შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არჩევანი(თავიXI)


4-03-2017, 00:45
ავტორი Marizza0512
ნანახია 1 204

– კოტე?? აქ რა გინდა ???
– აუ გოგო მგონი ქურთუკი დამრჩა შენთან ..მარტო ხარ ??
– კი მარტო ვარ..შემო და მოვძებნოთ,წეღან დავალაგე და არ მინახავს მაგრამ მოვძებნოთ,თუ გახსოვს რომ აქ დაგრჩა..
– კი,შენთან რომ მოვედით მქონდა და რომ წავედი აღარ მქოდნა
– გასაგებია..მოდი მოდი-თხრა ნუკამ.მოკლე სპორტული შორტი და მოტკლცილ სპორტულ ტოპზე შემოსაცმელი ეცვა,რომელიც ნახევრამდე ჰქონა შეკრული,თმა კი აწეული.კოტემ აათვალიერ-ჩაათვალიერა და შევიდა.
ყველგან ნახეს:აივანზე ,სამზარეულოშ,მისაღებში,მაგრამ ვერაფერი ნახეს.შემდეგ უკვე მაგიდის ქვშ,სკამზე და დივანზე,რამდენჯერმე ნუკას გადახრა მოუწია,კოტეს კი მზერა გაეპარა და ჩუმად შორისდებულებს ამოუშვებდა ხოლმე „ეუფ“ ,“ოო“ „ვაა“.ეძებეს მაგრამ ვერ იპოვეს,ორივე დაიღალა და დივანზე „დაეხეთქა“
– უუფ,დავიღალე..სად შეიძლება იყოს ყველგან ვეძებეთ..
– აუ რავი რა არადა უეწველი მახსოვს აქ მქონდა..მოიცააა შენი მეზობელი რომ უნდა გაგვენთავისუფლებინა მაშინ გავიხადე.
– აა კაი მაშინ მანდაც ვნახოთ..-თითქოს არ ესიამოვნა ნუკას თავის უთახშც რომ უნდა შეეყვანა კოტე,ბიჭი ,რომელსაც ხვდებოდა რომ არ მოსწონდა და ამას გრძნობდა.
– ისე მართლა დათნა როგორ წავიდა დღეს ვერც დავინახე და როდისღა მოასწრო??
– არ მინდა მაგაზე ლაპარაკი რა ...
– რატო ?? თღქვენი ამბები მომიყვა და მაინტერესებს ისევ გიყვარს თუ არა ?? არ იფიქრო რო რამე ,უბრალოდ არ მინდა რომ ჩემი ძაკაცი იდიოტურ სიტუაციაშ აღმჩნდეს და რქები დაედგას...
– უკაცრვად ? ზედმეტის უფლებას ხომ არ აძლევ საკუთარ თავს ??
– ხომ აგიხსენი მიზეზი რაა..თანაც გავიგე რაღაცეები და...
– აა ,აი თურმე ვინ უთხრა დაჩს ის „სხვა ვერსიები“ რომ მიყვებოდა..
– მოიცა გითხრა ???
– კი მაშნ როდიესაც მოვუყევი ყველაფერი,რადგან არ მინდოდა ჩვენს შორის რაიმე უთანხმოება და გაუგებრობა ყოფილიყო... თითონ იცის საკმარისი რომ არ იფიქროს თთქოს ვინმე რქებს ადგმას მას ასე რომ შეგიძლია ამაღამ მშვიდად დაიძინო..
– კაი რატო გაბრაზდი, ცუდი გაგებით მართლა არ მითქვამს
– როგორ არა თქვი მაგრამ არ აქვს მაგას მნიშვნელობა,აი შენი ქურთუკი და წადი აქედან..
– კაი რატოომ გაბრაზდი??
– იმიტომ რომ ზედმეტ უფლებას აძლევ თავს,თანაც ვხედავ რომ არ გევასები და მაინტერესებს რაშია საქმე ....
– და საიდან მოიტანე რომ არ მევასები ?? იცი არსებობს განსხვავება იმას შორის რას აჩვენებ სხვებს და რას გრძნობ სინამდვილეში..
– მოიცა რისი თქმა გინდა ???
– თქმა არა,მაგრამ რაღაცის გაკეთება მინდა..-თქვა,კედელთან მიიმწყვდია ნუკა და აკოცა....ნუკამ მაშნვე ხელი კრა
– რა ჯანდაბაა...შენ ის ბიჭი არ ხარ საკუთარი ძმაკაცის რეპუტაციაზე ზრუნავდი და ჩემს ყუფილზე მეკითხებოდი??
– მგონი ჯობია წავიდეე
– კი ჯობია ...კარს შენით იპოვი.კარის ხმა რომ გაიგო ნუკამ შესამოწმებლად მივიდა მასთან.გაურკვევლობაში იყო,მაგრამ თავიდან არ მოსდიოდა ის სცენა და სიტყვები.იმდენი იფიქრა მასზე,რომ გაახსენდა საიდან ეცნობოდა თავიდან,როდესაც გააცნო დაჩიმ.დათუნას ძმაკაცის ნათესავი იყო,2წლის წინ გააცნო,მაშინაც რაღაც დამატყვეველი მზერა ჰქონდა,თვალებით გახდა იცოდა და მასეთი მზერა უყურებდა მთელი საღამო როდესაც კლუბში იყვნენ.
– კარგი ნუკა,ამოიგდე თავიდან,და არ შეიმჩნიო დაჩისთან,დაივიწყე ეს ინციდენტი.რამდენიც არ უნდა შეეძახა საკუთარი თავისთვის თავიდან მაინც ვერ იგდენდა.საბედნიეროდ ფიქრები გააწყვეტინა ზარის ხმამ,ამჯერად გოგოები იყვნენ.შემოპატიჟება არც დასჭირდათ ,შემოაბიჯეს სახლში,ქეთა მიადგა მაცივარს,კარი გამოაღო და ჰკითხა:
– აუ საჭმელი რა გაქვს ??
– დაიცადე გოგო ჯერ შემოდი მაინც სახლში-სიცილით უთხრა ნუკამ.
– ცეზარი მაქვს,სპაგეტი,სენდვიჩები და მეგის ტოლმა,რომელი გინდათ ? ან ვაბშე პიცა ხომ არ გამოვიძახოთ? ან შაურმა ??
– ჰმ,მოდი პიცა გამოვიძახოთ,რა სიმპატიურმა ბიჭმა მოგიტანა წინაზე,იქნებ ისევ ის იყოს ??-თქვა ქეთამ.
– აუფ.. ზუსტად ის 2 რაღაც ერთად რაც გიყვარს ცალცალკეც.ბიჭები და საჭმელი-სიცილით უთხრა მარიმ.
– კარგით ეხლა,ვერეკავ . ...გამარჯობათ -დაიწყო ნკამ და სამზარეულოდან გავიდა,3 გოგო როგორ ახერხებდა ასეთი ხმაურის გამოწვევას...
სანამ ნუკა პიცას უკვეთავდა,გოგოები ახალი ამბის სავარაუდო ვარიანტებს განიხილავდნენ.
– აბა რაზე ბჭბთ,რამე გამოვტოვე ?
– არაფერი,შესაძლო ვარიანტებზე ვბჭობდით...
– რის?
– მოსაყოლი ამბის ...
– ვერ გამოიცნობთ შანსი არაა,დასხედით ,შეიქს დაიგისხამთ და მოყოლას დავიწყებ.უი ხო მართლა სანამ რამეს მკითხავ ქეთა შენი 2 სიყვარული 20წუთში მოვა.
– ძაან კარგი..მიდი დაიწყე გოგო..
ნუკამ ჩამოასხა მილქშეიქები და დაიწყო დილის ინციდენტის მოყოლა,კონკრეტულად კი დათუნას და ელენეს ეპიზოდის. გოგოები პირდაღებულები უსმენდნენ....
-და ხო აზზრზე ხარ ისე არაა რასაც შენ ფიქრობო და არც კი გინდა მოისმინო ჩემი ვერსიაო.აი იმენა ჭკუიდან შემშალა..
– აუ გადამრევ რა...20ლარიანის მიგდება რაღამ მოგეფიქრებინა ???-ჰკითხა ნიცამ.
– რავი გოგო თმებით თრევას და ეჭვიან ყოფილად თავის წარმოჩენას ,სამართლიანად დამცირება არ ჯობდა ???
– ისე მამენტ კი... აი რასაც ქვია მიწასთან გაასწორე...და ხვალ წამოვა დათუნა ??
– მე რავიცი,არც მაინტერესებს,ბიჭები მაინც წამოიყვანენ ძალით,არ იცნობთ მათ ?? სადაც დათუნაა,იქაც ელენეაა,ასე რომ ორივეს ვიხილავთ..
– შანსი არაა..ამის შემდეგ ჩვენთან ერთად სადმე გამოყვება ელენე ??
– აი დაინახავთ თუ არა.
საუბარ კვლავ ზარმა გააწყვეტინა,ქეტა პირველი გავარდა კარის გასაღებად და რადგან ყველას აინტერესებდა ის ბიჭი ,გაყვნენ.პიცა კი იყო,მაგრამ ის ბიჭი ,რომელსაც ქეთა ელოდა გოგო აღმოჩნდა,კარის დახურვამდე ძლივს შეიკავეს სიცილი.კარის მიკეტვა და ,არაამქვეყნიური სიცილი ერთი იყო.
– აუუ მე ხო ბედი არ მაქვს რაა...
– კაი გული არ გაიტეხო,აი ნუკა თაყვანისმცემლებშ იხრჩობა თითოს გაგვაცნობს ყველას და ავშენდებით-უთხრა მარიმ ,ხელი გადახვია და გაიცინა.
– იღადავეთ თქვენ და ვნახავთ ეს პიცა სად აღმოჩნდება.-სიცილითვე უპასუხა ნუკამ.
იმ საღამოს წინა საღამოზე ჭორაოდნენ,ამბებს ყვებოდნენ,ბჭობდნენ იმაზე თუ ვინ და წერა ის სურვილი და ხვალინდელზე.ამასობაშ დაღამდა კიდეც.
– გოგოებო გეხვწებით რა დღეს ჩემთან დარჩით და ხვალ ერთად გავიდეთ...
– გუშნაც მაგას ვამბობდით,მაგრამ წვეულება მოვაწყვეთ 2-მა და 4-ნი რას ვიზამთ??-იკითხა ნუკამ.
– კაი რა ,ახლა მართლა არაფრის მოწყობას არ ვაპირებ.წადით და მოიტანეთ წამოსარები ნივთები დღეს ჩემთან რჩებით,კინოს ვუყუროთ და დავიძნოთ,პირობას გაძლევთ.
გოგოები დათანხმდნენ,ერთად ყოფნის შანსს როდი უშვებდნენ ხელიდან ??ღამემ მშვიდობიანად ჩაიარა,არანაირი გიჟური იდეები და საქციელები,კინოს უყრუეს და ჩაეძინათ,დილით კი ადრე ადგნენ და წასასვლელად მოემზადნენ.ბიჭებდა მოაკითხეს დაქირავებული მინივენებით,ნუკამ კარი ჩაკეტა და გასაღები მეზობელს დაუტოვა,დედა გაფრთხილებული ჰყავდა იმაზე,რომ ორი დღე სახლში არ იქნებოდა. დაბლა ომ ჩავიდნენ 3 მინივენი დახვდათ.ერთში ისხდნენ დაჩი,კოტე,სანდრო და ლუკა.მეორეში:კობა,წარბა ,იგივე ტრიფონი(ახლა ხვდებით რატომ ეძახვა ყველა წარბას ?? შრამის გამო,რომელმაც წარბი 2 ნაწილად გაუყო),ნიკა,ლაშა და დათუნა.მესამე კი გოგოებისთვის იყო,გოგოებმა გაოცება ვერ დამალეს ,როდესაც ელენე დაინახეს.მას არ უნდოდა გოგოებთან ერთად ჩაჯდომა,ცხდი იყო,რომ ის ამბავი მოყოლილი ექნებოდა ნუკას და არჩია ,რომ ზურგს უკან გაეჭორათ,ვიდრე პირისპირ და ამიტომ დათუნასთან ერთად დაჯდა.კოტე ფანჯარასთან იჯდა,ნუკამ შეხედა მას და მაშინვე გააბრუნა თავი.ამ დროს კი დაჩი გადმოვიდა მანქანიდან აკოცა და ჩაეხუტა.ჩასხდნენ და გაუდგნენ გზას.მთელი გზა ნუკა და დაჩი მესიჯობდნენ,კოტე რამდენჯერაც გახედავდა დაჩს და აცნობიერებდა ,რომ ნუკას წერდა,იმდენჯერვე სახე ეცვლებოდა.
როგორც იქნა, მივიდნენ.მინივენის მძღოლს შუთანდხმდენ ,რომ 2 დღის შემდეგ იმავე დროს და ადგილას მოსულიყო და უკან წაეყვანა. მათ გაშალეს კარვები,მოეწყვნენ და ამასობაში მოსაღამოვდა კიდეც.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent