შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი პრინცესა დაგარქვი (თავი მეხუთე )


9-08-2016, 22:35
ავტორი kaxelii
ნანახია 3 038

კახეთში რამოდენიმე დღე კიდევ დავრჩით. გიორგი დიდად არ მაწუხებდა, თვალში არ მეჩხირებოდა. ცდილობდა წყნარად და სათუთად მომქცეოდა, ამან შედეგიც გამოიღო. აქამდე თუ მისთვის შეხედვისაც კი მრცხვენოდა ახლა ველაპარაკებოდი კიდეც. ვიცი ზოგისათვის ეს არაა დიდი შეღავათი მაგრამ ჩემთვის ზედმეტად დიდი სიახლოვეც კი იყო სამი დღის გაცნობილ ბიჭთან რომელსაც ჩემი მეუღლე ერქვა.
-გვანცი -შორიდან მომესმა ძახილი და მაშინვე მივხვდი რომ გიო იყო. "გვანცი" ასე მხოლოდ ის მეძახის. რამოდენიმე წამში ჩემთან მოირბინა ჩამეხუტა და თან თავზე მაკოცა. - გვანცი ხვალ წავიდეთ თბილისში არ გინდა? - ისე მკითხა თითქოს აქ წამოსვლა ჩემი ნება იყო.მხრები ავიჩეჩე და მომლოდინე თვალები მივანათე.- კაი მაინ. მმმმ.... წავიდეთ ხვალ ჩემი მშობლები გველოდებიან, თან შენებთანაც უნდა მივიდეთ. - ეხლაც თბილი ღიმილით გამიღიმა და უფრო ძლიერად მომხვია ხელები. შემდეგ "ჩემიანად" ჩაჯდა სავარელში და მეც მის კალთაში აღმოვნდი. არ ვიცი ეს რამდენად ნორმალურია მაგრამ ხელები მეც შემოვხვიე და გულზე მივეხუტე. მისი გულის ცემა კარგად მესმოდა და ვხვდებოდი თუ რამდენად სწრაფად ცემდა. მე კი მისი სურნელით თავბრუდახვეული გავინაბე და თვალები მივლულე.
არ ვიცი რამდენხანს ვიყავით ასე მაგრამ ეს ყველაფერი ჩემთვის და გიორგისთვის ძალიან სასიამოვნო იყო. ჩვენი იდილია კლარას ძახილმა დაარღვია.
-ბავშვებო, მოდით საჭმელი მზადაა. - მინდოდა მივხმარებოდი კლარა ბებოს მაგრამ როდესაც სამზარეულოსკენ წავედი გიორგიმ მკაცრად მითხრა "მე ცოლი მინდოდა და არა მოსამსახურე"-ო და არ გამიშვა.
-მოვდივართ ბებო..- კლარას გასძახა და ყელში მაკოცა. გამაკანკალა არ ვიყავი ასეთ ქცევებს მიჩვეული. შემრცხვა... გიომ თავი ამაწევინა თვალებში ჩამხედა და ტუჩემზე დამეწაფა. ცოტა ხანს მკოცნიდა შედეგ მოსწყდა ჩემს ბავეებს და ისევ მიმიხუტა. - მიყვარხარ გვანცი. ჩემი სუნთქვა ხარ პატარავ.- თმებზე მეფერებოდა კლარამ მეორედ რომ დაგვიძახა. ჩვენც მეტი გზა არ გვქონდა და სამზარეულოში შევედით.
- კარგი რაა ბებო რა - ბუზღუნი დაიწყო გიომ და აშკარად გაკვირვებულ კლარას შეხედა რომელიც აქეთ-იქით აცეცებდა თვალებს რამე ხომ არ გავაფუჭეო.- უფ ერთხელ არ მაცადო ჩემ ცოლთან ყოფნა რააა.
- უი შე მაიმუნო, მეც არ ვთქვი რამე დავაშავე-მეთქი. - სულ ერთიას ხმით ჩაილაპარაკა კლარამ და ხელი ჩაიქნია შენ არაფერი გეშველებაო"
- კარგი ხო მიპატიებია.
-ოხ გიო გიო შენ ისევ ისეთი ხარ ბებო. -კლარა მიეფერა შვილიშვილს და ლოყაზე აკოცა. - ახლა ჭამეთ თორემ საჭმელი გაცივდება.
ჭამის შემდეგ საუბარი გიომ წამოიწყო.
-ბებო, ხვალ თბილისში ვბრუნდებით.
-ასე მალე ბებო? - ნაღვლიანად ჩაილაპარაკა კლარამ- იქნებ ცოტაც მოგეცადათ? რა გეჩქარებათ?
-ვერა ბებო, არ შეგვიძლია. ოთხ დღეში შვებულება მიმთავრდება თან გვანცასაც გამოცდები აქვ და უნა მოემზადოს.
-კარგით რა გაეწყობა. -ამოისლუკუნა კლარამ და რემლები გადმოსცვივდა. გიო მოეია და ძლივს დააწყნარა. როგორ მომწონს ეს ქალი , ლამაზი, კეთილი, საყვარელი , თბილი და კულტურული.
-გვანცი, წადი ბარგი ჩაალაგე უკვე გვიანაა ხვალ დილით ადრე მოგვიწევს წასვლა. მეც მის ნათქვამს დავემორჩილე და მაღლა ავედი ბარგის ჩასალაგებლად. ალბათ გაინტერესებთ რა მქონდა ჩასალაგებელი მე ხომ მომიტაცეს და არანაირი ბარგი თან არ მქონია. აქ რომ მომიყვანა მთელი ტანსაცმლის კარადა სავსე იყო ახლთახალი კაბებით, წედებით, ქვედაბოლოებით შემოსაცმელებით და ყველა იმ საჭირო ნივთებით რაც შეიძლება ადამიან დასჭირდეს. მხოლოდ ერთი შეცდომა იყო, მე შარვლებს და შორტებს არ ვიცვამ აქ კი ისინიც აუარება იყო. მგონი მთელი მაღაზია ჩვენს კარადაში იყო მოქცეული. როგორც იქნა ჩავალაგე სულ ორი ჩემოდანი გამოვიდა ნუ ცოტა კი აქ დავტოვე.
საღამოს გიომ გასეირნება შემომთავაზა ვინაიდან აქამდე ერთი-ორჯერ ვიყავით გასულები, მეც გახარებული ავედი ზემოთ, ორი სპორტულის მაღლითა ავიღე ერთი ჩემთვის მეორე გიოსთვის და დაბლა ჩავედი.ღიმილით მიყურებდა როცა მაღლითა მივაწოდე ალბათ ესიამოვნა რომ მასზეც ვიფიქრე. შეიძლება არ მიყვარს მაგრამ ის ჩემი ქმარია და მე მისი ცოლი.
გარეთ ხელჩაჭიდებულები გავედით. თავის გრძელ და თლილ თითებში ჩემი ხელის მტევანი ჰქონდა მოქცეული და ისე მივუყვებოდით გზას. საღამოობით როდესაც გამოვდიოდით სულ ერთ გზაზე მივდიოდით მაგრამ ეხლა სხვაგან მივყავდი.
-გვანცი - უცებ შემობრუნდა ჩემსკენ და თვალებში ჩამხედა. -რასგრძნობ ჩემს მიმართ? -ამ კითხვას არ მოველოდი ნამდვილად. ძალიან დავიბენი. დიდი ხნის დუმილის შემდეგ ვუთხარი რასაც მართლა დიდი დოზით ვგრძნობდი.
-დიდ ნდობას და პატივისცემას.
-მეტ არაფერს? -თვალები ჩაუქრა და ისე მკითხა.
-არ ვიცი მე... მე მართლა არ ვიცი. -უცებ ტირილი მივარდება და თავს დაბლა ვხრი.
-გვანცი გვანცი ნუ ტირი საყვარელო. მე მაგიტომ არ მიკითხავს.-იქვე მდგარ დიდ ქვაზე ჩამოჯდა ,თავისკენ მიმიზიდა, კალთაში ჩამისვა, ჩამეხუტა და ჩემს დამშვიდებას შეუდგა. -წამოდი აღაც უნდა გაჩვენო - როგორც კი ჩემი დაწყნარება შეძლო ფეხზე წამომაყენა და გზა გავაგრძელეთ რამოდენიმე წუთის შემდეგ ულამაზეს ადგილას მიმიყვანა.
- გიო ეს..ეს ძალიან ლამაზია.- ემოციებს ვერ ვმალავდი მე.
- მიხარია თუ მოგეწონა. - უკნიდან მომეხვია და თავი ჩემს კისერში ჩარგო.
დიდხანს ვიდექით ასე. რაც არუნდა გასაკვირი იყოს ეს ჩემთვისაც სასიამოვნო იყო. მომწონდა რომ ვუყვარდი. არ ვიცი ეს რა არის უბრალოდ მიხაროდა რომ მას ვუყვარდი და ჩემზე ზრუნავდა.
.........
ვინაიდან გუშინ სახლში გვიან დავბრუნდით და გვიან დავიძინე დილით გიომ გამაღვიძა. არა მიკვირს მან როგორ შეძლო ასე მალე ადგომა.
-ადექი გვანც დაგვაგვიანდება. ადექი რა ჩემო ძილისგუდავ.
-აუ ცოტა ხანს რაა, ძალიან გთხოვ.
-ადექი თორემ საჭმლის გარეშე დარჩები. - ღიმილშეპარული ხმით მითხრა. ნეტა რა ნახა სასაცილო?
-კარგი ხოოო ვდგები - ხელი ავუქნიე თითქოს აბეზარი ბუზის მოშორება მინდოდა და საბანი გადავიძრე. უფს აქ უკვე ჩემმა გონებამ გაიაზრა თუ როგორ ფორმაში ვიყავი და ხელის.უხეში მოძრაობით ისევ შემოვიხვიე საბანი და ბორცხვად ავხედე. ჩემს მზერაზე ალბათ მიხვდა რასაც ვფიქრობდი. მკერდზე აფარებული ნაჭერი ნაზად მომაშორა და ისევ გულზე მიმიკრა.ოო არ ვიცი რას მიშვრება ამ ბიჭის ჩახუტება, თან ასეთი სიხშირით. ეს არ გავს იმ ჩახუტებას როგორც დაჩი მეხუტებოდა არც დათუნას ჩახუტებას ეს სულ სხვა გრძნობაა თითქოს მის ნაცვლად მისი გული მეუბნება რომ ვუყვარვარ, თითქოს ამ "უბრალო" ჩახუტებით მის სითბოს მინაწილებს, მაგრძნობინებს რომ მასთან ვარ, მისი ვარ...

იმედი მაქვს კომენტარებს არ დაიშურებთ.

პ.ს. ვისარგებლებ ამ მომენტით და ჩემს მეგობარ მარიამს ვეტყვი რომ მიუხედავად ბევრი ჩხუბის მაინც ძალიან ძაალიან მიყვარს. მარ <3



№1  offline წევრი isterichka123

არა რატო უნდა დავიშურო ესეთი კაი გოგო რო ხარ ძალიან კაია გაგგრძელე

 


№2  offline წევრი მარიამ metoniZe

საშინელება.

 


№3  offline მოდერი sameone crazy girl

მგონი პირველი ისტორიაა რომელსაც თავებად წერ და პირველისთვის მშვენიერია.ვერ ვიტყვი რომ არაფერია დასახვეწი მაგრამ კითხვის დროს ცუდად ნამდვილად არ ვხვდები. ემოციაც ჩანს ,მართალია დაჩქარებული მეჩვენება და ეს გოგო ზედმეტად პატარა ,მაგრამ შენი აზრია და მე არაფერი მესაქმება მაგასთან.
გააგრძელე და თავისთავად მიაღწევ მწვერვალს

 


№4  offline წევრი qeet

ძაან მაგარია . შემდეგსაც ველოდები ❤❤❤❤

 


№5  offline წევრი kaxelii

isterichka123
არა რატო უნდა დავიშურო ესეთი კაი გოგო რო ხარ ძალიან კაია გაგგრძელე

მადლობა love ასეთი კომენტარისთვის.

sameone crazy girl
მგონი პირველი ისტორიაა რომელსაც თავებად წერ და პირველისთვის მშვენიერია.ვერ ვიტყვი რომ არაფერია დასახვეწი მაგრამ კითხვის დროს ცუდად ნამდვილად არ ვხვდები. ემოციაც ჩანს ,მართალია დაჩქარებული მეჩვენება და ეს გოგო ზედმეტად პატარა ,მაგრამ შენი აზრია და მე არაფერი მესაქმება მაგასთან.
გააგრძელე და თავისთავად მიაღწევ მწვერვალს

მადლობა მარიამ. ვიცი რომ ბევრი რამე არ არის სწორად, ზოგს მეც ვამჩნევ მაგრამ ვერ ვასწორებ რადგან ტელეფონით ვწერ და რამდენჯერმე როდესაც ვცადე შესწორება საკმაოდ დიდი ნაწერი წამიშალა.

qeet
ძაან მაგარია . შემდეგსაც ველოდები ❤❤❤❤

მადლობაა. აუცილებლად დავდებ

 


№6  offline წევრი lamazmani

kaia dzalian me momwons male dade shemdegi

 


№7  offline წევრი kaxelii

lamazmani
kaia dzalian me momwons male dade shemdegi

მიხარია რომ მოგწონს ვეცდები არ დავაგვიანო

 


№8  offline წევრი tatushki1995

ძალიან კარგია ❤️

 


№9  offline წევრი kaxelii

tatushki1995
ძალიან კარგია ❤️
love
მარიამ metoniZe
საშინელება.

რა იყო სარკეში ჩაიხედე და ემოციებში ხარ?
ანალიტიკოსი
რამოდენიმე არა რამდენიმე.
ეხლა არა ახლა.
კავშირებთან მძიმე უნდა დაწერო ხოლმე.
"ჩემიანად" სიტყვას ბრჭყალები საერთოდ არ ჭირდება.
მოკლედ ბევრი გრამატიკული შეცდომა გაქვს რა.
სასვენ ნიშნებს ყურადღება მიაქციე.

ესეიგი ... უამრავგან შემხვედრია ეხლა რომ ეწეროს. და კიდევ გადავამოწმე და სწორი ფორმა ეხლაა და არც ახლაა შეცდომაო ესე მითხრეს. ეგ ისეთივეა როგორც ასე და ესე. ანუ არცერთი არაა შეცდომაო

sameone crazy girl
მგონი პირველი ისტორიაა რომელსაც თავებად წერ და პირველისთვის მშვენიერია.ვერ ვიტყვი რომ არაფერია დასახვეწი მაგრამ კითხვის დროს ცუდად ნამდვილად არ ვხვდები. ემოციაც ჩანს ,მართალია დაჩქარებული მეჩვენება და ეს გოგო ზედმეტად პატარა ,მაგრამ შენი აზრია და მე არაფერი მესაქმება მაგასთან.
გააგრძელე და თავისთავად მიაღწევ მწვერვალს

თავებად კი არა საერთოდ პირველად ვწერ wink

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent