შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთი სიყვარულის ამბავი


16-12-2016, 16:54
ავტორი SOFOXACIDZE
ნანახია 2 171

ეს ამბავი მოხდა დიდი ხნის წინ შორეულ ქვეყანაში სადაც სიყვარული ყველასთან არ მიდის, და სწორედ ამ ქვეყანაში ცხოვრობდა ერთი გოგონა რომელიც სწავლობდა კარგად კარგად ცხოვრობდა სანამ მის ცხოვრებაშ ერთი ბიჭი არ შემოიჟრა რომელმაც ეს სწორი ცხოვრება აბლაბუდის ქსელშ გახვია. გოგონა იყო სკოლის მოსწავლე ბიჭიც. გოგონას ჰქონდა ლამაზი ყავისფერი ტმა გრძელი გარუჯული ფეხები , ღია ცისფერი თვალები, ის იყო თვის თვში ჩაკეტილი და ამავდროულად ძლიან კომუნიკაბელური. ბიჭს ჰქონდა ქერა ლამაზი ტმები და უუულამაზესი თვალები სწორედ აქედან დაიწყო სიყვარულის ისტორია რომელიც დღემდე არ დამთვრებულა. გოგონას ბიჭი ძალიან მოეწონა და მისი გაცნობა დაისახა მიზნად და გაიცნო კიდეც ბიჟს სწერდა და აი ასე იყო შემდეგ ამ ბიჭმა გააან საიდუმლო . რომელიც ყველამ იცოდა და ამის მერე გოგონა დამცირდა გოგონას სიყვარულშ მაინცდამაინც არ უმართლებდა ამიტომ... სიყვარული ხომ ისეთი გრძნობააა რომ ყველას აქვს ამბობენ რომ სიყვარულს საოცარი ძალა შესწევს და ის ადრე თუ გვიან დამოჩნდება ადამიანში. ამის მერე გოგონა გახდა გულქვა და ბოროტი ისეთი ბოროტი რომ ვერავინ ვერ შეეჯიბრებოდა მისი მთვარი მიზანი გახდა დაეცვა ბიჭი და მას ვინც შეუყვარდებოდა ყველა გაენადგურებინა. აი ასეთი იყო გოგონა სწორედ ასეთ კი ამბონენ რომ სიყვარული ყინულს გაადნობს გულში მაგრამ ამ ყინულს ვერ გაადნობს ეს ისეთი ყინულააა.... რომ საერთოდ ვერავინ და ვერაფერი ვერ გაალღობს .



№1  offline წევრი მეა

ვერაფერი ვერ გავიგე
ან საერთოდ ისტორია ქვია ამას?

 


№2  offline წევრი SOFOXACIDZE

მინდა გითხრათ გაგრძელება იქნება

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent