შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ალისია 5


30-11-2016, 14:38
ავტორი mi ra
ნანახია 1 455

მისი ახსნილი საკუთარი თვალით დანახული ”ეჭვიანობა” საკუთარ თავში მკეტავს,მაფიქრებს და საგონებელს მჩუქნის.
ერთი წუთით თვალს მის ძლიერ,მამაკაცურ მკლავებს ვუშტერებ,ვხვდები რომ უწინდელად აღარ მეშინია მამაკაცის და სიამაყით ვაქნევ თავს.

გონებაში კადრებად იჭრება ჩემი სურვილები,მომენტი
როდესაც გრეგორი ნამიან წელს მხურვალედ მიკოცნის,
ტუჩებზე ნაზად მეალერსება და ლამაზი სიტყვებით მამკობს.
რამდენის წარმოდგენა შეუძლია ქალს !
ჩემს მსგავსად,ნატანჯ და გაუბედურებულ მდედრს
სიყვარულის ძიებისას,მსგავსი კადრები უამრავჯერ უტივტივდება გონებაში.
ეს ალბად,მარტოსულობის ანდაც,შიშის ფაკტორია..
საკუთარ წარმოდგენილს,ახლა უკვე რეალურად ვგრძნობ.
თითქოს ის მართლაც მეხება,მართლაც მაქებს,
მისი ხმის დაბალი და ნოტიო დებმრი ჩამესმის ყურებში.
თვალებს ვხუჭავ და ცისარტყელის ფერებისკენ მივფრინავ,იქ სადაც ბევრი სიყვარული და ქალის ოცნებებია !
ვახელ მთელი სინაზით ჯერ ცალ თვალს,შემდეგ მეორეს და ტუჩებს გულამოვარდნილი ვინამავ ენით,
სწორედ ისე შოკოლადის რეკლამები რომ გვინახავს.
საკუთარი ბაგეების სითბოს განვიცდი,ვაანალიზებ მეტად რომ არ შემიძლია საკუთარ თავში გამოკეტვა და სკამიდან ნელად ვდგები.

ფანჯრებთან ვიკავებ ადგილს,ფარდის ნაწილს ვწევ ცალი ხელით,მეორეთი კი ნერვიულად ვათამაშებ სიფრიფანა კაბის ბოლოს.
ნუთუ ამ წამს მე სექსუალურ სურვილებს ვებრძვი?
თავს ვხრი,ჩემს ტვინს ვუკავშირდები და ისიც ადასტურებს რომ ხო!
მე ნამდვილად ამდენი ხნის შემდეგ,ამდენი წამებისა და ქოლვის მერე გრეგორის მზერამ მომანდომა კაცის ალერსი.
საკუთარი თავიც კი მაცბუნებს,საკუთარი ბილწი სურვილები მაოცებს,პირველადაა რომ საყვარელ მამაკაცთან საწოლში ალერს ასე კადრებად ვუყურებ,თანაც ჩემი ბრძანებით აღქმულს.
მეღიმება და მისკენ ვტრიალდები,ის მშვიდი სახით,დინჯად ზის კვლავ საწოლზე და შემომყურებს.
მისი მზერა არც ჩემს მკლავებს,წელს,სახეს და არც მხრებს არ ეკუთვნის
მეძებარივით მის მზერას ვაშტერდები,ვცდილობ გავარკვიო ასე გამალებით რას უყურებს თანაც ჩემი მიმართულებით...

ახლა უფრო მეტად მეღიმება,
ალბად ისიც იგივეს წარმოიდგენს ამ წამს რასაც მე!
რადგან მისი თვალები არც მეტი და არც ნაკლები,ჩემი კაბის ბოლოს ეკვრის..
ბოლოს თუ სხვა რამეს ეს უკეთ თვითონ იცის..
-იცი ალისია,შენს ჭრილობებს საშველი დაადგათ-ამჩნევს ჩემს გამოხედვას,წარბებს ათამაშებს და ლუღლუღით მეუბნება იმას,რაც მე უკეთ დიდი ხნის წინ შევამჩნიე.
-მართლა ? რა კარგია -ვიცინი და მისკენ მივდივარ,გვერდით ვუჯდები და ხელებს ხელზე ვავლებ.
მისი დიდრონი მტევანი ჩემს ორ პაწაწინას ჯობნის,
საოცარია ღმერთო!
ის ისეთი ფაფუკია,ისეთი სხვა-ფერის რომ მეშინია კიდეც !
იქნებ გამექცეს?
ანდაც..იქნებ სხვა უყვარდეს და ეს შეხება უკანაკნელი კავშირი იყოს ჩვენი?

შეშინებული მის ხელს კვლავ მისივე მუხლზე ვდებ,ხელს ძლივსღა ვუშვებ და საკუთარი ფეხების ქვემოთ ვილაგებ.
-ალისია-იწყებს და ახლა თვით ის მეხება,ხელს ნაზად მოაცურებს კისრიდან ქვემოთ.
სხეული მეწინკწლება,შეუმჩნევლად მეხუჭება კვლავ თვალები.
ის კი არა და არ აჩერებს იმ საოხრე ხელს !
მის მოახლოვებას ვგრძნობ,ყელთან თბილ სუნთქვას განვიცდი და მცირეოდენი ღელვა მეტყობა გარედან,ჩემი სხეული ცახცაზს ტეხს.
ისიც ამჩნევს ჩემს ანერვიულებულ სხეულს,
ხელებით ახლა სახეზე მეხება.
მეც ვითენთები,ვეშვები და მისი მონა მორჩილი ვხდები,მთელი არსებითა და სხეულით !
თავს ოდნავ ვხრი,ვკოცნი მის სისუფთავით გაკაშკაშებულ ხელს და სურნელს ღრმად შევიგრძნობ,მას ალუბლის არომატს შევურჩევდი ამ წამს.
ვიღიმი,ხელებს კი მივაქანებ მისი თმისკენ და მალევე ვუცურებ შიგნით,საოცნებო დალალებში,რომელთა შეგრძნებაზეც დიდი ხანია რაც ვოცნებობ ...
გრეგორიც ჩემს მკლავებში არის მოქცეული,მთელი სულითა და ხორცით ვგრძნობ თუ როგორ ცდილობს,დაუკავშირდეს ჩემს ფიქრებს ნაზად და უმტკივნეულოდ.

მის თმებს ვეთამაშები,თვალს ვუშტერებ და გრეგორის მზერას ვხედავ ჩემკენ მობჯენილს,ახლა მისკენ ვატრიალებ თავს და წვალებით ვბედავ რაიმეს თქმას
-გრეგორ მე...-ხელს მაცილებს თავიდან,ცერა თითს ტუჩებზე მაბჯენს და მაჩუმებს
-არა ალისია,ჩუმად იყავი,ნუ გააფუჭებ ყველაფერს-თავს დამჯერი კატასავით ვუქნევ,არც მე ვიცი რატომ მაგრამ მსიამოვნებს,მისი თვითოეული ბრძამება,ნათქვამი სიტყვა ჩემამდე ტკბილი ჟელატინივით მოდის.
ხმას მართლაც აღარ ვიღებ.
მის თმას ვშორდები,ახლა სახის ნაქვთებზე გადავდივარ!
ყოველ ნაწილს შევიგრძნობ მისას,ვუახლოვდები და ნაზად ვკოცნი ტუჩის კუთხეზე,ის კი ხელს თავზე მავლებს,მაშინ კი როდესაც უნდა მოვვილდე მის სახეს არ მაცდის,მიმორჩილებს და ტუჩებზე მაწყდება.
ვშტერდები...
ვემორჩილები...
კოცნას ამ ჯერად უპასუხოდ არ ვუტოვებ როგორც წინა ჯერზე,მეც მთელი მონდომებით ვეალერსები ბაგეებზე და ხელებს კისერზე ვხვევ.
კოცნით მაყენებს ფეხზე,თვითონაც დგება და წელზე მკიდებს ცალ ხელს,მეორე ხელით კი კაბის ელვას ხსნის..
შეხსნილი კაბიდან სიცივეს ვგრძნობ,გახსნილი ფანჯრიდან შემოსული ნიავი მიყინავს ძვლებს და ვიშმუშნები,ხელს უკან ვაპარებ რომ წელი დავიფარო მაგრამ ამაოდ..
ისევ წინ მაწევინებს და თვითონ მითბობს,კაბის გახსნა და მისი ძირს დაბერტყება ერთია ამ წამს,რომ გრეგორის წინაშე მეორედ სიცოცხლეში შიშველი ვარ წარმოდგენილი.
ცოტა ხანს მაკვირდება სხეულზე,მკერდზე ხელს მკიდებს და ცერა თითს უსვამს ქეთ იქიდან.
-ულამაზესი ბრძანდები,ქალბატონო-ქვემოდან ამომყურებს ვნებიანი თვალებით,ხელს მის პერანგს ვაპარებ და ღილების შეხსნას ვიწყებ.
თავისი ნებით მეხმარება,იხდის კიდეც და გვერდზე აგდებს,უეცარი სისწრაფით ხელში მიტაცებს და მის სხეულს ერთიანად ვეკვრი.
ფეხებს ვაჯვარედინებ და თავს კისერში ვრგავ,ის კი მიიწევს და მიიწევს,საწოლთან ჩერდება და ხელებს წელზე მაბჯენს,თავს ვწევ და ვემორჩილები მის ნებას.
ნაზას მაწვენს,თვითონ მექცევა ზევიდან და თავდაპირველად მორჩენილ ჭრილობებზე მისვამს ხელს,მე კი არც ჭრილობები და არც მეორე შეცდომა არ მახსენდება მისი ალერსის პერიოდში.
შარვლზე ქამას მეორე ხელით იხსნის,მალევე შარვალიც იატაკზე იფლაშება.

ზევიდან მოქცეული გრეგორი ცალ ფეხზე მკიდებს ხელს,წელზე მადებინებს და ჩემი ყელისკენ იწევს.
ყელიდან მკერდამდე,მკერდიდან მუცლამდე...
კოცნას და ამბორს არ წყვეტს,მაგიჟებს და ჭკუიდან მშლის მისი შეხება,შეგრძნება და მოძრაობაც კი !
ტრუსებისგან მანთავისუფლებს,ცოტათი სირცხვის ვგრძნობ და ხელს უხერხულ ადგილთან ვიდებ.
მომღიმარი გრეგორი ახლა ხელზე მკოცნის და შწუჩნევლად მიმორჩილებს,
იფრო მეტიც კი!
ახლა საკუთარ ხელებს მივაქანებ მისი ტრუსისკენ,გვერდებზე ვყოფ და ვცდილობ გაზვიადების და გაბუგების გარეშე გავხადო.

ორივე მოშიშვლებული სხეულით ვწევართ,ის ზევიდან მეკვრის,უკვე მონამულ სხეულს თავისი არომატი ასდის!
სურვილის,ვნების და დაკავშირების !

-არ გეშინია?-ყურში ჩურჩულს არ წყვეტს,მე კი გაბრუებული ვპასუხობ კითხვაზე
-არ მეშინია-ახლა პასუხის გაგონებისას,თავს მაცილებს
-შენ ამდენი წლის შემდეგ,ჩემი ქალბატონი უნდა გახდე-მის სიტყვებში მესაკუთრეობას ვხედავ-მხოლოდ ჩემი-არ ვაცდი ბოლომდე ლაპარკს,თავზე ხელებს ვკიდებ და ჩემკენ ვქაჩავ.
ისიც მომყვება,სხეულს ძაბავს და მეც მასთან ერთად ვიძაბები.
უფრო მეტად მაწვებაა ზევიდან სხეულით,დრო დადგა ჩვენი გაერთიანებისაც ...
ვგრძნობ..
ამას ყველაზე,ყველაფერზე უფრო მკაფიოდ ვგრძნობ !
როგორ ვხდები გრეგორის საკუთრება,დაძაბულ სხეულს არ ვუშვებ,ხელებს ზეწარს ვუჭერ და ღრმად ვსუნთქავ.
ახლა გრეგორის ხშირი სუნთქვაც ემატება ჩემსას,
უნებურად აღმომხდა კვნეაა ბაგეებიდან,ის კი ამჩნევს ჩემი აიამოვნების ზენიტს და თავს არ ზოგავს.

მორჩენილ ფრჩხილებს ვასობ,ხელებს ვუჭერ სხეულზე,ვებღაუჭები,ვკბენ,თმაზე ვექაჩები .
ის კი ამ ყოველივე მოქმედებაში სიამოვნების წერტილა პოულობს,არ მიცილებს ..

ჩემს სიცოცხლეში ყველაზე ბედნიერი,სასიამოვნო და ამაღელვებელი მომენტია.
კაცთან სექსი,ასე უმტკოვნეულოდ და მორჩილად !
ეს ჩემი არჩევანი,ჩემი გზა არის.
განა ქალს სხვა რამე სჭირდება გასაბედნიერებლად?
მამაკაცის მცირედი ტკბილი შეხება,ქალი კი მისი მონა ხდება საუკუნოდ ..

*********
სხეულები დუნდება...
მეც და გრეგორიც ვეშვებით,
გვერდზე წვება და ქოშინით ტრიალდება ჩემკენ.
ენა ჩავარდნილი ვაშტერდები მეც,ორივეს ერთდროულად გვიტყდება სიცილი.
ხელს მკიდება და თავისკენ მწევს,თავს გულზე ვადებ და მის გულის ცემას ვუსმენ.
ამაზე უკეთესს ვერც მოვისმენ ვერსად ვერაფერს,თვალებს ვლულავ და მეძინება მასთან ერთად,ასე ატკუცულს.

******
კარებზე კაკუნის ხმა გვაფხიზლებს,თავს წევს გრეგორი და თვალებს იფშვნეტს.
დგება და კარისკენ მიდის,იქიდან კი სირბილით გამორბის
-რა ხდებ?-შეშინებული ვწევ თავს მეც
-დედაჩემი ჩამოსულა-გული მიჩერდება,ვიბნევი და არ ვიცი სად გავიქცე..რა გავაკეთო ახლა ?
-რა?
-ნუ გეშინია,ადექი და ჩაიცვი-მიღიმის და მამშვიდებს.



№1  offline წევრი TeddyBear

ამ თავის და საერთოდ ამ ისტორიის წაკითხვის შემდეგ ერთადერთი სიტყვა რაც თავში მომდის არის "იდეალურია!"
ძალიან, ძალიან კარგად, ემოციურად და მკითხველისთვის გასაგები ენით გადმოსცემ თითოეულ მომენტს, ხანდახან მინდა თითოეულ სტრიქონში ჩავიძირო და მისი სურნელი შევისრუტო, ჰო ყველაფერს აქვს სურნელი და აი ამ ნაწერს დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი წიგნის თხელ ფარატინა ფურცლებზე.
ძალიან მომწონს, არაჩვეულებრივად წერ, ისე როგორც უნდა წერდეს მხოლოდ "მირა" და სხვა არავინ!
მაგარი გოგო ხარ შენ და ამის თქმით არც არასოდეს დავიღლები.

 


№2  offline აქტიური მკითხველი mi ra

MoonLady
ვაი მე...
დავმუნჯდი...
შევიშალე...
მემგონი ალისიასი მშურს კიდეც...
არ ვიცი... ბრავო... საოცრება ხარ. არაადამიანურად მოგაქვს ემოციები მკითხველთან, ძალიან ძალიან ბევრმა უნდა იცოდეს ამ საოცრების შესახებ...
არაჩვეულებრივია, არამიწიერია. ვაუ !


ძალიან ძალიან დიდი მადლობაა <3
მიხარია რომ მოგწონს და კითხულობ <3 უზომოდ ბედნიერი ვარ

TeddyBear
ამ თავის და საერთოდ ამ ისტორიის წაკითხვის შემდეგ ერთადერთი სიტყვა რაც თავში მომდის არის "იდეალურია!"
ძალიან, ძალიან კარგად, ემოციურად და მკითხველისთვის გასაგები ენით გადმოსცემ თითოეულ მომენტს, ხანდახან მინდა თითოეულ სტრიქონში ჩავიძირო და მისი სურნელი შევისრუტო, ჰო ყველაფერს აქვს სურნელი და აი ამ ნაწერს დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი წიგნის თხელ ფარატინა ფურცლებზე.
ძალიან მომწონს, არაჩვეულებრივად წერ, ისე როგორც უნდა წერდეს მხოლოდ "მირა" და სხვა არავინ!
მაგარი გოგო ხარ შენ და ამის თქმით არც არასოდეს დავიღლები.


ჩემოო ძვირფასო,საყვარელოო და ტკბილო გოგო <3
სიმართლე რომ ვთქვა ამ ნაწილში ეჭვი მეპარებოდა,კარგი რომ იყო
მაგრამ <3 .....
დიდი მადლობა ❤️❤️❤️❤️

 


№3 სტუმარი გვანცა))

მირა ძაან მაგარი ხარ
მართლა მაგრად დაიხვეწე,შეცდომების აღარაა❤
მართლაა საოცარი ისტორიაა
მიყვარს როდესაც განსხვავებულ ისტორიებს ვკითხულობ,ეს განსხვავებულიაა❤მომწონ დაა გელოდები
^^
პ.ს შენი სახელი ისტორიაზე მეტად მომწონს ;დდდ

 


№4  offline აქტიური მკითხველი mi ra

გვანცა))
მირა ძაან მაგარი ხარ
მართლა მაგრად დაიხვეწე,შეცდომების აღარაა❤
მართლაა საოცარი ისტორიაა
მიყვარს როდესაც განსხვავებულ ისტორიებს ვკითხულობ,ეს განსხვავებულიაა❤მომწონ დაა გელოდები
^^
პ.ს შენი სახელი ისტორიაზე მეტად მომწონს ;დდდ



:დდ გაიხარეე,დიდი მადლობა გვანცა <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent