შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება (19თავი)


2-09-2016, 09:40
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 792

-აბა დიანა როგორ მოგეწონა ჩემი კაბა?
-ძალიან ლამაზია და დარწმუნებული ვარ შენც ულამაზესი დედოფალი იქნები დედამიწის ზურგზე.
-მადლობა გეხუტუნე, საყვარელი ხარ. ეხლა მე და ლევანი სამსახურში უნდა წავიდეთ, აი ეს მობილური შენ, ჩემი და ლევანის ნომრები წერია და თუ რაიმე დაგვიკავშირდი, და მართლა კარები არავის გაუღო, ვინც არ უნდა იყოს, ჩემსა და ლევანის გარდა.
-არც მარის?
-მე შემატყობინე და მე გეტყვი უნდა გაუღო თუ არა. კარგი?
-კარგი სოფო, აბა კარგად ლევან.
-ხო ამრთლა საჭმელი მაცივარშია, რაც გინდა ის ჭამე.ლევან ჩვენ რა ვქნათ? ვინმე აუცილებლად უნდა გავაგზავნოთ უკრაინაში და უნდა დავიჭიროტ ის არამზადები ტორე მერე მატი დაჭერა შეუძლებელი გახდება.
-სოფო მე მაგაზე უკვე ვიზრუნე. კაცი გავუშვი უკრაინაშიმაგ საქმის მოსაგვარებლად და ესეთი ამბავი ჩამომიტანა, ისინი უკრაინაში იქნებიან სულ ამ დროის განმავლობაში და დაახლოებით ორ თვეში საქართველოში ჩამოდიან და სწორედ აქ დავიჭერთ მათ.
-ძალიან კარგი, მაგრამ ჩვენ რომ არ ვიცით რამდენი ხნით გაჩერდებიან?
-რაღაც საქმე აქვთ და დაახლოებით 1 კვირით აპირებენ აქ დარჩენას და ამ დროის განმავლობაში აუცილებლად დავიჭერთ, მაგაზე არ ინერვიულო.
-ძალიან კარგი, გამახარე ლევან, მაგრამ მე ის უფრო მიხარია ხვალ რომ ქორწილი გვაქვს. ეს ამბავი ძალიან მახარებს.
-მეც ძალიან მიხარია სიხარულო. მოდი რაღაცეებს მოვაწეროთ ხელი და სახლში მალე წავიდეთ, იმიტომ რომ ხვალისთვის საქმეები გვაქვს, თან ძალიან ბევრი ხომ იცი?
-კარგი წავიდეთ აუცილებლად. მეც სალონში უნდა შევიარო და გავიგო რომელზე უნდა მივიდე და კიდევ ათასი საქმე მაქვს. თან დიანაც ცოდვაა მარტო სახლში.
-პრივეტ მარი როგორ ხარ?
-რავი ვარ, ვემზადები ხვალისთვის და ვარ.
-ძალიან კარგი. მეც. ხო იცი მაჩის ბიუროში 1 საათზე უნდა ვიყოთ და მაგ დროისთვის მზად უნდა იყო.
-ხო ვიცი, მანამდე შენთანაც ხომ უნდა მოვიდე სახლში? და იქედან ერთად წავალთ ყველა. ხო მართლა რამდენ კაციან ქორწილს აკეთებთ?
-ნუ ჩემი მეგობრები იქნებიან, ნათესავები, ლევანის ძმაკაცები და ნათესავები, და კიდე თანამშრომლები და რომ დავიანგარიშეთ 350 კაცია სულ მთლად
-ოჰო, რაამბავია. კარგი წავედი ეხლა მე და აბა შენ იცი მოემზადეთ და დიანას მოკითხვა გადაეცი.
-აუცილებლად გადავცემ. აბა ხვალამდე.

-გამაჯობა თამთა როგორ ხარ?
-კარგად ზურა შენ? ვიცი ტყუილად არ დარეკავდი.
-მეც კარგად. ხო მინდა გითხრა რომ ქორწილი ქალაქის ყველაზე მოდურ და პოპულარულ რესტორანში ,,პლაზაში“ აქვთ.
-ოჰო, ყოჩაღ ლევანს რაქამდე გაუქაჩავს, მანდ ქორწილის გადახდას ძალიან ბევრი ფული უნდა. რამდენ კაციან ქორწილს აკეთებს?
-მოვისმინე მისი და სოფოს საუბარი და 350 კაციანი ქორწილი ექნებათ.
-ოჰო, 350 კაციანი ქორწილი აქვს და მე არ ვარ სიაში. სასაცილოა სატირალი რომ არ იყოს. კარგი დიდი მადლობა ზურა.
-რის მადლობა თამთა, შენს სამსახურში მიგულე ყოველთვის.



№1  offline აქტიური მკითხველი La-Na

რა უნდა ამ ქალს საერთოდ რა.
--------------------
ლანა

 


№2  offline წევრი Ninuca)

ძალიან პატარა თავებს დებ რაც მოსაწყენია უკვე !

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent