შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

OLIVIA ნაწილი 2 (ძიება)


4-10-2016, 00:10
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 301

- რას ფიქრობთ ვინარის "ბნელი დედოფალი ?" -იკითხა ბრაიანმა და ყველას სათითაოდ გახედა .
-არაფერი არარის ამ არსების შესახებ ცნობები წიგნებში ....-თქვა ვიოლეტმა და მეხუთე წიგნიც გვერდზე გადადო .
-ეს უნდა გავარკვიოთ ! -დაასკვნა მიამ .
-ასეა , თორემ ჩვენი "სამყაროს " შესახებ ყველა გაიგებს რაც არც ისე კარგია .
-მარ....-დაიწყო ვიოლეტმა თუმცა საინფორმაციოს ხმამ შეაჩერა .
" გუშინ დაახლოებით ღამის 2ის ნახევარე მოხდა მკვლელობა , ნეიტარის ქუჩაზე იპოვეს 3 ადამიანის გვამი , მათ შორის 1 ქალია . მსგავსი შემთხვა დაფიქსირდა 156 სკოლასან როდესაც დენიელ რიჩარტსონის გვამი იპოვეს , თუმცა მისი დაზიანებები ცოტა გნსხვავებული ...
-ჯანდაბა , ვინარის ასეთი ეს "ბნელი დედოფალი ?"
-აქ ჯდომით ამას ვერ გავარკვევთ ! -წამოიყვირა კოლმა და უემოციოდ გავარდა გარეთ . ყველა მას გაყვა .
მანქანაში უსიტყვოოდ ჩასხდნენ , კოლმა მანქანა დაქოქა და სწრაფად წავიდა გაურკვეველი გზით .
-სად მიგყავარ ? -ჰკითხაბოლოს მიამ .
-სადღაც ....-კვლავ ისეთივე უხეში ტონით უპასუხა მან .
-კოლ , ამოღერღე !
-ვახ , გითხარით სადღაც თქო ! თუ არ გინდათ წამოსვლა ....
რამდენიმე წუთში თავდასხმის ადგილას ოთხნი იდგნენ . კოლი დაიხარა და თითქოს რაღაცას ეზებსო , ისეთ შთაბეჭდილებას ტოვებდა .
-რას ეძებ ?
-კოლ რას აკეთებ ?
-კვალის აღებას ნუ ცდილობ !
-ეს უიმედოა .
-როგორც ჩანს შესაძლებელია ! -კოლმა ლამაზი , ლურჯი კაბის ნაჭერი აიღო. -ალბათ მისია .
-მაგარია -გაოცებისგან შეჰყვირეს ყველამ . - ყოჩაღ !ამას როგორ ..
-უბრალოდ ინტუიცია .
-კარგი , კარგი -დანებდა ვიოლეტი და ქსოვილი ხელიდან გამოგლიჯა . -უცხო ქსოვილია , ასეთებს ახლა აღარ ქარგავენ .
-მაშინ მას საიდან აქვს ? დავიჯერი თქვისით შეკერა ? -მიამ ეს თქვა თუ არა ყველა ბუჩქებს ამოეფარა და მიიყუჩა .
დაცვენილი ფოთლების შხარუნი , მათ სიჩუმეს არხვევდა . მათთან რამდენიმე მეტრის დაშორებაზე უცნაური გოგონა იდგა და ღიღინებდა , მათთვის უცნობ სიმღერას .
-იმღერე პატარა ვარსკვლავო ,
იმღერე და გაანათე გზა ბედნიერებისკენ .
მომეცი ძალა , რომ დავიბუნო ის
რაც წარსულში ჩემი იყო ...
კოლი მუშტებს ბერავდა , რატომღაც ვერ ისვენებდა . უცნაური შეგრძვპნება ჰქონდა , ამიტომაც წამოიწია და შავი , ბრაზიანი , მეტყველი თვალებით დააშტერდა გოგონას .
გრძელი ლურჯი კაბა და შავი მოსასხამი ეცვა მოსასხამი წამოეფარა და თმები სულ დაეფარა . ზურგით იდგა , თუმცა გაფითრული , ავადმყოფურად თეთრი ხელები ამტკიცებდა რომ ახალგაზრდა იყო . ისევ და ისევ ღიღინებდა და თან ცალ ხელში ეჭირა შავი ვარდი .
-კოლ ! -მხარი გაკრა ვიოლეტმა კოლს და ფიქრებიდან გამოაფხიზლა . მის ხმაზე კი გოგონა შედრკა , ვარდი ხელიდან გაუვარდა და უკვალოდ გაუჩინარდა .
-კოლ ! -არ ასვენებდა ვიოლეტი .
-გისმენ ... -თქვა კოლმა და თან იმ ადგილს მიუახლოვდა სადაც გოგონ აიდგა , ვარდი ხელში აიღო , შეათვალიერა ...
-რა დაინახე ? ვინ იყო ? მოხუცია ? ჯადოქარია ? იქნებ ვამპირი ? -შეკითხვები დააყარეს .
-არ შეგიძლიათ მოკეტოთ ?! -იღრიალა მან . -მომბეზრდა ეს სისულელეები ! -ძარღვები გამოებერა , მუშტი მძიმედ შეკრა და სიმწრისგან გაწითლდა .
-თავი დამანებეთ ! -ამოიკვნესა კოლმა და სიბნელეში გაუჩინარდა .
---------------------
რამდენიმე საათის შემდეგ !

-კოოლ! -ყვიროდა შეშინებული ვიოლეტი .
-რა მოხდ ? რა სჭირს ? -ცებ მოვარდა ბრაიანი და გონებადაკარგულ კოლს დაუწყო ყურება .
-ჯანდაბა !
-ვიოლეტ , მალე განიკურნება ?
-არ ვიცი , არც ის ვიცი ვინ უქნა ეს , არც ის ვიცი როდის გაიღვიძებს , მაგრამ ყვ3ლაზე ცუდი ისარის , რომ მგონი ვიცი რაც სჭირს და ეს სასიკვდილოა ჰიბრიდისთვისაც კი ....


მადლობა კომენტარებისთვის და ერთი რქმრ მინდა გკითხოთ ანუ შედეგი მოთხრობა მინდა რომ იყოს ჩემზე ანუ ჩემი ისტორია და თქვენ რას ფიქრობთ ?



№1  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

მალე დადე მალე ტორე მავიწყდება რას ვკითხულობ
კოლი რამეს ეჭვობდა თუ არა ვერ გავიგე

 


№2  offline წევრი elene tetruashvili

ანი ანი
მალე დადე მალე ტორე მავიწყდება რას ვკითხულობ
კოლი რამეს ეჭვობდა თუ არა ვერ გავიგე

ჩემზეც იფიქრე აბა : სკოლა , დამატებითი მასწავლებლები ... ხოლო რა მოხდა სინამდვილეში მაგარპს დღეს სღამოს ან ხვალ საღამოს გაუგებ

 


№3  offline აქტიური მკითხველი La-Na

ვიცი რთულია,მაგრამ იქნებ ჩვენთვისაც გამონახო დრო.მეც მაქვს ეგ გამოვლილი.სკოლა,რეპეტიტორები,მაგრამ იმედია მოახერხებ მალ-მალე დადო შეძლებისდაგვარად
--------------------
ლანა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent