შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძება(18თავი)


1-09-2016, 09:32
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 099

-ღმერთო ჩემო დავიჯერო ლევანი ისე გამოშტერდა რომ სოფოს ცოლად მოყვანას აპირებს? მაგრამ ის გოგო იმდენს ეპრუტუნებოდა კი გამოაშტერებდა საცოდავს. სოფოს არც ეყვარება ლევან, მას უფრო მისი ფულები ეყვარება, ნახა მდიდარი კაცი და ეხლა იმას გაუშვებს ხელიდა? ფულის გულისთვის რას არ გააკეთებს მოკლედ კაცი რა. კარგი მოვეშვათ მაგას. ნეტა ლევანს თუ გავახსენდები და ქორწილში თუ დამპატიჟებს? მაგრამ არ დამპატიჟებს თუ ჩემსაში არ მოვიდა არც თავისაში დამპატიებს. აბა რავქნა ეხლა? მივიდე მათ ქორწილში დაუპატიჟებლად და ჩავუშალო? არა ეგ რარაც მოძველებული გეგმაა. ღმერთო ჩემო დაფიქრდი თამთა რისი გაკეთება შეგიძლია ისეთის მისთვის რომ მთელი ცხოვრება დაამახსოვრდეს. მგონი მოვიიფიქრე, სულაც არ არის საჭირო ქორწილში მივიდე და ჩავუშალო, ქორწილის მერე გავუკეთებ ისეთ არღაცას სოფოს რითაც თავს კარგად დავამახსოვრებ. (თამთა)

-გამარჯობა დიანა როგორ ხარ?
-კარგად სოფო შენ როგორ ხარ?
-მეც ძალიან კარგად. გინდა გაგახარო? დღეს ჩემთნ და ლევანისთან გადმოდიხარ საცხოვრებლად. ასე რომ ეხლა ადექი, ჩაიცვი და წავიდეტ, თან მარიც მოგვეხმარება.
-აუ რა მაგარია. სოფო ძალიან დიდი მადლობა რომ ჩემზე ესე ზრუნავთ შენ და ლევანი და ყველაფერში მეხმარებით.
-კარგი ცემო საყავრელო, ეგ რა სალაპარაკოა. მე და ლევანს ძალიან გვიყვარხარ და მაგიტომ გვინდა სწორედ რომ დაგეხმაროთ და ჩვენთან იყო.
-კარგი წავედით, ისე მაინც მანქანით ვართ და მოდი მაღაზიაში შევიაროთ და ტანსაცმელებს და ფეხსაცმელებს გიყიდი ახალს. კარგი დიანა?
-კარგი სოფო თუ არ შეწუხდები წავიდეთ.
-სახლშიც მოვედით, წამოდი დიანა შენს ოთახს განახებ, ტანსაცმელები ამოალაგე, შხაპი მიიღე და მე მანამდე საჭმელს მოგიმზადებ.
-აუ რა ლამაზი ოთახია, მადლობა სოფო.
-კარგი რის მადლობა ჩემო საყავრელო. მიდი მოეწყვე შენს გემოზე. უი კარზე ზარია, დიანა მიდი გააღე მგონი ლევანია.
-გამარჯობა ლევანი ბიძია როგორ ხართ?
გამარჯობა პატარა ქალო. მე კარგად შენ როგორ ხარ?
-მეც ძალიან კარგად. სოფო სამზარეულოშია.
-კარგი. როგორ ხარ ძვირფასო?
-კარგად თავად როგორ ხარ?
-მეც ძალიან კარგად, რა საყვარელი ბავშვია დიანა, როგორც კი შემოვედი ჩამეხუტა. რა ცუდია რომ მამის და დედის სითბო აკლია.
-ნუ ღელავ ჩვენ ყველაფერს გავუკეთებთ რომ მან თავი კარგად იგრძნოს და არ მოიწყინოს. ჩვენ ვიქნებით მისი მშობლები.
-დიანა რაშვრები მოდი ვისაუზმოთ მოშიებული იქნები საყვარელო.
-ეხლავე. ოჰო როგორი გემრიელია, მე ძალიან მომეწონა. მართლა დიდი მადლობა რომჩემზე ესე ზრუნავთ. ჩემი ოთახი ალიან მომეწონა.
-კარგია ძვირფასო, მოდი ვჭამოთ და მერე ჩემს საქორწინო კაბას გაჩვენებ. გინდა?
-კი ძალიან მინდა.
-მეც ხომ მანახებ სოფო?
-შენთვის ლევან არ შეიძლება. შენ მხოლოდ ქორწილზე უნდა ნახო




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent