შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როგორ დაიწყო ისე დასრულდა (დასასრული)


6-10-2016, 14:25
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 091

ქეთიმ ნინის ყველაფერი მოუყვა რაც ნათიამ უთხრა. ძალიან გახარებულიიყო,რომ მასთან ურთიერთობის აწყობის საშუალება მიეცა. ნინისაც ძალიან უხაროდა მისი მეგობრის ასეთი წინსვლა. გოგონებმა ბევრიისაუბრეს, თან მეორე დღისთვის ემზადებოდნენ, ამიტომ გვიან დაწოლა მოუწიათ. ბიჭებიც მთელიგულით ემზადებოდნენ. ლაშა ძალიან ღელავდა,დათოკი ერთ სულზე იყო როდის მოვიდოდა ქორწილის დღე.
და აი, დადგა დღე, რომელსაც ერთი თვის განმავლობაში ელოდნენ. 10 სექტემბერი, ოდნავ მოღრუბლული, მაგრამ მაინც მშვენიერი ამინდი იყო ქორწილისთვის. უამრავიპიროვნება ემზადებოდა ამ დღისთვის: სიძე-დედოფალი, ხელისმომკიდეები, მშობლები, მეგობრები, ნათესავები, თანამშრომლები და ყველა. სტუმრებმა 300 პიროვნებას მიაღწიეს.მ მართლაც გრანდიოზული ქორწილი იმართებოდა დიდ და ლამაზ რესტორანში.
ქეთის ნერვიულობამ უმატა მას შემდეგ, რაც მის სახლთან შავი ლიმუზინი გაჩერდა და იქედან დათო დალაშა გადმოვიდნენ. ნინის ძალიან გაუხარდა დათოს დანახვა ისეთი ლამაზი და საყვარელიიყო თვალს ვერ წყვეტდა. დათო კინინის არ შორდებოდა, სადაც წავიდოდა ყველგან მიჰყვებოდა. ქეთი ულამაზესი იყო, ძალიან უხდებოდა თეთრი კაბა და მსუბუქი მაკიაჟი. მზეთუნახავი იყო. ლაშაც სიმპატიურად გამოიყურებოდა, მაგრამ თან ძალიან ღელავდა, თან სიხარულით მეცხრე ცაზე იყო. ემოციებს ვერ იმორჩილებდა.
გახარებულებმა დატოვეს ნინის და ქეთის სახლი და მაჩის ბიუროში წავიდნენ. რამოდენიმე წუთით ლოდინი მოუწიათ.
-ეხლა კი მინდა კანონიერ ცილ-ქმრად გამოგაცხადოთ.შეგიძლიათ მიულოცოთ ერთმანეთს.
-გილოცავ ქეთი, ლაშა სულ ბედნიერად ყოფილიყავი ჩემოდაიკო და ტკბილად გეცხოვროს ლაშასთან ერთად.
-მადლობა ნინი. მიყვარხარ ძალიან.
-ოხ ლაშა, გილოცავ ძმაო. სულ ტკბილად და ბედნიერად გეცხოვროს ჩვენს ქეთისთან ერთად.
-მადლობა დათო. მე კი მილოცავ მაგრამ შენ როდის უნდა მოიყვანო ცოლი? მითხარი ერთი?
-ოჰ. რა იყო ეხლა ეს? ვერ გავიგე.
-გეხუმრე ბიჭო რა იყო რა. ჰე წავედით ეხლა თორე გაცივდა პურმარილი.
-კაი წავედით რა თორე გახმა კუჭი
-აუ დათო, რავა სულ ჭამაზე ფიქრობ?
-აუ კაი რა ნინი. მაინც არ მერგება და შევჭამ.
რესტორანში უამრავმა პიროვნებამ მოიყარა თავი. ლაშას ძალიან გაუხარდა მშობლების დანახვა. დედამისმა მთელი გულით მიულოცა ორივეს და წარმატებები უსურვა ცხოვრებაში.
-იცი?? გუშინ დედაშენმა დამირეკა და პატიება მთხოვა
-მერე? რა ქენი ქეთი?
-შენი აზრით? რათქმა უნდა ვაპატიე. რა მოხდა, უბრალოდ შეცდომა დაუშვა. ჩემიოჯახის წევრია და როგორ არ ვაპატიებდი.
-ჩემი ჭკვიანი და საყვარელი გოგო. იცი როგორ მიყვარხარ? უზომოდ. მეც დამირეკა გუშინ პატიება მთხოვა და ვაპატიე, მაიონც მშობელია და გავუგე. ქეთი ძალიან ბედნიერი ვარ.
-უკაცრავად შეიძლება დედოფალთან ვიცეკვო?
-ქეთი ეხლა ვარი არ უთხრა თორე მოგკლავ იცოდე. იმდენი გავარჯიშე.
-რომ არ ვიცნობ? ხო კარგი შენს ყვირილს მირჩევნია ვიცეკვო.
მთელმა ქორწილმა მშვენივრად ჩაიარა. ლიმუზინით წასვლა შეეზარათ და მანქანით წასვლა გადაწყვიტეს. საჭესთან დათო დაჯდა. გვერდით ნინი მიუჯდა, უკან კი ლაშა და ქეთი დასხდნენ.
-ოჰ. ამას უყურე. ჩამიარა ქორივით. რა გინდა ბიჭო?
-რა გინდა არა ის კიდე. ვინ დაგაჯინა საჭესთან? ტარების აზრზე არ ხარ.
-არ ვარ არა ის. ძან კარგადაც ვიცი
-კარგი მაშინ თუ მაგარი ხარ დამეჯიბრე.
-ვაიმე დათო გთხოვ ნელა ატარე რა. არ გინდა დაჯიბრება.
-აუ კაი რა ნინი.მოიცადე ნუჯავრობ ბავშვი ხო არ ვარ?
-ბავშვი არა მაგრამ ნასვამი ხარ.
-ნუ გეშინია არაფერი მოხდება.
-კარგი რა. ნელა იარე ბიჭო, მართლა სერიოზულად გეუბნები, ხო იცი მეშინია ჩქარა სიარული? გთხოვ ნელა იარე.
-აუ ნუ წაჭამე ტვინი რა. არაფერია ნუ ჯავრობ სიხ.
-დავწყნარდე? კაი რა. ეე ნელა იარე. დათო საჭე...

სრული სიბნელე და ოთხი გვამი.



№1  offline წევრი Ucnobigogo

რაგააკეთე ეს? cold_sweat cold_sweat cold_sweat გავგიჯდები weary weary კაი რააა აუ კაი რაა კაი რააააააა cold_sweat cold_sweat მომკალი გამანადგურე ჰო? astonished astonished astonished აუუუ გაგებუტე confounded confounded ცოდოები აუ ესე არუნდა გექნა რააა არუნდა მომკვდარიყვნენ cold_sweat cold_sweat cold_sweat unamused unamused unamused confounded

 


№2  offline წევრი miyvarxar1992

მაპატიე ავტორო მაგრამ ასეთი დასარულის დაწერას ჯობდა არ დაგეწერაა.ძალიან დამწყდა გული და ვფიქრობ აზრიიიი ასეთი დასასრულის?

 


№3  offline წევრი კოკი

დეგენერატიიი კიმოველოდიიი ასეთ დასასრულსს მაგრამ თუუ მეწყინებოდა არ ვიცოდიიი ... ჩემი ხელით მოვკლავდიიი აქრომ მყავდეს ახლააა დათოო ... rage რა ნერვები მომეშალა ახლა რას ვკითხულობდი საერთოდდ... rage

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent