შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მარტოსულობის უპირატესობა-დასასრული(თავი 20)


10-11-2016, 18:34
ავტორი ninuca16
ნანახია 1 859

ჩვეული დინებით მიდიოდა ჩემი ცხოვრება სანამ კიდევ ერთი ცვლილება არ მოხდა.
ოთხშაბათი-19 აგვისტო..
ანიმ მომწერა,ლიზ როგორ ხარ გოგო?
ლიზა:კარგად შენ? და გაკვრივებული სმაილით გავაგზავნე შეტყობინება,ცოტა არ იყოს უჩვეულო შეტყობინებას გავდა.
ანი:მეც კარგად,გოგო მართალია რუსკას და შენი ძმის ამბავი?
ნუ,რაღას ვეტყოდი. მართალია გამიკვირდა ცოტა არ იყოს ასეთი საქციელი მისგან,ანისთან კარგად ვიყავით მე და რუსკა ამიტომ მქონდა ასეთი რეაქცია.
ლიზა:ხო,მართალია რა იყო?
ანი:ვააააუ,არ მოველოდი. რუსკა ნახე რააა))
ვკითხულობდი და არ მჯეროდა მისი სიტყვების,ნუთუ ეს ჩვენი მეგობარი ანი იყო.
ლიზა:ეს გაინტერესებდა? იქნებ სხვა რამეც გაინტერესებს,მიდი მკითხე აბა!
ანი:ხო,შენზე და ლუკაზე მაინტერესებდა და ხო მართლა დედაშენმა მიიღო რუსკა?რუსკას მშობლებმა რა თქვეს?
ეს ჩვეულებრივ ინტერესს არ ჰგავდა.
ლიზა:მისმინე ჩემი კარგო,როდის მოეშვები სხვის ცხოვრებაში ცხვირის ჩაყოფას? არ უსწავლებიათ შენთვის რომ შენი საქციელი სრულიად უზნეო და უადგილოა?!
მართლა რომ გაინტერესებდეს ჩვენი ამბავი აქამდე მოგვიკითხავდი.
ანი:ლიზა რა გჭირს?
ლიზა:აა,მე რა მჭირს? ჰაჰაჰ(ირონიულად იცინის).
-მე არაფერი,უბრალოდ შენ ხარ ძალიან შეცვლილი.ადრე არ იყავი ასეთი,ეხლა კი არ ვიცი რა და როგორ მოხდა,ასეთი რამ გაგხადა. მხოლოდ ერთს გეტყვი,აღარ მომწერო და აღარც იკითხო ჩვენი ამბები,შენ ჩემთვის აღარაფერს წარმოადგენ,მეგობრობაზე ხო ლაპარაკიც არ ღირს.მე ესეთი მეგობარი არ მჭირდება.
შემდეგ გადავედი მის თაიმლაინზე სიახლეების სანახავად,თან მის მეგობრებიდან ამოშლას ვაპირებდი და რას ხედავს ჩემი თვალებიი!! ლუკა დაუმატებია მას,არა ეს კი არაფერია,მაგრამ სურათების დაlike-ება,ეს კომენტარები,ჩემი ლამაზი,ჩემი სიმპატიური ბიჭი,ჩემი ცხოვრება გოგო და ა.შ საეჭვოდ მომეჩვენა.
დამაინტერესა მათი ამბავი და მეგობარს ვთხოვე გაეგო რა ხდებოდა.
ხოდა არც მეტი,არც ნაკლები ეს თქვენი მითომდა პატიოსანი ლუკა ორჯონიკიძე,ჩემს ყოფილ დაქალთან ანი დევდარიანის შეყვარებული?!გამხდარა.
ხო ლუკას უკვე რამოდენომე კვირაა არ მოუწერია,არც დაურეკია. მითუმეტეს,რომ სულ სოციალურ ქსელზეა შემოსული.. გადავწყვიტე დამერეკა მისთვის და მეთქვა რაც ენის წვერზე მედგა.
ასეც მოვიქეცი..
ლიზა:ლუკა,როგორ ხარ?
ლუკა:ვაა,ლიიზ?არ მეგონა თუ შემეხმიანებოდი,კარგად შენ როგორ ხარ?მომენატრეე.
ლიზა:ხოო არაა?! გნახავდი,მაგრამ ანის ეწყინება და არ მინდა რომ ვაწყენინოთ.
ლუკა:ანის?
ლიზა:ხო,რა იყო?! ანი დევდარიანს არ იცნობ?
ლუკა:კიი,მაგრამ შენ საიდან იცი?!
ლიზა:ჩემი ყოფილი დაქალია!
ლუკა:ლიზა,მომისმინე..
ლიზა:არა ლუკა,ეს შენ მომისმინე.მოკლედ იმას თქმაც აღარ უნდა ალბათ,რომ ჩვენ შორის ყველაფერი დამთავრდა,ნუ ასეც იყო,მაგრამ დღეს ყველანაირი კავშირი გაწყდა!
არ მინდა შენნაირ არაკაცებთან ურთიერთობა,ნამდვილად არ მსურს!
ნამდვილად არ მიმსახურებ! ვნანობ შენთან ერთად გატარებულ ყოველ წუთს,ძალიან დიდი შეცდომა დავუშვი,მაგრამ ეს არაფერი.კარგი მაგალითი იყო ეს ჩემთვის და მადლობა ამისთვის.საუბარს აღარ გაგიბამ,რადგან მრცხვენია,შენს ენაზე კი "მაგრად მიტყდება" შენნაირ ბიჭთან საუბარი.ყველაფერ საუკეთესოს გისურვებთ,თუ კი გასტანთ ერთად ყოფნას. სულ ეს იყო! და დავუკიდე ყურმილი.
ეს ყველაფერი არ იყო,რისი თქმაც მინდოდა,მაგრამ მისნაირებთან ლაპარაკს რა აზრი აქვს?სირცხვილიც კი მასთან საუბარი,პირადად ჩემთვის.
როგორ იცვლებიან ადამიანები არა? ადამიანის ბუნება წარმავალია.
ეს იყო ჩემი არაფრისმომცემი ისტორიაც,თუმცა რატო?! კარგი მაგალითი იყო ეს ჩემთვის,ახლა ვისწავლე,რომ ყველას არ უნდა ვენდო და ვისწავლე,რომ მეგობრებზე ახლოს მტრები უნდა ვიყოლიო. ეს იყო და ეს..
რაც შეეხება ჩემს ოჯახს,დედას მოვუყევი და გამიგო,ზედმეტად არაფერ უთქვამს.
ყველაფერი კარგად აეწყო,მამაც გადმოვიდა ჩვენთან,ერთი დიდი ოჯახი გავხდით ძალიამ მოკლე ხანში. და აი კიდევ ერთი სიხარული და კიდევ ერთი,ყველაზე პატარა ოჯახის წევრი..
30მარტს მოევლინა პატარა მელანო.
რუსკამ და ლევანიმ დედას საპატივცემულოდ დაარქვეს შვილს მელანო.
დედასთვის მოულოდნელი სიურპრიზი იყო და რათქმაუნდა ამ მომენტს ცრემლების გარეშე არ ჩაუვლია.
რამოდენიმე წლის მერე..
ლიზა თეატრალური ფაკულტეტის სტუდენტი გახდა,შემდეგ კი საზღვარგარეთ წავიდა სწავლის გასაგრძელებლად. რუსკა და ლევანიმ შეინარჩუნეს ოჯახი,მელანოც წამოეზარდათ,გათამაშებაში საგზური მოიგეს და საცხოვრებლად ამერიკის შეერთებულ შტატებში გადავიდნენ.
ამასობაში ლიზაც ცნობილი მსახიობი გახდა და პოპულარობა მოიპოვა ამერიკაში.
რაც შეეხება,მის პირად ურთიერთობებს არავინ ყოლია. მისი პირველი მიზანი კარიერა იყო,და ამ მიზანსაც მიაღწია.
ეს იყო და ეს ლიზას ერთგვარი თავგადასავალი.თუმცა ვინ იცის,იქნებ გამოჩნდეს ისეთი ადამიანი ვისთანაც ბედნიერი იქნება მთელი ცხოვრების მანძილზე.
ეს იყო ჩემი პირველი ისტორია მეგობრებო,იმედია მოგეწონათ და მადლობა მათ,ვინც თვალს ადევნებდით ამ მოთხრობას! ❤❤❤



№1  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

აუუ მე ლიზა და ლუკა მინდოდა

 


№2  offline წევრი ninuca16

aanamaria
აუუ მე ლიზა და ლუკა მინდოდა

ლუკამ ისეთი რაღაც გაუკეთა რაღას დარჩებოდა მასთან,ისე საყვარელი ბიჭი იყო kissing_closed_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent