შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მდიდარი მკვლელი! 7 თავი


2-10-2016, 00:14
ავტორი Nini Kvitsaridze
ნანახია 2 456

ნოე ეძინა რაც ცოტა არიყოსდა ეწყინა,რადგან ცოტა მაინც ქონდა იმედი რომ ნოეს ეცოდინებოდა მისი დაბადების დღის შესახებ. რა ექნა სამზარეულოში გავიდა და ყავის მომზადება დაიწყო. მალევ მოამზადა და ისის იყო უნდა დაესხა რომ ნოე შემოვიდა.
-რას შვები?-ნოე. მიმი ამას არ მოელოდა და ძალიან შეეშინდა. კინაღამ ცხელი წყალი გადაისხა ხხელებზე. მაგგრამ გადარჩა.ეს ნოემ შეამჩნია და მიმისთან მივიდა.
-რამ შეგაშინა? ხომ არ დაიწვი ხელი?-შეშფოთდა ნოე.
-არაფერია უბრალოდ არ მოველოდი შენს გამოჩენას. ისადა ბიჭები სად არიან?-გაიკვირვა მიმიმ
-თბილისში წავიდნენ რაღაც საქმეები გამოჩდადა.-ნოე
-აუუუ კაით რა რაღა დღეს. მანდამაინც ჩემ ...-უნდოდა რომ გაეგრძელებია წინადადება მაგრამ მიხვდა რასაც ამბობდა და ენაზე იკბინა.
-რა შენს? დაამთავრე წინადადება- გაიკვირვა ნოემ
-არაფერი . ხოდა დღეს რას ვაპირებთ? სადმე წავიდეთ რა -მიმი
-დღეს რესტორანში მივდივართ.-ნოე
-რატო?- მიმიმ იფიქრა იქნებ ახსოვს და რესტორანში მაგიტომ მივდივართო,რაც გაუხარდა.
-დღეს ბიზნესმენებში შეკრებაა,რადგან მე და იო აქ ვიყავით ყველა სვანეთში მოდის. ვისაც ცოლი ყავს მასთან ერთად,რადგან შენ ჩემი მომავალი საცოლე ხარ აუცილებლად უნდა წამოხვიდე.
-აუუუ კაი რა! რა მინდა მე თქვენთან ერთად? მოსაწყენი იქნება - დაიბუზგუნა მიმიმ და ტუჩები გაბუსაა.
-შენ ყველაფერზე როგორ ბუზღუნებ? რომ გეუბნები მოდიხართქო ანუ მოდიხარ და ვსიო!-ნოე-ხო და შენ ახლა ჩასაცმელიც არ გექნება და ამიტომ წავიდეთ და რამე ვიყიდოთ.
-კაი ოღონდ მაღალქუსლიანები არა რაა!
-ახლა არმითხრა კაბასაც არ ჩავიცმევო
-ზუსტადაც! რათ მინდა კაბა და მითუმეტეს მაღალქუსლიანები?! -დაიბუზღუნა მიმიმ
-აუუუ ამას ვის გადავეყარე ტოო? კაბასაც ჩაიცმევ და მაღალქუსლიანებსაც და ვსიო მორჩა ბაზარი!-ნოე
-კაი ხო წამოდი წავიდეთ!
-კარგი!-თქვა ნოემ და მანქანის გასაღები აიღო. მალევე მივიდნენ მაღაზიაში. ეგრეე კაბების სექციაშ წავიდნენ.
-აუუუუუ! არ მინდა რა კაბა! ფლიზ!
-კაი რა ნუ ბუზღუნებ! დღეს ძალიან კარგად უნდა გამოიყურებოდე!
-ოოო კაი ხო! -დაიწუწუნა მიმიმ. 2 საათის ძებნის შემდეგ როგორციქნა მიმიმ იპოვა ისეთი კაბა რომელც ძალიან მოეწონა. შავი კაბა. კოჭებამდე,ბადეთი.ზურგზე ამოღებული და ბრილიანტებით მორთული. ნუ მოკლედ ძალიან მაგარი აბა იყო. მისი შესაბამისი მაღალქუსლიანები და გასახდელიდა გამოვიდა.
-გადაწყდა ამას ვიებთ!-უთხრა ნოეს. ნოემ შეედა თუ არა თვალები გაუფართოვდა ისეთი ლამაზი იყო.
-უეჩველი. -მიმიმ გაოცვალა და ნოესთან ერთად სალაროსთან მივიდა. ფული გადაიხადნენ და სახლში 4 საათისთვის მივიდნენ.
-რომელისთვის მივდივართ?-იკითხა მიმიმ
-5 სსაათისთვის მზად იყავი!-ნოე
-კაი. -თქვა მიმიმ და ოტახში შეეიკეტა. ნახევარი საათი აბაზანაში გაატარა. იქიდან გამოვიდა და კაბა ტანზე მოირგო. ფეხზე მაღალქუსლიანები. სარკესთან დაჯდა და მქრთალი მაკიჟი გაიკეთა. თმები ოსად გაიკეთა და ქვემოთ ჩავიდა რადგან უკვე 5 საათი იყო. ნოე უკვე მისაღებში დახვდა.
-ძალიან ლამაზი ცოლი მყავს ხო იცი შენ?-სიცილით თქვა ნოემ.
-საცოლე-მიმიმაც სიცილით შეუსწორა სიტყვა.
-კაი წამო წავიდეთ გველოდებიან. -ნოემ
-კაი- გარეთ გავიდნენ და მანქანაში ჩაჯდნენ. რესტორანსიდაც მალევე შევიდნენ.მიმი შევიდა თუ არა მის გაოცებას საზღვარი არ ქონდა რადგან მისი ყველა ნაცნობი იქ იყო. შევიდა თუარა ყველამ ერთხმად იყვირა.
-გილოცავ! -მიმიმ ნაგლური მზერით გახედა ნოეს.
-ესაა ხო საქმმიანი შეხვედრა?
-დიახ.
-ჰმ გეთქვა მაინც!
-მაშინ სურპრიზი არ იქნებოდა ამიტომ გავჩერდი!
-ჰმ! იქნებადა არმიყვარს სურპრიზები?!
-ძაან კარგად ვიცი რომ ძალიან გიყვარს სურპრიზები!
-კაი ხო. ვნებდები.-დანებების ნნიშნათ ხელები მაღლა აწია. ამ დროს ბიჭებიც მოადგნენ.
-გილოცავ მიმიკო !-უთხრა მიშომ გადაეხვია და საჩუქარი გადაცა. იგივე გააკეთა გიოაც.
-ჰმ!! თვენ რომ გკითხოთ ადამიანმა თბილისში ხართ საქმეზე!-ვითომ გაბრაზებული თქვა მიმიმ.
-აუუუუ ეს ვინაა ტო?-მიშო
-შენ სურპრიზი იცი რა ხილია? -გიო
-კაი ხო კაი. დაიკიდეთ- მიმი. ამ დროს იოც მოივიდა.
-ვა რა ლამაზად გამოიყურება ჩემი დაიკოო!-გადაკოცნა და საჩუქარი გადაცა.
-რაარი?
-გაახსენი და გაიგებ !
-კარგი-მიმიმ ყუთი გახსნა და გასაღები შერჩა ხელში.
-ეს რაა არის? -გაიკვირვა მიმიმ
-რადა მანქანის გასაღები
-რომლის
-ფანჯრიდან გაიხედე და დაინახავ რომლისაც.-მიმიმ ფანჯრიდან გაიხედა და რას ხედავს ბემვე! მისი ოცნების მანქანა.
-ვაიმეე! ძალიან დიდი დიდი დიდი მადლობა იო!- გახარებული ჩაეხუტა იოს
-არაფრის! ხო ვიცოდი რომ ამ მანქანაზე აფრენდი თან უკვე მართვის მოწმმობაც გაქ და აღარ ვინერვიულებ.
-ისადა აი ჩემი საჩუქარი!-რათაც ყუთი გადასცა ნოემ მიმის
-გავხსნა?
-როგორც გინდა!
-კაი გავხსნი- მიმიმ ყუთი გახსნა და რაღაც კონვერტი შერჩა ხელში. კკონვერტიც გახსნა და წაიკითხა
,,გარეთ გამოდი და რეტორანს შემოუარე.“
მიმიმც ადგა და რესტორანს შემოუარა. გაოცებისაგან არ იცოდა რა ექნა. მთელ კედელზე გამოსახული იყო მიმის პორტრეტი.
-ვაიმე არ მჯერა!
-უნდა დაიჯერო -ნოე
-ძალიან დიდი მადლობა! შენ ვერც კი წაროიდგენ ჩემთვის ეს რას ნიშნავს !-მიმი მივიდა და ნოეს მაგრად ჩაეხუტა.
-კარგიი შევედით თორემ უხერხულია-უთხრა ნოემ და შუბლზე აკოცა. შიგნით შევიდნენ და იოსთან მივიდნენ.
-მოგწონს აქაურობა? ყველაა დავპატიჯე შენი ახლობელი -იო
-ყველა არაა !-უცებ მოიწყინა მიმიმ
-ვინ? -ნოე
-არის ერთი!
-მითხარი აპა ვინ გამომჩა-დაეჭვებით თქვა იომ
-ვინ და ალექსანდრე!
-ი ის ბიჭი მაშინ რომ შეხვდი ხო!-ნოე
-დიახაც!
-ვაა ეგ როგორ დამავიწყდა! -თავისთავზე გაბრაზდა იო.
-ჰმ! კაი წავედი მე უნდა დავლიო თორე თქქვენ სიფათებს რა გაუძლებს!
-ეს მართლა სვამს?-ნოემ გადაუჩურჩულა იოს ისე რომ მიმის არ გაეგო მაგრამ მაინც გაიგონა. იომ თავი დაუქნია საპასუხოდ.
-ვსვამ აპა არ ვსვამ?!-გაიკვირვა მმიმიმ . ეს თქვა და ბარისკენ წავიდა.
-ერთი ჭიქა არა... -სიტყვა ვერ დაამთავრა მიმიმ როცა ვიგაცამ თვალებზე ხელი ააფარა.
-ეს ვინღაა?! დამანებე რა თავი თუ ძმახარ
-რაიყო რატო ხარ მოწყენილლი-გაისმა ალექსის ხმა
-მ...ოი..ცა შშეენნ ა..ქ ხარრ?!-ენის ბორძიკით თქვა მიმიმ
-ხო რაიყო? არ უნდა მოვსულიყავი? ახლა ამას გამოვტოვებდი მე?
-ნუ სულელობ შენ რაგაცას! ვაიმე რა მაგარია რომ მოხვედი !-გახარებული ჩაეხუტა მიმიმ ალექსის.
-აი ეს შენ ჩემგან! -უთხრა და ყუთი გაუწოდა. მიმისაც არ დაუყოვნებია დდა გახსა.
-ვაიმე რა ლამაზია!
-ვიცოდდი რომ მოგეწოებოდა,ამიტომაც გიყიდე.
-ძალიან დიდი მადლობა! გამიკეთე რა ...-ალექსიმაც არ დააყოვნა და გაუკეთა.
- ძალიან დიდი მადლობა. მადლობის ნიშნად კი წამოდი უნდა გეცეკვო!-გაიკრიჭა მიმი
-მაგაზე ახლა მე უარს გეტყვი?!-გაიკვირვა ალექსმა და საცეკვაოდ გავიდნენ. უეცრად ჩაირთო ტანგოს მუსიკა . ორიივემ ძალიან კარგად იცოდა ცეკვა ამიტოაც ძალიან კარგად იცევენ. ცეკვის ბოლოს კი ყველას აღფთოვანება გამოიწვიენ.
-წამო ჩემი საქმრო უდა გაგაცნო-მიმი
-წამო!-ნოეს და ბიჭებს მიუახლოვდნენ.
-აპა რომელია ის უბედური მთელი ცხოვრება შენ რომ უნა გაგიძლოს?!-თქვა ალექსმა და მიმის ბწყენაც დაიმსახურა.
-ბიჭებო გაიცანით ალექსი ჩემი ძმაკაცი . ალექს ესენი მიშო გიო და ნოე არიან იოს უკვე იცნობ.
-სასიამოვნოა-ალექსი
-ჩვენთვისაც-მიშო.
-მე ვარ ის უბედური მე -ჩაიხითხითა ნოემ.
-ვააა სიძე! ვიზიარებ შენ მწუხარებას.
-მადლობა ძმა.
-ჰმ! მე წავედი უნდდა ვიმღერო
-დარწმუნებული ხარ?-ნოე
-რატომაც არა!-გაიკვირვა მიმიმ.
-რავიცი ჯერ დაშლაას არ ვაპირებდითდა-ნოე
-არა ძმა რა დაშლას გაუშვი იმღეროს!-იო
-ვააა მიმიკო შენ კიდე მღერი?!
-რათქმაუნდა.კაი კაი წავედი მე ჩემი ნიჭი უნდა გავაცნო ჩემს საქმროს.-თქვა მიმიმ და იქაურობა დატოა. ხალხლში გზა გაიკვალა და მიკროფონთან მივიდა.



№1  offline წევრი nini :)

au kai iyoooo.... male dade shemdegiii...

 


№2 სტუმარი Tako

Dade ra maleee

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent