შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როგორც დაიწყო ისე დასრულდა (5თავი)


22-09-2016, 08:22
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 562

-რატომ გვიმალავდით ქეთი?
-იცი ნინი? არ გატყუებდით უბრალოდ ჩვენც არ ვიცოდით თუ გვიყვარდა ერთმანეთი ეხლა გავარკვიეთ. თურმე გვყვარებია.
-ხალხო თქვენ რამე ხომ არ მოგიწევიათ? როგორ არ იცოდით? თუ ჩვენ გვათღადავებთ?
-არა ძმაო რას ამბობ? ოდესმე გამიღადავებიხარ დათო? არასოდეს. უბრალოდ მე არ ვიცოდი ნნამდვილად მიყვარდა თუ არა. მეშინოდა მისთვის გული არ მეტკინა. დღეს კი მივხვდი რომ მართლა ძალიან მყვარებია თურმე, ამიტომ გადავწყვიტე მეთქვა და მისგანაც დადებითი პოასუხი მივვიღე. რის გამოც ძალიან ბედნიერი ვარ. გაიგე ეხლა რა ხდება?
-კიი. გავიგე. ვაიმე რა მაგარია. ესეიგი მალე ქორწილშ ვიქეიფებ.
-კარგი რა დათო რა ქორწილი? ჯერ რა დროს ქორწილია? დღეს მითხრა მიოყვარხარო და ესე მალე როგორ?
-კაი რა ქეთ ვიხუმრე. გამიგე რა. უბრალოდ მართლა ძალიან მიხარია თქვენი ამბავი. მართლა გეუბნები.
-მჯერა დათო მჯერა. უბრაოდ სერიოზულად მივიღე. ბოდიშ. ეხლა კი ძალიან ბედნიერი ვარ. მართლა ძლიან მიხარია.
-მეც ძლიან მიხარია ქეთ. ყოჩაღ შენ. მაგრამ მე რატომ დამიმალე ლაშასადმი გრძნობები თუ გაგაჩნდა? ოხ შენ რა ხარ ვინც არ გიცნობს? პრინციპში შენ ვინ არ გიცნობს? :)))
-კაი რა ნინი, ნუ დამცინი. შენ მაინც რა დაგემართა? ჩემი საუკეთესო მეგობარი არ ხარ? თ აღარ ხარ?:(((
-რეებს ბოდიალობ? შენ ჩემი სულელი და საყვარელი გოგო ხარ. უბრალოდ გეხუმრე. თქვენი ამბავი ძალიან მიხარია და წარმატებებს გისურვებთ ორივეს ცხოვრებაში, სულ მუდამ ერთად ყოფილიყავით ჭირში და ლხინში და გყვარებოდეთ ერთმანეთი. კარგად გავილექსე? ხალხო ვჭამოთ ეს ნაყინები თორე მალე დალევა მოგვიწევს ისე დადნა.
-ხო მართლა ვჭამოთ თნ გავისეირნოთ. მოიცა ნინი, მოიცა. შეყვარებულებს შორის ნუ ჩადგები არ დააშორო ერთმანეთს. ბოლოს და ბოლოს ახალი შეყვარებულები არიან. მოდი აქეთ გადმოდი. :)))
-ვაიმე დათ ეხლა გამასწარი თორე მაგრად გცემ. შემომაკვდები ხელში. ეგრე უნდა აღადავო ძმაკაცი ხო? მალადეც რა. რა დავუშვეთ ქეთი ამათ ისეთი რომ მთელი დღეა ნერვებს გვიშლიან?
-არვიცი ლაშ. მართლა არ ვიცი სიხარულო. მე კი მიყვარხარ და ამათ რაც უნდათ ის უქნიათ. არ აყვე გეხვეწები. ხალხნო უკვე გვიანია, არ წავიდეთ სახლში?
-კი ქეთი მართალი ხარ. უკვე გვიანია, ცოდვები ხართ გოგონები, დაღლილები იქნებით. დაისვენეთ. თან ხვალისთვის რაღაც უნდა გავაკეთოთ. (დათო)
-რა უნდა გავაკეთოთ დათ? გთხოვ მითახარი რა.
-არა ნინი. მაგას ხვალ გაიგებ გოგონი. სიურპრიზია.
-ხო კარგი აპა ხვალამდე ბიჭებო.
-კარგად გოგონებო. ტკბილი ძილი.

გოგონები სახლში დაღლილნი დაბრუნდნენ. (რადგანაც ქეთის მშობლები გარდაცვლილი ჰყავდა ნინისთან ცხოვრობდა.). ქეთი ძლიან გახარებული იყო, რომ მიყვარხარ უთხრა იმ ბიჭმა რომელიც უყვარდა და თავად ვერ ბედავდა ამის გამხელას. ნინი კი გამწარებული იყო მე არ რატომ არ მითხარი თუ რაიმეს გრძნობდი მის მიმართ. ქეთი კი ერთსა და იმავე გაიძახდა, მეც არ მჯეროდა და არ ვიყავი დარწმუნებული რომ მიყვარდა და შენთვის როგორ მეთქვაო? ნინისაც უხაროდა ქეთის ამბავი, რომ მისმა საუკეთესო მეგობარმა იპოვა პიროვნება, რომელიც არასოდეს მიატოვებს მას და მუდამ ეყვარება.
ლაშ და დათ გახარებულები ავიდნენ დათოსთნ სახლში. რადგან დათმ არ დააყენა ჩემთან წამოდიო. სახლში ლუდი აიტანეს და ქეიფობდნენ. დათ კი გაბრაზებული იყო ლაშზე რატომ არ გამიმხილე ქეთ თუ გიყვარდა რატო არაფრად ჩათვალე შენი ძმაკაცი? ნუთუ არაფრად ჩამთვალე რომ სიმართლე გეთქვა ჩემთვის?
-არა დათო ეგრე რატომ ლაპარაკობ? ბავშვობიდან ერთად ვართ ერთად ვიზრდებით, ძმასავით ხარ ჩემთვის. იცი რომ ძალიან მიყვარხარ. ასე რომ ეგ მეორედ არ თქვა თორე მეწყინება ხო იცი? უბრალოდ ვერ გითხარი, მომერიდა, თან არ ვიცოდი ამას ქეთი როგორ მიიღებდა, შეიძლება წყენოდა და სწორედ ამიტომ არ გითხარი არც შენ და არც მას, მაგრამ უმისოდ აღრ შემეძლო და სწორედ ამიტომ გადავწყვიტე მისთვის სიმართლე მეთქვა.
-აჰა. გასაგებია. მაპატიე ზედმეტი მომივიდა. შენ მართალი ხარ. მართალია ჩემი საუკეთესო მეგობარი ხარ, მაგრამ მართლა ყველაფერს ხომ არ გამიმხელ? მესმის შენი. ამიტომ მინდა ბოდიში მოგიხადო ძმაო მართლა ზედმეთი მომივიდა. ეგრე ღრმად არ უნდა ჩავრეულიყავი შენს პირადში.
-ეეე ბიჭო შენ სულ გაურეკე ხო? რას ამბობ? შენ ხარ ჩემი მრჩეველი, ჩემი საუკეთესო მეგობარი და გაქვს უფლება ჩემს ცხოვრებაშ ჩაერიიო და შენი აზრი გამოთქვა, მე ეგ არ მეწყინება, იმიტომ რომ შენ ჩემი საუკეთესო მეგობარი ხარ და სწორედ ამიტომ მეტყვი ეხლა თუ რას აპირებ ხვალისთვის.
-ოჰ. შენ რომ იცოდე მე მაგას ვერ გეტყვი. მართლა ჩემი ძმაკაცი ხარ მაგრამ ხვალამდე მაგას ვერ გაიგებ.
-კი მაგრამ რატო? მე მაინც მითხარი რა.
-არა არ შეიძლება და მორჩა. რომ გითხრა მერე საიდუმლო აღარ იქნება.
-ქეთი შენი აზრით რა სიურპრიზს გვიმზადეს დათო?
-არ ვიცი ნინი აზრზე არ ვარ რა სიურპრიზი იქნება. შეიძლება რაიმეს ყიდულობს ან სადმე მივყავართ ან ან რა ვიცი მე. მეც მაინტერესებს.
-ეჰ მეც მაინტერესებს ძალიან და ერთი სული მაქვს როდის მოვა ხვალინდელი დღე, რომ გავიგო რა იქნება.
-ხო მეც ძან მაინტერესებს. ეხლა კი მოდიი დავიძინოთ, თორე გვიანია.
-ხო კარგი დავიძინოთ თორე მეც მეძინება.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent