შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მარტოსულობის უპირატესობა (თავი 10)


23-10-2016, 19:27
ავტორი ninuca16
ნანახია 1 504

სალომე:მეც კარგად,ალბათ იცი ვინც ვარ უკვე და ძალიან ბანალურად რომ არ გამოვიდეს გეტყვი რატომაც მოგწერე. ლუკამ მომიყვა შენზე, უფროსწორად შემთხვევით მოვისმინე თქვენი საუბარი და სხვა გზა აღარ დავუტოვე და მომიყვა ყველაფერი.
ლიზა:ხო,როგორც ხდება ხოლმე (იცინის).
სალომე:ხო და ამიტომ დავინტერესდი შენით და მოგწერე.
ლიზა:გამეხარდა რომ მომწერე, ძნელი მისახვედრია არაა, რატომაც გამეხარდებოდა შენი SMS (იცინის),იმედია დავუმეგობრდებით ერთმანეთს, მეც ბათუმში ვარ.
სალომე:ვიცი, რომ შენც აქ ხარ (იცინის),ხომ არ დაგავიწყდა,ჩვენი შეხვედრა? შეხვედრასაც ვერ დავარქმევ,რომ დამეჯახე აღარ გახსოვს?
ლიზა:რა დამავიწყებს მაგ დღეს და მაგ უხერხულ მომენტს(იცინის).
სალომე:მომიყევი რამე შენზე..
ლიზა:რა გითხრა აბა,16წლის ვარ,მყავს დედა,მამა და ძმა რომელმაც ახლახანს მოიყვანა ცოლი,სხვათაშორის ჩემი საუკეთესო მეგობარი აღმოჩნდა ის გოგო,მოგიყვები მერე რა და როგორ იყო, დიდი ისტორიააა)) ძალიან მიყვარს ცეკვა,ასევე შემიძლია გითხრა ხატვაზეც,ორივე მათგანს გატაცებად ვთვლი. შენი ჯერია))
სალომე: მე 17 წლის ვარ,მყავს ძმა,მაგრამ ცოლად არ მოუყვანია ჯერ არავინ და იმედია ამ ასაკში არც დააპირებს, თუმცა ყავს შეყვარებული,სახელად ლიზა,რომელიც სასიამოვნო ადამიანია და ამავდროულად ძალიან ლამაზი,მაგრამ საკმაოდ მორცხვიც(იცინის).ხატვაზე ვგიჟდები,სულ ვხატავ და სამომავლო მიზნად დიზაინრობას ვისახავ და იმედია წარმატებებს მივაღწევ..
ლიზა:ძალიან კარგი, მთავარია გჯეროდეს და მოინდომო,ყველაფერი გამოგივა,ისღა დამრჩენია წარმატებები გისურვო. ხო მართლა,შეყვარებული არ გყავს?
სალომე:მყავდა))დაახლოებით ერთი კვირის წინ დავშორდით. ალბათ,როგორც ყველას შენც გაინტერესებს რატომ..(იღიმის). მიზეზი ისაა,რომ რესპექტაბელური ოჯახიდან იყო რატი,რატი ქვია მას,რაც უფრო აამპარტავნებდა მას.რათქმაუნდა არ იყო მოსაწონი მისი ქედმაღლური საქციელები და როცა ძალიან მომბეზრდა,ვარჩიე დავშორებულიყავი.
ლიზა:ხო ასეთთან,მამიკოს ფულით და მანქანით განებივრებულებთან,არც მე ვისურვებდი ყიდვას,ეგ არაფერი, დარწმუნებული ვარ შენნაირ ლამაზ გოგოს ბევრი თაყვანისმცემელი ეყოლება))მასზე უკეთესი გამოჩნდება! ეჭვიც არ შეგეპაროს.
სალომე:ჰაჰ,მადლობა გამხნევებისთვის ლიზა,მაგრამ არ ვდარდობ რატიზე.
ლიზა:ძალიან კარგი))
სალომეს პროფაილზე შევედი,სურათების დასათვალიერებლად და ერთი საერთო მეგობარი აღმოგვაჩნდა.
სალომე:ხოო აბა რაა, განა ასე...
ლიზა:მოიცადე სალო,გაწყვეყინებ,მაგრამ ერთი საერთო მეგობარი აღმოგვაჩნდა დაა..
არვიცი,რატომ,მაგრამ გავოგნდი მისი ნახვისას.ვერც აგიღწერთ რა დამემართა იმ მომენტში,ადგილზევე გავშრი.
სალომე:ხო ეხლა ვნახე,ლევანიზე ამბობ ხო?
ლიზა:ხოო ლევენიზე,საიდან იცნობ?
სალომე:ლუკას მხრიდან ვიცნობდი,კარგი მეგობრები იყვნენ სანამ ეს ყველასათვის შემზარავი ტრაგედია არ მოხდებოდა..
ლიზა:რა ტრაგედია? რას გულისხმობ?!
სალომე:შენ რა არ იცი? ლევანი სულ რაღაც 3კვირის წინ დაიღუპა.
ვკითხულობდი მის მონაწერს და ვერ ვიჯერებდი, ლევანის პროფაილზე გადავედი,სურათებიც ვნახე,იქნებ მე მეშლება და ის არ არისთქო.. სალომეს მივუბრუნდი.
ლიზა:იქნებ გეშლება?! როგორ დაიღუპა ის ხომ ასეთი ახალგაზრდა იყო.
სალომე:მის დაკრძალვაზე მეც ვიყავი,ასე რომ..
ღმერთო.თავზარი დამეცა.მწარე ცრემლები წამსკდა და ვეღარ ვჩერდებოდი.
ლიზა: როგორ დაიღუპა?
სალომე:ავარიაში მოყვა((საწყალი,ღმერთმა აცხონოს მისი სული.რა მაგარი ბიჭი იყო.
ლიზა:ამინ! რა საშინელებაა,გეთანხმები,ძალიან მაგარი ადამიანი და ბიჭი იყო!!
ალბათ სანამ მის საფლავს არ დავინახავდი, იქამდე არ დავიჯერებდი ამ ამბავს. საწყალი დედამისი. კი,მაგრამ შოთიკომ რატომ არ მითხრა?!
სალომე;კარგი ლიზა,უნდა,დაგემშვიდობო,სასიამოვნო,იყო შენთან საუბარი.
ლიზა:ასევე სალი))ძილინებისა.
მოფერებითი სახელით მივმართე.
ამ დროს ლუკამ დამირეკა..
ლუკა:ჩემო პატარა გოგო, რას შვრები აბა? როგორ ხარ?
დამშვიდებული ხმით ვუპასუხე..
ლიზა:კარგად ლუ,შენ? ეხლა დავამთავრეთ მე და შენმა დამ საუბარი.
ლუკა:ოხ სალომეეე!! (იცინის).რა მეტიჩარაა,რამე ხომ არ გაწყენინა?ან რავიცი.როგორ ჩაიარა საუბარმა..
ლიზა:დამშვიდდი,ძალიან მომეწონა შენი და. საერთო ნაცნობიც გვყოლია. კარგად გავუგეთ ერთმანეთს.
ლუკა: ძალიან კარგიიი,მომავალმა რძალ მულმა კარგად გაუგეთ ესეიგი ერთმანეთს(იცინის). ვინ გყავთ საერთო ნაცბობი აბა,მეც მითხარი,იქნებ ვიცნობდე.
ლიზა:კი შენც იცნობდი.. ლევანი იყო ჩვენი საერთო მეგობარი))ლევან აბაშიძე.
ლუკა:შენ საიდან იცნობდი მას?
ლიზა:ერთი სოფლიდან ვართ. (იყო)..
ლუკა:აა,ანუ კარგად იცნობდი?
ლიზა:ვუყვარდი მას!! ძალიან დიდი ხანი. წელს შევხვდით ერთმანეთს და ისევ გვქინდა რაღაც მიმოწერა,თითქოს ისევ შემიყვარდა,მაგრამ გავწყვიტე ურთიერთობა.
ლუკა: და რატომ?
ლიზა:ცოლად უნდოდა ჩემი მოყვანა ერთ-ორ წელში.. მასაც განუახლდა გრძნობები.
ლუკა:ვახ! არ ვიცოდი..



№1  offline წევრი ninuca16

მადლობაა ანუკიი ❤

 


№2  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

რა საყვარელია ლუკა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent