შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არჩევანი (თავი 9)


13-01-2017, 12:10
ავტორი Salivan
ნანახია 2 905

კედელ-კედელ გავდივარ მისაღებში და ძლივს ვპოულობ ჩანთაში ტელეფონს. ეკრანზე ვერაფრის ამოკითხვას ვერ ვახერხებ და და პირდაპირ ყურისკენ მივაქანებ ტელეფონს.
- ააალოოო- ძალიან მთვრალი პასუხი გამომდის, მაგრამ უკეთესად აშკარად არ შემიძლია.
- თეონა შენ ხარ?- მეკითხება მამაკაცის ნაცნობი ხმა. ვერ ვიხსენებ ვინაა და ამიტომ ისევ ეკრანს დავყურებ. სამწუხაროდ ისევ ვერაფერს ვერ ვარჩევ და მხრების ჩეჩვით ვპასუხობ.
- არაა.
- აბა ვინ ბრძანდებით?- არ მეშვება ხმა.
- ააახ და თქვენ ვინ გინდათ რომ ვიყო?- მახსენდება ბავშვობის დროინდელი მაიმუნობები და ფხუკუნით ვუქნევ კარებიდან მოჭყიტინე გოგონებს ხელს "აქ მოდითქო".
- ჰა ჰა ჰა- მესმის როგორ იცინის ნაცნობი-უცნობი და გაჭირვებით ვპოულობ ლაუდსპიკერის ჩარჩოს. ზეპირად ვაჭერ ხელს და წამში ეფინება ოთახს ნაცნობი სიცილის ხმა. სამივე კისკისით ვაწყდებით ერთმანეთს. ღმერთო რა დღეში ვართ, აზრი არ მოგვეკითხება არცერთს. "ვინ არის?" ხელის მოძრაობით მეკითხება ლენა. და საპასუხოდ აჭარულის მოცეკვავესავით ვათამაშებ მხრებს "მე რა ვიცითქო". ვაი შენს პატრონსო ხელის ჩაქნევით მპასუხობს ლენა და თავით მიმანიშნებს მიდი ელაპარაკეო.
- მოდით მე ვისაც ვურეკავდით ის იყავით- ზედმეტად ხავერდოვანი ხმა ისმია ოთახში და ჟრუანტელი მივლის.
- კარგიი- ვპასუხობ მორიდებული მთვრალივით და დაბუჟებულ სახეს ვისრესს. თუ ვიცოდე სადა მაქვს თვალი ან ცხვირი მე მოვკვდე.
- იქნებით ჩემი თეონა?- მეკითხება ხმა და მეც ეგრევე ვაპროტესტებ.
- შენი ნოუ და ისე თეონა იეს- ჯერ კიდევ შემომრჩენია საღი აზრი. მაგრამ რად გინდათ ისიც სადღაც მეფანტება არეული გოგოების სახის დანახვისთანავე.
- ნასვამი ხარ ისე თეონა?- მეკითხება ხმა.
- არა- მეც ვპასუხობ სააწრაფიდ.
- აბა მთვრალი?- აზუსტებს კითხვის დედააზრს.
- კიიი- ხმამაღლა გავყვირი მისი მიხვედრილობით აღფრთოვანებული..
- კარგი და სახლში ხარ?- არ მეშვება ის.
- ნწ- ვპასუხობ ამომწურავად და გვერდში დარტყმას ვგრძნობ ნანუკა ღვინის ბოთლით ხელში მანიშნებს "აქ მოვიდესო"..
- აბა სად ხარ?- ვატყობ ბრაზდება ხმა.
- სხვაგან- ვატყობინებ ჩემს ადგილმდებარეობას და ნანუკას ხელიდან ვაცლი ბოთლს.
- კარგად ხარ?- მეკითხება ზედმეტად ბოხი ბარიტონი და მეც მუღამზე მოვდივარ გავუზიარო ჩემი დარდი და საფიქრალი ამ ხმას. ხოდა ვაღებ პირს და ყველაფერს ვუყვები.
- ნუ იმ ქალის გადმოსახედიდან თუ ვიმსჯელებთ ვისაც 10 წლის სანაქებო ოჯახი ბუღალტერი ეთოს გამო დაენგრა, თან სასწრაფო წესით განქორწინდა და ახლა მარტოხელა ოთხი შვილის დედაა, არ უნდა ვიყო ცუდად. ნუ ამ წუთას გადასარევად ვგრძნობ თავს.- ახარხარებულ ლენას ფეხს ვკრავ და სიმღერას ვაყოლებ ხმას. იცოცხლე სმენა მაქვს. მეორე მხარეს სიწყნარეა. ხმა სადღაც გაქრა.
- ალოო- ვიძახი ხმამაღლა და ტელეფონის ეკრანს შევყურებ.
- სად ხარ?- ჩამესმის ბოლოს დაძაბული ხმის ხმა.
- უიმე, შემეშვები აწი ვიღაცა ხარ?- უცებ ვბრაზდები ვითომ წეღან თვითონ არ ვეძახდი. ტელეფონს ვუბღვერ და თავზე დაცემულ მოკისკისე ნანუკას ხელით ვაჩოჩებ. - გავიჭყინტე გოგო.
- მარტო არ ხარ?- მშვიდდება ხმა.
- როგორ ფიქრობ ჩემი მდგომარეობის ქალის მარტო დატოვება იქნება?- საოცრად ვიკვირვებ და ამღერებულ გოგოებს ხმას ვაყოლებ. ახლა ლენას ვართმევ ბოთლს და ბოლომდე ვცლი.- ჯანდაბა გვეჭამა რამე, ვითიშები მგონი- ვებურდღუნები გოგონებს და სულ არ მახსოვს ტელეფონი რომ მაქვს ხელში.
- თეონა გესმის ჩემი?- არ მეშვება ხმა და მეც საშინლად ვბრაზდები.
- არა- ჩავძახი ტელეფონს და ვთიშავ.- უყურე შენ ბრიტნის რა სიმღერაა- აცეკვებულ ლენას ტანს ვაყოლებ და კარრბში სამ ბოთლ ღვინოსთან ერთად გაჩხერილ ნანუკას ენის წკლაპუნით შევყურებ.
- მომწყურებიააა- გაყვირის ლენა და ერთ ბოთლს ართმევს.
- ესა ჩემია ხო?- ვეკითხები ნანუკას და მეორე ბოთლს ვართმევ.
- ესეც შენი იყოს- მიწვდის მესამეს და მერე ყველაფერი ირევა. თავიდან ფრაგმენტებად აღვიქვამ ყველაფერს. ჯერ სახლს ვერ ვცნობ, მერე ვიღაც ორ გოგოსთან ერთად სამაიას ვცეკვავ My Way-ზე. მერე ვიღაც ქერას თავი მიჭირავს უნიტაზს რომ არ ჩამოარტყას. მერე ისევ ტელეფონს ვპასუხობ მაგრამ არ მახსოვს რას. ბოლოს მე და კიდევ ერთი წითელთმიანი გოგო თეთრ შარვლიანს პომადით ზარებს ვახატავთ და კარებზე ზარიც ირეკება. ორივე ხელს ვუშვებთ ქერას და კარებისკენ ვბრუნდებით. უკან ბრაგვანის ხმა გვესმის, მაგრამ ჩვენ უკვე მივიწევთ კარისკენ. ერთმანეთს ხელა ვკრავთ და ვეძიძგილავებით. მგონი კარებამდე მისვლას ძააან დიდ დროს ვანდომებთ.
დიდი ორთაბრძოლის შემდეგ მე ვახერხებ და წითელს უკან ვიტოვებ. გასაღებს ვაბრუნებ და კარებს ვაღებ. ცივი ჰაერი მეტაკება სახეში და საერთოდ მერევა თვალწინ ყველაფერი. არ ვიცი რამდენი ხანი ვირწევი აქეთ-იქით მაგრამ გვერდიდან მოსმენილი შეძახილის მერე "აუფ რა ბიჭებია" თვალებს ვძაბავ და წინ მდგარ ირ მაღალ სილუეტს ყურადღებით ვაკვირდები. ძლივს ვარჩევ ჩემს წინ მდგარ უფრო მაღალ და მხარბეჭიან სილუეტს. ერთადერთი რაც გამოკვეთილად თვალში მხვდება ულამაზესი გამოყვანილი ტუჩებია. "აჰა" ვპასუხობ ხმას მათზე მიჩერებული და თავს გვერდით ვაბრუნებ. იქ ისევ წითელთმიანი მეჩეხება და ვბრაზდები. "რა უნდა ამ გოგოს?! რას გადამეკიდა?" ვუბღვერ და ისევ მაღალს ვუბრუნდები.
- თეონა- მომმართავს უფრო მაღალი და მეც მასზე ვახდენ ფოკუსირებას. ნუ ვცდილობ მაინც.
- აუფ- ვვოხრავ მისი ტუჩების შემყურე და თმებზე ვივლებ ხელს. მაგრამ როგორც კი მეცლება საყრდენი ვიქცევი და ზუსტად ის უფრო მაღალი და უფრო სიმპატიური მიჭერს. გულზე მიკრავს და მეც ხელებს ვხვევ წელზე. მის მკლავებში გამომწყვდეული მეორეს შევყურებ და ვუბღვერ.
- შენ არ მომწონხარ!- ვახლი პირდაპირ.
- რატო თეო?- იცხადებს სიცილით.
- ცუდად იყურები და იმიტომ- არ ვუმალავ სიმართლეს და მაღალისგან მომდინარე სითბოს ვეფიცხები. - რა თბილი ხაარ- დავფრუტუნებ მკერდზე და ვგრძნობ როგორ ეცინება.
- როგორი მთვრალი ხარ- მეუბნება ჩუმად და მეც გაჭირვებით ვაბრუნებ თავს და ზემოთ შევყურებ. ნიკაპით ვეყრდნობი მკერდზე და ასე ვიკავებ თავს.- მიდი გამორთე სიმღერები და დამეხმარე- ეუბნება მეორეს და ისევ მე მიბრუნდება. მე კი გაშტერებული შევყურებ მის მოძრავ ტუჩებს და სურვილი მიპყრობს შევამოწმო ნამდვილია თუ არა. ამის გადასამოწმებლად ხელს მივასრიალებ სახისკენ, ბოლოს ვაღწევ ტუჩებამდე და რა ძალასაც ვპოულობ იმ ძალით ვაწვები. სწრაფად ვწევ ხელს გვერდზე და ჰოი საოცრებავ ტუჩები ისევ იქაა. ისევ ვაწვები და ისევ სწრაფად ვაცილებ თითებს მაგრამ მაინც არაფერი იცვლება.
- ნაღდია- ვუბრუნდები წითურთმიანს და ნაცნობი სიცილის ხმა აღწევს ჩემს ყურთა სმენამდე.
- კარგად ნახე- მითითებას მაძლევს წითელი და მეც გაოცებული შევყურებ. " ინტრიგანია ეს გოგო ვიღაცაა! ორჯერ არ შევამოწმე? ეჭვი შეეპარა ვითომ რამეში? კარგი კიდევ ვნახავ" ვიღებ გადაწყვეტილებას და ისევ ვუბრუნდები მაღალს. ისევ ვეხები ტუჩებზე და ვაწვები, ვგრძნობ როგორ მკოცნის თითებზე და მეც სასწრაფოდ ვაცილებ თითებს.
- წყალი არ გაუვა- სერიოზულად ვუბრუნდები იმ გოგოს და ისიც დაწვრილებული თვალებით მიქნევს თავს.
- აქ კიდევ ერთია- ისმის უკნიდან კაცის ხმა და მეც ინტერესით შეპყრობილი გავიგო ვინ ლაპარაკობს შესასვლელისკენ ვბრუნდები. ხელები ისევ მიჭერს და ძველ პოზიციაზე მაბრუნებს.
- მიხედე მიდი- განკარგულებას აძლევს მაღალი- ესეც დააწვინო იქნებ კარებზე ჩამოეძინა. თეონას მე მივხედავ- ამთავრებს ლაპარაკს და მე დამყურებს. გულღიად ვუცინი მის თბილ თვალებს და აღაც უცნაური გრძნობა მიპყრობს.
- მეძინება- ვეუბნები მათ და გულზე ვეკვრები. ვგრძნობ როგორ მისრიალებს ხელები მუხლებისკენ, მერე ჰაერში ვქანაობ და ცივ ნივთზე ვჯდები. მერე ეს ნივთი რწევას იწყებს და მგონი ვმოძრაობ. ალაგ-ალაგ ხეებს ვხედავ, შუქებს და მანქანებს. მერე რწევა წყდება და ისევ ცივი ჰაერი მეტაკება. ხოდა მეც ამდენს ვეღარ ვიკავებ და კუჭს ვითავისუფლებ. ამდენი ჭინთვისგან ძალა მეცლება და ის-ისაა უნდა წავიქცე რომ ვიღაც შუბლიდან ხელს მაცილებს და ჰაერში მწევს. მერე შუქი ინთება ზუსტად ჩემს თვალწინ და ცივი წყალი მესხმება სახეზე. მგონი სახე უნდა იყოს, საერთოდ ვერ ვგრძნობ ჩემს სხეულს. მგრძნობ როგორ მისველდება კოფტა და მის მოცილებას ვცდილობ. ხელით ვექაჩავები მაგრამ არაფერი გამომდის.
- მოიცა მაგის დროც მოვა- ვიღაც ვნებიანად ჩამჩურჩულებს ყურში და გაოცებული სხვა მხარეა ვიყურები. იქ კი არავინ არ დგას. სამაგიეროდ უკნიდან მეკვრება ვიღაც და ბნელი ოთახისკენ მიბიძგებს. გზაშივე მხდის კოფტას და შიშველ მუცელზე მაჭერს ხელებს.
- ჰეი რას შვრები?-უმისამართოდ ვიქნევ ხელებს და მარწუხების მოცილებას ვცდილობ.
- არც არაფერს მხოლოდ დაგაწვენ დასაძინებლად- ჩამჩურჩულებს ისევ და ახლა შარვლის შესაკრავს ხსნის. სწრაფად მიასრიალებს ფეხებზე და მხდის. ოღონდ არ ვიცი როგორ. ისევ მეკვრება ვიღაც უკნიდან და უცნაური შეგრძნება მედება სხეულზე. ზედმეტად შიშველი გამოდის ეს შეხება.
- გაიწი რა. მეძინება- სიბნელეს ვუქნევ ხელება და წინ რაღაცას ვაწყდები. წაქცევისგან ხელები მშველის და უკან მაბრუნებს. ისევ ვეკვრი აშკარად შიშველ სხეულს და ვგრძნობ როგორ დაასრიალებს ის ვიღაც ხელებს ჩემს ბეჭებზე. მკლავებზე, მუცელზე და თეძოებზე. როგორ მიუყვება ზურგს და იქ წამით შეშდება. მერე ისევ ბეჭებს მიუყვება და მხრებიდან ზორტებს მიასრიალებს.
- ესენი ძილისას შეგაწუხებს- მაბრუებს თავისი ხმით და მოშიშვლებულ მკერდზე მაფარებს ხელებს. ჩუმად ოხრავს და თავით ყელში მომიძვრება. ხელებზე ვეტაკები და მის მოცილრბას ვცდილობ.
- ხომ მითხარი დაგაძინებო?- ვბუტბუტებ უაზროდ და სულ ვკარგავ თავს. მკერდზე მოთამაშე თითები ჭკუიდან მრევს და ოთახში ჩამოწოლილი სურნელი რატომღაც მეცნობა.
- აი ამასაც მოგაცილებ და ვიძინებთ- ზურგზე ვგრძნობ ტუჩებს და მექანიკურად წინ ვიხრები. თავს ვეღარ ვიკავებ და საწოლზე ვეცემი. ნელა მივბობღავ ბალიშებისკენ და სულს ძლივს ვითქვამ. ძლივს ვაღწევ ბალიშამდე და მასზე ზურგით ვეცემი. თავს ხმაურის გამომწვევი ობიექტისკენ ვაბრუნებ. ვხედავ როგორ იხდის შარვალს, წინდებს და მოკლე ტრუსს. როგორ იხრება საწოლისკენ. მის ხელებს ვგრძნობ თეძოებზე და მერე ნელა მივსრიალებ მისკენ. მეორე ბალშზე მაწვენს და ზემოდან დამყურებს. ვხესავ მის განიერ გულ- მკერდს, გაშლილ მხარ-ბეჭს და ისევ მიჩნდება პროტესტის გრძნობა.
- მაცლი ძილს?- ძლივს ვამბობ და ჩემზე გადაწოლილ შიშველ სხეულს ვგრძნობ.
- რას...- სიტყვას მაწყვეტინებს ის ვიღაც და გამხეცებული მეტაკება ტუჩებზე...


ვიღვიძებ, მაგრამ ვაი ამ გაღვიძებას. ჯერ კიდევ მთვრალი ვარ. საწოლზე ვიწევი და ვხედავ როგორ იწყებს ჩემს ირგვლივ ოთახი ტრიალს. ამ მოძრაობაში მწვანე ნივთს ვარჩევ და დიდი წვალების შემდეგ მასში ნაბეღლავს ვიცნობ. სასწრაფოდ ვწვდები და ჩახეხილ ხახაში ვისხამ. მერე კიდევ ვსვავ, კიდევ და ახლა გამწარებული საპირფარეშოს ვეძებ. " ღმერთო სად ვარ?" ვიცხადებ გონებაში და ხელმარჯვნივ კარების მიღმა უნიტაზს ვხედავ. იქ შევრბივარ და ვიცლები. ხუთ წუთში შედარებით აზრზე მოსული ვიმართები და გრძელ სარკეში საკუთარ შიშველ სხეულს ვათვალიერებ. "ვაიმე" ვიცხადებ ხმამაღლა და სხეულზე ხელებს ვიფარებ. პანიკაში ჩავარდნილი კედლებს ვაწყდები და შემთხვევით ჩამოვარდნილ პირსახოცს ტანზე ვიფარებ. " ეს რა დამემართა. ეს რა ჩავიდინე. ასე როგორ დავთვერი. ასე აზრი როგორ დავკარგე" ვკივი გონებაში და სარკეს ვუახლოვდები. იქ ბეჭზე რაღაც შევამჩნიე და ცოტა არ იყოს მტკივა კიდეც. სარკესთან მივდივარ და მტკივან ბეჭს დავყურებ. "ეს ხომ კბილების კვალია" ვიაზრებ საკუთარ ნაფიქრს და საერთოდ გადავდივარ ჭკუიდან. საძინებელში შევრბივარ და დაზაფრული ვკრებ ჩემა ნივთებს. ისევ აბაზანას ვუბრუნდები და კარებს ვკეტავ. პირსახოცს ვიცილებ და მკერდზე სილურჯეება ვატყობ. საცოდავად ვკნავი და ისევ სარკის წინ ვდგები. მარჯვენა მკერდზე სილურჯე მეტყობა. იგივეს ვხედავ ყელში და თეძოზე. ბლომადაა ნაკბენები და მტკივანი ადგილები. გაგიჟების პირას მყოფი თავში ვირტყამ ხელებს და ბოლო სიტყვებით ვილანძღავ თავს. ჩაცმულ- დახურული გამოვრბივარ აბაზანიდან და გასასვლელს ვეძებ. საძინებლიდან გასული პირდაპირ ვედავ შემოსასვლელს და გიჟივით გავრბივარ. კარებზე ქაღალდს ვხესავ გაკრულს და ზედაპირულად ვავლებ თვალს. თუმცა შინაარსი მთიშავს და მაშეშებს. "ზღაპრული ღამე იყო!" ვგლეჯ ქაღალდს და ჯიბეში ვიტენი. " გავგიჟდები ახლა, გავგიჟდები!" გავყვირი ხმამაღლა და სწრაფად ვატრიალებ საკეტს. კარები იღება და მეც გიჟივით გავრბივარ სადარბაზოში. კიბეებზე დაზაფრული ჩავრბივარ და გარეთ გასული ვატყობ რომ სახლთან ახლოს ვარ. გიჟივით გავრბივარ კორპუსებს შორის და სახლთან მისულს მახსენდება რომ გასაღები ჩანთაში მაქვს. ნანუკასთან სახლში. პირვრლსავე ტაქსს ვაჩერებ და სახლთან მისული დაცდას ვთხოვ. გიჟივით შევრბივარ სახლში "აეთრიეთს" ძახილით ჩანთას ვიღებ და საფულიანად გავრბივარ გარეთ. უკან დაბრუნებულს სადარბაზოს შესასვლელში მაღალი მამაკაცი მეჩეხება. "ბოდიშით" ვებოდიშები ჩუმად და სწრაფად ვავლებ თვალს. "ეს ხომ ნიკოლოზ არჩვაძეა. ბატონი თორნიკეს ინვენსტორი და ალექსანდრეს ძველი მეგობარი. აქ ცხოვრობს კი მაგრამ?!" ვიოცრბ გონებაში და სირბილით მივუყვები კიბეებს.
- ადექით სასწრაფოდ.- გავყვირი ბოლო ხმაზე და განადგურებული ვეხეთქები დივანს. რატომღაც სახლში სანიმუშო სისუფთავეა. ვერსად ვერ ვხესავ ბოთლებს და შოკოლადის ქაღალდებს. "რა მოხდა აქ?" ხმამაღლა ვსვავ კითხვას და უკნიდან მესმის გოგოების პასუხი.
- აუუფ არაფერი არ მახსოვს.- ოხრავს ლენა
- არც მე.- ამატებს ნანუკა.
- ვაი რომ არც მე- ვგმინავ საცოდავად და ბალიშში ვრგავ თავს.



№1  offline წევრი Firefly

ინგრიგა ინტრიგაა
და ჭკუიდან ვიშლები!
ალექსანდრემინდა იყოს
--------------------
M.T

 


№2 სტუმარი ketis

ვაიმეე ანუ მისი უფროსი იკო ხოოოოო
აუ მალე დადე რა გტხოვვვვ მაგრა დაგვაინტრიგე

 


№3 სტუმარი nini

Alrqsandre ufro kargi tipia

Eseti qalebi ar miyvars qmrebi ro galatoben da tvitonac samagieris gadaxda ro undat

 


№4 სტუმარი natali7777

კაცის ღალატი ერთია და ქალის კი ათასი ნუთუ სამაგიეროს უხდი ალექსანდრეს ...მაგრამ რატომღაც მგონია ალექსანდრე იყო ..ასე მთლად ნუ ააცენცერებ ამ გოგოს მგონია თორნიკე არ ისარგებლებდა სიმთვრალით,,,რა ვიცი არ ვიცი დამაბნიე,,,თუ ასეა ჩასაკეტი ყოფილა ეს გოგო ნამდვილად, თავისუფლება უნდოდა და მიიღო მაგრამ 10 წელი რას უცადა ვერ გავიგე

 


№5 სტუმარი ^_^

ალექსანდრეს არანაირად არ ვამართლებ, თეონასაც ამ სიტვაციაში რა მოეკითხება. თორნიკე მგონია, რადგან თეონა სულ მის ტუჩებს ახსენებდა. მთვრალ ქალს სახლში მიადგე, მისი უმწეობით ისარგებლო ასეთ კაცს რა უნდა ელაპარაკო.

 


№6 სტუმარი Guest ნინი28

არ ვიცი რა ვიფიქრო. ერთია საღ გონებაზე შური იძიო და მეორეა გათიშული მთვრალი შეცდე. ძაან მაგრად მიგყავს ისტორია. მე მგონია რომ ალექსანდრე არ არის ძაან შემცდარი თეონასთან. რაც შეეხება თეონას. არასდროს დამთვრალხართ ისე რომ აზრი დაგეკარგათ? მე კიიიი. უამრავჯერ და არ მიკვირს რომ არაფერი არ ახსოვ:)))

 


№7 სტუმარი tika

მდაა...ამ გოგოსი ვერაფერი გავიგე. აქეთ ალექსანდრეო, პარალელურად დებილური აზრები აწუხებს თორნიკეზე და მერე ისევ ალექსანდრეო. თავის დროზეც ასეთი ცერცეტა ცოლი იქნებოდა smile smile

 


№8 წევრი ჭირვეული

სადაა აქ ღალატი შურისძიების ნიადაგზე?! ან სახლში გამოსაკეტი რა სჭირს ამ ქალს?? თორნიკე შანსი არაა არ ისარგებლებდა თეონას სიმთვრალით და მანამდე არც დაქალის სახლში მიადგებოდა. ალექსანდრეა, რომელსაც ისევ მის საკუთრებად მიაჩნია ყოფილი ცოლი და ვფიქრობ, უყვარს კიდეც. ალექსანდრე რაღაცით "გამოცდა"-ს პერსონაჟს გიორგის მაგონებს და თუ მას გავუგე, ალექსანდრეს სიმართლეც არ იქნება მიუღებელი ჩემთვის და საბოლოოდ თეონა-ალექსანდრეს წყვილს ვუჭერ მხარს. იგრძნობა, რომ ერთმანეთი უყვართ.
მოუთმენლად ველი ამბის გაგრძელების ავტორისეულ ვერსიას

 


№9 სტუმარი თინა

Guest ნინი28
არ ვიცი რა ვიფიქრო. ერთია საღ გონებაზე შური იძიო და მეორეა გათიშული მთვრალი შეცდე. ძაან მაგრად მიგყავს ისტორია. მე მგონია რომ ალექსანდრე არ არის ძაან შემცდარი თეონასთან. რაც შეეხება თეონას. არასდროს დამთვრალხართ ისე რომ აზრი დაგეკარგათ? მე კიიიი. უამრავჯერ და არ მიკვირს რომ არაფერი არ ახსოვ:)))

კაცი ქალს რომ უღალატებს თან 3-ჯერ ის არ არის ძან შემცდარი? აბა ძან შემცდარი რას ქვია?

 


№10 სტუმარი Guest Ketu

ოჰ რა კომენტარები ატყდა :-) ტუჩებით თორნიკე მგონია მაგრამ უფრო ალექსანდრე მინდა რომ იყოს... განქორწინებულია მაგრამ მაინც მასე აჯობებს. აუ თეოს ეს სიცერცეტე მართლა არ მომეწონა. იმ ბიჭის ხო ვაფშე. არც ალექსანდრეს არ უნდა ექნა. თორნიკემ თეოს სახლი იცოდა?

მაინტერესებს მოვლენები როგორ განვითარდება. გთხოვ დიდხანს არ გვალოდინო.

ისე ბევრი ვიცინე .... და არ შემიძლია ავტორის ნიჭი არ ავღნიშნო.. ისე წერ რომ მკითხველი არ კარგავს ინტერესს. ყოჩაღ

 


№11 სტუმარი კიკი

რა გინდა რასმერჩი? ამომიტრიალდა გულ-მუცელი. გამიჩერდა სისხლის მოძრაობა. შემივიწროვდა გულსისძარღვთა სისტემა. ამემღვრა ფიქრები და დამიბნელდა აზრები. არადა ის ნიკა ორივეს მეგობარი რომ ყოფილა. გაიგე ახლა თორნიკე იყო თუ ალექსანდრე. სანამ ხვალინდელი დღე გათენდება მე მივიღებ ალბათ ინსულტს.
და ხო გიკრძალავ ინტიმური ურთიერთობების ასე სასურველად აღწერას. მოვკვდი....

 


№12  offline აქტიური მკითხველი neneusi

ალექსანდრე , რომ იყოს გიპოვი და ჩემი ხელით მოგკლავ))) ჯანმრთელობას გაუფრთხილდი.... აუ ნუ იცი ხოლმე ასე დაინტრიგება რააა , აღარ შემიძლია ნერწყვები მდის შემდეგ თავამდეეეეე........................ ალექსანდრე , რომ იყოს მაგრად არ მინდა, მაგრამ თუ თორნიკე იყო რატომ ისარგებლა თეოს სიმთვრალით და საერთოდ რატომ დაკბინა???? რას ალურჯებდა ამ ანგელოზივით გოგოს???? უცნაური ამბავია... ბევრ კითხვისნიშანს ტოვებს....

ალექსანდრე არ იმსახურებს შანსს ერთხელ თუ უღალატა არც შემდეგში მოიქცევა სწორედ ნამდვილად რაა)))))) კაცს, რომელთანაც 10 წელი იცხოვრე და გიღალატებს შანსი აღარ უნდა მისცე ამიტომ მირჩევნია ისევ თორნიკე ყოფილიყო და ჯანდაბას დაეკბინა თეო)))

 


№13  offline აქტიური მკითხველი lalita

ჩემი აზრით ეს ელექსანდე იყო , მგონია რომ ამით უნდა ახსნას თავისი საქციელი.თეოც ისეთივე სიტუაციაშია როგორც მაშინ ალექსანდრე. ქმარს გაყრილი რომ არ ყოფილიყო მაშინ ისე გამოდის თეო ნებისმირრს ჩაუწვებოდა ლოგინში? არც კი იცის ვინარი ეს კი ნორმალური არუნდა იყოს.თეოს საქციელს ვერ ვამართლებ, მაშინ ალქსანდრესაც ქონია გამართლება სიმთვრალე .მათ შორის განსხვავებას ვეღარ ვხედავ.
ავტორს ყოჩაღ ძალიან საინტერესოდ წერ.

 


№14  offline წევრი Salivan

პირველ რიგში მადლობა ფეისბუქელ მკითხველებს. ბოდიშით რომ ცალ-ცალკე ვერ გპასუხობთ. მიხარია რომ მოგწონთ და გახალისებთ ჩემი ისტორია. მიხარია რომ არ იშურებთ კომენტარებს და თქვენს აზრებს აფიქსირებთ.

Firefly
ინგრიგა ინტრიგაა
და ჭკუიდან ვიშლები!
ალექსანდრემინდა იყოს

მადლობა საყვარელოო.

ketis
ვაიმეე ანუ მისი უფროსი იკო ხოოოოო
აუ მალე დადე რა გტხოვვვვ მაგრა დაგვაინტრიგე

როგორ მიხარია რომ მოვახერხე და თავგზა აგიბნიეთ. ისიც მიხარია რომ ვერავინ ვერ ხვდებით დაზუსტებით ვინაა. ვარაუდების მოსმენა კი ძალიან მახარებს. მადლობააა

nini
Alrqsandre ufro kargi tipia

Eseti qalebi ar miyvars qmrebi ro galatoben da tvitonac samagieris gadaxda ro undat

არც მე. სულმდაბლობად მიმაჩნია. ამიტომ დაგამშვიდო მინდა და გეტყვი თეონას შური არ უძიებია. თუ ყურადღებით წაიკითხე ნახავდი რომ აზრზე არ იყო. თანაც სახლში და არა ქუჩაში.

natali7777
კაცის ღალატი ერთია და ქალის კი ათასი ნუთუ სამაგიეროს უხდი ალექსანდრეს ...მაგრამ რატომღაც მგონია ალექსანდრე იყო ..ასე მთლად ნუ ააცენცერებ ამ გოგოს მგონია თორნიკე არ ისარგებლებდა სიმთვრალით,,,რა ვიცი არ ვიცი დამაბნიე,,,თუ ასეა ჩასაკეტი ყოფილა ეს გოგო ნამდვილად, თავისუფლება უნდოდა და მიიღო მაგრამ 10 წელი რას უცადა ვერ გავიგე

აუფ ნატალი გაბრაზდი? არადა ჯერ სადა ხაართ:))) გაკოცეე

^_^
ალექსანდრეს არანაირად არ ვამართლებ, თეონასაც ამ სიტვაციაში რა მოეკითხება. თორნიკე მგონია, რადგან თეონა სულ მის ტუჩებს ახსენებდა. მთვრალ ქალს სახლში მიადგე, მისი უმწეობით ისარგებლო ასეთ კაცს რა უნდა ელაპარაკო.

არც არაფერი. თავ-პირი უნდა გაუერთიანო. გეთანხმები ყველაფერში.

Guest ნინი28
არ ვიცი რა ვიფიქრო. ერთია საღ გონებაზე შური იძიო და მეორეა გათიშული მთვრალი შეცდე. ძაან მაგრად მიგყავს ისტორია. მე მგონია რომ ალექსანდრე არ არის ძაან შემცდარი თეონასთან. რაც შეეხება თეონას. არასდროს დამთვრალხართ ისე რომ აზრი დაგეკარგათ? მე კიიიი. უამრავჯერ და არ მიკვირს რომ არაფერი არ ახსოვ:)))

მადლობა მიხვედრილობისთვის. მადლობა მხარდაჭერისთვის. ოქროს გოგოები მყავხართ:*

tika
მდაა...ამ გოგოსი ვერაფერი გავიგე. აქეთ ალექსანდრეო, პარალელურად დებილური აზრები აწუხებს თორნიკეზე და მერე ისევ ალექსანდრეო. თავის დროზეც ასეთი ცერცეტა ცოლი იქნებოდა smile smile

არამგონია ცერცეტა გოგო ყოფილიყო. მე უფრო მგონია ძლიერი, მომთბენი, ამტანი, ერთგული და დამთმობი ცოლი იყო. საკუთარ ოჯახსა და ქმარზე უპირობოდ შეყვარებული. მწყინს რომ არავინ არ აღნიშნავს ამ პერსონაჟის დადებით მხარეებს. აბა წარმოიდგინე მისი მდგომარეობა და განვლილი ცხოვრება და მერე დაახასიათე. გელი იცოდე. მადლობა

Chirveuli
სადაა აქ ღალატი შურისძიების ნიადაგზე?! ან სახლში გამოსაკეტი რა სჭირს ამ ქალს?? თორნიკე შანსი არაა არ ისარგებლებდა თეონას სიმთვრალით და მანამდე არც დაქალის სახლში მიადგებოდა. ალექსანდრეა, რომელსაც ისევ მის საკუთრებად მიაჩნია ყოფილი ცოლი და ვფიქრობ, უყვარს კიდეც. ალექსანდრე რაღაცით "გამოცდა"-ს პერსონაჟს გიორგის მაგონებს და თუ მას გავუგე, ალექსანდრეს სიმართლეც არ იქნება მიუღებელი ჩემთვის და საბოლოოდ თეონა-ალექსანდრეს წყვილს ვუჭერ მხარს. იგრძნობა, რომ ერთმანეთი უყვართ.
მოუთმენლად ველი ამბის გაგრძელების ავტორისეულ ვერსიას

მადლობა ასეთი შეფასებისთვის. ძალიან მესიამოვნა შენი დამოკიდებულება პერსონაჟებთან მიმართებაში. მადლობა რომ კითხულობ და მიფასებ ისტორიას.

Guest Ketu
ოჰ რა კომენტარები ატყდა :-) ტუჩებით თორნიკე მგონია მაგრამ უფრო ალექსანდრე მინდა რომ იყოს... განქორწინებულია მაგრამ მაინც მასე აჯობებს. აუ თეოს ეს სიცერცეტე მართლა არ მომეწონა. იმ ბიჭის ხო ვაფშე. არც ალექსანდრეს არ უნდა ექნა. თორნიკემ თეოს სახლი იცოდა?

მაინტერესებს მოვლენები როგორ განვითარდება. გთხოვ დიდხანს არ გვალოდინო.

ისე ბევრი ვიცინე .... და არ შემიძლია ავტორის ნიჭი არ ავღნიშნო.. ისე წერ რომ მკითხველი არ კარგავს ინტერესს. ყოჩაღ

მადლობა ჩემო კარგოოო. მინდა გითხრა რომ ძალიან გამჭრიახი მკითხველი ხარ. ამიტომ არ გიპასუხებ კითხვებზე. თორე აქვე მომიწევს ისტორიის დასრულება :))) გელი შემდეგ თავზეც მოუთბენლად, შენი აზრებით და შეფასებით. მადლობა შექებისთვის:*

კიკი
რა გინდა რასმერჩი? ამომიტრიალდა გულ-მუცელი. გამიჩერდა სისხლის მოძრაობა. შემივიწროვდა გულსისძარღვთა სისტემა. ამემღვრა ფიქრები და დამიბნელდა აზრები. არადა ის ნიკა ორივეს მეგობარი რომ ყოფილა. გაიგე ახლა თორნიკე იყო თუ ალექსანდრე. სანამ ხვალინდელი დღე გათენდება მე მივიღებ ალბათ ინსულტს.
და ხო გიკრძალავ ინტიმური ურთიერთობების ასე სასურველად აღწერას. მოვკვდი....

:)))) ცუდად ვარ. რა ვქნა დავადო საერთოდ ვეტო მაგ თემას????

neneusi
ალექსანდრე , რომ იყოს გიპოვი და ჩემი ხელით მოგკლავ))) ჯანმრთელობას გაუფრთხილდი.... აუ ნუ იცი ხოლმე ასე დაინტრიგება რააა , აღარ შემიძლია ნერწყვები მდის შემდეგ თავამდეეეეე........................ ალექსანდრე , რომ იყოს მაგრად არ მინდა, მაგრამ თუ თორნიკე იყო რატომ ისარგებლა თეოს სიმთვრალით და საერთოდ რატომ დაკბინა???? რას ალურჯებდა ამ ანგელოზივით გოგოს???? უცნაური ამბავია... ბევრ კითხვისნიშანს ტოვებს....

ალექსანდრე არ იმსახურებს შანსს ერთხელ თუ უღალატა არც შემდეგში მოიქცევა სწორედ ნამდვილად რაა)))))) კაცს, რომელთანაც 10 წელი იცხოვრე და გიღალატებს შანსი აღარ უნდა მისცე ამიტომ მირჩევნია ისევ თორნიკე ყოფილიყო და ჯანდაბას დაეკბინა თეო)))

აბა გავიხსენოთ მერამდენე მუქარაა??? ნუ ნერვიულობ არ მოგიწევს მისი შესრულებააა:-P

lalita
ჩემი აზრით ეს ელექსანდე იყო , მგონია რომ ამით უნდა ახსნას თავისი საქციელი.თეოც ისეთივე სიტუაციაშია როგორც მაშინ ალექსანდრე. ქმარს გაყრილი რომ არ ყოფილიყო მაშინ ისე გამოდის თეო ნებისმირრს ჩაუწვებოდა ლოგინში? არც კი იცის ვინარი ეს კი ნორმალური არუნდა იყოს.თეოს საქციელს ვერ ვამართლებ, მაშინ ალქსანდრესაც ქონია გამართლება სიმთვრალე .მათ შორის განსხვავებას ვეღარ ვხედავ.
ავტორს ყოჩაღ ძალიან საინტერესოდ წერ.

მადლობა საყვარელო. ვცდილობ შენიშვნები გავითვალისწინო და ექშენის დონე არ დავაგდო. დანარჩენს რაც შეეხება ნელ-ნელა გაგიზიარებთ. მთავარია თქვენი ოქროს აზრები არ მომაკლოთ.

და კიდევ ყველას გილოცავთ ძველით-ახალ წელს!!! მიყვარხართ და გეფერებით შორიდან!!!

 


№15  offline წევრი თუთა პირველი

ადამიანთან ერთად ათი წელი რომ იცხოვრებ, ოთხი შვილი რომ გეყოლება, შენი ცხვრების საუკეთესო წლებს რომ მასთან გაატარებ და უამრავი ტკბილი ან მწარე მოგონება რომ დაგაკავშირებს მასთან სწორედ ასეთ ადამიანს უნდა მისცე შანსი ცოლი იქნება ეს ქმარი თუ მეგობარი დიდად მნიშვნელოვნად აღარ მიმაჩნია ეგ.
პირიქით, მე ისეთი ადამიანების არ მესმის ასეთ ურთიერთობებს მარტივად რომ ანგრევენ.
სალი იქნებ ალექსანდრეს აზრებიც გაგვაცნო ? ძალიან მაინტერესებს რას ფიქრობს, მემგონი შენთვისაც საინტერესო უნდა იყოს კაცის "ტყავში შეძრომა".
პ.ს. გილოცავ საყვარელო ახალ წელს, ვედნიერებისა და შემოქმედებითი წინსვლის წელი ყოფილიყოს შენთვის <3 : ***

 


№16 სტუმარი Guest Liza

მარტო მე მგონია რომ ამ ღამესთან ნიკოლოზსს აქვს რაღაც კავშირი?

ძალიან საინტერესოდ მიგყავს სიუჟეტი და წარმატებები❤️

 


№17 სტუმარი tika

ქალი ზოგადად ეგეთი უნდა იყოს. მაგრამ, იმიტომ არა რომ ამით მეორე ნახევარს ასიამოვნოს, არამედ ასე ყოფნა თვითონ უნდა სიამოვნებდეს. რა თქმა უნდა ცერცეტა არის ბუნებით, რა მნიშვნელობა აქვს რა ცხოვრება გაიარა. ჩამოუყალიბებელია, პირველივე თავიდან. ის რომ ოჯახზე და ქმარზე უპირობოდ იყოს შეყვარებული, ეგ მხოლოდ იმას მიუთითებს რომ სულელია. შეყვარებულად ყოფნა არ ნიშნავს, საკუთარი ინტერესის არ ქონას. მაინცდამაინც ქმარს უნდა ეღალატა რომ მჩქეფარე ცხოვრებით ეცხოვრა?! თუ ასეა ალექსსანდრეს ათასი მადლობა უნდა უთხრას ამ ღალატისთვის.
და ვისთანაც არ უნდა გაეტარებინა ღამე, ის კაციც ნაგავია, გათიშულ ქალის მდგომარეობით რომ საეგებლობს.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent