შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ყველა გოგო ვიღაცის დედოფალია.-04.15.2017 (დასასრული)


7-02-2017, 19:29
ავტორი DevilGirl
ნანახია 2 964

"ჩვენ ყველას გვაქვს ცუდი დღეები, მაგრამ არც ერთი ღრუბელი არ არის იმდენად ბნელი, რომ მზემ ვერ გაანათოს"

თავი 15-04.15.2017
ულააამაზესი დილა გათენდა. მზიანი და თბილი... დღეს 15 აპრილია, სიყვარულის დღე და ჩემი დაბადების დღე.
-სანდრო, სანდრო, სანდრო გაიღვიძე რა!!!!!-დავახტი ზედ.
-გთხოვ ჩემო სიხარულო დამაძინე რაა...
-აბა ეხლა აეგდე ფეხზე!-გავიმკაცრე ხმა და ავაგდე საწოლიდან ვაჟბატონი.
-აბა დღეს რა დღეა?-გავუღიმე.
-სიყვარულის დღეეე.....უიმე თორნიკე ბიჭოო.-შეიცხადა უცბად და ტელეფონს ეცა:
-რა თორნიკე? თორნიკეს ულოცავ სიყვარულის დღეს?!
-მაცადე რა!
-ოოო დავაი რაა!-მეწყინა , მაგრამ მას ხომ მე არ ვუყვარვარ და რატომ უნდა ეთქვა რამე? ან რა მინდოდა ეთქვა?კი აბა, სიყვარულს ამიხსნიდა! ჰაჰ! ზღაპარია ზღაპარიი!
-თოკა...ჰო...ვიცი...მიულოცე...მო...მოზვერო შენა! კაიი.-ვითომც არაფერი აბა ეხლა მე იმის მთქმელი ვიყავი დაბადების დღე მაქვს თქო და გინდა თუ არა მომილოცე თქო?! ნურას უკაცრავად რა! შევეტენები კიდევ აბა რააა! წასვლას ვაპირებდი ჰაერი, რომ გამომეცალა და წამოვიკივლესავით შიშისგან:
-შენ გეგონა დამავიწყდა?-მიხუტებული ვყავდი და ისე მელაპარაკებოდა-არც იოცნებო.-მეუბნებოდა და თან მთელ სახეს მიკოცნიდა , აი ყველგან მაკოცა სადაც კი შეიძლებოდა ეკოცნა ადამიანს. ყელი, შუბლი, ცხვირი, ნიკაპი, თვალები, ტუჩები....სწრაფად და თან ნაზად მკოცნიდა თავბრუ დამახვია ისეთი კარგია.
-გამგუდეე.-ამოვიჩივლე.
-უი ხო.-გაეცინა-აბა რას ვაპირებთ დღეს?
-აუ არაფერი არ მინდა რა , გთხოვ სახლში დავრჩეთ.
-მაშინ საღამოს ბოულინგი მაინც ვითამაშოთ რა გავერთობით.
-მანდ წავიდეთ კარგი.-მაკოცა და აბაზანაში შემიშვა. სახლში ვიჯექი მთელი დღე მარიამთან ერთად თან ყავას ვსვამდი:
-რას ფიქრობ რას გაჩუქებს სანდრო?
-ოოო არვიცი მარო არააა.
-ნინო გეყოფა ახლა ნუ იცოფები 93 წლის ქალივით!
-ოჰ! შენ ხო ძაან ახალგაზრდა მყავხარ რა!
-დიახაც!-ვკისკისებდით , ვჭორაობდით და აპა მოსაღამოვდა კიდეც.
-მაარ რა ჩავიცვაააა?-იმდენჯერ გადმოვქექე კარადა გული შემიწუხდა მეთვითონაც მარიამის არ იყოს.
-აი ეეეს.-გამომიწოდა ტანსაცმელი....ოოოო ეს ქაიაა, მომწონს.......მომწონს გენაცვალე.. ხო სად ვიყავიიი? ე.ი მომაწოდა:დახეული ჯინსი, შავი თხელი ტოპი იცით როგორი? აი ლიფს , რომ გავს დამავიწყდა რა ჯანდაბა ქვია. მოკლედ ლიფის ზომისაა, შავია და მოტკუცული. არანაირი მაკიაჟი რა ჯანდაბად მინდა? ისე უფრო ლამაზი ვარ ფაქტია. მოკლედ მოვიდნენ ბიჭებიც ჩავჯექით და წავედით. ვხედავდი, რომ სანდრო რაღაცაზე ნერვიულობდა,მაგრამ არ იმჩნევდა ხოდა არც მე შევიმჩნიე, რომ ვხვდებოდი. მივედით და პირველი შევვარდი. კოქტეილები შევუკვეთეთ და დაიწყო გახურებული თამაშიიიიც !!!! ბურთს ბურთზე ვისვროდი წამით არ ვისვენებდი სანამ ერთი ბურთი არ ავიღე და შიგნიდან რაღაც არ გადმოვარდა...რაღაც მრგვალი, ბრწყინვალე, ლამაზი, ულამაზესი, უიიი საქორწინო ბეჭედი. ალბათ ვიღაცას გოგოსთვის ხელი უნდა ეთხოვა და მე დავავლე მაინცდამაინც ამ ბურთს ხელი. საწ....ბი! მოიცა...რატომ მოდის სანდრო ჩემსკენ გაღიმებული? ვაიმე! ეს ის არ არის რაც მგონია?
-ფარული კამერააა?-ვკითხე დაბნეულმა.
-არა.
-ეს ის არ არის რაც მე მგონია ხო?
-არა.-თვალები გადაატრიალა სანდრომ.
-თორნიკე თხოვს მარიამს ხელს?
-არა ნინი ააარაააა! მე გთხოვ შენ!
-მოიცა...ჩვენ ხომ დაქორწინებულები ვართ?-გაკვირვებულმა შევხედე.
-ხომ ,მაგრამ ჩვენ ხომ სიყვარულით არ დავქორწინებულვართ?
-ვაიმე არაააა!!!!!!!! მიბწკინე სანდრო!
-რა?
-მიბწკინე თქო!
-ხომ არ გაგიჟდი შენ?
-მიიიბწკინე.-აქეთ ვუბწკინე ისე მაგრად, რომ იძულებული გახდა ებწკინა.
-არ მესიზმრებაააა.-ამ დროს სანდრო დაიხარა ბეჭედი აიღო და დაიწყო:
-თითქმის 1 წელია ერთად ვართ. პირველად, რომ დაგინახე მივხვდი შენ უნდა ამერჩიე და სხვა არავინ არ უნდა მომეყვანა ცოლად. ქორწილში დავრწმუნდი, რომ ნამდვილად სწორი არჩევანი გავაკეთე და მინდოდა შენნაირი გოგო 6 წლით ცოლად. 1 წელია ცოლ-ქმარი ვართ და არცერთი ჩვენი დღე მოჩვენებითი არ ყოფილა. არცერთი ჩახუტება, კოცნა, ხვევნა და მოკლედ არაფერი არ ყოფილა უბრალოდ ფიქტიური ტყუილი ან ფარსი. ეს უბრალოდ ჩვენებს ეგონათ ფარსი თორემ მე ვიცი, რომ როდესაც შენ გეხუტები სამყარო ჩერდება, არა მარტო სამყარო ყველაფერი ჩერდება. უსასრულოდ ვუყურებდი შენს გაღიმებულ სახეს ამიტომ ნინი წამოხვალ ჩემთან ერთად მსოფლიოს გარშემო სამოგზაუროდ? გინდა შენმა შვილმა ჩემზე თქვას ხოლმე "დეე მამა მოვიდა"-ო? გინდა ერთად ვუყუროთ ჩვენ ჩახუტებულ შვილებს? გახდები ჩემი სამუდამო თანამგზავრი და ჩემი შვილების დედა?-გაოცებული ვუყურებდი. არ გეტყვით ვტიროდი თქო და მთელი სისულელეები. წარბიც კი არ შემიხრია. უბრალოდ ყველაფერი წარმოვიდგინე. განვლილი დრო წარმოვიდგინე სანდროსთან ერთად. მერე წარმოვიდგინე ერთად მსოფლიოს გარშემო, მერე წარმოვიდგინე მე და სანდროს შვილი რა შოკური სილამაზე იქნებოდა, მერე როგორ დამიძახებდა "დეე მამა მოვიდა"-ო , მერე როგორ ვუყურებდით ერთად ჩვენს ჩახუტებულ შვილებს და ქეთას....როგორ შეიძლება ამ ყველაფერზე უარი ვთქვა? არ შეიძლება.
-ნინი?
-თუ დამპირდები, რომ მსოფლიოს გარშემო წამიყვან სამოგზაუროდ, თუ არასდროს მიღალატებ და გამორჩეული იქნები, თუ ჩემთან ერთად უყურებ ჩვენს ჩახუტებულ შვილებს და ჩემს ტიკტიკა ქეთას მაშინ გამოგყვები. და კიდევ თუ ყოველ საღამოს მე, შენ , თორნიკე და მარიამი ისევ ასე გავერთობით ერთად...-ხალხი ვიდეოებს და მთელ ამბებს გვიღებდა , მაგრამ აბა მითხარით არ გვეკიდა?
-გპირდები...-მთელი ძალით ჩამეხუტა და მეც მოვხვიე ხელები.
-ერთადერთი ხარ.-ჩუმად ვუთხარი.
-შენ ჩემი დედოფალი ხარ !

1 თვის შემდეგ:
-სანდროო.
-ხოო.
-ბერლინი, ლონდონი, ავსტრია, ნიუ ორკი, პარიზი, ბრიუსელი, გერმანია, ესპანეთი და კიდევ რამდენი ქვეყანა მოვინახულეთ ჩამოთვლა მეზარება და რა დაგვრჩა ?
-მარიამს კითხე ან თორნიკეს არ მახსოვს ნინ
-თორნიკე და მარიამ მორჩით ზასაობას! რამდენი ქვეყანა დაგვრჩა?
-3 -გახარებულმა წამოიძხა მარიამმა და მის თითზე წამოცმული საქორწინო ბეჭედი გაისწორა.

2 წლის შემდეგ:
-გოგოებო მოვედიიი.-კარებიდან გამოგვძახა სანდრომ.
-დეე მამა მოვიდააა.-შესძახა გახარებულმა ნენემ და სანდროსკენ გაიქცა. მერე სანდრომ ნენე ხელში აიყვანა ჩემსკენ წამოვიდა და ახლა მე ჩამეხუტა გამობერილ მუცელზე სადაც ჩვენი ევა ფეხებს მირტყამდა .

3 წლის შემდეგ:
ვდგავართ და ვუყურებთ მე და სანდრო როგორ ეხუტება ნენე თავის პატარა დაიკო ევას მარჯვენა მხრიდან , ხოლო მარცხენა მხრიდან ჩემი ტიკტიკა ქეთა ეხუტება და ძინავთ ასე. აი ეს არის ცხოვრება!

3 წლის და 2 თვის შემდეგ:
-დედიკო თოლნიკე და მალიამი მოვიდნეეენ .-გამოიქცა კარებიდან გახარებული ნენე, სანდრო ევას აჭმევდა ფაფას მე კი ტელევიზორს ვუყურებდი.
-მოხვედით გვრიტებო ? ნათლიას ბიჭო მოდი რა ჩემთან.-გამოვართვი ნათლიას სიამაყე გეგა მარიამს და თორნიკეს. მე , სანდრო, თორნიკე და მარიამი ერთად ვცხოვრობთ დიდ , დიდ სახლში. იმ დღეს ბოულინგზე , რომ სანდრომ ცოლობა მთხოვა მაშინ თხოვა თორნიკემაც მარიამს. ხანდახან უბრალოდ უნდა ირწმუნო და ყველა ოცნება აგიხდება. ღმერთმა თქვა: "შენ იწამე და დანარჩენს ყველაფერს მე მოგცემ"-ო. მე ვიწამე და ყველა ოცნება ზედიზედ ამისრულდა რაც კი ოდესმე მდომებია. იმ დღეს მახსოვს გიჟები გავვარდით ტატუს გასაკეთებლად და ოთხივემ ის დღე დავიწერეთ როდესაც სანდრომ და თორნიკემ ძლივს გვთხოვეს ცოლობა ჩვენ კი ძლივს ამოვღერღეთ თანხმობა, ყველაფერი ბოულინგზე დაიწყო ამიტომ მარცხენა ხელზე , სანამ ხელი დაიწყება მტევანზე გვაქვს დაწერილი თარიღი: 04.15.2017.

არვიცი როგორი იყო ბავშვებო. ნუ ის არვიცი თქვენ რას ფიქრობთ თორემ მე ამაზე უკეთეს დასასრულს ვერ მოვუფიქრებდი ამ მოთხრობას რომელიც რატომღაც ჩემი ფავორიტია არადა ლეპტოპში ბევრი მაქვს დაწერილი , მაგრამ მე ეს მიყვააარს. რაც შეეხება ახალ მოთხრობას. ის იქნება ძალიან ორიგინალური , ნუ ეხლა იძულებითი ქორწინება იქნება , მაგრამ ეგეც ორიგინალური თან ძალიან, ფსიქოლოგთან მოყოლილ ამბებზეა და ჰეფი ენდი არ იქნება. ის იქნება ყველაზე კარგი და ორიგინალური, გამორჩეული დრამა რაც კი ოდესმე წაგიკითხავთ და მისი სახელია "love is..." . შემიფასეთ რააა. <3 მიყვარხართ <3 ხვალიდანვე ვიწყებ მუშაობას ჩემ საამაყო მოთხრობაზე. იმედია წაიკითხავთ.



№1  offline წევრი D-I-A-N-A

ჩემო საყვარელო და კამფეტო გოგო. ძალიან მაგარი მოთხრობა იყო <3 შემიძლია ვთქვა რომ ერთ-ერთი საუკეთესო მოთხრობაა რომელიც მაქვს წაკითხული <3 აუცილებლად წავიკითხავ შენს ახალ მოთხობებს იმედია ბევრს დაწერ და გაგვიზიარებ <3 მიყვარხარ <3 წარმატებები ჩემო საყვარელო <3

 


№2  offline წევრი DevilGirl

D-I-A-N-A
ჩემო საყვარელო და კამფეტო გოგო. ძალიან მაგარი მოთხრობა იყო <3 შემიძლია ვთქვა რომ ერთ-ერთი საუკეთესო მოთხრობაა რომელიც მაქვს წაკითხული <3 აუცილებლად წავიკითხავ შენს ახალ მოთხობებს იმედია ბევრს დაწერ და გაგვიზიარებ <3 მიყვარხარ <3 წარმატებები ჩემო საყვარელო <3

მადლობა ჩემო ტკბილო <3 მე არასდროს შევწყვეტ წერას ეს ზუსტად ვიცი <3 მწერლობისკენ ვუმიზნებ :დ მიხარია თუ წაიკითხავ შემდეგსაც <3

 


№3  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

ეს შენი სააამაყო მოთხრობები აღარ გამოილია რა:დდ სულ ყველა ძაან მაგრებია...
მომონს სასიამოვნოდ წასაკითხი მოთხრობები და მათი წაკითხვისას ძალია დიდ სიამოვნებას ვიღებ, არც ეს მოთხრობა იყო გამონაკლისი. ძალიან მომწონს , მომწონს პერსონაჟები და ზოგადად ისტორია და ა.შ.
მოკლედ ეს ყველაფერი კარგი მაგრამ არ შემიძლია არ ავღნიშნო რომ ძალიან დიდი ინტერესით და იმედებით ველი შემდეგ მოთხრობას იმიტომ რომ ჩახლართული არც თუ ისე მარტივი მოთხრობის წაკითხვა გაცილებით კარგი, დამაინტრიგებელი და ჩამთრევია. ასე რომ გელი მოუთბენლად. ერტ-ერთი ფავორიტი ხარ ჩემი. წარმატებები!!!!!!!!!!

 


№4 სტუმარი maniaki var

https://m.facebook.com/shaluma.beqauri.5?ref=bookmarks

 


№5  offline წევრი DevilGirl

nawkas12345
ეს შენი სააამაყო მოთხრობები აღარ გამოილია რა:დდ სულ ყველა ძაან მაგრებია...
მომონს სასიამოვნოდ წასაკითხი მოთხრობები და მათი წაკითხვისას ძალია დიდ სიამოვნებას ვიღებ, არც ეს მოთხრობა იყო გამონაკლისი. ძალიან მომწონს , მომწონს პერსონაჟები და ზოგადად ისტორია და ა.შ.
მოკლედ ეს ყველაფერი კარგი მაგრამ არ შემიძლია არ ავღნიშნო რომ ძალიან დიდი ინტერესით და იმედებით ველი შემდეგ მოთხრობას იმიტომ რომ ჩახლართული არც თუ ისე მარტივი მოთხრობის წაკითხვა გაცილებით კარგი, დამაინტრიგებელი და ჩამთრევია. ასე რომ გელი მოუთბენლად. ერტ-ერთი ფავორიტი ხარ ჩემი. წარმატებები!!!!!!!!!!

ვაიმე მადლობაააა <3 საამაყო მოთხრობები ბლომად მაქვს კიდევ ჯერ სად ხარ :D რომელ მოთხრობასაც ხვალიდან ვიწყებ ის მართლაც , რომ საკმაოდ ორიგინალურად მიმაჩნია. მადლობა და მიხარია, რომ ასე მოგწონს ჩემი ისტორიები <3

 


№6  offline წევრი LSD

ვაიმეეეეეე <3ყველაზეე მაგარი დასასრულიი იყოო რაც კიი ოდესმეე წამიკითხავსს <3 არვიცი რაა რაგითხრააა ყველაზეე მაგარი გოგოხარრ ვაბშეე<3 <3 ვგიჟდებიი შენს ისტორიებზეე ხოიცი არა <3 <3 ბევრის დაწერა აგარ მინდაა ისედაც ძაან კარგად იცი შენიი <3 ამ საიზეე მხოლოდ შენს ისტორიებს ველოდები მოუტმენლად <3 აბა შენიიცი ჩემო ტკბილოო შოკოლადოო <3 გელი ახალი ისტორიით <3

 


№7  offline წევრი DevilGirl

LSD
ვაიმეეეეეე <3ყველაზეე მაგარი დასასრულიი იყოო რაც კიი ოდესმეე წამიკითხავსს <3 არვიცი რაა რაგითხრააა ყველაზეე მაგარი გოგოხარრ ვაბშეე<3 <3 ვგიჟდებიი შენს ისტორიებზეე ხოიცი არა <3 <3 ბევრის დაწერა აგარ მინდაა ისედაც ძაან კარგად იცი შენიი <3 ამ საიზეე მხოლოდ შენს ისტორიებს ველოდები მოუტმენლად <3 აბა შენიიცი ჩემო ტკბილოო შოკოლადოო <3 გელი ახალი ისტორიით <3

ხვალიდან დავიწყებ ჩემო შოკოლადო ახალ ისტორიას <3 უღრმესი მადლობა ჩემო სტიმულო <3 სულ პირველად , რომ დავწერე მოთხრობა გახსოვს რამდენ კომენტარს მიწერდი? შენ , რომ არა ამ დონემდე ვერ მოვიდოდი და ამ ისტორიასაც უბრალოდ არ დავწერდი. უბრალოდ ჩემს ნაწერებს ისევ ლეპტოპში ან ტვინში შევინახავდი ამიტომ ყველაფერი ეს შენი დამსახურებააა ჩემო საყვარელო შოკოლადის გოგოვ <3

 


№8 სტუმარი Guest Everything

shensavit did komentarebs ver vwerr magram saocreba xaar hopeless
dzalian sasiamovno ikoo
mikvarxar me shen

 


№9  offline წევრი DevilGirl

Guest Everything
shensavit did komentarebs ver vwerr magram saocreba xaar hopeless
dzalian sasiamovno ikoo
mikvarxar me shen

მადლობა ჩემო საყვარელო <3 ნენე მქვია :D დიდი დიდი მადლობა კიდევ ერთხელ , რომ კითხულობდი <3

 


№10 სტუმარი kusa13

au ra tkbili iyoo da shwnc tkbili xaar raaa... iseti sayvarloba iyoo davishhokee... aii dzalian momewonaa raa es is iatoriaa romlis kitxvit magrad bednierdebi daa siyvarulit kitxulob tan ro arc brazobdnen da konfliqtic roar qondat es iyo yvelaze magarii... mec minda sandros nairii bichii... momavalshi :D shokoladi xar gogo shen ise tkbilad wer <3 <3 yovel dge vamowmeb xoar dado axali istoria tko da imedia male iknebaa <3 <3 <3

 


№11  offline წევრი DevilGirl

kusa13
au ra tkbili iyoo da shwnc tkbili xaar raaa... iseti sayvarloba iyoo davishhokee... aii dzalian momewonaa raa es is iatoriaa romlis kitxvit magrad bednierdebi daa siyvarulit kitxulob tan ro arc brazobdnen da konfliqtic roar qondat es iyo yvelaze magarii... mec minda sandros nairii bichii... momavalshi :D shokoladi xar gogo shen ise tkbilad wer <3 <3 yovel dge vamowmeb xoar dado axali istoria tko da imedia male iknebaa <3 <3 <3

ვაიმე მადლობა ჩემო ტკბილო შოკოლადოოო <3 უღრმესი მადლობა კუსა <3 ახალი ისტორია დღეს უნდა დამედო , მაგრამ გარკვეული მიზეზების გამო 5 წუთის წინ მოვედი სახლში და ეხლა ვერაფერს ვერ დავწერ ასეთ გათიშულზე თორემ რაღაც საშინელება გამომივა...ხვალ ყველაფერს ვიზამ და აუცილებლად დავდებ.

 


№12 სტუმარი skira

kvelaze magari dasasruliaa dzaan momconda es motxroba da axla xo saertod ❤️❤️❤️

 


№13  offline წევრი DevilGirl

skira
kvelaze magari dasasruliaa dzaan momconda es motxroba da axla xo saertod ❤️❤️❤️

მადლობა ჩემო შოკოლადის გოგონავ , შევეცადე კარგი დასასრული გამომსვლოდა და მიხარია თუ გამომივიდა <3

 


№14  offline წევრი ucnobi_18

ძალიან კარგი და სასიამოვნო იყო❤დასარულიც მომეწონა ძალიან

 


№15  offline წევრი DevilGirl

ucnobi_18
ძალიან კარგი და სასიამოვნო იყო❤დასარულიც მომეწონა ძალიან

მადლობა ტკბილო და შოკოლადიანო უცნობო <3 :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent