შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დასაწყისი (თავი 7)


3-09-2016, 01:19
ავტორი OCEAN.drive
ნანახია 1 794

ნიტამ თვალები მოიფშვნიტა და ალექსანდრე რომ დაიანხა მომღიმარი სახით უყურებდა უფრო მიახლოვდაა ისეთი დაბნეული იყო მაგრამ ჯობდა ეღქვა რასაც გრძნობდა მეც მიყვარხარ ეს თქვა და სახე სულ გადაუწითლდა.
ნეტა იცოდეთ რა ხდებოდა ალექსანდრეს გულში წარმოდგინეთ როგორ გავარდება ერთბაშად მილიონი მაშხალა და როგორ დაიწყებს ხმაურს მერე ყველა ერთფრად იელვებს ცაზე ფეირვერკების ზეიმი ალექსანდრე საწოლიდან წამოხტა და ლოგინს მოუარა ნიტას მხარეს მივარდა გოგონა ხელში აიტაცა მოიცა რათქვი?
-მიყვარხარ
-არა არა მგონი მეჩვენება რამითხარი პატარა? უფრო ხმამაღლა თქვი.
-მე შენ მიყვარხარ მიუხედავად იმისა რო მძულხარ.
-მეც მძულხარ ჩემო პატარა.
ორივე ისეთი ბედნიერები იყვნენ ნეტა გენახათ.
-მაგრამ პრობლემა ისაა რომ ერთმანეთზე ბევრი რამ არვიცით.(თქვა დაბნეულმა ნიტამ.
-ყველაფერს მიგიყვები და შენც ყველაფერს მეტყვი.
მოკლედ ალექსანდრე ალბექიონი ვარ აქ ერთი წელია ვცხოვრობ, ხო ვმუშაობ ორი ბარის მფლობელივარ და კიდევ მამაჩემს ვეხმარები მანქანების ბიზნესში... ეს უინტერესოა ხო პატარობიდანვე დამოიკიდებელი ვიყავი და ვერ ავიტანე მშობლებთან ერთად ცხოვრება ვერ მამაჩემზე დამოკიდებული ვიქნებოდი ამიტომ გავხსენი ბარები რომ ჩემი შემკსავალი მქონოდა მამაჩემსაც ჭირდება ერთი კარგი კადრი და მასაც ვეხმარები მოკლედ არცისე საინტერესო ცხოვრებამაქვს
-ჰობი არგაქვს?
-კი რათქმაუნდა მოგზაურობაა ჩემი ჰობი.
ახლა შენ მომიყევი შენზე.
-ხოოო (მძიმედ ამოიხვნეშა ნიტამ) მეე აქ 1 კვირაა რაც გადმოვედი დედა და მამა დაშორდნენ მაგრამ ორივესთან კარგად ვარ მე 18 ის ვარ... სკოლა წელს დავამთავრე ხო და ჩავირიცხე კიდეც.
ხო არვიცი მეტი რა გითხრა დედაჩემი მუშაობს მე ვისვენებ და ვტკბები არდადეგებით თბილისში.
ხო და კიდე ერთი უხში ბიჭი შემიყვარდა
ალექსანდრეს თვალები გაუბწყინდა და ნინის რომელიც მის საწოლში მისივე სპორტულებით იწვა თვალი ჩააყოლა და სიცილი აუვარდა
-ზომაზეგაქვს ჩემი სპორტულები.
-ნუ დამცინი ბოროტო.
მერე ქვევით მოიქცია ნიტა ალექსანდრე არც წითლდებოდა არანერი მღელვარება ისეთი თავდაჯერებული იყო ეს უფრო აგიჟებდა მას. ასე უყურებდა გაშტერებული მერე ნელა მიუხლოვდა მის სახეს და ტუჩებს მიუახლოვდა ნაზად მშვიდად და აუჩქარებლად კოცნიდა ნიტა სულ აწითლდა მერე წამოდგა ალექსანდრე რომელიც ნახევრად შიშველი იყო ნიტა თვალს ვერ სწყვეტდა მის დაკუნთულ სხეულს მომხიბლავ ღიმილს სრულყოფილი იყო ეს ბიჭი.
თავი მოიწესრიგეს და ბლინები გააკეთეს იმდენი ჭამეს მადას არცერთი უჩიოდა განსაკუთრებით ალექსანდრე დიდი გურმანი იყო .
მერე ნიტა წამოხტა უნდა წავიდეო მალე დედაჩემიც მოვა სახში არმინდა მიმასწროს თორემ ინერვიულებსო.
ალექსანდრე ჩაეხუტა და დამეშვიდობა.
7 იყო რომ დაურეკა ნიტას
-ნიტა ალექსანდრე ვარ
-მოიცა ჩემი ნომერი საიდან?
-ნინის გამოვართვი.
-მოკლედ გამეზადე მივდივართ წყნეთში.
-მოიცა რაა?
-ხო თბილი ტანსაცმელი ჩაალაგე მარტო არვიქნებით არ ინერვიულო ნინიც იქნება და კიდევ ბევრი ბავშვები ჩემ სახში ავდივართ.
-კარგი ახლავე ჩავალაგებ და ჩამოგივლი.
-კარგი პატარა.
ნიტას ახსოვდა ნინი წყნეთში ხშირად ადიოდა თავის მეგობრებთან აი თურმე ვის სახში ისეთი ბედნიერი იყო სწრაფად ჩაალაგა ტანსაცმელი თბილი ჟაკეტებიც ჩააწყო და ალექსანდრეს ჩაუარა ამხელა ჩემოდანი რათ გინდა პატარა?
ნიტა სიხარულით შევარდა სახში და ალექსანდრეს მოეხვია ალექსანდრემ ხარბად შეიგრძნო მისი სურნელი ეს პატარა გოგო თავბრუს უხვევდა სხეულზე თიტქოს ჭიანჭველები დადიოდნენ.
-რამდენი ხნით მივიდვართ? ერთი კვირა ვიქნებით იქ.
რამაგარია სიხარულით ხტუნავდა ნიტა, მერე ორივე რომ გაემზადა მანქანაში ჩასხდნენ და ბავშვებს გაუარეს.
ორი მანქნით მიდიოდნენ ერთი გიოს მიყავდა მეორე ალექსის გიოს მანქანაში ნია იჯდა ამ გოგოს ჯერ არ იცნობთ დიდიხანია ალექსი მოწონს მაგრამ არვის უმხელს კიდევ აქ დემე ზის ალექსის და გიოს ძმაკაცი და დიტო ისიც მათი ძმაკაცია.
ალექსანდრეს მანქანაში ნიტა ნინი და სალი ზის. სალი ნინის საუკეთესო მეგობარია.
მოკლედ სრული ალიაქოთია მაღაზიასთან გაჩერდნენ სანამ თბილისს გაცდებოდნენ და პროდუქტებით დატვირთეს საბარგული ბიჭებმა.
ნინიმ ნიტა გამოკითხა

-შენი დაქალები ლიზა და ანი რატო არ წამოიყვანე?
-ანი სოფელში ისვენებს ლიზა კი ზღვაზეა თავის ბიძაშვილებთან ერთად.
-აჰა კარგია ძან მეც მინდა ზღვაზე გახსოვს სულ ერთად რო დავყავდით მშობლებს? (თბილად გაიღიმა ნინიმ)
-როგორ არა საუკეთესო დრო იყო, მეც მინდა ზღვა .

ალექსანდრე მათ საუაბრს ყურს უგდებდა სურდა მეტი გაეგო ნიტაზე.
მერე სიმღერები ჩართეს მთელი გზა უსმნდნენ და თან მღეროდნენ გამაყრუებლად.
წყნეთშიც ჩავიდნენ ჭიშკარი გააღეს ყველა შეცვივდა ნიტა მორცხვად შეყვა ალექსანდრეს ასეთი სილამაზე არ უნახია ორ სართულიანი დიდი და მაღალი სახლი აგურით აშენებული წინ ბასეინი დიდი ეზო ყვავილებით და ხეებით მორთული გაოცდა ზღაპარიაო უთხრა ალექსანდრეს და ჩაეხუტა წამოდი შენ ოთახს განახებ შიგნით რომ შევიდნენ ყველაფერი მოწესრიგებული იყო ტელევიზორი ცალცალკე საძინებლები ყვეფერი გარემონტებული სისფთავე იგრძნობოდა აი დასვენებაც ამასქვიაო გაიფიქრა ნიტამა.
ალექსანდრე თავის ოთახში შევიდა ყველამ თავის ოთახები დაიკავეს ნინი და თავისი დაქალი სალომე ერთ ოთახში შევიდნენ,ნიტა ჯერ კიდევ ვერ იაზრებდა რომ ალექსანდრე და ის შეყვარებულები იყვნენ ოტახი ძალიან მოეწონა გამოიცვალა უკვე ბნელოდა და საკამაოდ ციოდა ქვევით ჩავიდა ბიჭები და გოგოები მისაღებში იჯდნენ ჯერ არავინ იცოდა მათი ამბავი ნიტა ალექსანდრესთან ახლოს დაჯდა როცა ნიას მზერა შენიშნა გაბრაზებული სახით უყურებდა ეს გოგო მერე ალექსანდრეს ასტერდებოდა ცნობისმოყვარე სახით ლაპრაკობდნენ მიჭები მანქანებზე მერე ფეხბურთზე და ათას რამეზე მე გარეთ გავედი გოგოებიც წამომყვნენ ნინიმ ნია გამაცნო სალომეს უკვე ვიცნობდი კარგი გოგო იყო აი ნიაზე კი რა გითხრათ მაშინვე ვიგრძენი მისი ცივი დამოკიდებულება ჩემს მიმართ სკამზე დავჯექით და ვლაპრაკობდით მერე ბიჭები გამოცვივდნენ დემეს როგორც ჩანს ნინი მოწონდა და მგონი ერთადაც იყვნენ ცნობის მოყვარედ გავხედე ნინის რომელმაც დაინორცხვა გამოუტყდა ნიტას ერთად ვართო ნიტას ძალიან გაუხარდა მერე ნინი მიუბრუნდა ნიტას იგივე კითხვით და
-შენსა და ალექსანდრეს შორის რა ხდება?
-რატო მარცხვენ?
-მე რო გითხარი?
-ერთად ვართ მგონი გუშინ მითხრა რომ ვუყვარვარ ნიას სახე უნდა გენახათ ისე გამწარდა ამ გოგოს ეტყობოდა ძლიერი ჟინი და ალბათ არაპირებდა ასე ყოფნას...
-ვოვ რამაგარია ნიტ ძაან გამიხარდაა რამაგარი ბიჭია რომ ვსწავლობდით გოგოები გიჟდებიდნენ ალექსანდრეზე თან გეცოდინება რა ფული აქვს და რა შემოსავლები.
-არაა ამაზე არფერი არ ვიცი
-რა არიცი გოგო პირველად გაიგე გვარი ალბექიონი? ჩემი ნათესავი მაინც არიყო.
მიკლედ მილიონრები არიან მაგრ ბიზნეს ატრიალებენ ეს რაარის ამის გარდა მარტო ალექსანდრეს ორი დაჩა აქვს ხო გოგოები არკლდა არსოდეს და შეყვარებით არვინ ყვარებია მაგრამ ზუსტად ვიცი რო თუ შეუყვარდა თავზე გადაყვება პირველად ვნახე ასეთი მზრუნველი ალექსანდრე ნამდვილად უყვარხარ.
მერე სალომე აყვა
-ხო ძაან მაგარი ბიჭია სულ ეგ გვპატიჟებს დასასვენებლად ეგ რო არიყოს რა გვეშველებოდა.
ნიტას საერთოდ არ აინტერესებდა მისი ფული მაგრამ მოეწონა და ესიამვნა გოგების ასეთი დამოკიდებულება მის მიმართ აი ნია კი მალე მოწყდა იქაურობას მეძინებაო ნიტა ამჩნევდა ყველაფერს.
მერე ფიქრობდა რატო არმითხრა ასეთი ფულის პატრონი თუ იყოო. მაგრამ რა უნდა ეთქვა გამარჯობა ნიტა მე მილიონერი ვარ?
მერე გაეცინა ბიჭების ყვირილმა გამაფხიზლა შემოდით გოგოებო სახშიო.
გოგოებმა საჭმელი მომზადეს მირთვეს ყველამ ერთად და დაიშალნენ კიბებეზე რო ადიოდა ნიტა
ხელი მოხვევა იგძნო
-უთხარი უკვე გოგოებს?
-რა უნდა მეთქვა?
-იცი ნიტა
-კი კი კი...
-მიყვარხარ
-აი მე კი არმიყვარხარ
-ესე ნუ მელაპრაკები თორე ინანებ.
-არამგონია სწრაფად აირბინა სიცილით კიბები ნიტამ და თავის ოთახში შევიდა გათოშილი.
დაწვა ყველა ოთახში ორ საწოლიანი ლოგინები იდგა სიმარტოვე იგრძნო თან იყინებოდა საბანი ეფარა მაგრამ მაინც კანკალმა აიტანა უცებ ალექსანდრემ შემიაღო კარი
-ვერ ვიძინებ
-ვერც მე (აკანკალებულმა თქვა)
-შენ რა გცივა?
-ხო მცივა წადი შენ დაიძინე გავთბები ცოტახანში.
-ძაანაც რომ გინდიდეს თავიდან ვერ მომიშორებ არმინდა გამიცივდეე შენგარეშე კიდე ვეღარ ვიძინებ...
ალექსანდრე სპორტულებით დაწვა ნიტასთან ნიტა სულ გაყინული იყო ფეხები ყინულივით ცივი ხელები გათოშილი ღმერთო წამოიყვირა ალექსანდრემ აქ საყინულეაა თუ შენ ქალბატონი?
მოეხვია და მთელი სახე დაუკოცნა გაყინული ცხვირი მერე თვალებზე აკოცა მერე მისი ხელები აიღო და თავის დიდ დატოტილ თითებში მოიქცია ერათმანეთს ავსებდნენ ნიტა უბედნიერესი იყო მის გვერდით ასე ჩაეძინათ ორივეს...



№1 სტუმარი Mari

Dzaan magaria yochag.❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent