შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მებაღე (ნაწილი 27)


25-02-2017, 00:05
ავტორი Lex
ნანახია 1 348

27.
ზეკი საშინლად გაბრაზებული დაბრუნდა, მანქანის კარი ისე ძლიერად მიაჯახუნა ლამის ნაწილებად დაშალა... პატრონმა შუბლი შეკრა...
მანქანა კი ,,გადარჩა’’, მაგრამ ახლა სახლის კარის ასევე ძლიერმა მოჯახუნებამ, კარის დიდი შუშა ჩამოიღო და პირდაპირ კიბის თავზე დაიმსხვრა. პატრონი საშინლად გაბრაზდა, ის იყო ზეკისთვის შენიშვნა უნდა მიეცა, რომ ამ დროს დადას უაზროდ დაჭყეტილ თვალებს წააწყდა. დადა ცოტა თითქოს შეშინებულივითაც ჩანდა, ისეთი სახე ჰქონდა ყველაფერი ჩემი ბრალიაო, მაგრამ რა ვქნა ასეთი ვარო. პატრონს მოეჩვენა დადა თითქოს რაღაც ბორძიკით წამოვიდა სახლისაკენ, და მას რომ გაუსწორდა ამღვრეული თვალები შეანათა, საშინელი არყის სუნი ასდიოდა...
პატრონი გაკვირვებისაგან ადგილზე გაშეშდა...
თურმე დადა ზეკს ქალაქში დაჰკარგვია, ძლივს უნახავს მერე სადღაც ტავერნაში ვიღაც ლოთ მათხოვრებთან ერთად არაყს სვამდა და ზედ ლუდს აყოლებდა.
პატრონი გაოგნებული უსმენდა, ასე ეგონა დადაზე კი არა ვიღაც სულ სხვა ადამიანზე უყვებოდნენ.
ზეკი არ ცხრებოდა, ამტკიცებდა, რომ დადამ ეს სპეციალურად ჩაიდინა...
დადა მხოლოდ თავის ჩანაწერებში დარჩა ისევ ისეთი, ძველი დადა, სათნო, კეთილი, მოსიყვარულე, სინამდვილეში კი აბეზარ, თავნება და ტუტუც გოგოდ აჩვენებდა ყველას თავს და როდემდე გაგრძელდებოდა ესე ან თუ დაბრუნდებოდა კი ისევ ის ძველი დადა...
,,რა მძიმე და მტკივნეული რამ არის ცხოვრება... როგორ შეუძლია ადამიანი სრულიად შესცვალოს...’’ ფიქრობდა პატრონი და მძინარე დადას ნაღვლიანად დაჰყურებდა...
დადას ოთახი არყის სუნით იყო გაჟღენთილი...
,,ყველაფერი უგოს ბრალია, იმ წყეული კაცის ბრალია... რას ერჩოდა ამ საწყალ გოგოს?.. აკი ვუთხარი ის არაფერ შუაშია, თუ შურისძიება გინდა მე გამისწორდიო... თუმცა რაღას ვერჩი... კიდევ კარგი წავიდა... დროზე მოგვშორდა... დადაც დაინდო და მასთან ერთად მეც... ისე წავიდა უკან არ მოუხედავს... მის კვალსაც ვერსად მივაგენი... უგო!... უგო!.. რა ჯანდაბად მოხვედი აქ...
დადა თუ ადრე ბევრს სულელი ეგონა, პირიქით ბევრად ჭკვიანურად იქცეოდა... ახლა კი სისულელეებს სჩადის და თავადაც არ უწყის რატომ?... რის მიღწევას ცდილობს?...
მადლობა ღმერთს, რომ ზეკის ყურამდე არაფერი მივიდა, თორემ ვინ იცის?.. საშინელი ამბები დატრიალდებოდა ... დახოცავდნენ ერთმანეთს...
დროზე გაასწრო უგომ...’’
პატრონი დადას გამოფხიზლებას ელოდა. უკვე სერიოზულად უნდოდა მასთან დალაპარაკება, ადრე თუ ერიდებოდა, არ უნდოდა გოგონას გული სტკენოდა, ახლა უგოსაც უხსენებდა... და იმასაც შეაპარებდა, რომ...
პატრონს ფიქრი მსახურმა გააწყვეტინა, სტუმრის მოსვლა აუწყა...
საშიშ თვალება სტუმრის მოსვლა...

LEX·2016 წლის 14 მარტი, ორშაბათი



№1 სტუმარი lalka

izabeba ha situacia.kargia .uh ra kargia ro ar agvianeb dadebas.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent