შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვინ თქვა რომ სიყვარული ბედნიერება??!! (თავი 8)


13-05-2017, 20:53
ნანახია 1 790

ვინ თქვა რომ სიყვარული ბედნიერებაა??!!
თავი 9

კატერინას პოვ:
დღე ისე მირბის რომ გუგას თვალებს ვერ ვაწყდები.. გული მწყდება რომ არ ვნახე.. მარიამის ირონიული ღიმლი თან დამყვება და მეც ვხვდები რომ გუშინდელი საღამო უბრალოდ გუგას სიმთვრალეს უნდა მივაწერო..თავბრუ მესხმის ამისს გაფიქრებაზეე მაგრამ თითქოს არ მტკივაა.. ალბათ ასეც უნდა იყოს რადგან მის მიმართ არაფერსს ვგრძნობ....
2 კვირის შემდეგ:
დრო მიდის და ჩვენც მივყვებით.. რიტმულად ვმოძრაობთ ნელა რომ არაფერი შეგვეშალოს...ამ 2 კვვირის განმავლობაში გუგას რამოდენიმეჯერ თუ მოვკრავდი თვალს ისიც საუზმეზე თუ ჩამოვიდოდა ან უბრალოდ აუზში საცურაოდ.. მთელი დღე სასტუმროს ოთახში გამოიკეტებოდნენ ეგ და მარიამი და ღმერთმა უწყის რას აკეთებდნენ.. ამ ორი კვირის განმავლობაში არცერთხელ არ მიფიქრია გუგაზე ანდაა რატო უნდა მეფიქრა?! ის ღამეც დავივიწყე რომელიმაცც გამილამაზეე ცხოვრების ის წამი.. ალბათ მალე დამთავრდება ეს არდადეგები დავბრუნდებოდით სახლში და ყველაფერი ისევ ჩვეულ რიტმში ჩადგებოდა..ამ უზარო ცხოვრებას რა ვუთხარი რომ ასეე ნელა მიეზლაზნება..
დილის 9 საათზე ვდგები და სასაუზმოდ ჩავდივარ.. გუგას კალთაში მარიამი უზისს..ყურადღებას არ ვაქცევ და პურისს დიდ ლუკმას პირში ვიტენი.. უხასიათოდ მყოფს მიყურებს გუგა.. ირონიას აბრუნებს მარიამი და მეკითხება:
-იმ ღამეს გულში რო ჩაგიკრა და მოგეფერა ხო არ გეგონა რო შენი გახდებოდა? (მარიამი)
ვიყინები.. ვშეშდები... ცივი ოფლი მასხავს სახეზე...ვგრძნობ როგორ მომშტერებია ყველაა. იმასაც ვგრძნობ როგორ უბღვერსს გუგა..
-ჰაა? (ნინაკა)
ჩემი და ხან მე მიყურებს ხან მარიამს ხანდახან კი თვალს გუგასკენ გაპარებსს რადგან მიხვედრილია რომ უკვე ისაა ამ საქმეში გარეული.. ჩემ დას ასეთი შოკი არ ექნებოდა თუ ამას მე ვეტყოდი მაგრამ ახლაა ამ წუთას ისეთი რაღაც გაეგო რასაც მისი და მე არ გავაკეთებდი.. იმედი ჰქონდა სახეზე გამმოხატული რომ ის არ იყო რასაც ფიქრობდა .. რომ იმით არ დაკავდნენ მისი და და მეგობარი რითიც თვითონ კავდებოდა ხოლმეე..
-გუგა და კატერინა ღამე ერთად იყვნენ (მარიამი)
ჩემი დის მაინც არ მოერიდა და უსირცხვილოდდ თქვა.. ხელის გულები გამიოფლიანდა არ ვიცოდი რა მეთქვაა.. ვიცოდი რომ ნინაკას ჩემი სრცხვენოდა და მართალიც იყოო.. შეყვარებულიან ბიჭთან მყოფ გოგოსი როგორ არ უნდა შეგრცხვესს...ნინაკამ თავი დახარაა და ჩუმად მაგრამ მაინც გასაგებად მკითხა:
-როდის? რატომ არ მითხარი?(ნინაკა)
-2 კვირის წინ მოხდა არ ჩავთვალე საჭიროდ რადგან ის არ მომხდარა რაც გონია(მე)
ნინაკამ იმწუთასვა შემოაბრუნა ჩემსკენ თავი..2 წუთი აასეე მიყურაა.. უხმოდ ადგა და მივხვდი რომ მეც უნდა გავყოლოდი.. მარიამის ირონიულ ღიმილსსს გამწარებული მზერაა ვსტყორცნე და ჩემ დას გავყევი რომელსაც უკვე სასტუმროს პირველი სართულის კიბები აერბინა...

გუგას პოვ:

დების წასვლისთანავეე ავაგდეე მარიამი დააა ბოლო ხმაზეეე დავუყვირე:
-შენ გამოყ.ევდი ?(მე)
ჯერ გაშტერებული მიყურაა მაგრამ მეერეეე ნელაა მიპასუხა:
-უბრალოდ მინდა რომ მაგ გოგოს რამის იმედი არ ჰქონდეს(მარიამი)
-არც შენ არ გქონდეს რამის იმედი(მე)
წყნარად ვეუბნებიი და მაგიდიდან ვდგები... ჩემ ოთახში ავდივარ და ვფიქრობ.. რას ვაკეთებდი ამ ორი კვირის მანძილზეე? .იმავდი მარიამსს - მპასუხობს მეორე მე... ჩემი და ქართველიშვილის ურთიერთობა დაიძაბა რაცც თან მომწონდა თან არაა... ვიცოდი რომ ის რაღაცას იტყოდა და კატოს დამცირებდა მაგრამმ სე..ზე გადამკვდარს ეგ აღარ გამხსენებიაა...სულ მთლად ავირიეე..ავდექი და აივანზე გავედი.. ხედს გავხედე და მივხვდი რომ მართლაა ყ.ეა ეს ცხოვრებაა.. იქვე დადებულ წითელი ღვინის ჭიქას წავავლე ხელი და მალევეე გამოვცალეეე.. თავიდან ყელი ჩამწვაა.. მერეე ნელაა ჩავიდაა ორგანიზმში და თითვეული კუთხე დაიკავა...გუგაა... გაიღვიძე.. გუგაა.. გაიცინე...გუგა გაიცინეე.. ვეუბნები საკუთარრ თავსს და ვიღიმი.. მიყვრხარ ცუცკიი......

ავტორის ანუ ჩემი პოვ:

მარიამი-ვერრ იტან მარიამსს ჩემო მკითხვეულო?? აბა მისს ადგილას წარმოიდგინე თავიი.. რა რეაქციე გექონებოდაა?? უყვარს გუგა და მოვკლათ??
ნინაკა-აქაც ვამართლებ.. დაა.. ჩაბარებული ყავსს დაა არ უნდა რომ ცუდ საქმეში გაეხვეს.. არ უნდა რომ ასეე ადრეე მოხდესსს როგორც მის ცხოვრებაში მოხდაა
კატერინა-არ უყვარს გუგა და რას შევუკიკინეთ?? ჯერ პატარაა.. დააცადეთ გაერკვას მის გრძნობებში!!!!!! მიეცით ფიქრის საშვალება!!
გუგა-რა უნდა ველაპარაკო ამას?! მექალთანე მექალთანედ დარჩებაო ნათქვამიაა და მე ხომ ვერ შევცვლი.. ორივე უნდა მარიამიც და კატერინაცც.. ორივეე გასა.იმად დაა ორივე სიამოვნების მისანიჭებლად...
ბოდიშს ვიხდი თუ გაწყინათ გუგამ ან მარიამმა ანდა თუმდაც ნინაკამ და კატერინამ... თითოეული ბავშვიაა და ვერ გაეგება მა ცხოვრებისს... გუგა რომ წამოჭიმულია ავიანზეე და გაჰქყვირის ყ.ეა ეს ცხოვრებაა.. რა იციის ცხოვრების ჯერრრ ბავშვია დაა რო გაიზრდება რაღას იტყვისს??


დიდი ბოდიში რომ აქამდე ვერ დავდეე.. ვიცი რომ არ მაქ გამართლებაა მაგრამმ კომპიუტერი გამიფუჩდაა.. ახლაც ძლივს მოვახერხე ჩემი ძმის კომპით დაწერაა.. მადლობა ვინც კითხულობთ.. თქვენი აზრი გამოხატეთ კომენტარებში.. kissing_heart heart_eyes

პ.ს. ხისთავიანი სვანი




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent