შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თეთრი სახლი ( თავი 3)


5-12-2016, 01:21
ავტორი OCEAN.drive
ნანახია 1 896

მალე დამეძინა, ღამის ორო საათი იყო წყურვილის გრძნობამ გამომაღვიძა, თვალები მოვიფშვნიტე, ლოგინიდან ავდექი და მეორე სართულზე ჩავდიოდი როცა, სიცილის ხმა გავიგე ინტერესით გავედი მისაღებ ოთახში და არაჩვეულებრივი სურათი დამხვდა ჩაბნელებულ ოთახს ტელევიზორი ანათებს დამიანე ზის და სიგარეტს ეწევა თან სიცილით კვდება "ჭირვეულის მორჯულება" ყოველთვის მიყვარდა ორნელა და ჩელენტანო ეს ფილმი კი გამორჩეულად, ჩემკენ შემოიხედა ხარბად შემათვალიერა.
-ეს დათუნებიანი წინდები და პიჯამო მაგარი თემაა.
- და რა არ მოგწონთ?! (გავწითლდი, და გამიმართლა ამ სიწითლეს სავარაუდოდ დამიანე ვერ შეამჩნევდა).
-პირიქით მომწონონს, რამ გაგაღვიძა?
-მომწყურდა და ავდექი.
სიგარა ჩააქრო და ჩემკენ გამოემართა, სერიოზული სახით, ხელში ამიტაცა ისე რომ, გააზრება ვერ მოვასწარი რასაკეთებ? შევკივლე
-მოიცა მოიცა წყალთან მიმყავხარ მერე მეორე სართულზე არმინდა ფეხშისველმა იარო.
-ღმერთო დამსვი ახლავე რა ბანალური ხარ.
-აჰა უნდა მეთქვა ლილე საშინლად მინდა ახლავე გაგხადო ეს დათუნებიანი პიჟამო თქო მაგრამ ამერია, მერე მაგ მაისურსაც გაგახდი და ენით აღუწერელ სიამოვნებას მოგანიჭებდი, შეგიძლია დალიო წყალი და დაიძინო.
გამაშეშა და ასე დამტოვა გაშეშებული, წყალი კი ნამდვილად მჭირდებოდა, ზევით ავედი ჩუმად ავარიდე, თავი დამიანეს არვიცი რა მემართებოდა უხო სახში უცხო კაცთან მარტო, არც ის ვიცოდი რატომ არ მეშინოდა მაგრამ არ მეშინოდა ერთადერთი რისიც მეშინოდა ის იყო რომ დამიანე შემიყვარდებოდა მინდოდა გავცლოდი აქაურობას თავს არვუტყდებოდი რომ მის მიმართ გრძნობები გამიჩნდა მაგრამ ფაქტი ასეთი იყო რომ დამიანე ძალიან მომწონდა, შეუძლებელიც იყო, ასე არ მომხდარიყო, ასე დამეძინა ფიქრებში გართულს.
დილით 10 საათზე გამეღვიძა მივწესრიგდი ჩავიცვი და სააბაზანოში გავედი კარი გავაღე შევედი და რას ვხედავ დამიანე თავისი უზადო სხეულით ბანაობს ეს სველი ბიჭი ორ წუთში გაშრა ჩემი მზერისაგან.
-გმერთოოო
მთელხმაზე დავიყვირე
-რაიყო რა მოხდა არასოდეს გინახია კაცის სხეული?
თვალებზე ხელი ავიფარე და ისევ უმისამართოდ ვყვირი
-შენ რა არ იცი კარის დაკეტვა?
ნელი ნაბიჯებით უკან ვიხევ თვალებიდან ხელს არ ვიშორებ და არ მინდა რამეს შევეჯახო ნელა გავრდი გარეთ და გონს მოსასვლელად ქვევით ჩავირბინე წყალი დავლიე და სამზარეულოში გაბრაზებული დავჯექი იდიოტი, უზნეო, პატარა ბავშვი, მანაც არ დააყოვნა 10 წუთში ქვევით იყო მშრალი და რაც მთავარია ჩაცმული, მომიახლოვდა
-მოიცა ისე იქცევი თითქოს საშინელება დაინახე, ან პირველად.
-ხო ზუსტად რომ პურველად დავინახე ეს საშინელება.
სახე ეცვლება და უსერიოზულდება მე კი ვზითლდები და საშინლად ვხურვარ.
- მიიცადე რა გინდა მითხრა რომ? მოიცა? ანუ? რასმეუბნები? კაცთან არასოდეს ყოფილხარ?
აზრები ძლივს დააწყო და სახეზე ეშმაკური გამომეტყველება კვლავ დაუბრუნდა.
-და ამაში რა არის სასაცილო?
-არაფერი, მაგრამ ეს არ გაძლევს იმის უფლებას ჩემს გირსებას საშინელი უწოდო, არიცი მას შენთვის რამდენი სიამოვნების მოტანა შეუძლია.
-ყველაზე უთაქტო ხარ ვისაც კი ვიცნობ გეფიცები.
კიდე უფრო ვმწარდები
-ხო შეიძლება ასეცაა მაშინ ბოლომდე უტაქტო ვიქნები.
კვილებში გასცრა თავისი ბოხი ხმით და სიტყვის დასრულება არ იყო, მიმვარდა და ჩემს ტუჩებს დაეწაფა მთელი გრძნობით, არ ვიცი რა დამემართა მეც ავყევი უფრო უმატა ტემპს მაისურის შიგნით ხელი შემიცურა და თავისი ნათალი თითებით ჩემ მკერდს შეეხო სიამოვნებისგან კვნესა აღმომხდა, ძლივს მიგხვდი რომ უნდა გავჩერებულიყავი და თავი გვერდით შევაბრუნე, ხელი ნაზად გამოაცურა და სუნთქვა აჩქარებულები ერთმანეთან იგივე დისტანციით გაშეშებულები ვიდექით თვალებში მიყურებდა მეც დაჟინებით ვუყურებდი, მერე ხელი სამზარეულოს მიარტყა გაბრაზებულმა და გამეცალა...
მთელი დღე სადღაც იყო არმოსულა ალბათ ზევით ავიდა სადაც დიდი დასახლება იყო, იქ ნაცნობები ყავდა როგორც გუშინ შევიტყვე მე თბილად ჩავიცვი გამწარებულმა და გარეთ გავედი ჰაერი ღრმად ჩავისუნთქე და თოვლით გუნდები გავაკეთე მერე ბავშვობა გავიხსენე და თოვლის კაცი გავაკეთე აქეთ იქით გდავრბოდი რაღაც ვედრო დავახურე თავზე ცხვირის მაგვრად სტაფილო გავუკეთე რომელიც ძლივს ვიპივე, ყველაფერი რომ დავასრულე სახში შევედი დივანზე წამოვწექი და ფიქრებში გართულს ერთი კსრგი იდეა მომივიდა ზევით ავედი მეორე სართულზე ყველაფერი კარგად დავათვალიერე, ზოგადად არ მიყვარდა სხვის ნივთებში ქექვა მაგრამ დამაინეს ოთახის კარმა თვალი მომჭრა, კარი ნელა გავაღე ჯერ ვყოყმანობდი მერე კი სრული დარწმუნებით შევედი და ყვეფერი საგულდაგულოდ შევისწავლე რისი შესწავლაც და დანახვაც ავადმყოფმა ვერ მივასწარი...
დიდი ხის საწოლი დიდი თელევიზორი ლოგინზე დაკეცილი ნოუთბუქი პლანშექი უამრავი წიგნი თაროებზე, სიაგრეტი საფერფლე თეთრი კედლები უამრავი კასეტები, ინტერესით დავათვალიერე თითოეული წვრილმანი და ოთახიდან წყნარად გამოვედი მერე სამზარეულოძში ჩავედი მინდოდა მისთვის სიუპრიზი გამეკეთებინა და მაცივარი მთლიანად დავათვალიერე საჭირო პროდუქტი ავიღე ხელები ავიკაპიწე და ამ სასიამოვნო საქმეს შევუდექი...



№1 სტუმარი კიკო

გააგრძელეეე

 


№2 სტუმარი aoliko

დადე რაა,გელიი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent