შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გიორგაძე ნინა (7)


7-10-2016, 21:49
ავტორი (((end)))
ნანახია 1 738

12 ზე უკვე თბილისიდან გავიდნენ.
-გოგო შენს სპეკტაკლზე რომ ვერ მოვედი ხო არ გეწყინა ? ძალიან მნიშვნელოვან შეხვედრაზე ვიყავი, 1 წლიანი კონტრაქტი დავდე ერთ კომპანიასთან - შეაცქერდა ლიზა ნინას.
-არა გაგიჟდი ? რა უნდა მწყენოდა, არ გრცხვენია ?
- რავი მაინც ხოარ ეწყინათქო, ისე კაი იყო ხო ?
-ხო
-აუ რამე ვიყიდოთ რა მომშივდა მაგრა- დაიწუწუნა გიორგაძემ.
-კაი მოდი აქ გავაჩერებ.
სუპერმარკეტში შევიდნენ.
ლიზამ სასმელის და ტკბილეულების სექტას მიაშურა
გაბისკირია და გიორგაძე საჭმლის სექტას ეცნენ (:დ)
მერე მთელი გზა ყბა არ გაუჩერებიათ.
მალევე ჩავიდნენ
დაბინავდნენ და კაფეში დასხდნენ.
-აუ არ გავიდეთ გარეთ ? რამხელა თოვლია რამაგარია !- თვალები გაუბრწყინდა ლიზას.
-ახალ წელს მე აქ ვხვდები, აბა ჩემებს რა ჩამოიყვანს იტალიიდან, კი მითხრეს წამოდიო,მაგრამ არ მინდა მირჩევნია აქ თქვენთან- აღტაცებით თქვა ელენემ.
-აუ მეც მინდა აქ, აღარ მინდა კორპორაციული საღამოები! ნინ შენ ?
-რავიცი მაინც ელენესთან ერთად ვხვდებოდი ყოველთვის და ადგილს რა მნიშვნელობა აქვს ? - ნაღვლიანად გაიღიმა.
-ხო ლევანი და შენები რაშვებიან ?- იკითხა ლიზამ.
-გუშინ დაშორებულად ოფიციალურად მამაჩემი და დედაჩემი, ლევანი აქ არის ვიღაც თავის უცხოელ ძმაკაცს ათვალიერებინებს საქართველოს და არის თავისთვის, მოკლედ რომ ვთქვათ ისევ მხოლოდ ფულით მამარაგებენ,რომელიც არაფერში არ მჭირდება, მეც მაქვს ჩემი ხელფასი,რომელიც თავზე გადამდის რა- თვალების ტრიალით ჩამოაყალიბა.
-ისე წარმოიდგინე მაგათი სიფათები რო გაიგებენ შენ რო ფულს სოლიდარობის ფონდში რიცხავ - გადაიკისკეს გოგონებმა.
-ხო აბა მერე მამაჩემი იტყვის : შვილო შენთვის ვგზავნიდით ფულს, არა იმას კი არ ვამბობ,რომ ეს ცუდი საქციელია, მაგრამ შენ არ გინდოდა ?- გააჯავრა მამამისს.
- აუ ისე რამაგრა აჯავრებ რა ვახოს და თამუნას- სიცილი დაიწყო ელენემ.
-მიდი გთხოვ თამუნას გააჯავრე რა- შრეკის თვალებით შეხედა ლიზამ გიორგაძეს.
-ოო _ხელი აიქნია ნინამ.
-მიდი მიდი რა- აყვა გაბისკირიაც.
-ხო კაი ... ნინა, როგორ ჭამ შოკოლადს ?
-მერე მერე ამის პასუხი, დედა დანა-ჩანგლით ვერ შევჭამ შოკოლადს- კაფეში ყველა ამათ უყურებდა.

-აუ იოანე არ მცალია რა, ბაკურიანში უნდა წავიდე, საქმე მაქვს- სიგარეტი ამოიღო და მიმტანს საფერფლე სთხოვა.
-ეგ საქმე გიორგაძეა ხო ? რა კუკუ-დამალობანას ეთამაშები ? *იგ ხოარაგაქ ?!
-ოო მაცადე რა, ისე შენი ადვოკატიც იქაა- ჩააფერფლა და წარბები აუთამაშა მესხს.
-აუ ეგ მაგრად მევასება რა, იმენა მაგარი ქალია,ყველაფერს რო უსრულებს ვაბშე ყველას.
-ანუ გევასება ? არ გიყვარს ?
-რა სიყვარული ?! მეღადავები ტოო, უბრალოდ მევასება რა.
-გასაგებია, კაი წავედი და თუ გინდა შენც წამოდი- შესთავაზა გვეტაძემ.
-აუ რავი ისე მარტო რა გინდა, წამოვალ მეც.
-ხო სულ ჩემთვის მოდიხარ-ჩუმად ჩაიბურტყუნა გუგამ და მანქანა დაქოქა.

_____________________________________________________
-აუ კლუბში მინდა-აწუწუნდა ნომერში წამოკოტრიალებული ლიზა.
-ბაკურიანში სად ნახავ გოგო კლუბს -სათვალე მოიხსნა ელენემ და საწოლზე მოისროლა.
- მორჩი შენ წერას ?
-ვერ მიყურებ ?
-ხო კაი,ხოდა იქნება რა რამე, აბა ნომრებში უნდა ვიყოთ სულ ?
-ისე მოდი ვკითხოთ ვინმეს თუა სადმე არის- თითი ტუჩზე მიიდო ნინამ.
-ხო კაი წავიდეთ- ახტნენ და ბარგებში ჩაძვრნენ.
ნინამ გაქექილი შავი შარვალი,შავი მაისური,ბათინკები და ქურთუკი მოიცვა. ელენე ამჯერად დამეშვიდობა მის კაბებს.
ნაცრისფერი ჯინსი,შავი ჩექმა,ნაცრისფერი სვიტერი და ქურთუკი მოიცვა.
ლიზამ კი ტყავის შარვალი,თეთრი პერანგი და ტუფლები. პალტო მოიცვა და სასტუმროს ტაქსით წავიდნენ არც თუ ისე ახლო კლუბში,ძლივს გაარკვიეს სად იყო კლუბი.
ტაქსისტი საშინელი კაცი აღმოჩნდა.
10 ლარი მოითხოვა.
-10 ლარი რა ამბავია ? წითელ ხიდთან კი არ მოვედი უფ- ფული მიუგდო ლიზამ და კარები გამოიჯახუნა.
დამაყრუებელი მუსიკა
ალკოჰოლის გამძაფრებული,არასასიამოვნო სუნი
გაბრუებული ხალხი
შესულები არ იყვნენ ნინა გამოიქცა წავედი მეო.
მერე ძლივს დააბრუნეს და ბარმენთან მივიდნენ.
-გამარჯობა
-ჰააი.
-ესეიგი 3 გასახურებელი კოქტეილი დაგვისხი რა, რამე ძაან მაგარი- უთხრა ლეონიძემ (ლიზამ ანუ).
-სამი ხო?
-აჰამ _თავი დაუქნია და სკამზე დაჯდა.
დაცხათ
ქურთუკები გაიხადეს
კოქტეილებმა გაახურეს
მერე ვისკი აიტეხეს
ერთ ჭიქას, მეორე მოყვა, მესამეს მეოთხე, მეოთხეს მეხუთეს
ყველაფერი ბუნდოვნად ჩანდა
ტანის რხევით აგრძელებდა თავის ქნევას
გაგიჟდა გიორგაძე
ყველა ემოცია რაც კი ჰქონდა დაგროვილი, ცეკვით "დახარჯა ".
სურნელი
ის სურნელი
გაშეშდა
გვეტაძე,ხო გვეტაძეს ჰქონდა ასეთი სურნელი, მხოლოდ მას, მხოლოდ და მხოლოდ მას.
თმა გადაუწიეს
წელზე შეხება იგრძნო
შემოატრიალეს
და რათქმაუნდა ის იყო
გუგა იყო.
თავი მაღლა აწია
დაინახა,
კი დაინახა
ეღირსა მისი სახის დანახვა.
შავი თვალები ჰქონდა
ტუჩები ჩვეულებრივი ჰქონდა
არც პატარა და არც დიდი
მაგრამ მაინც სასურველი.
განიერი მხრები და დაბალზე თმა.
უხეში წვერებიც დაბალზე ჰქონდა.
-ვაა, შენ ხარ? _სიცილით დაკრა მმხარზე ხელი ნინამ
მთვრალი იყო სასწაული
-წამოდი წავიდეთ - ხელზე მაგრად ჩასჭიდა და კლუბიდან გამოიყვანა.
-მოიცა,მოიცა ჩემი დაქალები?
-მესხი მიხედავს ორივეს_მოკლედ მოუჭრა და მანქანაში "ჩატენა".
-ვაა მესხს იცნობ ხო?
-ჩემი ძმაა მესხი-მკაცრად გახედა
-ჩემი დაიკო გაბისკირიაა.
-მომწონხარ, მაგრამ თან არ მომწონხარ,აი ესე რო ჩნდები და ქრები რა არის ? რა წესია? სულ ჩემთან იყავი რა _ტუჩები გამობრუცა ნინამ და ხელების ქნევა დაიწყო.
-ბევრი დალიე ნინა, ძალიან ბევრი - ისევ მკაცრად გახედა გიორგაძეს.
-მერე რა, რომ დავლიე? დიდი ამბავი, მეც მაქვს ჩემი უფლებები ისე მოვიქცევი,როგორც მინდა, ისევე გადავწყვიტავ ყველაფერს ჩემით,როგორც ლევანი,მამაჩემი და დედაჩემი წყვეტენ ჩემს ცხოვრებას, გაიგე ? აღარ ვიქნები მათი სათამაშო თოჯინა- ხელებს იქნევდა გიორგაძე და თან ობოლი ცრემლი ჩამოუვარდა.
არაფერი არ უთქვია გვეტაძეს.
მთელი გზა უბრალოდ უსმენდა ხელების უაზროდ ქნევით „მოქადაგე“ გიორგაძეს.
-რა ჯმუხი ხარ რა, საერთოდ არ მისმენ_ თმა ყურებს უკან გადაიწია და გაიბუსხა.
გაეღიმა,არაფერი უთქვამს.
ახლა თქვენ თქვით რა ღიმილი ჰქონია გევტაძეს.
კარგად შეამჩნია გალეშილმა, მთვრალმა, გიორგაძემ ლოყაზე ჩაღრმავებული პატარა წერტილი და დაჭუტული თვალები.
-ძალიან მომწონხარ, იცი რა საყვარელი ხარ_ გულწრფელად გაუღიმა და ლოყაზე ხელი ჩამოუსვა- აი ეს მომწონს, ეს ადგილი.
გაშრა
არ ელოდა გუგა
მისი ხელი თავის ხელში მოაქცია
და აკოცა. (ხელზე! არ იცუღლუტოთ :დ)
-სიცოცხლეზე მეტად მიყვარხარ- ჩაძინებულ გიორგაძეს გახედა და კარები გამოაღო.
სიფრიფანა სხეული უმალვე აიტაცა და ნომერში შევიდა.
დააწვინა, შეეცოდა ჩაცმულს რომ დაეძინა,მაგრამ იცოდა გაგიჟდებოდა ნინა,როცა გაიგებდა.
მხოლოდ ფეხსაცმელები და ქურთუკი გახადა.
პლედი გაუწორა და შუბლზე აკოცა.
-არა ... არა ხარ მათი ღირსი ნინა!
წამოვიდა.
ყველაფერზე მეტად უყვარდა გიორგაძე, შეეძლო ყველას დაპირიპირებოდა მის გამო,შეეძლო სიცოცხლეც კი გაეღო მისთვის,შეეძლო მისთვის საერთოდ ყველაფერი გაეკეთებინა.
გარეგნულად ხომ მომხიბლვლელი იყო,მაგრამ გვეტაძეს სულიერად შეუყვარდა.
იმდენად შეუყვარდა, 3 წელი დაზდევდა ჩუმად.
ეშინოდა არ დაეფრთხო,აი ამიტომ.
იმდენად უყვარდა,ეშინოდა რამე არ მოსვლოდა მისი გამოჩენით მას.
რათქმაუნდა გუგას წარსული არაა სუფთა,აი ამიტომაც.
ეშინოდა ნინასთვის რამე არ დაეშავებინა ცაბაძე ლუკას,მაგრამ 3 წელში ეგეც კი მოაგვარა.

აბაა ? კომენტარებს მოვითხოვ !!!
მგონი ყველაზე დიდი თავი დავწერე რაც ეს მოთხრობა დავიწყეე
მიყვარხართ ყვეელლაა



№1 სტუმარი Gio

Kargia momwons, kargi gogo xar, azrianad da chkvianurad wer dzalian, ise pirvelad sheni naweri "cxovrebisgan mocemuli shansidan " vici, am istoriis mxolod 2 tavi gaqvs dadebuli, mere es daiwye. Esec dzalian momewona, magram ar sheidzleba motxrobis dausruleblad datoveba, me piradad girchev ro gaagrdzelo ra isic. Sheni pirveli naweric wavikitxe "mesxebi "zustad axla movrchi kitxvas, simartle gitxra mxolod pirveli da bolo tavi wavikitxe, ar iyo cudi tumca axla ufro daxvewilad wer. Mokled me vfiqrob rom ert 2 weliwadshi wignsac ki gamoushveb :d)))))) xoo aucileblad gaagrdzele esec da "cxovrebisgan micemuli meore shansi"
Warmatebebi

 


№2 სტუმარი Me var nia,

Movitxov komentarebs :D :D muza mere ufro kargad mushaobs

 


№3  offline წევრი isterichka123

sheni cema minda aset karg istorias ro agviane kaia gagrdzele

 


№4  offline აქტიური მკითხველი La-Na

კარგია,მაგრამ დიდი თავები რა
--------------------
ლანა

 


№5  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

კომენტარებს რო მოითხოვ ჩვენ ისტორიის მალე დადებას მოვითხოვთ ...
მალე დადე მავიწყდება უკვე რას ვკითხულობ

 


№6  offline წევრი Ucnobigogo

ვაიჰ scream scream scream რაკაი იყო heart_eyes heart_eyes heart_eyes ამის მერე არ დავინახო ამაზე პატარა თავები თორე ვაი მერე შეენ!!! unamused grin grin ძაან მაგარი იყო აი მართლა მაგრად მომეწონა heart_eyes heart_eyes ცოტაც და მე მოვიტაცებ მაგ გუგას ისე მომწონს grin grin grin საყვარლობა მოთხრობააა heart_eyes და შენც ძაან მაგრად გადმოცემ აზრს ხოდაა შემიყვარდი grin grin grin heart_eyes heart_eyes

 


№7  offline წევრი (((end)))

Gio
Kargia momwons, kargi gogo xar, azrianad da chkvianurad wer dzalian, ise pirvelad sheni naweri "cxovrebisgan mocemuli shansidan " vici, am istoriis mxolod 2 tavi gaqvs dadebuli, mere es daiwye. Esec dzalian momewona, magram ar sheidzleba motxrobis dausruleblad datoveba, me piradad girchev ro gaagrdzelo ra isic. Sheni pirveli naweric wavikitxe "mesxebi "zustad axla movrchi kitxvas, simartle gitxra mxolod pirveli da bolo tavi wavikitxe, ar iyo cudi tumca axla ufro daxvewilad wer. Mokled me vfiqrob rom ert 2 weliwadshi wignsac ki gamoushveb :d)))))) xoo aucileblad gaagrdzele esec da "cxovrebisgan micemuli meore shansi"
Warmatebebi

აიი გულმა დამარტყა დედას ვფიცავარ :დ ძალიან დიდი მადლობა heart_eyes არვიცი რა ვთქვა stuck_out_tongue_closed_eyes ისე ჯერ კი ძალიან ადრეა ჩემი წიგნის გამოშვებამდე stuck_out_tongue_winking_eye მაგრამ ოდესმე თუ მოხდა ეგ საოცრება აუცილებლად გისახსოვრებ ჩემს პირველ წიგნს stuck_out_tongue_winking_eye heart_eyes რა ოცნებებში გადავეშვი joy ძალიან,ძალიან დიდი მადლობა heart_eyes

Ucnobigogo
ვაიჰ scream scream scream რაკაი იყო heart_eyes heart_eyes heart_eyes ამის მერე არ დავინახო ამაზე პატარა თავები თორე ვაი მერე შეენ!!! unamused grin grin ძაან მაგარი იყო აი მართლა მაგრად მომეწონა heart_eyes heart_eyes ცოტაც და მე მოვიტაცებ მაგ გუგას ისე მომწონს grin grin grin საყვარლობა მოთხრობააა heart_eyes და შენც ძაან მაგრად გადმოცემ აზრს ხოდაა შემიყვარდი grin grin grin heart_eyes heart_eyes

ჩემი გოგოო ხარ შენოო heart_eyes მეც შემიყვარდიი heart_eyes რედაქტირებაში გავუშვი ეხლა მერვე თავი kissing_heart

ყველას ძალიან დიდი მადლობა, ვინც კი კითხულობს და კომენტარებს მიდებს,რომელიც უდიდეს სტიმულს მაძლევს,რომ ვწერო დაუსრულებლად heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent