შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მახინჯო(დასასრული)


15-01-2017, 01:57
ავტორი lizimaria
ნანახია 2 876

ნენეს თავი დავადე და ტირილი დავიწყე ვყვიროდი, ვილანძღებოდი, მიყვარდა და თან მეზიზღებოდა გული მატკინა,იმ კოცნით ყველაფერი გააფუჭა, ის ურთიერთობა გააფუჭა რომელიც ჩემთვის ძალიან ბევრს ნიშნავდა.მორიგ გოგოდ უნდოდა გამოვეყენებინე ისე გამოვეყენებინე როგორც კლუბში ის გოგო გამოიყენა. სულ რაღაც ერთი კვირაა ვიცნობ არადა მგონია რომ საუკუნეაა მას მე ჭკუიდან გადავყავარ, მაგიჟებს, ყველაფერი მაგიჟებს მისი. ნენე ვერაფერს მეუბნებოდა ან რა უნდა ეთქვა.
- ელე ტელეფონი რეკავს ვაჩეა
- ელეე გწერს გირეკავს იქნებ უპასუხო
- ელე ბოდიშს გიხდის
- ელე ვაჩე სადარბაზოსთანაა
არმაინტერესებს გესმის ? არმაინტერესებს რაც არუნდა გააკეთოს მე ის მეე, ,მეე . ვეღარ მოვითმინე და ტირილი დავიწყე. ღმერთო ეს გრძნობა მანადგურებდა.
- ელე ერთი კვირა გავიდა როდის აპირებ ამ ოთახიდან გამოსვლას?
- ელე იქნებ კაფეში წავიდეთ?
- ელე ისევ ვაჩე რეკავს
ტელეფონი გამოვართვი ნენეს და ესემესზე პასუხი დავუბრუნე რომ ვნახავდი. გაბრაზება მივლიდა წყენაც მივლიდა მინდოდა მეპატიებინა. ცოტახანში დამირეკა სადარბაზოსთან იყო ჩავედი და მანქანაში ჩავჯექი ისე რომ ხმაც არ გამიცია. არცერთი არ ვლაპარაკობდით მერე ვაჩემ ჩემი სახე ხელებში მოიქცია.
- ელე მე მთვრალი ვიყავი არვიცოდი რას ვაკეთებდი არ მინდოდა შენი წყენინება ( ვაჩე)
- არცერთი სიტყვის გაგონება არმინდა იმაზე რომ მთვრალიიყავი და საკუთარ თავს ვერ აკონტროლებდი . მე ძალიან გაბრაზებული ვარ!!
- მაპატიე გთხოვ მაპატიე . ახლა თუარ მაპატიებ გპირდები არასოდეს აღარ მნახავ(ვაჩე)
- შენ , შენ როგორ შეგიძლია მაგის თქმა (ელე)
- ერთი კოცნის გამო რამხელა ამბავს ტეხავ მთვრალი ვიყავიი მთვრალი გესმის ? (ვაჩე) ყვიროდა თან ხელებს არმიშვებდა და უფრო და მიჭერდა ხელებს.
- შიზოფრენიკი ხარ ნამდვილი შიზოფრენიკი თავი დამანებე !! (ელე)
მანქანიდან გადმოვედი და სახლში ტირილით ავედი ლოგინზე ჩამოვჯექი ვყვიროდი ვბღაოდი მეზიზღებოდა ყველა მისი შეხება ყველა სიტყვა ყველაფერი მეზიზღებოდა არვციი როგორ უნდა ავღწერო რასაც ვგრძნობ ის რასაც ვგრძნობ ნამდვილი სიგიჟეა მან მეც გამაგიჟა ყველაფერ დანარჩენთან ერთად . ყოველდღე ყოველღამე მასზე ფიქრით ვიღვიძებდი და ვიძინებდი. ვფიქრობდი კარგსაც და ცუდსაც მინდოდა მისი ყვირილი და ის სიტყვები ამეხსნა რაც მითხრა მინდოდა გამემართლებინა მაგრამ ამის უფლებაც არმქონდაის რაც მან გააკეთა ის რაც მან მე გამიკეთა არვიცი რაუნდა დავარქვა მხოლოდ იმას ვგრძნობ რომ მიყვარს , ყველაფრის მიუხედავს მიყვარს, ჩემ თვალწინ რომ სხვას კოცნიდა მაგის მიუხედავადაც მიყვარს! ორი კვირაა ვაჩეს გარდა არავინ მაინტერესებს .
აბაზანაში შევდიოდი ნენე რომ შემოვიდა ოთახში.
- ელე როგორ ხარ იქნებ კაფეში წავიდეთ ან გავისეირნოთ?(ნენე)
- აბაზანიდან რომ გამოვალ წავიდეთ( ელე)
მე და ნენე იმ კაფეში ვისხედით პირველად რომ ვაჩე დაალექსანდრე გავიცანით, ვაჩეზე შეგნებულად არ მესაუბრებოდა მხოლოდ ალექსანდრეზე ვლაპარაკობდით ნენე მიყვებოდა როგორი ბედნიერები იყვნენ ერთად როგორ უხაროდათ ყველაერთად გატარებული დღე. კაფედან სახლამდე ფეხით გავისერინეთ გზაშიიიმდენი ვიცინეთ საბოოლოოდ ვაჩე საერთოდაც აღარ გამხსენებია მაგრამ სადარბაზოსთან რომ მივედით ნენეს ალექსანდრე დახვდა და მასთან ერთად ვაჩეც იყო. მის დანახვაზე მივხვდი რომ ძალიან მომენატრა მივხვდი რომ ახლა ერთი ჩახუტების გამო ყველაფერს ვიზავდი. ვაჩე მანქანიდან გადმოვიდა.
- გამარჯობა მახინჯო(ვაჩე)
- გეფიცები კიდევ ერთხელ დამიძახებ მახინჯს და.. უნდა დამემთავრებინა როცა სადარბაზოსთან პოლიციის მანქანა გაჩერდა
- ვაჩე გურგენიძე თქვენ დაპატიმრებული ხართ ყველაფერი რასაც იტვით თქვენს წინააღმდეგ იქნება გამოყენებული სასამართლოში. სამივე გაოგნებული ვუყურებდით , აშკარად ალექსანდრემაც არ იცოდა არაფერი . ვაჩეს გარდა არავინა არაფერიიცოდა . გაშეშებული ვიდექი მეორედ ვკარგავ უკვე მას მან კიდევ რაღაც ჩაიდინა კიდევ ! გაშეშებული ვუყურებდი ვაჩეს თვალს არ ვაშორებდი მას მივშტერებოდი მანქანაში ჩასვეს და წაიყვანეს.
….
- ელე კარგად ხარ ?(ნენე)
- არაფრის გაგონება არმინდა მან კიდევ რაღაც დააშავა კიდევ !! (ელე)
სახლში ავედი ვაჩეზე და თან საკუთარ თავზე გაბრაზებული უკვე ტირილიც აღარ შემეძლო ანიქნებ არც მინდოდა რომ მეტირა ვაჩეზე საერთოდ არ ვლაპარაკობდი ნენეს არაფერს ვეკითხებოდი არ მაინტერესებდა არ მაინტერესებდა კიარა სინამდვილეში ძალიან მაინტერესებდა როგორ იყო გამოუშვებდნენ თუარა და საერთოდ რამოხდა თუმცა არ ვიმჩნევდი რომ მტკიოდა ძლაიან მტკიოდა გულის სიღრმეში ვაჩე მიყვარდა ძალიან მიყვარდა თვეები გადიოდა ხანდახან საერთოდ არ ვფიქრობდი არვფიქრობდი ცუდს რადგან არმინდოდა მისი გადაყვარება ჩემ თავს ვეკითხებდი რა გამიკეთა ერთმა კაფეში გაცნობილმა ბიჭმა ისეთირომ ასე სიგიჟემდე შემაყვარა თავი თუმცა ამკითხვაზე პასუხი არასდროს მქონდა. მე არმიკითხავს რა მოხდა თუმცა ნენემ ძალიან კარგად იცოდა რომ ვგიჟდებოდი ისე მაინტერესებდა მითხრა რომ იმდღეს როცა დაიჭირეს წინაღამეს ბარში ყოფილა ძალიანბევრი დაულევია და როგორც ხდება ხოლმე ვიღაც სიკვდილამდე უცემია. სჯობდა საერთოდ არ გამეგო როგორ შეეძლო ვინმესთვის რამის დაშავებაეროგორ ვთქვა რომ ღირსი იყო?!!! თუმცა სინამდვილეში არავინ იცის იქ რამოხდა ვაჩეს კარგად ვიცნობ ან მემგონია რომ კარგად ვიცნობ ის ტყუილად არასდროს დაუშავებდა ვინმეს რამეს. ველოდებოდი ყოველდღე რომ გამოჩნდებოდა. 9თვე ვაჩეს გარეშე 9 წლად მექცეოდა და ვინიცის კიდევ რამდენი 9 თვე შეიძლებოდა მის გარეშე გასულიყო.
31დეკემბერი
-ახალი წელი ჩემი უსაყვარლესი დღეა მე და დედასგანსაკუთრებით გვიყვარდა(ელე)
- ელე გთხოვ (ნენე)
- მართალია დღეს შენი ქორწილია წარსული არუნდა გავიხსენოთ (ელე)
ახალწელს განსაკუთრებულ ხიბლს კიდევ ის მატებდა რომ ალექსანდრე და ნენე ქორწინდებოდნენ ნენეს მეჯვარე რათქმაუნდა მევარ ალექსანდრესი კი მისი ძმაკაცი ნიკოლოზი , თუმცა ნიკოლოზთან ერთად ვაჩეც უნდა ყოფილიყო... ალექსანდრე და ნენე ისეთი ბედნიერები არიან ნენე ისეთი ლამაზია უ ლამაზესიც კი ჯვრისწერა ბოლოს ყვავილის სროლიც დროც დადგა და ცეკვის დროც მოვიდა . ნენე და ალექსანდრე ცეკვავდნენ მე რომ შამპანიურს ვწრუპავდი და უკნიდან ვიღაცამ ხელი დამადო მეცეკვებიო მკითხა და მეც დავთანხმდი . შუა ცეკვის დროს მუსიკა გაითიშა და მუსიკასთან ერთად შუქიც ჩაქრა ხალხი აქეთ იქით ირეოდა ვერც ვაჩეს ვხედავდი და ვერც ნენეს შეიძლება ითქვა უკუნითი სიბნელე იყო ძნელიი იყო რამის გარჩევა ჩანთიდან ტელეფონის ამოღებას ვცდილობდი ვიღაცამ რო ხელში ამიყვანა .
- არ იყვირო უბრალოდ თუ გინდა რომ შუქი აღარ ჩაქვრეს აღარავის ეცეკვო მახინჯო
ნაცნობი ხმის გაგონებაზე შევკრთი , ჩემი გული ისე გამალებით ფეთქავდა მეთვითონაც კი მესმოდა მახინჯოს გაგონებაზე ჩემში რაღაც მოხდა ერთმა სიტყვამ ჩემი მთელი ცხოვრება შეცვალა. იმ წუთას იმ დღეს ყველაზე ბედნიერი ვიყავი ხმას ვერვიღებდი ვაჩე იყო ნამდვილად ვაჩე იყო თვალებს ვერ ვუჯერებდი თქო რომ გითხრათ მოგატყუებთ ისეთი სიბნელე იყო ძნელი იყო რამის დაჯერება შეიძლება მელანდებოდა კიდეც ან თუნდაც მესიზმმრებოდა მაგრამ არა ეს სიზმარი არიყო ვაჩე აქ იყო ჩემს გვერდით იყო . მეგონა სამყარო გაჩერდა ან ჩერდებოდა ყველაფერი დამავიწყდა არც ბრაზი არც წყენა არაფერს ვგრძნობდი გარდა მონატრებისა ისე ვყავდი ხელში აყვანილი როგორც მაშინ ტბაზე რომ არ მივყვებოდიდა ძალით რომ ჩამსვა მანქანაში . ახლაც ასე მივყავდი მანქანაში ჩამსვა და ჩემი სახე თავის ხელებში მოიქცია აი ისე გაბრაზებული რომ ვიყავი და პატიებას რომ მთხოვდა თუმცა განსხვავება ის იყო რომ ახლა არცერთი არ ვბრაზობდით გვენატრებოდა ერთმანეთი და თან როგორ ისე როგორც არასდროს ჩემთან იყო მაგრამ მენატრებოდა . მთელი სახე დამიკოცნა ისე ვეხუტებოდით ერთმანეთს მინდოდა დრო გაჩერებულიყო ხმას არცერთი არ ვიღებდით სანამ არვიკითხე სად მივდიდით.
- სად მივდივართ ?( ელე)
- ის დღე დადგა მე და შენ რომ დიდხანს ველოდებოდით...............



№1  offline წევრი D-I-A-N-A

ძაან მაგარი იყო უბრალოდ ძაან სწრაფად დაამთავრე . მეწყინა worried მაგრამ იცოდე რომ ეს ისტორია ყოველთვის მემახსოვრება kissing_heart

 


№2  offline აქტიური მკითხველი La Llorona

Dzalian chqara daamtavre magram kargi iyo velodebi axal istorias da imedia male dadeb
--------------------
M.D

 


№3  offline მოდერი bla.ell

Auu ar megona ase male tu damtavrdebodaa:// mara yochag martla kargad daasrule kissing_heart

 


№4  offline წევრი lizimaria

მადლობა ბავშვებო

 


№5  offline წევრი snoopy

ეს როგორ მოგწონთ? :/

 


№6  offline წევრი мариамо

shinaarsobrivad kargi iyo magram imdrnad swrafad vitardeba movlenebi rom tavis xibls kargavs, chemi rcheva iqneba rom cota ganavrco xolme :* warmatebebi <3

 


№7  offline წევრი lizimaria

მადლობა რჩევებისთვის დიდი

 


№8  offline მოდერი zia-maria

მომეწონა,მაგრამ მალე დაასრულე. kissing confused

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent