შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არ იცი რომ... (1 თავი)


4-10-2016, 22:43
ავტორი irinkaa
ნანახია 1 396

პირველად ყოველთვის ვუყურებთ თვალებში. თვალებში ჩახედვით მუცელში პეპლების შეტევას იღებ და საბოლოოდ ტკივილი მარწუხივით გიჭერს გულში. ასე იბადება გრძნობა რომელსაც ყველა ვერ გაიგებს, გრძნობა რომელსაც ვერავინ ხსნის და გრძნობა, რომელიც ყველაზე მეტად ტკენს. ჰო, ასე იბადება სიყვარული. მიუხედავად ამისა შენ ბოლოს ხვდები და უფრო გვიან აღიარებ რომ შვიდი მილიარდი ღიმილიდან ის საუკეთესოა და შვიდი მილიარდი გულის ცემიდან მისი შენი ღიმილის მიზეზია. ბევრი ამ გრძნობას გულში ტოვებს ტუმცა გულს სიყვარული ვერ იტევს და სკდება, ცხოვრება კი ზედმეტად ხანმოკლეა სიყვარულის სხეულში გამოსაკეტად. ვერანაირირი დონის მედიცინა ვერ ხსნის ამ ფაქტს და მას ინფაქტს უწოდებს. რეალურად კი ინფაქტი სიყვარულისგან გულის გასკდომა და მისი სხეულში გაფანტვაა...
...და მინდა მოგიყვეთ ისტორია თვალებზე, რომლებმაც შეცვალეს ჩემი სამყარო...
ბავშვობიდან მოყოლებული ჩემი ასაკის ბავშვებში სულ პოპულარული ვიყავი ჩემი უფროსი ძმის დაჩის და ჩემი გარეგნობის წყალობით. მწვანე თვალები, რიჟა თმა და უამრავი ჭორფლი სახეზე ყველასგან გამომარჩევდა ჯერ კიდევ ბავშვობიდან მოყოლებული. რეალურად დღეს მყავს ერთადერთი დაქალი ნატუკა რომელსაც შემიძლია ყველაფერში ვენდო და ყველაფერ მოვუყვე რასაც ვიგებ და რასაც ვფიქრობ. ძირითადად ყველას ჩემთან ჩემი ძმის ან მამაჩემის ფულის გამო უნდათ მეგობრობა და ყოველთვის მიწევდა გარჩევა ვინ იყო ჩემი ნამდვილი მეგობარი და ვინ ყალბი, როგორც უმრავლესობა, თუმცა ამის დაკიდებაც დიდი ხანია რაც ვისწავლე.ეხლა ვარ ჩვეულებრივი 16 წლის მეთერთმეტე კლასის მოსწავლე არაფერი განსაკუთრებული. მეგობრები, შოპინგი, სახლი, სკოლა, წვეულებები და ასე შემდეგ...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent