შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ მე ბორკილებს ვერ დამადებ ?! დასასრული


8-02-2017, 00:06
ავტორი N.yviralashvili
ნანახია 2 006

-აბა გისმენ!- აქსანა ალექსანდრეს წინ ჩამოჯდა, სერიოზული გამომეტყველება მიიღო და სმენა დაძაბა...
- როგორც მე გავიგე, ეს თქვენი დამკვეთი ჩემი უფროსის, ბატონი ლაშას ცოლის ძმაა, ანუ ამყველაფერში ლაშაც არის გარეული, თვით განყოფილების უფრსი! კიდევ გავიგე რომ, ნაძარცვ ფასიან ქაღალდებს კუნძულებზე გაანაღდებს... დამე ეხლა რამინდა შენგან.... მე ვიცი რომ შენ გყავს ჰაკერი, ეს ჩემი ფასკვნაა, მაშინ პირველად კორპირატიულზე არცერთი არ იყავით მოწვეულები, და თქვენ როგორც კი შემოაბიჯეთ ფეხი მაშინვე დაიწერა სახელები..... მეის მჭირდება.... მინდა აეროპორტისონაცემები გატეხოს... აუცილებელოა გავიგო ბესო რპდის გადაკვეთავს საზღვარს..
- მაგას მებმივხედავ თვით კამერებში დავინახავთ ...
- ანუ იმედი მქონდეს ხომ შენი?! - სანდროს გაეცინა.
- ,,იასნა ბრატ" - აქსანამ მაგიდა აალაგა და ჭურჭლის დარეცხვა დაიწყო. - აბა მაგას რომ გავიგებთ მერე რაგეგმა გაქვს?!
- რადა თუკი მართლა გადაკვრთავს საზღვარს ბესო, აქ დავხვდებით აეროპორტიდან მოვხსნით.
- ხომაგრამ შენხომ აღარ ხარ პოლიციელი?!
- მე არა მაგამ ხვალიდან დავაინტერეს ამსაქმით ათ ვინც ლაშა არ აშინებს, და ვიდაც მართლა აინტერესებს ამსაქმის გამორკვევა.
- აჰამ , ანუ მალე ლეა ისევ დამიბრუნდება?!- აქსანამ ქაფიანი ხელები შემპსცხო ერთმანეთს, ქაფი სანდროსაც მიეცხო.
- რა გიჟი ხარ- ნიკაპიდან მოიცილა მიწუნკლული- არამარტო შენ არამედ მეც ....
- ჰა?!
- რა ჰა ლეა ფაქტიურად ჩემი ცოლია....
- ოჰ კაი გაჩე!!! რა მალე მოალბეე ...
- ჰმ- სანდროს ჩაეცინა- მე მას ბორკილები ხელებზე დავადე , მან კი გულზე დამადო .... - სანდრო წამოდგა წასასვლელად მოემზადა.
- ამ გათენებისას სადიდოხარ შედი შენი ცოლოს საძინებელში ... - აქსომ
- ხელები შეიმშრალა და დასაძინებლად წავიდა ...
რა დააძინენდა სანდროსხოლოდ იმის ფიქრში იყო , ყველაფერი გეგმის მოხედვით გამოსულიყო, და მალე გამოეყვანა ლეა და მისი პატარა...

დილით აქსანას გაღვიძებამდე დატოვა სახლი, ნაცნობი მპსამართლე ნახა , საღამომდე მოუნდნენ საქმის განხილვას, მოსამართლეს ყველაფერი გაანო ოსოც უთხრა რომ ლეა ოტყვოდა შემკვეთის ვინაობას , და რადგან სამხილებით სავსე ბაინდერი ჰქონდა მოსამართლე შეპირდა ყველაფრის გაკეთებას....
ცოტა დამშვიდდა თამართან გავიდა, რომ შევიდა ქალი ტიროდა, სანდროს შეეშინდა.
- ქალბატო თამარ, , ქალბატონო თამარ....
- გამიშვი გამიშვიიიიი, გადიბაქედან გადიიი- ქალს ნერვული აშლილობა ქონდა , - ნუ მცემ ქამარი დადე, ლეას ნუ აშინებ!- თამარი საწოლს უვლიდა გარშემო თითქოს საწოლოს ქვეშ ვიღაცას მალავდა , ჩუმათ ელაპარაკებოდა,, შენ არ იტირო პატარა ლეა" ჩვენ ვთამაშობთ... ნახე ეს სისხლი არაა ეს წყალია დედა ნუ ტირი პატარა ლეა" -სანდროს გული მოუკვდა ქალი ძლიერად დაიჭირა... რამოდენი წუთი ასე გააჩერა, ექიმებიც შემოცვივდნენ, ნემსებით ხელში . ამაზე სანდრო უფრო გაგიჟდა..
- არაფერი გაუკეთოთ . მას დამამშვიდებელი არ სჭირდება. მთავარ ექიმი მოვიდეს დროზე....

ორ საათიანი დავის შემდეგ სანდრომ ქალბატონი თამარი კლინიკიდან გამოიყვანა... თამარს არაფერი უთქვავს... მის ცუდად ყოფნას ეს შეტევაც დაემატა , და უკვე გონებაც აღარ ქონდა ...
სანსრომ სასაფლაოსთან შეაჩერაანქანა. თამარი გადმოიყვანა რამოდენიმე წუთი ატარა.. და ერთ საფლავთან გაჩერდა. მიუხედავად იმისა რომ ლეას მამაზე არაფერი იცოდა საერთო ვინ იყო და რაიყო.... ვიღაც უცხო საფლავთან ქალი მარტო დააყენა .. ისე რომ წარწერები ვერ დაენაახ .
- თამარ ეს იცით რა ადგილია?!
- სასაფლაოა- ქალმა თვალი მოავლო და ცოტა შეკრთა.
- კი ეს სასაფლაოა , აი ეს კიდევ თქვენი გარდაცვლილი მეუღლის საფლავია. აი შეხედეთ.... - ანდრომ მსუბუქად დაქაჩა ქალს ხელი.- ის თქვენ ვერაფერს დაგიშავებთ საერთოდ ვერაფერს... ის აღარ არსებობს ამიტომ მიმდა რომ რაც კი ტკივილი გაქვს მიმდა უთხრათ .... უყვიროთ დააა გალანძღოთ.... მე წავალ ცოტა მოშორებით... არ მოგისმენთ ...
ქალი ჯერ ერთ ადგილას იდგა, მერე თითქოს რათაც დაემაეთა , ჯერ დაბალი ხმით ბუტბუტრბდა მერე მოუმატა დაა ხმით ყვიროდა ... სანდრომ დააპირაბმისვლა მაგრამ შეჩერდა , უნდოდა თამარი მდგომარეობიდა გამოეყვანა დაა ამისთვის ყველაფერს იზავდა... თამარიკი კიდევ ნახევარ საათს ტიროდა ჩხუბობდა დააა ლანძრავდა უცხო საფლავს მისი გამწარების გამო...

სანდრო მიუახლოვდა მუხლებზე დამხობილ ქალს წამოაყენა და მანქნაში ჩასვა.
- ელა ისევ სავადმყოფპში დამაბრუნებ?!
- არა ქალბატონო თამარ იქ თქვენ აღარ დაბრუნდებით...
- როგორ ეს შვილო..
- - აი, რადგან შვილს მეძახით მაგიტომ..- სანდრომ ეცადა ქალის ხასიეთის გამოკეთება. ამ ნახევარ საათს კარგად შეეცვალა თამარი. დამშვიდებული დაწყნარებული , თვალები კი ჩაწითლებოდა მაგრამ მასშიც სიმშვიდე სუფევდა...

თამარი თავის სახლში მიიყვანა, მისო ოთახი დაუთმო. აჩვენა ყველაფერი სად რაიდო, არაფერი არ გააკეთოთო ყველადერს მე მივხედავო ... დაისვენეთ და არსად წახვიდეთო. თამარმა თბილი ღომილით შეხედა რაღაცნაირად გამოცოცხლდა . სანდდრო დაემშვიდობა დროებით და სახლიდან გავიდა..
სანამ სანდეო სახში არ იყო თამარმა კარგად დაათვალიერა ორ ოთახიანი ბინა. თავდაყირა ნამდვილად არ იყო მაგრამ მაინც ჭირდებოდა კარგი დალაგება. ორ საათში ყველაფერი დააწკრიალა, მერე დაღლილობამ შეაწუხააინც ასაკი თავისას შვრებოდა. მერე ღილინმოეფინა მისი ცვლილება ახარებდა მიხვდა რომ მთელი ახალგაზრდობა მოიტოვა, ოთხკედელშო გალოა და ეხლა აღარ იყო ფსიქიკური აშლილობის. ერთი სული ჰქონდა როდის ნახავდა ლეას.
სამდროს კარის შეხსნა და გაოცება ერთი იყო.. მოსო ჯინსები წინდები და პერანგებინსაშრობზე ეკოდა, სამზარეულოში საჭმელი დახვდა და უველაფერი იდიალურად იყო. საძინებელში თამარს ეძინა . ნასიამოვნებელმა თვითონაც დაიძინა, მდივანზე პლედი დაიფარა და მოეძინა.
დილით აქსანას ზარმა გააღვიძა .
- გძინავს შენ?!- ტელეფონში რაც ხმა ჰქონდა გაკივოდა
- რა ხდება?!
- რა და ჩიტმა გალია დატოვა....
- რა ქნაა?! რა ჩიტმა?! მერეე გაუშვი და სხვას მოგიყვან- დაბნეულმა წაილუღლუღა.
- რას მომიყვააან იდიოტო! აეხირეე დროზე და გამპდო ჩემთან .
გონს რომ მოვიდა მიხვდა რაშიც იყო საქმე. თამარს წერილი დაუტოვა გვიან მოვალ და მადლობა უველაფრისთვისო. გთხოვთ გარეთ არ გახვიდეთო დააა წავიდა...

- ეს რას გევხარ პირი მაინც ვერ დაიბანეე... ან სად გეძინა სახეზე ხაზები გეტყობა - აქსანამ პირსახოცი ესროლა .
- ესევე წამოვედი დაა.. - იცებ შეისხა წყალი და მოწესრიგდა.
- ჩაი თუ ყავა ?!
- ყავა!
- ათ წუთში ჩემი მეგობარი მოვა ...
ყავა დალიეს და მართლაც ათწუთში კარებში , სუსტი დაფლერთილ ჯინსებში რვა ზომით დიდ მაიკაში დაა წვერით ბიჭი ... რამოდენიმე ლეპტოპი , სადენები და კოდევ რაღაც გაურკვევლი აპარატურა შემოატრია.
- აქსო აბა სად დავალაგოო..
- სადაც შენ გაგისწორდება ... ხო ეს სანდროა ლეას საქმრო... ეს კოდევ ტატია...
- სასიამოვნოა..
- ბარო ძმაკაც.. - ტატიმ მაგიდაზე დაალაგა აპარატურა და აწყობა დაოწყო, ოც წუთში ყველაფერი გაასწორა , დაა სამივენი ჩასცქეროსნენ მონიტორებს .
- როგორც აქსანას ვუთხარი , საზღვარი გადაკვეთა. მაგრამ არცერი კუნძულისკენ არ აუღია გეზი . პირდაპირი რეისით გერმანიაში ჩაფრინდა. ეხლა ვაკვიდრები მოს პირად ნომერს სად დაფიქსირდება დაა რამდენ ხანს იქნება გერმანიაში...
საღამომდე მონიტორებს უყურებდნენ მერე ერთეართი ლეპროპი აციმციმდა და გაწითლდა.
- ობირქტი შვეიცარიაში ... და ბანკში ანგარიშის ნომრენი დაფიქსირდა ,
- ახლა კი შეგვიძლოა ვთქვათ რომ ყველაფერი კარგად იქნება ...
- ჯერ ადრეა სანდრო... - აქსანას ტელეფონზე დაურეკეს .... განერვიულებულს მხოლოდ ცრემლები ცრემლები მოსდიოდა , მხოლოდ ისთქვა მოვდივარო დააა გათიშა...
- რა ხდება აქსანა?!
- ლეა ცუდადააა ...


სანამ ბატონი ბესო შვეიცარიაში ჩავიდოდა საქართველოში დაფარული ნომრით დაუკავშირდა ციხოს უფროსს, რომელმაც ერთერთი პატიმარი დაალაპარაკა. რაღაც მითითებები მისცა და მალევე გათიშა.
ათიოდე წუთში ლეას საკანში ჩოჩქოლი ატყდა , პატიმრები გამორბოდნენ და ბადრაგებს ეძახდნენ... ლეას სამი ჭრილობა ჰქონდა მუცელში ......

- სად არის ?!- სანდრო გაგიჟებული ყვიოდა სავადმყოფოში.
- დამშვიდდი სანდრო- ციხის უფროსი დახვადთ კართან.
- რა მოხდა რაჭირს... - სათქმელად ადვილი იყო, დამშვიდება კოარა სანდრო ცეცხლს ყრიდა ... ზარღვები ისე დასჭიმვოდა წამი წამს დაუსკდებოდა...
- ერთერთმა პატიმარმა სამი ჭრილობა მიაყენა მუცელში...
მუცელში ..... მუცელში .... სამი ჭრილობა მუცელეში .... დანა დაარტყა სამჯერ.... ლეას სამი ჭროლობა ფქონდა .... და არამარტო ლეას არამედ მის პატარასაც... სამი ჭრილობა .....
ყურში სიტყვები უფეთქავდა მერე ლუკას ნათქვამინგაახსენდა , ჩვენების წინა დღეს მოკლეს .........
სანდრო დაჭრილი ლომოვით ყვიროდა აქსანა ეხუტებოდა ცდილობდაა მის დაჭერას დამშვიდებას მაგრამ მაინც ყიროდა მუხლებზე დაემხო დაა მუშტები მეტლახის იატაკს დაუჩინა ,, მაიში გაჩერდა როცა რამოდენიმე თითი გადაუსკდა და მოსტყდა... აქსანამ ბოლოს სანსროს გონს მოსაყვანად სახეში გაარტყა და დაუყვირა. იმ საღამოს აქსანა სიკვდილს ებრძვოდა , სანდროს ნაკერები დაადეს ტაბაშირში ჩაუსვევ და დამამშვიდებელი გაუკეთეს... თამარი გაახსენდა დაა ცოტახანს სავადმყოფოდან სახლში წავიდა... ქალს ეძინა . ახალი წერილი დაუტოვა დილით მოვალო და ისევ სავადმყოფოში წავიდა.
შუა ღამე გადასული იყო რპცა ტატიმ დარეკა და აცნოთ ბანკიდან ფული ამოიტანა დაა ერთ საათში საქართველოს აეროპორტში იქნებაო....
სანდრომ მოსამართლეს დაურეკა ლეას მდგომარეობა აუხსნა ისიც რომ ბესომ საძღვარი გადაკვეთა , ანგარიშები განაღდა და უკვე საქართველოში ბრუნდებოდა . მპსამართლ ორდერი გამოწერა . სანდრომ სასწრაფოთი აიღო და აეროპორტში ლუკას მეთაურობით სპეც რაზმი წაიყავან . როგორც კი ბესომ ტრაპიდან ფეხი ჩამოდგა, დააპატიმრეს ,. მეოტე რაზმა კი ლაშა საკუთარ სახლში დააკავა...

სასამართლომ ლეას გარეშე ჩაიარა.. ყვრლა სამხილი ლეას ამართლებდა ... ლეა გაანთავისუფლეს .... მაგრამ ლეა ჯერ კიდევ კომაში იყო....

ბავშვი ვეტ გადაარჩინეს. ღრმა ჭრილობები ქონდა. ღვიძლის ნაზევარი ამოკვეთეს. ელენთა და თირკმელა დაფლერთილი ქონდა . თუმცა სრულად შეუნარჩუნეს .... წელიწად ნახევრიანი ტანჯვის , არამარტო ლეასი არამედ სანდროსი და აქსანასი, შემდეგ როცა სანდროა ლეას ზელი ეჭირა და ისევ ტიროდა, ეზვეწებოდა მისი თვალების გახელას ... ლეამ მოულოდნელად თვალები გაახილა
- მე შენ ბორკილები დაგადე ლექსანდრე!!!!

მადლობა ...ყველა თქვენგანს.... განსაკუთრებით მედის და ნონორეს....



№1  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

მაგარი იყო ცოტა შევშინდი თვაშირო მეპატარავა თავებიიი...
ძაან კარგი მოთხრბა იყო, ასე მალე რომ არ დაგემთავრებინა კიდე ერთი ავი კარგი იქნებოდა და უკეთესად გადმოსცემდი სათქმელს. თუმცა ასეც ძაან მაგარია. წარმატებებს გისურვებ!!!ველი შემდეგ ისტორიას!!!!!!!!!!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent