შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დილის არომატი - 1


16-10-2016, 22:33
ავტორი D-roni
ნანახია 2 962

ისტორია დაფუძვნებულია რეალურ ფაქტებზე !

სახლში შევდივარ და გიჟივით ვიღიმი.
მგონი ეს ისაა რაც ამდენ ხანს მინდოდა !
ეს ისაა , რაც დასამშვიდებლად ნამდვილად მეყოფა!
ეს რაჭაა !
- ვაიმე რაჭუნაა ! - გავკივი ბოლო ხმაზე და ვგრძნობ , როგორ მირტყავენ თავში.
კისკისით ვიხედები უკან და ნუცას თვალს ვუკრავ.
ჩემი დაქალი მგზავრობის შემდეგ , იმავე დოზით კვდება რა დოზითაც მეორე დღეს სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით ცოცხლდება!
ფანჯრებს ვაღებ და სიცილს ვიწყებ.
ხო , ძალიან ბევრი მაკლია ... მაგრამ საერთოდ არ მაღელვებს ეს !
- ელე , კარი ჩაკეტე ! - ნუცა დივანზე გორდება და თავს ზედ დებს. - ვაიმე აქედან წასვლა აღარ მინდა ... - ტუჩებს აწკლაპუნებს და მეც ზემოდან ვახტები.
- ხო ? - ეშმაკურად ვუთამაშებ წარბებს. - გაგირიგებ ვინმე კაი რაჭველ ბიჭს და ჩაურძალდი მერე ოჯახს ... - სიცილით ვდგები და უკანალს ვაქნევ. - არა რა, ტყუილად კი არ მეძახის დედა ვაშლისტრაკას ... იმენა ვაშლია ჩასაკბეჩი ! - ხელი მივირტყი და ისევ სიცილი დავიწყე.
- ვაშლი არა , კვახი ... - კიბისკენ გარბის და მეც მივდევ.
- ნელა ირბინე , ძველი აშენებულია სადმე არ ჩაბეტონდე ! - გავძახი და ისიც ადგილზე შეშდება ერთ პოზაში.
- რა ? - მეკითხება და შიშისგან თმას იფხანს.
- კარგი გოგო რა იყო ... - სიცილს ვუშვებ ბოლო ხმაზე და კარისკენ მივდივარ . - ნახე წუნკალა მოდის , ნათელაა!
- მანახე ! - ხელი მკრა და მეც სახე დავმანჭე .
- ველური ხარ ამხელა ქალი ! - მხარზე მივარტყი ხელი და შემოსულ ნათიას გავუღიმე. - "რავა ყველა ნათიასთან აფერისტობა მიწევს ჰა ? , ვითომ ბედია ? " - ვეჩურჩულები და ძალით ვიკრიჭები.
- ამასწინათ ვეუბნებოდი გოგონებს , ელენეს პირიდან დაძახებული ელენე სულ სხვაათქო და ჩამოხვედი კიდეც ... - თვალს მიკრავს და მეხუტება.
- ხო იცი ვგიჟდები შენს სახელზე , ჩემს პირველ შვილს ნათიას ვარქმევ ... - ოდნავ ვიწევი უკან და ნუცას ვუყურებ , რომელიც სახეზე მწვანდება შეკავებული სიცილისგან. - გაიცანი ეს ჩემი დაქალია ნუცა ... ზემოთ კიდევ არიან გოგონები ... წელს ამალით ჩამოვედი .
- სასიამოვნოა ! - უღიმის და სახლში შემოდის. - მოენატრე რაჭას , სად დაიკარგე ? - მეკითხება და მეც ირონიულად ვიღიმი.
- რა ვიცი ... სულ მეგობებთან ერთად ვარ ზღვაზე , ახლაც ძალიან დაუგეგმავად წამოვედით .
- კარგია , რომ ჩამოხვედი ... ახლა ჩამოვიდა ყველა და გავერთობით !
- ვინ ყველა ? - ვეკითხები ინტერესით .
- რა ვიცი ... ბიჭები ჩამოვიდნენ !
- ვა ვა , ნაშობა ჩამოვიდა ? - სიცილს ვიწყებ ნუცას ნათქვამზე.
- ჩამოვედით და ჩამოგვყვნენ ... - მეც ვყვები და ნათიას აქაჩულ წარბებზე და მერე უცებ დაკერილ ღიმილზე უფრო მეცინება .
- სხვათაშორის გიორგი ჩამოვიდა ... - გვეუბნება და საზურგეს ეყუდება.
- ვინ გიორგი ? - ინტერესით ვაკვესებ თვალებს.
- გედენიძე გოგო , შენ რა არ იცი ? - მეკითხება და თვალებს ქაჩავს.
- და ვინაა ეგეთი , რო უეჭველი უნდა ვიცოდე ? - მეცინება და თმას სარჭით ვიმაგრებ.
- გაიცნობ , კარგი წავედი ახლა ... გამოგიარეთ უცებ კარი რო იყო ღია ... გოგოები უნდა ვნახო და საღამოს გამოდით იცოდე ჩვენს ადგილას ...
- კი , კი აუცილებლად ... აბა კარგად !
***
- მართლა არ იცი ვინაა გედენიძე? - მეკითხებიან გოგონები და მეც თავს მეათეჯერ ვაქნევ.
- არ ვიცი ეს გედენიძე ვინ არის და რა ვქნა კუდი არ მაქვს , რომ გავაქიცინო ! - მობეზრებულად ვიქნევ ხელს და ნათიას კმაყოფილ სახეს ეჭვით ვუყურებ. - რომელიმეს , ხომ არ მოგწონთ ? - რაჭველებს მივმართავ ძირითადად.
- არა ... - ყველამ უარყო და წამიერად ნათიასკენ მიაშტერეს მზერა.
- ისეთი აღბრთოვანებულები საუბრობთ ... - სიცილით გავაქნიე თავი .

^^^


რამდენიმე დღით თბილისში მომიწია დაბრუნება , თან მხოლოდ ნუცა გავიყოლე ... დანარჩენი გოგონები რაჭაში დარჩნენ .
შუა ღამე იყო დაწყებული , მანქანა კორპუსთან რომ გაჩერდა და მეც გადავედი სადარბაზოსთან.
ცალი თვალით ავხედე ჩემს ფანჯრებს და ანთებული შუქები ეჭვით შევათვალიერე .
ალბათ დედა მივიდა ...
ნაბიჯი არ მქონდა გადადგმული სადარბაზოსკენ კიბეზე რაღაც , რომ ახტა და შიშისგან შექანებულმა გულზე მივიდე ხელი.
ვერც კი გავიაზრე , როგორ ჩავუვარდი მაღალ სხეულს განიერ მკლავებში .
შიშისგან აკანკალებული გამოვხტი უკან და ღრმად სუნთქვა დავიწყე.
თვალებმოჭუტულმა ავათვალიერ-ჩავათვალიერე შავ სპორტულებში გამოწყობილი ბიჭი , რომელიც კიბეებზე ჩამორბოდა და თავი გავაქნიე.
- მე ... ბოდიში , უბრალოდ ... - სიტყვის დამთავრება არ დამცალდა კორპუსის განათებაზე გამოსული ოდნავ , რომ ავათავლიერე , ენა ჩამივარდა.
ისეთი თვალებით იყურებოდა ... უცხო იერით და მზაკვრული ღიმილით.
ტუჩის კუთხეები თანმიმდევრობით უთამაშებდა და ნაცრისფერ თვალებს ხან მშვიდად ახამხამებდა , ხანაც მკაცრი გამომეყველებით აბრიალებდა.
შიშისგან გამცრა და შუბლზე ხელი გადავისვი.
- არ იცი , რომ შუაღამეს მარტო სიარული არ შეიძლება ? - მისი ეს კითხვა ისეთი მოულოდნელი იყო , უეცრად ენა ჩამივარდა.
ვერც კი გავიაზრე , როგორ დავაღე პირი და გაოგენბული ავაჩერდი ჩემზე ორი თავით მაღალ სხეულს.
ჯიბეებში ხელჩაწყობილი მიყურებდა , თავის ფორმას კაპიშონი უფარავდა , მოკლეზე გაპარსული წვერის კონტურები ლამაზად გამოხატავდა , სახის ყველა ნაკვთს.
- რა შენი საქმეა? - ისეთი ტონით წამომცდა , ისეთი რომ ბოლოს გააზრებულის ძალიან შემრცხვა.
- უკაცრავად ? - ირონიულად აათამაშა ტუჩის კუთხეები.
ოდნავ შეატრიალა თავი და ჩემსკენ წამოვიდა , გამბურღავი მზერით.
- ვაიმე დედა ... - ჩემთვის ჩავილუღლუღე და იმ წამს ეზოში შემოვარდნილ ნუცას , რომელმაც ხელი მკლავში ჩამავლო მადლიერი მზერით გავხედე.
- ელენ ... - მხარზე მიჯიკა და უცნობს ღიმილით მიესალმა. - ელენე ... - ოდნავ შემანჯღრია და მეც მაშინვე მოვედი გონს .
- აა , ხო ... - დაბნეულმა გავხედე და ისევ უცნობს მივაპყარი მზერა , თითქოს მისი სახის დამახსოვრებას ვცდილობდი.
- წავედით , გვიანია ! - ხელი თვალების ბრიალით ჩამავლო და ნელი ნაბიჯებით წამიყვანა სადარბაზოსკენ.
- სასიამოვნო იყო შენი გაცნობა ყიფშიძე ! - უკნიდან მომაძახა უცნობმა ბოხმა ხმამ და მეც ადგილზე გავშრი .
უკან მიხედილს არავინ არ დამხვდა ადგილზე , გაოგნებულმა გავატრიალე ნუცასკენ თავი და თითები ჰაერშ დაბნეულმა ავღმართე.
- რაო ? - ლიფტში შესულმა ოდნავ ჩავავლე ხელი საყელოში ჩემს დაქალს.
- როო და სასიამოვნო იყო შენი გაცნობა ყიფშიძეო ... - მხრები აიჩეჩა მან და ღილაკს მიაჭირა. - ვინ არის ?
- რა ვიცი მე ? , ან ჩემი გვარი საიდან იცოდა? - ვკითხე თვალებმოჭუტულმა . - არ მომწონს ეს ტიპი , ზედმეტად მაცდურია ჩემთვის ! - თავი გადავაქნიე და სარკეში ჩავიხედე.
- ელენე მისმენ ? - მხარზე მომკრა ხელი ნუცამ და მეც დაბნეულმა გავხედე ისევ მას.
- რამე მითხარი ? - ვკითხე წამწამების ფახულით.
- ღმერთო შენ გვიშველე ! - თავში შემოირტყა ხელი და გაღებულ კარში ძალით გამაგდო , ბინაში შევედით და კარი დავკეტეთ.
- დედა ... - დავიძახე სახლში და ოთახებში გავედი . - დედა ! - სააბაზანოც შევამოწმე , თუმცა კარი ჩაკეტილი დამხვდა.
- რა დედა აგიტყდა გოგო , სად ხედავ ახლა დედას ? - მეკითხება ნუცა და სამზარეულოში შედის.
- აბა შუქები ვინ აანთო ? - ვეკითხები და წარბებს ვკრავ. - ვაიმე დედა ... - გულზე იდებს ხელს .
- რა გჭირს? - წყალს მაწვდის და მეც ერთი ამოსუნთქვით ვსვამ.
- ზუსტად მახსოვს , რომ შუქები ჩავაქრე ! - შემოსასვლელში გავედი და ჩამრთველს დავაკვირდი.
- იქნებ არასწორად გახსოვს ...
- არა , აქვე ჩანთაც დამივარდა ... მახსოვს ,რომ ჩავაქრე ! - დარწმუნებით ვამბობ და თავს ვანქნევ. - ის ... ის ხომ არ იყო შემოსული ?
- ვინ ის გოგო , რეებს ბოდიალობ მოდი აქ ! -სკამზე ძალით დამსვა და თვითონაც წინ დამიჯდა.
- სიბნელე იყო , ის თავქუდმოგლეჯილი მორბოდა კიბეებზე , თანაც აქამდე არასდროს მინახავს აქ ... ახალი მეზობელიც არ გადმოსულა , რა ხდება ?
- და რაღა ეგ ბიჭი ? - მეკითხება დაბნეული . -შენ ძალიან დაინტერესდი მაგ ბიჭით , ჩაგრჩა და ნუ გადაეკიდები ახლა ... უბრალოდ დამთხვევაა !
- აბა ჩემი გვარი საიდან იცოდა ? , ეგეთი სკლეროზიანიც არ გეგონო ... კარგი ჩავთვალოთ შუქის ჩაქრობა დამავიწყდა და ახლა არასწორად მახსოვს , რისი ალბათობაც ნულის ტოლია ! , გვარი , რომ მეთქვა არ მემახსოვრებოდა ? ... გეუბნები აქ სხვა რაღაც ხდება და ძალიან მეშინია!
- კარგი დამშვიდდი ... თუ კიდე რამე მოხდება ვუთხრათ დათის და ეგაა ... - ჩემს ბიძაშვილზე მითხრა და მეც თავი დავუქნიე .
- ასე აჯობებს !

მეოთხე დღე იყო დაწყებული ეზოში ვიდექით და ნუცას მანქანაში რაღაც ნივთებს ვალაგებდით.
შლაგბაუნი , რომ გაიღო და შავი მუქი მანქანა შემოვიდა ეზოში.
დაკვირვებით გავაყოლე ჩაბურულ მინებს მზერა და თავის ქნევით განვაგრძე საქმე.
ის ის იყო კარი უნდა დამეკეტა , თლილი თითებ რომ შეეხნენ საკეტს და ზემოთ დაიჭირეს.
გაკვირვებულმა გავატრიალე მზერა გვერდით მდგომისკენ და წამით შევხტი , რომცა ღამის ინციდენტის ბიჭი დავინახე.
დაკვირვებით , რომ მათვალიერებდა და ოდნავ იღიმოდა .
თვალები რამოდენიმეჯერ დავახამხამე ხელი ვუშვი მანქანის საკეტს.
ზურგით მიეყრდნო , თავისივე დაკეტილს და ხელი ისე დაადო , რომ მისგან ვერ გავსულიყავი.
გაბრაზებულმა და გონს მოსულმა შევათვალიერე ერთი დაკვირვებით და წარბები შევჭმუხნე.
- უკაცრავად ... რამე გინდათ ? - ვეკითხები უხეშად და ისიც ღიმილს უმატებს და უმატებს.
- არ მოგენატრე ? - მეკითხება თავხედურად და ტუჩის კუთხეს ცალ მხარეში თავისებურად ტეხს.
- კითხვა უნდა ? - აგდებით შევუბრუნე კითხვა და გამოწევა ვცადე , თუმცა არც წინ გამიშვა და არც უკან.
- რატომღაც მგონია , რომ მთელი ეს დღეები ჩემზე ფიქრობდი ... - ცაში თვალებმოჭუტულმა აიხედა და ოდნავ გამიღიმა გაგიჟებულს.
- შენ ცოტა ვერ ხარ ხო ? - ვეკითხები და შეშინებული ვცდილობ უკან გამოწევას.
- ხო , ცოტა ვუბერავ ... - წელზე მხვევს ხელებს და ოდნავ მიჭერს ერთ ხელს მხარზე.
უკვე სუნთქვა გახშირებული ვცდილობ მისი ხელებიდან თავის დაღწევას , თუმცა მგონი ის ამაზე არც კი ფიქრობს.
- ხელი გამიშვი ! - განიერ გულმკერდზე ხელებს ვაბჯენ.
- გინდა გავისეირნოთ ? - სერიოზული გამომტყველებით მეკითხება და ხელებს მიშვებს.
- პრავა გაქვს ? - ვეკითხები ისე თითქოს ძალიან მაინტერესებდეს.
მაგრამ ხომ უნდა წავკბინო ?
- არა , ფსიქოლოგიური ვერ გავიარე ! - დანანებით ანქევს თავს და ისე მიყურებს მზერით მეუბნება " მიგიხვდი და დაგასწარიო".
- ასეც ვიფიქრე ! - წინ წავედი და კარი გამოვაღე.
- ანუ შენი მანქანით უნდა გავისეირნოთ ? - უკან გამომყვა და მანქანის კარი ხელით დაიჭირა.
- რა გინდა ? - ვეკითხები მობეზრებული.
- მშია ! - მეუბენება და თავს ოდნავ გვერდით ხრის , შემდეგ კი ისე იცინის რადიკალურად განსხვავებულ წარმოდგენას მიქმნის .
- გაკლია ! - ხელს ვიქნევ და კარის მოკეტვას ვცდილობ სავარძელზე დამჯდარი.
- მაგრად ! - ჩემთან იცუცქება და ხელებს ფეხებზე მალაგებს.
- ვაიმე გაიწიე ! - ოდნავ უკან ვუბიძგე , თუმცა მის უზარმაზარ სხეულთან ჩემი ვერაფერს გახდა.
- რა ლამაზი ხარ ტოო , აი რო იცინი მაგრად მომწონხარ ! - მის ნათქვამზე უნებურად მეცინება და თავს ვანქნევ.
- მად ... - მადლობის თქმას ვაპირებ ჩემს უკან , რომ წევს ხელს და ნუცას პატარა ფისოს ხელში , რომ იყვანს.
გაოგნებულ/გაბრაზებული ვქაჩავ თვალებს და უნებურად მეცინება მის უზარმაზარ ხელებში , გატრუნულ ფისოს მზერას რომ ვავლებ.
- რა გქვია ? , პატრონივით ხო არ იკაწრები ? - ეკითხება და ხელში ისე იჭერს , ფეხები და ხელები მისკენ აქვს მიშვერილი პატარა კნუტს.
- საერთოდ არ ვიკაწრები ამ დროს ... - საჭესთან ნუცა იკავებს ადგილს და სიცილით იკრავს ღვედს.
- აა შენია ? - ეკითხება ღიმილით და ახლა ვრწმუნდები ...
ეს ჩემთან იდებილებს თავს!
- ამისი გეგონა ხო ? - სიცილი უტყდება და ჩემს გამომტყველებაზე ტუჩებს კუმავს.
- ფხუკუნი მესმის! - ხელი ვკარი და მეც გამეცინა.
ფისო უკან ჩასვა და ისე ახლოს აღმოჩნდა ჩემთან სუნთქვა შემეკვრა.
დიაფრაგმა შემეკუმშა და მთელი ძალით ავეკარი საზურგეს.
- კარგად ... - ოდნავ მახებს ტუჩებს შუბლზე და იმის გააზრებასაც კი ვერ ვასწრებ რას აკეთებს ...
მისი სურნელი ისე მახვევს თავბრუს , ლამის გავგიჟდე.
- შენს ლამაზი გოგო ხარ ! - ირონიულად ჩურჩულებს ჩემს ყურთან და უკან იხევს. - მშვიდობიანი მგზავრობა , მომიკითხეთ რაჭველები ! - ხელს წევს და თავისი მანქანისკენ ჩქარი ნაბიჯებით მიდის.

- ეს ტიპი ვერაა ხო ? - ვეკითხები ნუცას და ნერვიულად ვიკრავ ღვედს.
- არ ვიცი ვერ არის თუ არის , მაგრამ რაც არიას მაგარი ტიპია ! - სიცილით აქნევს თავს და მანქანას ქოქავს.

^^^


არც ისე ბევრი მიფიქრია მასზე.
მთელი გონებით გადართული ვიყავი რაჭაზე და იქ ჩასვლის სურვილი მკლავდა.
რაც შეიძლებოდა ჩქარა დავდიოდით , თუმცა მერე მე ავტეხე პანიკა შეანელეთქო და ნუცამაც შეანელა.
მართალია გზა გაგვიგრძელდა , თუმცა არც ისე ძალიან.
მალე ჩავედით , სახლთან გაჩერებული მანქანიდან გადავხტი და სახლისკენ გავიქეცი.
თეკო და ნინა გამოვარდნენ და თანმიმადევრობით ჩავკოცნეთ ორივე.
სახლში შესულებმა ცოტა დავისვენეთ , რა თქმა უნდა ამბებიც გავცვალეთ.
ჩემს მონაყოლს გაგუდული სიცილით ხვდებოდნენ , მეც მეცინებოდა ...
- კარგი ბიჭია ? - ჰკითხა თეკომ ნუცას და მანაც გაბადრულმა დაუქნია თავი . - შენ არ გეკითხები , ვიცი გაბრაზებული რამე საზიზღრობას იტყვი ! - მე გამომიბრუნდა და მის ნათქვამზე ყველას გაგვეცინა.
- სულაც არა , მართლა გიჟია მე კი არ ვამეტებ ... - თავი გავუქნია და წვენი მოვსვი. - ვერ გაიგე რეებს მეუბნებოდა ? - ნუცას შევუბრუნდი და მანაც ფხუკუნით დამიქნია თავი. - რა გაცინებს შე სირფუნჩულა? - ვეკითხები და ისიც სიცილს აღარ იკავებს.
- ისე ,როგორ შეიძლება ეგ ტიპი არ მოგეწონოს ? - მკითხა და მეც თავი მოვიქავე.
- აი ვერ მოვიდა აქამდე რა ... - გულზე ხელი მივიდე და გადავიკისკისე.
- მე კი მგონია , რომ ვინც არ უნდა ნახო ის მაინც უფრო ღრმადაც შემოვა ! - თავიდან ისეთი სერიოზული ტონით და სახით მითხრა ერთხანს ჩავფიქრდი , მერე რომ გავაცნობიერე რა მითხრა გაგიჟებული გადავწვდი და ზემოდან დავაწექი. - მთლად ისე ნუ იზამ, მაგაზე ადრე მე შემოვიდე ღრმად ... -ჩაგუდული ხმით თქვა და მეც სიცილისგან მუცელზე მოჭერილი ხელებით გადავგორდი გვერდით.
- გოგო რანაირი უზრდელური ფიქრები გაქვს ! - ხელი გაჰკრა ნინამ ეშმაკური ღიმილით და მივხვდი რაღაცით დააგვირგვინებდა. - შენ ნუ ფიქრობ იქ შესვლაზე ცუღლუტო , არ ჩანს ის დალაგებული ტიპი რამე არ გიქნას ეჭვიანობის ფონზე.
- გეყოფათ რა მაგ ტიპზე ლაპარაკი , აღარ მინდა რაღაცნაირად ვღიზიანდები ! - გავიცინე და ფეხზე ავდექი. - დღეს ბირჟის ხალხი არ დავყაროთ ? - ვიკითხე და კიბეებისკენ წავედი.
- ნელა იარე მანდ , არ ჩაბეტონდე ! - მომაძახა ნუცამ და მეც გამეცინა სამაგიეროს გადახდაზე.
- ბარემ როგორი აშენებულია , ეგეც მითხარი ... - სიცილით გამოვეპასუხე და კიბეებზე ავდგი ფეხი.



^^^


საღამოს გარეთ გასულები პირდაპირ მთავარი , შესაკრები ადგილისკენ წავედით ოთხივე.
რაღაც ყვებოდა თეკო და სიცილით ვიგუდებოდით ყველა.
უცებ , რომ გამოხტა ნათია და მეც გულგამსკდარმა ხელი მივიდე გულზე.
- სიცილზე გიცანი ... - ფხუკუნით დამადო ხელი მხარზე და მეც წარბებაქაჩულმა ოდნავ გავიღიმე.
- ხო , რატო ვერ მიცნობდი ... - წავკბინე და მანაც სახე დამანჭა.
- მოდით , გაგაცნოთ ბავშვები ! - მათკენ წაგვიყვანა და ჩვენც ღიმილით ჩამოვდექით ერთ ადგილზე. - ეს ზურაა ... - დაიწყო ლაპარაკი ,მაგრამ ამ დროს ზურა წამოხტა და მეც გახარებული ჩავეხუტე მონატრებულ მეგობარს.
- აეე ზურია , რავა ხარ შე დაკარგულო ! - მხარზე ხელი დავკარი და ოდნავ უკან დავიწიე.
- რავი ელენ შეენ? - უცებ გავაცნობიერე ,როგორ აკვირდებოდა ჩემს უკან ჩამომადგარ ნუცას და გამეცინა , მან სახის მანჭვით რომ გამომხედა.
- რატომ მიყურებს ისე თითქოს უცხოპლანეტელი ვიყო ? - ჩუმად ჩამჩურჩულა და უხერხულად გამეცინა.
- ამათთვის ხარ ! - მეც ავყევი და ერთ ხმაში ავკისკისდით ოთხივე.
- მოკლედ ეს გცნობია ... ეს დათოც გეცოდინება , კოკოც , უი შენ გედენიძეს არ იცნობ ! - შეჰკივლა და მეც მეორედ მივიდე გულზე ხელი . სიბნელეში მაღალი სხეული გამოძრავდა და ჩვენსკენ წამოვიდა . - გაიცანი ელენე , გიორგი გედენიძე ! - ოდნავ უკან გავიხედე გოგონებისკენ , რომლებიც ახლა გიორგის უყურებდნენ თითქოს ის ყოფილიყო უცხოპლანეტელი , გამეცინა და ჯერ ვერ შემჩნეულს გავხედე.
ღიმილი სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით სახეზე მიმახმა , თითქოს კინოდან გადმოყვანილს ვუყურებდი ისე იღიმოდა.
"ჰოლივუდის ღიმილი"!
ახლა სრულიად გასაგები გახდა , რატომ საუბრობდა ყველა , ყოველთვის უაზროდ ბევრს გედენიძეზე.
გიორგი გედენიძე , ეს ბიჭი ერთადერთი სხივი იყო , რომელიც რაჭას ანათებდა.
გაოგნებული მხოლოდ ნინას ხელის მოძრაობამ მომიყვანა გონს.
სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით ყბაგავარდნილი ვუყურებდი და ღმერთს ვლოცავდი სიბნელეში , რომ მანახა და სინათლისთვის ცოტა , რომ შემამზადა.
თავი გადავაქნიე და ღიმილით შევაგებე ჩემი ხელი.
თლილი თითები , თუმცა არა იმდენად რამდენადაც ჩემი ღამის ბიჭს.
როდის გახდა ჩემი ? ჰმ ...
მომეჩვენა თუ შევადარე ? არა, არ მინდა მასზე ფიქრი!
- რას შვები ელენ , რა ხდება ახალი შენსკენ ? - ზურა გვერდით მომიჯდა და ოდნავ გამიღიმა.
- რავი აბა ... დასასვენებლად ჩამოვედით გოგოები , ვცდილობ ცოტა ხანი მოვშორდე ხმაურიან თბილისს... შენ რას შვები ? - ვკითხე და ოდნავ გავაპარე გედენიძისკენ თვალი , მაგრამ რომ მივხვდი მიყურებდა ფეთიანივით გავატრიალე კისერი.
- რავი , აი ბიჭებთან ერთად ვარ მეც ჩამოსული , ამ ზაფხულს ცოტა დიდ ხანს გადავწყვიტეთ დარჩენა , თქვენ რამდენ ხანს ჩერდებით ?
- რავი,აი გოგოები რამდენ ხანსაც გაჩერდებიან ... - ნუცას მივადე მხარზე თავი და ძალიან გამეცინა , როგორც კი თეკოს და ნინას თვალების ბრიალი დავაფიქსირე , გედენიძისკენ რომ მანიშნებდნენ გიყურებსო.
მეც რა თქმა უნდა გავინაბე და ძალიან ნაზად გავიცინე.
ჩემთვის ეს ძალიან ძნელია !
თუ ვიცინი და თან გრძნობით ვაკეთებ ამას , აუცილებლად რაღაც დოზით უნდა ვიჭიხვინო!
არა, გამაღიზიანებლად ოღონდ ... საყვარლად და ხმამაღლა!
- და გოგოები რამდენ ხანს რჩებიან ? - ცალი თვალით გადახედა ნუცას და კარგი დონჟუანი კაცივით გაუღიმა და დაუჟუჟუნა თვალები.
ჩემმა დაქალმა სახე უკმაუოფილოდ დამანჭა და თეკოს გაჰკრა ხელი , შენ უპასუხეო.
- არ ვიცით , რამდენ ხანსაც მოგვინდება!
- ეს სულ ასეთი ჩუმია ? - ცოტა ხანში მკითხა ზურამ ჩუმად და ისეთი სიცილი ამიტყდა , ეჭვი მაქვს მამაზეციერი ვერ მომასულიერებდა , თუ არ შევეცდებოდი გაჩერებას.
ნუცამ გაოგნებულმა გამომხედა და ხელი მომკრა.
მეც გედენიძეს გავხედე და დავინახე ,როგორ ეჟღურტულებოდა ნათია ჩემზე მინიშნებებით რაღაცას.
ისე გავღიზიანდი , მომენტშივე დამისერიოზულდა სახე და ამაზეც ისეთი სიცილი ატეხეს გოგონებმა მეც ავყევი ძალაუნებურად.
მალე "ბირჟა" დაიშალა , ყველა სახლში დარიგდა.
მათ შორის ქალბატონი ნათელაც ... მხოლოდ გიორგი და ზურა იჟდნენ გაუნძრევლად და ჩვენც.
- აუ ძალიან მეძინება ! - დაიწუწუნა ნუცამ და მაშინვე თვალები ვუბრიალე.
- რა გეძინება , ხო კარგად ხარ ნახე რა მაგარი ცაა ! - ცას გაბადრულმა ავხედე და შემდეგ ისევ მას გადავხედე.
- რაჭამდე ახალი გაღვიძებული შენ არ მჯდარხარ საჭესთან და გეძინა კიდეც მანქანაში ! - დამიბღვირა და ნელა წამოდგა ფეხზე. - ვაიმე წელო ! - დაიკვნესა და უკან დაჯდა. - არა რა , ან მანქანის სალონი უნდა გამოვცვალო ,ან თვითონ ის მანქანა !
- მე გიყიდი ახალ მანქანას , ოღონდ შენ დაჯექი და მაცადე ჩუმად ყოფნა ! - ზურამ ოდნავ გაიცინა და ნუცამაც თვალები დაქაჩა.
ეს ბიჭი ისე ნათლად ეფლირტავება ჩემს დაქალს , გული მიგრძნობს მალე ამის რეაქციები პიკი პანიკაში გადავა.
- ელენე , დღეს 25 ია! - ტაში შემოჰკრა თეკომ და მეც დაბნეულმა გავხედე მას.
- ინგლისურის ქულა , რომ გაიგე გახსოვს ? , როგორ კიოდი ... - სიცილით გამახსენა ნინამ და მეც მაშინვე გამახსენდა ის ბედნიერი დღე.
- ხო , მახსოვს ყველაზე მაღალი ავიღე ... ერთი ქულა მაკლდა მაქსიმალურამდე , ეჰ როგორ მიხაროდა , ისე ძაან ცოტამ აიღო წინა წელს ჩემნაირი ქულა , იმენა სიამაყით ვიყავი აღსავსე ! - გავიცინე და თავი გადავაქნიე.
- მე უფრო მაღალს ავიღებ ამ წელს ... - გვერდით მომიჯდა გედენიძე და ისე დავიბენი ნერწყვი ძლივს გადავაგორე სასულეში.
- ჩემზე პატარა ხარ ? - ირონიულად ჩავიღიმე , თითქოს მისი ნიშნისმოგებით ნათქვამი სიტყვები გავაცამტვერე.
- სულ რაღაც ორი თვით ... - თმა ყურს უკან გადამიწია და თბილად გამიღიმა.
წამში წამეშალა სახიდან კმაყოფილების ღიმილი და ვიგრძენი , როგორ დამიარა სასიამოვნო ჟრუანტელმა.
თმა გავისწორე და ოდნავ შევიშმუშნე ჩემს ადგილას.
- ეგ როგორ ? - თვალები დაბნეულმა გავაცეცე.
- როგორ და ... გრძელი ისტორია , მოკლედ სხვაგან მინდოდა სწავლა , მაგრამ ისე გამოვიდა , რომ იქ ძაან გამიცდა წელი ... მერე სამხედროც და კაროჩე , წელს ვაბარებ თავიდან ...
- სიამოვნებით დაველოდები შენს ქულას ... - მისკენ გადავიწიე და ოდნავ ჩავჩურჩულე.
- სიამოვნებით გაგაგებინებ ჩემი გამოცდის ქულას ! - მანაც იგივე მოძრაობა გაიმეორა და თვალებმოჭუტულმა გავწიე სახე.
რაღაცაზე ისე გავაბით ლაპარაკი , რომ ლამის თავზე დაგვათენდა.
წყალი მომინდა , წყაროზე წამოყოლა შემთავაზა ... მეც არ გავჯიუტებივარ მხრების ჩეჩვით წავედი მის გვერდით და სიარულს შევუნელე.
- ძალიან საყვარელი ხარ ... - წინ წავიდა და ოდნავ გამიღიმა.
თვალები გადავატრიალე , მისი ღიმილი ძალიან მთიშავს.
რომ იცოდეთ თვალებს , როგორ ჭუტავს და ტუჩებს ... ჯანდაბა ტუჩებსაც როგო ისველებს თქვენც გააფრენდით ჩემს მაგივრად !
არაუშავს , დანაკლისი არ იგრძნოთ ხალხნო , მე ვაფრენ ყველას მაგივრად ამასაც გავუძლებ !
- მადლობა ... - ოდნავ გავუღიმე და თმა ინტიქტურად გადავიწიე ყურსუკან.
- პირველად დავუმეგობრდი რაჭაში ასე გოგოს , ხო დანარჩენებთან არ გამომდის! - მიხვდა რის თქმასაც ვაპირებდი და სიცილით დაამთავრა.
- ხო შევამჩნიე , ყველა სხვა თვალით გიყურებს ... იცი სანამ ჩამოხვიდოდი , ყველა გაოგნებული მეკითხებოდა მართლა არ იცი ვინ არის გედენიძეო ? - ირონიულად ჩავიღიმე და მანაც თვალემოჭუტულმა გამომხედა.
- მართლა არ იცოდი ვინ ვიყავი ? - მოფლირტავის სახით მკითხა და მის საქციელზე ძალიან გამეცინა.
- გაგიკვირდება და არა ... - ამჯერად წინ მე გადავუსწარი .
- ფრთხილად ! - როცა წაბორძიკებული დამინახა ხელები შემომაშველა და პირველად აღმოვჩნდი მასთან ასე ახლოს .
იმ წამს მეგონა გული გამიჩერდებოდა , ხო ... ცოტა უცნაურია მაგრამ მეგონა არ ვსუნთქავდი .
სიბნელეშიც კი ვარჩევდი მის თვალებს და ისე მსიამოვნებდა ამ მზერით , რომ მიყურებდა ჭკუიდან ვიშლებოდი ...
ოდნავ შევახე მის მხრებს ხელი და თითებით მაისურს მოვეჭიდე , არ მინდოდა მისი ხელები წელიდან მომშორებოდა ... თითქოს ეს სიამოვნება სადღაც მქონდა გამოცდილი ... ხელები , რომლებიც ჩემს წელზე ძალიან მსიამოვნებდა , თუმცა ვერაფრით ვიხსენებდი ვისთან შეიძლებოდა ეს მომხდარიყო.
ვფიქრობდი და ვერ ვიხსენებდი , ამჟამად ეს გედენიძესთან ხდებოდა ... ხო , გედენიძესთან ... ბიჭთან , რომლიც ვინაობა გასაოცარი ყოფილა და მართლაც არ მცოდნია!
ოდნავ წამომაყენა და ხელები ნელა მიშვა , გონს მოსულმა თვალების ფახულით მოვაშორე თითები მის მხრებს და ცალთვალ მოჭუტულმა ავხედე ჩემზე ერთი თავით მაღალს.
- მადლობა ... არ ვიცი , როგორ მომივიდა ! - სველ , ნამიან ფოთლებს დავხედე , რომლებზეც სავარაუდოდ ფეხი ამისრიალდა.
- ხდება ხოლმე , წამო მივიდეთ წყარომდე თორე მოვიდა მგელი ! - წელზე ოდნავ შემიღიტინა და ისე შევხტი გაკვირვებულმა დააკვესა თვალები.
- მეორედ ეგ აღარ გააკეთო , თუ არ გინდა რომ გული გამისკდეს ! - ნერვიული სიცილით გავაფრთხილე და თმა ხელებში მოვიქციე . -მოღუტუნება , ეს ისაა რაც საღ გონებაზე ჩემთან არ წაგადგება ! - თვალებანთებულმა ავხედე და მასაც ტუჩის კუთხეში ჩაეღიმა.
- გასაგებია , მადლობა ინფორმაციისთვის ... მიღებულია , აუცილებლად გამოვიყენებ უახლოეს მომავალში ! - გამიცინა და მეც გაკვირვებულმა გავაყოლე წინ წასულს თვალი. - აბა , წამოხვალ პანტერა ? - გამიცინა და მეც ღიმილით და თავის ქნევით გავყევი უკან.
ბევრი ვისაუბრეთ , ბევრიც ვიცინეთ ... ცოტა დისკომფოტს რა თქმა უნდა ვგრძნობდი , არ ვიცი რატომ მაგრამ ბოლომდე გულით ვერ ვიხსნებოდი .
ის კი ისე თავისუფლად და თბილად მექცეოდა ინსტიქტურად ვუღებდი გონების კარს...
ხო გონების კარს , რატომღაც გული არ იხსნებოდა ...
სახლში მისული საწოლზე მივესვენე დაღლილი , სამივეს აინტერესებდა რა მოხდა და რაზე ვილაპარაკეთ ... თუმცა არც ერთი მისვამდა კითხვას.
- არ მომწონს ეგ ბიჭი ! - თავისთვის ჩაილაპარაკა ნუცამ , თუმცა მაინც გავიგე და ჩემსკენ მოვაბრუნე.
- რატომ ? - გაკვირებულმა აიჩეჩა მხრები და ჩაფიქრებულმა მიაპასუხა.
- არ ვიცი , რატომღაც არ მომწონს ... მგონია , რომ არ გამოყვება ... სერიოზული ურთიერთობებისთვის ზედმეტად როგორ ვთქვა ... ზემეტად შენიღბული ჩანს , მგონია რომ ეს ნამდვილი გიორგი არ არის ... არ ვიცი , ელენ შენი გადასაწყვეტია ! - ლოყაზე მაკოცა და პირსახოცი აიღო . - წავალ გადავივლებ , თორემ ზურა ისე ახლოს ტრიალებდა ლამის კანი ავიგლიჯო ! - ტუჩები დამანჭა და მეც სიცილით გავაყოლე თვალი.
ხო , ნუცა ზედმეტად პირდაპირი და რეალისტია.
უკვე ძილბურანში ვიყავი მობილური ტელეფონის ხმა , რომ ჩამესმა ...
თვალებმიბნედილმა დავხედე ტელეფონის ეკრანს და უცხო ნომრისგან მოსულ ესემსს გაკვირვებულმა დავუწყე დაკვირვება.
როგორც კი მივხვდი , რომ მხედველობა გამეწმინდა და გონს მოვედი , მაშინვე გავხსენი მესიჯი და გული ამიჩქარდა.


" როგორც ჩანს კარგად ერთობი ... ძალიან არ შეტოპოთ)) , გამოსვლა ერთ-ერთს ძალიან გაუჭირდება !"

დადადამ !
დაგიბრუნდით , დაგიბრუნდით!
თავები გაიზრდება !
ვიცი , ძალიან ვინანებ დაუსრულებლად , რომ დავდე მაგრამ მეტი ვეღარ გავუძელი !
იმედია არ ვინანებ და გამიმართლდება ის აზრი , რომ მართლად მონატრებული გყავართ!
რაც შეეხება ისტორიას , ინტრიგებით დატვირთული ... დასკვნებს წინასწარ ნუ გამოიტანთ !
მაინც არ გამართლდება :დ




№1  offline წევრი Kukrika123

Dzaaan Kaia,i! Imediaaa shua gzashi ar miatoveb da bolomde gaagrdzelebb,cota Didi tavebi Dade da mal male, :-* (^^)

 


№2  offline მოდერი D-roni

Kukrika123
Dzaaan Kaia,i! Imediaaa shua gzashi ar miatoveb da bolomde gaagrdzelebb,cota Didi tavebi Dade da mal male, :-* (^^)



მადლობა !
მიხარია თუ მოგწონა ...
მაგრამ ალბათ არ იცი მე როგორი პუნქტუალუარი ვარ :დ
არც შუა გზაში მიტოვება მჩვევია , ასე რომ მაგ მხრივ ყველანაირად დაცულები იქნებით ჩემი მკითხველი ! heart_eyes

 


№3  offline წევრი casas

უხ როგორ გამახარეეეე kissing_heart რამხელაა და მსუყე თავიააა,მაგრამ არ მეყოფა ვიციი მაინც და ამიტომ დასრულებას დაველოდებიიიიი....ძაან კი გამიჭირდება ლოდინი,მაგრამ ეგრე მირჩევნიაა smile
ისეე ცუდი გოგო ხარ სრული ისტორია რომ არ დადეეე stuck_out_tongue_closed_eyes stuck_out_tongue_closed_eyes

 


№4  offline მოდერი D-roni

casas
უხ როგორ გამახარეეეე kissing_heart რამხელაა და მსუყე თავიააა,მაგრამ არ მეყოფა ვიციი მაინც და ამიტომ დასრულებას დაველოდებიიიიი....ძაან კი გამიჭირდება ლოდინი,მაგრამ ეგრე მირჩევნიაა smile
ისეე ცუდი გოგო ხარ სრული ისტორია რომ არ დადეეე stuck_out_tongue_closed_eyes stuck_out_tongue_closed_eyes


ვეღარ მოვითმინე , დამთავრებულიც არ მაქვს ... მიხარია , რომ ისევ ჩემთან ხარ და ისევ "მკითხულობ" ! heart_eyes

 


№5  offline მოდერი bibo

დიდება ალახსსსსს დამბრუნდააააა ჩემი ვირიი ნუცაააააა ძლივს გეღირსა შენ მე და კიდე ათასობით ადამიანსსსს bowtie bowtie თვებია რაც ამ ისტორიას ველი და ძლივს დადგა საშველიიიიი უხ ისე მოვემზადე სულიერად წასაკითხად მტრისას და ავისასსს heart_eyes kissing_heart პირველ სიტყვასთან რო ჩავისუნთქე ბოლოოო წერტილთან ამოვისუნთქე ეს პერები გადამდიოდა მოქმედების და წაკითხვის მიხედვით heart_eyes kissing_heart ჩემი სიტკპოება ხარ შენა ქალბატო სიდამპლევ joy joy ის პაწუა ხო მქონდა წაკითხული რაღაც ხო ვიცოდი მაგრამ არა გეგონება ეხა ვნახე და ეხა გნახე შენც ეხ დავიწყე შენი ისტორის კითხვააა heart_eyes kissing_heart შენ სუ სხვა ხარ ჩემი პაწუკუნა გოგოოო აი სიტკბო სიყვარული სილაღე და ბედნიერბა დაგზდევს heart_eyes kissing_heart გიხდება ეს ხალისი და ეს იუმორი რომელიც დევს შენ ისტორიებში heart_eyes kissing_heart kissing_heart heart_eyes ვიცი იმედებს არ მიცრუებ შენ და ბოლომდე დამთავრებას არ ველოდებიიიი შენ ისტორიას დადება და ვებრდღვევი ხოლმე იცოდეეეე heart_eyes kissing_heart ალუჩის კურკავ და ატმის ბუსუსო მეც არ მომწოს ეს გიორგი რაღაც რო იცოდე მაგი შენ scream scream ჩემი ფუნთუშა გოგო აი სასწაული ხარ საოცრება ვგიჟდები მე შენ ტკბილ და თბილ ისტორიებზე heart_eyes kissing_heart ჩემი მუსუნა კრუსუნა ბუსუნა ჩმუსუნა გოგო ხარ შენოოოოო heart_eyes kissing_heart ტორტის ბუთქუნძულა ნაჭეროოო ისე გამგელებული გელოდებოდი კიდე რ მჯერ ა და არ მეყო ეს ერთიბეწო მე იცოდე მაგი შენაა joy joy მეჩემები მე შენა ჩემო მარგალიტის დედავ და გიას ბროშკას ვპიცავარ უდიდეს თავს ველი heart_eyes kissing_heart თბილიში მეგრელზე მეტი ხარ მარწყვო.როგორც ხაშურს ჰამაკი ისე უხდები ამ საიტს დაგაყარე ლავები და ქისებიიიი heart_eyes kissing_heart

 


№6  offline მოდერი D-roni

bibo
დიდება ალახსსსსს დამბრუნდააააა ჩემი ვირიი ნუცაააააა ძლივს გეღირსა შენ მე და კიდე ათასობით ადამიანსსსს bowtie bowtie თვებია რაც ამ ისტორიას ველი და ძლივს დადგა საშველიიიიი უხ ისე მოვემზადე სულიერად წასაკითხად მტრისას და ავისასსს heart_eyes kissing_heart პირველ სიტყვასთან რო ჩავისუნთქე ბოლოოო წერტილთან ამოვისუნთქე ეს პერები გადამდიოდა მოქმედების და წაკითხვის მიხედვით heart_eyes kissing_heart ჩემი სიტკპოება ხარ შენა ქალბატო სიდამპლევ joy joy ის პაწუა ხო მქონდა წაკითხული რაღაც ხო ვიცოდი მაგრამ არა გეგონება ეხა ვნახე და ეხა გნახე შენც ეხ დავიწყე შენი ისტორის კითხვააა heart_eyes kissing_heart შენ სუ სხვა ხარ ჩემი პაწუკუნა გოგოოო აი სიტკბო სიყვარული სილაღე და ბედნიერბა დაგზდევს heart_eyes kissing_heart გიხდება ეს ხალისი და ეს იუმორი რომელიც დევს შენ ისტორიებში heart_eyes kissing_heart kissing_heart heart_eyes ვიცი იმედებს არ მიცრუებ შენ და ბოლომდე დამთავრებას არ ველოდებიიიი შენ ისტორიას დადება და ვებრდღვევი ხოლმე იცოდეეეე heart_eyes kissing_heart ალუჩის კურკავ და ატმის ბუსუსო მეც არ მომწოს ეს გიორგი რაღაც რო იცოდე მაგი შენ scream scream ჩემი ფუნთუშა გოგო აი სასწაული ხარ საოცრება ვგიჟდები მე შენ ტკბილ და თბილ ისტორიებზე heart_eyes kissing_heart ჩემი მუსუნა კრუსუნა ბუსუნა ჩმუსუნა გოგო ხარ შენოოოოო heart_eyes kissing_heart ტორტის ბუთქუნძულა ნაჭეროოო ისე გამგელებული გელოდებოდი კიდე რ მჯერ ა და არ მეყო ეს ერთიბეწო მე იცოდე მაგი შენაა joy joy მეჩემები მე შენა ჩემო მარგალიტის დედავ და გიას ბროშკას ვპიცავარ უდიდეს თავს ველი heart_eyes kissing_heart თბილიში მეგრელზე მეტი ხარ მარწყვო.როგორც ხაშურს ჰამაკი ისე უხდები ამ საიტს დაგაყარე ლავები და ქისებიიიი heart_eyes kissing_heart



ვაიმე როგორ მევასები !!! joy joy joy heart_eyes

 


№7  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

თავს წაგაცლი...
ვინაა ეს გედენიძე, ან ის ღამის ბიჭი? რატომ მოსწერა ძალიან არ შეტოპოვო?
იმან მოსწერა ხო? ვაიმეე ახალ თავამდე რა გაძლებს რააა

 


№8  offline მოდერი D-roni

ლორელაი
თავს წაგაცლი...
ვინაა ეს გედენიძე, ან ის ღამის ბიჭი? რატომ მოსწერა ძალიან არ შეტოპოვო?
იმან მოსწერა ხო? ვაიმეე ახალ თავამდე რა გაძლებს რააა


თვალები "ლორელაის მთვარესავით" დამიმრგვალდა! :დ
ყველაფერს გაიგებ თათ , მოთმინება ! ❤️

 


№9  offline წევრი Salivan

როგორ მომეწონა. :)) ბევრიც ვიხალისე. მთელი ისტორია გაღიმებულმა ჩავიკითხე. ყოჩაღ, მაგარი გოგო ხარ :)

 


№10  offline წევრი Kukrika123

Dgess ar dadebb?

 


№11  offline წევრი nestanuka13

უი რამდენი ხანია არაფერი დაგიწერია და ვერც კი შევამჩნიე როდის დადე ისტორია, წავიდე წავიკითხო

 


№12  offline აქტიური მკითხველი La-Na

ძალიან კარგია.მომეწონა.ეტყობა ძაან ჩახლართული ამბები იქნება აქ
--------------------
ლანა

 


№13  offline მოდერი D-roni

Salivan
როგორ მომეწონა. :)) ბევრიც ვიხალისე. მთელი ისტორია გაღიმებულმა ჩავიკითხე. ყოჩაღ, მაგარი გოგო ხარ :)


მიხარია თუ მოგწონს ! heart_eyes

nestanuka13
უი რამდენი ხანია არაფერი დაგიწერია და ვერც კი შევამჩნიე როდის დადე ისტორია, წავიდე წავიკითხო


ხო დიდი შუალედი მქონდა , იმედია მოგეწონება heart_eyes

La-Na
ძალიან კარგია.მომეწონა.ეტყობა ძაან ჩახლართული ამბები იქნება აქ


ყველანაირად ვეცდები იმედები არ გაგიცრუო , ძალიან მიხარია , მადლობა ! heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent