიცადე , გაჩერდი . უნდა აგიხსნა .- შარვალი ეცვა და ისე გამაჩერა კარებთან .
-რა უნდა ამიხსნა ?! ან რა გაქვს ასახსნელი ?! უკვე ვიცი თუ ვინ ვარ შენთვის , უკვე მივხვდი ყველაფერს და ღრუბლებშიც აღარ დავფრინავ , მივხვდი რომ სიყვრული არარსებობს მხოლოდ გართობა , ბო.ობა და სასმელი . ამ სამყაროს მწ არ მივეკუთვნები , ის კი .... ის შენთვის შესაფერისია . -ვუთხარი მანტირალები თვალებით და სადრბაზოში გავედი .
-ელე , მოიცა .. კარგი რაა ! ხომ იცი რომ ის მხოლოდ ნა.აა , ხოლ იცი რომ შენ მიყვარხარ .
-არა , არა ვიცი . არ ვიცი გესმის ? არ ვიცი რაარის სიყვარული , და მითუმეტეს შეუძლიათ თუ არა უყვარდეთ შენნაირ ადამიანებს .
ეს ვთქვი და წავედი , თუმცა არ წავსულვარ არხ სახლში და რაც ნიასთან , წავედი სკვერში . იქ სასაც ყველაფერი წყნარადაა . დავჯექი , ფეხები ჩვეულად ზემოთ ამოვწიე და თავი მუხლებში ჩავრგე . ასე ვიჯეჯი გაუნძრევლად რამდენიმე წუთის განმავლობაში სანამ ვიღაცის ცივი ხელკ არ ვიგრძენი , მხარზე .
-ელე-მითხრა მან და ჩემს გვერდზე ჩამოჰჯდა .
-აქ რა ჯანდაბა გინდა ?! არ გინდა წახვიდე -ვუთხარი ნამტირალევი თვალებით .
-ელენე , ძალიან მიყ....
-გთხოვ , ნუ მომატყუებ მაინც ! კარგად მესმის შენნაირი ადამიანების ცხოვრება და ისიც კარგად ვიცი რომ მათ გოგოს მხოლოდ როგორც გასართობს ისე უყურებენ .
-მაგრამ მე მათ არ ვგავარ , ისევე როგორც შენ არ გავხარ არავის .
-მომისმინე , გინდაც რომ ნა.ა იყოს . მეც მხოლოოდ ერთი რიფითი გოგო ვიქნები ხომ შენთვის ?! ასეა , ვიცი .-ვთქვი და ამ დროს თმები წვიმის წვეთებმა დამისველა , რომელიც შემდგომში უფრო გაძლიერდა .
-ახლა კარგად მისმინე ! -უკვე ძალიან გაბრაზდა აბაშიძე - ჯერესერთი მე და იმ ბო. სალომეს შორის არაფერი მომხდარა და მეორეც შენ ჩემთვის რიგითი გოგო არ ხარ , გაიგე ! ვიღაცეებში ნუ გეშლები . შენ ჩემთვის ყველაფერი ხარ , გასაგებია ?! და არ ვაპირებ რამის ახსნას .
-რაა , ნუთუ , შენ და იმ .... საბა -ვბლუყუნებდი მე , ბოლოს კი მაგრად გადავეხვიე . -ძალიან მიყვარხარ .
-რა დამიძახე ? -მკითხა მან და მართლაცრომ არასდროს მივმართავდი მას სახელით .
-საბა , საბა , საბა , საბა -ვიმეორებდი გაუჩერებლად , მაგრამ ყველაზე გასაკვირი ის იყო , რომ ახლა მისი ცივი სხეული გათბა ,დიახ რაღაცნაირად გათბა . ბოლოს ხელში ამიყვანა , დამატრიალა და მაკოცა . -ჩემი , გიჟი . -ვუთხარი მას .
-ჩემი მაზუხისტი .
-ჩემჯ ერთადერთი .
-ჩემი სიყვარული .
ასე ვიყავით ცოტა ხანი ბოლოს კი როცა საათს დავხედე და უკვე 10 იწყწბოდა , საბას ვუთხარი . მან კი დამსვა და სახლამდე მიმაცილა , მას კიდევ ერთხელ ვაკოცე და კარი შევაღე .
-ჰეი , არის აქ ვინმე ?-ვიკითხე მწ და სამზარეულოში შევიხედე .
-აბააა ჩემო ნენე -დამიძახა ანუკამ - მომიყევი ბინ მოგაცილა ?
-ჩემი მეგობარია .
-მეგობარი თუ.....
-ოოო ! მიდი რაა ! -დავიმორცხვე მე , მისი გაკეთებული ნამცხვარი ჩუმად ავიღე და ჩემს ოთახში ავედი .
დღიური ხელში ავიღე და წერა დავიწყე .
4.08.2016
სიყვარული-რა გრძნობაა ეს ? ნუთუ მართლა არსებობს ეს გრძნობა ? დიახ ეს სიმართლეა , ეს გრძნობა ნებისმიერ ასაკში გეწვევა , ზოგი გულს გტკენს , ზოგი კი გაბედნიერებს . ზოგი ცოტახნიანია , ზოგიც კი სამარადისო . ცზოვრებამ ბევრი რამე მასწავლა , ბევრი ტკივილი გამომივლია და ბევრი ცრემლიც დამიღვრია , თუმცა არაფერია იმაზე ბედნიერი რაც ნამდვილი სიყვარულია .
10 წლის რომ ვიყავი დედა დამეღუპა , ეს ჩემთვის უდიდესი ტკივილი იყო , მთელი ამ ხნის განმავლობაში ვერ ვივიწყებდი მის ღიმილს . თვალები , თვალები კი მრავლისმთქმელი და ლამაზი ... ბევრი მეობნება მისი თვალები გაქვსო , მაგრამ მე მგონია რომ მასავით მეტყველი და მრავლისმთქმელი არა როდესაც ცუდ ხასიათზე ვიყავი , საკმარისი იყო ერთხელ გაეღიმა , რომ ყველაფერი მავიწყდებოდა .
17 წლის , რომ ვიყავი შეყვარებულმა საკუთარ დაბადების დღეზე მიღალატა , ეს საშინელება კი 1 წლის განმავლობაში თავს არ მანებებდა , საშინლად შევიცვალე და მეგონა , რომ მხოლოდ უბედურებისთვის ვიყავი შექმნილი , მაგრამ დღეს დღეს ყველაფერი შეიცვალა .
საბა აბაშიძე -ეს ის ადამიანია , რომელიც სიცოცხლეზე მეტად შემიყვარდა . ვგრძნობ მის სიახლოვეს , ვგრძნობ რომ მასთან ყოფნა მინდა , თვალებს რომ ვხუჭავ სულ თვალწინ მიდგას მისი შავი თვალევი , რომლებშიაც მკრთალად ურევია ლურჯი ფერი .


მგონი ცუდი არააა love



№1  offline წევრი lamazmani

kaia male dade

 


№2 სტუმარი nauka

რატომ არ გბეზდებათ ეს ბანალური ისტორიები ? ვითომ რაღაცას წერ ამ საიტზე რა,თან ამ ემოციებს თუ წერ დაწერე რა რას თამაშობ ? ვკითხულობდი ამ ისტორიას,მაგრამ აღარ წავიკითხავ იმიტომ რომ აღარ აუმჯობესებ

 


№3  offline წევრი elene tetruashvili

nauka
რატომ არ გბეზდებათ ეს ბანალური ისტორიები ? ვითომ რაღაცას წერ ამ საიტზე რა,თან ამ ემოციებს თუ წერ დაწერე რა რას თამაშობ ? ვკითხულობდი ამ ისტორიას,მაგრამ აღარ წავიკითხავ იმიტომ რომ აღარ აუმჯობესებ

იცი რააა , თუ არ მოგწონს ნუ წაიკითხავ რაა ! მოდი და შენ დაწერე ესე აბაა . იცი რა რთულია , ზოგისთვის ვინც არ წერს ამ საიტზე ან ზოგადად რაიმე საიტზე ძალიან ადვილია , მაგრამ მერწმუნე ძალიან რთულია ! და მე ბავშვი ვარ და სხვის ისტორიებს მაინც და მაინც არ ვკითხულობ . ახლახანს დავიწყე ჯერ წერა ..... და ფეხებზე წაიკითხავ თუ არა . ბევრს მოსწონს ჩემი დაწერილი ! angry fellow

 


№4 სტუმარი reiki gogo

au me momwons da magari xar shen sxvisi azri daikide da is gaakete da dawere rac giwordeba warmatebebi shemdeg tavs veli moutmenlad aba shen ici da cotati gazarde mesmis dznelia amitom rogorc shedzleb

 


№5  offline წევრი khatia khatia

აუუ დზაან კაი იყოო
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent