შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

OLIVIA ნაწილი 1 (აღზევება)


28-09-2016, 00:50
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 423

ლივის სიკვდილის შემდეგ ყველაფერი შეიცვალა , ყველა შეიცვალა , ყველას თითქოს რაღაც შავმა ფრინველმა გადაგვიფრინა და დაგვწყევლა .
კოლი გაგიჟებულია და ხან რას ლეწავს ხან რა ...ხანაც დღეების მანძილზე გაუჩინარდება და შემდეგ ბრუნდება დახეული შარვლებით და დახეული მაისურით . ახლა ვიღაც გოგონა გაიცნო -მე.ავია და კოლიც ერთობა , სულ სვამს . იშვიათადაა ფხიზელი . '
ბრაიანი კი სთავის ოთახშია ჩაკეტილი და ღმერთმა იცის რას აკეთებს . ხანდახან თუ გამოდის ხოლმე მხოლოდ მაშინ როცა სისხლი უნდა .
მია -ლივის და- ჯადოქარი აღმოჩნდა და ჩემთან ერთად ცდილობს იპოვოს გამაცოცხლებელი შელოცვა , რომელიც წარმოდგენაც არ გვაქვს იმოქმედებს თუ არა .
---------------------------
-მორჩი დღიურის ჩაწერას და ჩამოდი ქვემოთ ! -აჰკივლა მიამ ვიოლეტს და დივანზე მაგრად დაემხო .
-ახლავე , მოვდივარ !-ვიოლეტმა დღიური დახურა , ღრმად ჩაისუნთქა , ლივის ფოტოს გახედა და ქვემოთ ჩავიდა .
ბრაიანი დივანზე იჯდა და ლივის ფოტოს გაშტერებული დაჰყურებდა თითქოს რაიმე ანტიკვარული ნივთი ყოფილიყოს . მია კი დაღონებული სახით კითხულობდა ღაცად ძველებურ , მტვერიან წიგნს .
-კოლი სადარის ?-იკითხა ჩამოსულმა ვიოლეტმა და ჯერ ბრაიანს ხოლო შემდეგ მიას გახედა .
-ალბათ კეიტთანაა (ის მე.ავი ) . -ჩაილაპარაკა მიამ და ვიოლეტს გახედა .
და უეცრად კარის გამარუებელი ჭრაჭუნი მოესმათ , კარგი გაიღო და იქიდან კოლი შემოვიდა .
-კოლ , სად იყავი ?-მივარდა ვიოლეტი .
-ანგარიში შენ უნდა ჩაგაბარო ?!-უხეშად უცასუხა .
-კოლ , მაინტერესებს სად დადიხარ ! არ მინდა იმ ვიღაც კეითან ერთად იყო .
-შენ ვერ გადაწყვეტ ....
-არა , ახლა შენ მომისმინე . ლივს როგორმე დავაბრუნებთ , ამას გპირდები . -თვალიდან ცრემლი წამოუვიდა ვიოლეტს .
-ტყილ იმედებს ნუ მაძლებ , ვიოლეტ . -ეს თქვა და თავის ოთახში შევიდა .
საწოლის ზემოთ გარკვევით ჩანდა ლივის პორტრეტი , რომელზედაც საოცრად იღიმებოდა . რაღაც არაარსებული ძალა ჭირდა ლივს , გადამდები სიცილი , საოცარად მეტყველი თვალები ...
კოლი ფანჯარასთან დადგა და მთვარეს გახედა , გაახსენდა ლივთან გატარებული ყოველი წამი . მისი ჯიუტი სახე , საყვარელი გაოხედნა , ყოველთვის მეოცნებე თვალები ... გაახსენდა მათი პირველი კოცნა .
---------------------------
ღამის 4 საათზზე კარის კაკუნმა ყველა გააღვიძა . დიდ მისაღებ ოთაახში ყველა შეიკრიბა ...
-ვინ უნდა იყოს ?-იკითხრა ბრაიანმა და დაეჭვებით გაიხედა კარებისკენ .
- მეშინია !-ჩაილაპარაკა მიამ .
-მეც !-აჰყვა ვიოლეტის .
ეს სიტყვა იყო რომ კარი ჭრაჭუნით , ნელა გაიღო იქიდან კი მოხუცი მამმკაცი შემოვიდა . შეშინებული ჩანდა , აკანკალებული შევარდა მათ სახლში და ახალგაზრდებს მიუახლოვდა , დაკოჟრილი ხელებით დაეყრდნო კოლს და ენის ბლუყუნით ამბობდა გაურკვეველ სიტყვებს .
-ის , ის , ის ....
-დიახ , თქვთ რა მოხდა ?
-ის დაბრუნდა და ის საშიშია . მეშინია !
-ვინ ვინ დაბრუნდა ვინ ?
-ის ძალიან ახლოდაა და ის თქვენთვისაც საშიშია .
-რა ქვია მას ვინ არის ის ?!-უკვე გაღიიანებულმა იყვირა კოლმა .
-ბნლი დედოფალი . -ეს თქვა და გონება დაკარგა .

---------------------------
შუაღამის ცაზე ,ზღვის ნაპირას გარკვევით მოჩანდა საოცრად თეთრი , ულამაზესი ცხენი რომელიც რამოდენიმე წამში ზღვაში შევიდა .
ულამაზესი სანახაობა იყო , ზღვა თითქოს შუაზე გაიყოო და ცხენს გზა გაუთავისუფლაო ისე მოჩანდა ..... ვარსკვლავებით მოჭედილ ცაზე , ზღვის ხმა , სილამაზე . რატომ არ შეიძლება ეს რეალურად მომხდარიყო ? ანდაც რატომ არ შეიძლება ნებისმიერ ჩვენთაგანს დამართნობა .
რამდენიმე წამში ცხენი ნაპირას დაბრუნდა , თავი გაიქნია და დაიჭიხვინა . ახლა ის მარტო აღარ იყო ...




მგონი ცუდი დასაწყისი არ იყო ხომ ? ესპატარა თავია , მაგრამ შემდეგ უფრო დიდი იქნება . ცოტა გააქტიურდით თორემ რა აზრი გაგრძელებას ? აღარ გავაგრძელებ , სერიოზულად !



№1  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

შესანიშნავია საშინლად დავინტრიგდი
"ბნელი დედოფალი" აი ეს სახელზოდება სასწაულად მომეწონა
მალე დადე რა აგარ დააგვიანო ვეგარ ვიტმენ ძალიან საინტერესოა

 


№2  offline წევრი (((end)))

ქალოო
აღარ აგრძელებ კიარა ხვალ რო გნახავ ჩაგასიკვდილებ
სერიოზულად მომინდომა გოგომ rage
შე საცოდაო ერთი არ გაგიგრძელებია რა,მეტი არ მინდა უფ
დროზე დაიდოს მეორე თავი გოგო
მიყვარს ხოიცი ეს მოთხრობა და რავქნა
ამიშალა ნერვები
უნამუსსსოო
ჩემი ქეროლაინიც გააგრძელე !!!

 


№3  offline აქტიური მკითხველი La-Na

Mashin arc daiwyo were.istoriis ar dasruleba mgoni dzalian cudia.kargi iqneba cota did tavebs tu dadebt.sainteresoa ra moxdeba sul vkitxulobdi da imedia shua gzashi ar miatoveb weras
--------------------
ლანა

 


№4  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

მალე დადეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეე

 


№5  offline წევრი Marita_G

აუუუ ვაუ ძალიან მაგარი იყო.. ჩემი ბნელი დედოფალიიიი????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent