შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როგორც დაიწყო ისე დასრულდა (6თავი)


23-09-2016, 20:03
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 631

დილით ლაშამ ადრე გაიღვიძა და დათოს სანახავად შევიდა, მაგრამ გაოცდა როცა ის ოთახში არ დახვდა. სამაგიეროდ წერილი ჰქონდა დატოვებული: ,,დღეს არაფერი დაგეგმო, სიურპრიზი უნდა გავაკეთო არ დაგავიწყდეს. საღამოს შეგეხმიანები მანამდე საქმეები მაქვს მოსაგვარებელი" ლაშას გაეცინა და თან ცნობისმოყვარეობა კლავდა, აინტერესებდა ნეტა რა უნდა გააკეთოს ისეთი ,მთელი დღე რომ შემაჩერებინაო. მაგრამ დიდისამბით ელოდა დათოს ზარს.
გოგონებმა დილით ადრე გაიღვიძეს. ეზარებოდათ ადგომა ამიტომ მობილურით სოციალურ ქსელში შესვლა გადაწყვიტეს, მაგრამ ორივეს მესიჯი დახვდათ დათოსგან სადაც ეწერა: ჩემო ლამაზო გოგონებო, ძალიან გთხოვთ დამდეთ პატივი და დღევანდელ დღეს არაფერი დაგეგმოთ, არ დაგავიწყდეთ გუშინ რომ შეგპირდით სიურპრიზს გაგიკეთებთთქო და არ გადამაგდოთ.:) მიყვარხართ ორივე და მოემზადეთ საღამოისთვის. გოგონებს გაეცინათ და ერთმანეთს გადახედეს, ნეტა რას აკეთებს ეს ბავშვი ისეთს ორი დღეა რომ დაგვძაბაო, მაგრამ გადაწყვიტეს დათოს თხოვნა შეესრულებინათ და მთელი დღ სახლში ყოფილიყვნენ. კარგადაც გაერთნენ.
ლაშა მოწყენილი იჯდა სახლში და ელოდა როდის დაურეკავდა დათო. 4 საათი იყო სმს რომ მიუვიდა, სადაც დათო წერდა: ჩემო ძმაკაცო დღეისთვის ლამაზად გამოეწყვე თორე ცოცხალი ვერ გადამირჩები, თან ჩვენთან ერთად გოგონებიც მოდიან ხომ იცი? 8 საათზე მზად იყავი და გამოგივლი. იცოდე ბევრი არ მალოდინო. ზუსტად 8ზე მანდ ვარ. ლაშა დაიტანჯა. ამდენი ხანია ხომ შემიკლა ხელში რა. მარა მაინც მომიწევს ლოდინი.
გოგონები ერთობოდნენ როცა მათი მობილურები აწკრიალდა და იგივე სმსები მიუვიდათ რაც ლაშას, გაეცინათ და მზადება დაიწყეს. უცებ ნინის მობილური აწკრიალდა. დახედა სმს იყო მოსული დათოსგან და გახსნა, სადაც ეწერა: ჩემო ლამზო გოგო იმედი მაქვს არ დაღალე სიურპრიზის მოლოდინში. არ გეწყინოს ეგრე რომ მოგმართავ. დღეს შენთან ძალიან სერიოზული საქმე მაქვს, აუცილებლად უნდა დაგელაპარაკო. გთხოვ არ უთხრა არც ქეთის და არც ლაშას რაც მოგწერე. იმედი მაქვს არ მიწყენ. ნინი გაოცებული დარჩა ნეტა რისი თქმა უნდაო და უფრო მეტი მონდომებით ელოდა 8 საათს. ქეთისთვის არაფერი უთქვამს.
დრომაც მალე გაირბინა. დათომ ზუსტად 8 საათზე მიაკითხა ლაშას ლიმუზინით, თან ძალიან ლამაზად გამოიყურებოდა, რაც ლაშას არ გამოპარვია. მალე ჩაჯდნენ ლიმუზინში და წავიდნენ გოგოებთან. გოგონები ძალიან ლამაზად გამოიყურებოდნენ რის გამოც ბიჭებს პირდაპირი გაგებით პირები დარჩათ ღია. გოგონები კი გაკვირვებულნი იყვნენიმით, რომ ბიჭებმა ლიმუზინით მიაკითხეს. ყველანი ჩაჯდნენ და გზას გაუყვნენ. ნინი და დათო ერთად ისხდნენ, ლაშა და ქეთი კი ერთად. დათო კი არ ამხელდა სად მიდიოდნენ.
შავი ლიმუზინა სადღაც დიდ შენობასთან გაჩერდა, რომელიც ძლიან ლამაზი იყო. დათომ მიიპატიჟა ისინი და გაოცებისგან ყველას თვალები დარჩათ დაჭყეტილი იქაურობა ისე ლამაზად გამოიყურებოდა. ვახშამი ღია ცის ქვეშ, სადაც ყველაფერი ლამაზად იყო მორთული, რომანტიკული გარემო, მუსიკ და სანთლები. ყველაფერი შესანიშნავი იყო. ოთხივე ერთად დაჯდნენ და საუბრობდნენ. დათო ნინის თვალს არ აშორებდა, ლაშა და ქეთი კი ერთმანეთს შესციცინებდნენ. ბოლოს დათომ ნინის თვალით ანიშნა საქმე მაქვს და გავიდეთო, ისინი ადგნენ და წავიდნენ, რის გამოც ლაშა და ქეთი გაოცებულნი დარჩნენ. აინტერესებდათ რა ხდებოდა ამიტომ ჩუმად გაყვნენ.

აი ახალი თავი დრო არ მქონდა და მეტი დიდი ვერ დავდე.



№1  offline აქტიური მკითხველი თაკოთაკო

ვაუ მაგარი იყო ძაან
--------------------
თ.ჭიღლაძე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent