შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და შურისძიება(24თავი)


8-09-2016, 09:41
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 606

-პრივეტ მარი როგორ ხარ?
-კარგად სოფო შენ? პატარა ბაია როგორაა?
-ბაია? მე ბაიას არ ვიტყოდი. ბაიები სჯობს.
-მოიცა ბაიები რატო? სოფო შენ რა ტყუპები გყავს?
-ხო მარი ტყუპები მყავს, ხო მაგარია?
-აუ ძალიან გამიხარდა მართლა. სქესი არ იცი ჯერ?
-აუ არა ჯერ. ერთ კვირაში წავალ კიდე ექიმთან და მერე გავიგებ ვინ არიან ჩემი პატარები.
-აუ წასვლას რომ დააპირებ შემატყობინე და თუ მეცლება მეც წამოვალ.
-კარგი არავითარი პრობლემა არაა, მაგაზე როგორ დაგწყვიტავ გულს.

-ბიჭებო ორი დღეც და მოვაგვარებ ამ საქმეს მერე კი საქართველოში მივდივართ და იმედი მაქვს ყველაფერში დამეხმარებით.
-ყველაფერში გარდა დიანას სიკვდილისა. ბოლოს და ბოლოს ჩვენი დაა, დანარჩენი რაც გინდა პრობლემა არაა.
-მოკლედ თქვენ ბოლომდე ხომ ვერ გამოგიყენებთ კაცი რა, გაჩუმდით ერთი წამით თამთა რეკავს. გისმენ თამთა როგორ ხარ?
-შენი აზრით როგორ უნდა ვიყო? 2 კვირის წინ უნდა ჩამოსულიყავი და ჯერაც არ ჩამოსულხარ. იჩქარე თორე ფულს საერთოდ არ გადაგიხდი.
-ვიცი მეც მინდა ჩამოსვლა, რაღაც საქმეები მაქვს მოსაგვარებელი, მაგრამ ჯერ აქ ვაგვარებ საქმეებს და ვერ ვახერხებ ჩამოსვლას. მგონი 2 დღეში ჩამოვალ. ხო მართლა მითხარი შენ რაში გჭირდები?
-მოკლედ ერთი გოგონას გაუბედურებაში უნდა დამეხმარო, როგორც შენი შვილი, ისიც უნდა მოკვდეს.
-ჩემი შვილი მკვდარი არაა და მაგის მოსაკლავადაც ვარ ჩამოსასვლელი. ცოცხალია და ვიღაცა ზრდის.
-ხოდა მაშინ იჩქარე. ძალინ ბევრი საქმე გქონია. გოგო რომელიც უნდა გააუპატიურო იცოდე რომ ორსულადაა. და იმედი მაქვს უფრო ტანჯვა-წამებით მოკვდება.
-რაა? გინდა რომ ორსული ქალი გავაუპატიურო? შენ საერთოდ გადაირიე? და თან 25 ათასს ამბობ?
-რა უჭირს მერე? უფრო მძიმე დანაშაულებიც გაქვს ჩადენილი და დიდი ამბავი ეხლა ეგეც თუ მიამატე. მაგრამ ფულზე წუწუნი არ დამიწყო. მოგიმატებ და 50 000 ათასს მოგცემ, ოღონდ ეგ საქმე უეჭველი უნდა გააკეთო იცოდე.
-კარგი გავაკეთებ ოღონდ ერთი პირობით.
-ეხლა რაღა ჯანდაბა გინდა?
-უნდა გამიგო დიანას ვინ ზრდის და საერთოდ ვისთან ცხოვრობს. თან 50 000 გმართებს იმისთვის რომ ორსული გავაუპატიურო და მეტი არაფერი მინდა.
-კარგი ჯანდაბა შევეცდები გაგიგო ვინ ზრდის, ოღონდ იჩქარე და რაც შეიძლება მალე ჩამოდით.
-კარგი შევეცდები მალე მოვაგვარო აქ საქმეები.

-გამარჯობა ზურა როგორ ხარ?
-ვა თამთა? მე კარგად შენ როგორ ხარ? რამდენი ხანია არ შემხმიანებიხარ.
-რავიცი არამიშავს. შენი დახმარება მჭირდება. მოკლედ ტელევიზორში რომ გამოაცხადეს ადრე მკვლელობა მამამ და ძმებმა რომ დედა და და მოკლეს, მაგ ბავშვი გადარჩა ხო?
-კი გადარჩა. საავადმყოფოში იწვა, ეხლა ცოცხალია.
-შეგიძლია გამიგო ვინ ზრდის ან ვის ყავს წაყვანილი?
-კი რა თქმა უნდა. მაგ ბავშვს ლევანი და სოფო ზრდის. მათ წაიყვანეს, ამბის გასაგებად რომ დადიოდნენ საავადმყოფოში, შეუყვარდათ და ზრდიან. ძალიან კარგი ბავშვია სხვათა შორის.
-მადლობა ზურა რომ მითხარი. შენ ეხლა ძალიან დიდი დახმარება გამიწიე და ამისთვის 10 00 ით უნდა დაგაჯილდოვო.
-მადლობა. რას ამბობ თამთა, კიდე თუ რამეში დაგჭირდი დამიკავშირდი, ხომ იცი მე აქ ვარ.
-კარგი ზურა დიდი მადლობა და რომ შევხვდებით ფულს მოგცემ. ღმერთო ჩემო ეს რა მაგარი ამბავი გავიგე? ძალიან მაგარია. ორი კურდღელი დავიჭირე.
-გისმენ თამთა რახდება?
-დათო მგონი მე და შენ ძალიან დავახლოვდით.
-ოხ. მორჩი მიკიბვ-მოკიბვას და თქვი დროზე რა გინდა.
-მოკლედ, ეხლა კარგად მომისმინე....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent