შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ასეც ხდება ხოლმე (28 თავი)


18-05-2017, 23:38
ავტორი tatiachelo
ნანახია 2 373

ტაქსიდან გადმოსული ნიკოლოზი, სწრაფად მიაბიჯებდა სახლისკენ. მაქსიმე აჩქარებულ გულზე უფრო ძლიერად ყავდა მიკრული და ნერვუყლად ათვალიერებდა გარემოს. ეზოს კარი ხელის კანკალით შეაღო, ნერწყვი მძიმედ გადაყლაპა და ნელი სვლით წავიდა სახლისკენ. კარებზე სუნთქვა შეკრულმა დააკაკუნა და ოდნავ უკან დაიწია.
კარები ომიკომ გააღო.
-ვააა გოჭი. აღელვებულ ნიკას ბავშვი ხელიდან გამოართვა..
-მცხეთაში არ წასულხარ? წარბ შეკრულმა გახედა ძმას და სახლში შესულს უკან მიჰყვა.
-რო წახვედით შენ და შენი ცოლი მაშინ დაიწყო გრიალი და ქეიფი.. დავიმხეთ სასტავმა თავზე ყოლიფერიიიი.. ჩაიხითხითა ომიკომ და ძმიშვილს ლოყაზე აკოცა.. ხო და ისე დავთვერი და გამოვტყვერი რო ნათიამ არ გამიშვა მცხეთაში. უი მოიცა... ნათიიიი შენი შვილიშვილი მოგიყვანა შენმა ბედოვლათმა შვილმააა.. გასძახა სამზარეულოში მყოფს. ნიკა ნერვიულად ისვამდა კისერზე ხელს და მომცინარ მაქსიმეს მიშტერებოდა. ქალბატონი ნათია გახარებული გამოვიდა მისაღებში, ომიკოს შვილიშვილი ხელიდან გამოართვა და შვილს გაბრაზებით გახედა.
-კაი რა დედა როდემდე უნდა იყო გაბუტული?
-სანამ ჭკუას არ ისწავლი.
-ვისწავლე უკვე.. ერთად ვართ მე და ნიდა. გაღიმებულმა შეხედა დედამისს
-ომიკო სიმართლეს ამბობს ეხლა ეეს?
-კი დედა გუშინ შერიგდნენ. ღიმილით დაეთანხმა ძმის ნათქვამს..
-ნიდასი რო ვყოფილიყავი სუ არ გაპატიებდი. ცხვირი აიბზუა ქალმა..
-კიდევ კაი ნიდა შენი ხასიათის არ არის.. ჩაიქირქილა თავისთვის და ომიკოს გვერდით ჩამოჯდა დივანზე.
-თენგო სადღაა? ნიკამ ომიოს გაკრა მხარი.
-ბიძაშენთანაა წასული.. აუ თავი მისკდება.. ამ პახმელიამ ხო გააწყალა საქმე.. ამოიწუწუნა ომომ და ფეხზე წამოდგა. წამო ლუდი დავლიოთ.
-მიდი რა დაელაპარაკე ნათიას.. სამზარეულოში შესულმა თხოვნით შეხედა ძმას.
-ჯობია ნიდა დაელაპარაკოს ეგ უფრო დაარწმუნებს. ხო ისე ნიდა სადაა? მაცივრიდან გამოღებული ლუდის ბოთლი ძმას დაუდო, მეორე კი თვითონ დაიკავა ხელში.
-უნივერსიტეტში.. უცხოელი ლექტორები ჩამოვიდნენ და ტურიზმის შესახებ ატარებენ ლექციასო.. ამ კვირას მოუნდათ იმათაც რა.. როგორც კი დაუმთავდება წამოვა ეგრევე აქ.. მერე მაგისინებთან უნდა გავიდეთ..
-იმენა დღის გეგმა გაქვთ შედგენილი.. გაეცინა ომოს.. რას აპირებ შენ ეხა? სერიოზული სახით შეხედა წინ მჯდომს.
-ეხლა ნიდას და მაქსიმეს მეტი არავინ რო არ მინდა ერთი ის ვიცი და მეორე კიდე, უეჭველი სადმე უნდა დავიწყო მუშაობა.. გეგამ კი მომცა ფული აი იმ ბიზნესიდან მარა ის არ მეყოფა, ნიდას სწავლის ფულია გადასახდელი ამასთან ერთად, ბინის ფულია შესატანი. მართლა თენგოს და ზაზას ხო არ გადავახდევინებ ტო..
-ბიჭო ეხა ტენდერი მოვიგე და ჩემი ავტოსახელოსნო უნდა გავაფართოვო, მეორე ფილიალი ავლაბარში, რომ მაქვს იმას გიკო და გურო უძღვებიან მე ლილოსკენ ვარ და შენ კიდე, რომელიმე ადგილი ამოირჩიე და იქ გავხსნათ. ნუ მერე მოვგვარდებით რა უფრო..
-ეგ კაი ვარიანტია ტო.. ჩაფიქრდა ნიკოლოზი.
-კაი ვარიანტი კი არა საუკეთესოა.. თვალი ჩაუკრა ძმას..
-მოვილაპარაკოთ კაროჩე ამაზე გიკოსთან და გუროსთან ერთად. ბიჭო ჩემი მოტოს გაყიდვა მინდა ..
-რატო?
-მაქსიმეს მოტოზე ხომ არ დავსვავ ტო. მანქანა უფრო მჭირდება ვიდრე იამაჰა.. მერე თუ ფული მექნება ვიყიდი ახალ მოდელს..
-რა მანქანა გინდა?
-ჩემი კლასელი, რომ იყი ზუკა. ხო იცი? ის ყიდის თავის მანქანას... მამამისმა ახალი უყიდა და ეს აღარ უნდა... თან ფული არ უჭირს ეხა მაგას და ნელნელა გავუსტუმრებ. დაჟე თვითონ შემომთავაზა და დამიჯდა ტვინში.
-რა მანქანაა?
-ფორდ მუსტანგი.
-ვა საღოლ. ტუჩი დაბრიცა ომიკომ და ნიკას ამღერებულ ტელეფონს დახედა..
-ხო ნიდ.. სწრაფად უპასუხა მობილურს.
-ნიკა. ტირილით ჩასძახა ყურმილს მიღმა მისუსტებულმა ხმამ..
-ნიდუ რა გჭირს ? რამე მოხდა? ანერვიულდა ბიჭი.
-ხელი მოვიტეხე. ამოისრუტუნა გოგომ
-სად ხარ?
-უნის წინ, რომ კერძო საავადმყოფოა იქ..
-კაი მოვალ მალე . ტელეფონი გათიშა და ინტერესით მომზირალ ომიკოს შეხედა.
-რა მოხდა ტო?
-ნიდამ მოიტეხა ხელი.. მაქსიმე შენ გყავდეს რა და მე გავალ ნიდასთან..
-მოიცა მეც წამოვალ.. კარებში გავარდნილს უკან გაყვა.. ნათი ნიდასთან მივდივართ ჩვენ და მაქსიმე შენ გყავდეს..
-კაი დედა ფრთხილად იარეთ.. მიაძახა კარებში გასულ შვილებს..
უნივერსიტეტის წინ გააჩერა ომომ მანქანა.. ნიკა მანქანიდან ანერვიულებული გადავიდა და საავადმყოფოში გიჟივით შეიჭრა. დერეფანში მდგომ სკამზე მჯდომი მეუღლე დაინახა და მისკენ წავიდა.
-ნიდ
-ნიკა. აცრემლებული თვალები შეანათა ბიჭს. ნიკოლოზმა თაბაშირ დადებულ ხელს დახედა.
-გტკივა?
-ეხლა იმდენად აღარ. ნიკოლოზი ფრთხილად ჩაეხუტა გოგონას და შუბლზე აკოცა.
ექიმს დანიშნულება გამოართვა, მისი მითითებებიც გაითვალისწინეს, ხარჯიც დაფარეს და საავადმყოფოც დატოვეს.
-რძალო რა დაგემართა? სიცილ შეკავებულმა ომიკომ, უკანა სავარძელზე მსხდომ წყვილს გახედა და ავტომობილი დაძრა.
-უნივერსიტეტში რო მივედი, ჯერ ბიბლიოთეკაში ჩავედი წიგნი დავტოვე და მერე ლექციაზე ვაპირებდი ასვლას. ვიფიქრე ლიფტი სანამ მოვა მე ფეხით ავალთქო, ხო და ავუყევი კიბეებს. მეხუთე სართულზე ვიყავი, როცა ფეხი დამისრილად და გავადინე ბათქვანი. მთელი უნივერსიტეტი მე მიყურებდა... ამოიტირა ბოლოს..
-დაეცი? სიცილი ვეღარ შეიკავა ომიკომ და ახარხარდა. ნიკას გაეღიმა და მეუღლე უფრო მეტად მიიკრა გულზე.
-რა გაცინებს? ნამტირალები ხმით შეუტია მაზლს.
-წარმოგიდგინე როგორ გორავ უნის კიბეზე და.. ომიკომ ისე გადაიხარხარა გეგონებოდათ მაგარი ანეგდოტი მოუყვესო.
-ნიკა დამანებოს თავი შენმა ძმამ..
-ვსო ხმას არ ვიღებ, მარტო ვიცინი.
-ომო ჩვენთან წაგვიყვანე რა .. ეხა ნათიას თავი არ მაქვს დაიწყებს ხელი შენ მოტეხეო და ვაფშე ამშლის ნერვებზე.. თვალები გადაატრიალა ნიკამ
-კაი. სიცილით დაუქნია თავი.
-შეგირიგდა? ნიდამ ნიკოლოზს შეხედა
-არა.
-მე დაველაპარაკები და შეგირიგდება..
-შენი იმედი მაქვს.. გაუცინა ცოლს და ცხვირზე აკოცა. ნიდას ტელეფონი ამღერდა..
-ხო იო
-ნიდ ლუკიტომ დამირეკა. ყველანი შეიკრიბეთ ნიდასთან კატასტროფა რაღაც უნდა გითხრათო.
-მოიცა ეგ და ლიკა თურქეთში არ უნდა წასულიყვნენ თაფლობის თვეში?
-მაგას რას გაუგებ..
-იო..
-ხო
-ხელი მოვიტეხე
-რანაირად ?
-კიბეზე დავგორდი უნიში
-ეხა სად ხარ? ხო კარგად ხარ?
-კი კარგად ვარ თაბაშირი დამადეს და სახლში მივდივარ ეხლა
-ეხლავე წამოვალ თქვენთან
-დედიკოს არ უთხრა რა
-კაი არ ვეტყვი მარა ხო გაიგებს.. კაი ეხა წამოვალ შენთან.
-კაი გელოდები.
-რაო? ომიკომ გახედა სარკიდან რძალს
-ლუკიტოს დაურეკია ყველა ნიდასთან იყავით შეკრებილებიოოო
-აჰა. კაი მაშინ ეხლა ავიდეთ თქვენთან და ღამე გამოგიყვანთ იმ გოჭს, მანამდე იყოს ბებიასთან..
ნიკოლოზმა ნიდა ხელში აიყვანა და ისე შეიყვანა სახლში..
-ნიკა ფეხი კი არ მომიტეხია, ხელი მოვიტეხე.
-მერე რა.. მე მოგივლი ეხლა.. მისაღებში მდგომ დივანზე დასვა და გვერდით მიუჯდა.
ომიკო ღიმილით ადევნებდა თვალს ცოლ ქმარის ჟღურტულს.
რამდენიმე საათში გურო, გიკო და იოც მივიდნენ. ყველაფერი დაწვრილებით მოაყოლა გიკომ ნიდას თუ როგორ დაეცა, ვინ ააყენა, როგორ გაიგო ნიკამ და მოკლედ .. მერე ბევრიც დაცინეს და ძლივს დამშვიდნენ.
სასტავს ილიკო, განო, ანი და იკაც შეუერთდნენ. ამათ უკვე გურო უყვებოდა და თან აფორმებდა ნიდას ხელის მოტეხვის სცენას..
გეგა და დაჩის მოსვლაზეც , გურომ დაიწყო მოყოლა ამჯერად უკვე სხვა გაფორმება გააკეთა..
ნიკა და ნიდა ერთმანეთზე მიხუტებულები იჯდნენ და სუ არ ანაღვლებდათ გიკოს ტიქტიკი..
გურო გაღიზიანებული დადიოდა აქეთ იქით..
-რა ჭირს ე? ომიკომ გიკოს გახედა.
-ძაღლმა აპოვნინა ბედი რა.. ჩაიცინა გიკომ
-რაა?
-ნუ კაროჩე. ხელები ერთმანეთს შემოარტყა და ამბის თხრობაც დაიწყო.. ამის დას რო პუდელი ძაღლი ყავს ჩაპა... აი ეს რო ვერ იტანს. აი მაგ ძაღლმა აპოვნინა გოგო რა.. მოკლედ ნინო წავიდა დაქალთან ერთად ბაკურიანში.. ეს ძაღლი კიდე დაუტოვა ამას.. ამისი მშობლები იმ ძაღლის გამსეირნებლები არ იყვნენ, ამიტომ გასეირნება, დაბანა, მოწესრიგება დაევალა გუროს.. გუშინ წინ გაიყვანა სასეირნოდ .. გაიყვანა და ეს ძაღლი გაექცა . რო დაეწია ეს ჩაპიტო ვიღაც ნაშოჩკასთან ერთად დაინახა... იმ ნაშოჩკას პატრონი კიდე აღმოჩნდა ეს გოგო.. ვიღაც მარიამი.. ხო და არი ეხა ტარიელასავით შეყვარებული და იხოკავს ლოყებს ტელეფონის ნომი, რომ ვერ კითხა.. მხრები აიჩეჩა და ღიმილიანი სახით გახედა ძმაკაცს..
-გამოვართმევდი შენ რო არ მოთრეულიყავი და არ წაგეთრიე კოსტუმის საყიდლად.. დაუბღვირა მომცინარ გიკოს.
-მადლობა მითხარი მერე რო ის სვეცკი კოსტუმი გაყიდინე, ბაბაჩკითურთ..
გურო საკადრისი პასუხის გაცემას აპირებდა გაცეცხლებული ლუკა, რომ შემოვარდა და ხმის ამოღება არ აცადა ..
-რა დონის ს*რი უნდა იყო, რომ ვიდეო ვერ გადაიღო ნორმალურად .. გაჰყვიროდა გაგიჟებული ლუკა, რომელსაც უკან მოკისკისე ლიკა მოჰყვებოდა..
-რა მოხდა ე? გაოცებულმა ილომ ლუკიტოს შეხედა.
-რა მოხდა და უნდა გავფრენილიყავით თურქეთში, უკვე თვითმფრინავში ვიჯექით, როცა ბატონმა ლუკამ ჩვენი ქორწილის ვიდეოს ნახვა მოისურვა. ამოიღო კამერა და უყურებდა კიდეც რამე, რომ წერებოდა შიგნით მარა... მხრები სასაცილოდ აიჩეჩა ლიკამ და გულიანად გაიცინა
-რააა? გაურკვევლობაში მყოფებმა ერთდროულად წამოიძახეს
-რა და ჯანდაბა იმ გადამღებს. ვერ გადაიღო ვერაფერი არაფერი არ წერია იმ კამერაში. დაავიწყდა ალბათ ჩართვა.. გაცოფებულმა ლუკამ მიახალა გაოგნებულებს
-კაი არაუშავს ტელეში ხო გვაქვს ვიდეოები. დაამშვიდასავით დაჩიმ.
-შენ ხო არ გაგიჟდი? გაგიჟებულმა შეანათა თვალები დაჩის. ჩემ შვილებს როგორ ვანახო მერე ჩემი ქორწილის ვიდეო ? რა ვუთხრა? ტელეთი გადავიღეთქო? გაბრაზებული აქეთ იქით დადიოდა. მხოლოდ ის მამშვიდებს რო ფბში ლაივი მქონდა ჩართული, ჩემი ქორწილის ..ტუჩის კუთხე კმაყოფილმა ჩატეხა .. მაგრამ ეგ არაა საკმარისი. კმაყოფილება სახიდან გაუქრა..
-მაინც ვერაფერს ვერ უშველი ეხლა ამიტომ დამშვიდდი. აქეთ იქით მოსიარულეს მიმართა იომ..
-როგორ ვერა.. ეშმაკურად გაიღიმა და სასტავის შუაში ჩადგა.. თავიდან ვიხდი ქორწილს..
-შენ ხო არ გააფრინე? იკას სწრაფად მოსცილდა ანი და ძმას წინ დაუდგა.
-ჩვენ სასტავმა ავღნიშნოთ რა ეგ ვიდეო მაინც შემჩება ტო.. აბა შენ რო გაქვს ქორწილის ვიდეო კაია? შეუბღვირა დას
-რა ვქნა? დებილი გადამღები კი არ მყავდა მე. ჩემი ვიდეო გადამღები პროფესიონალი იყო.. გაიჯგიმა ამაყად და იკას ისევ მიეხუტა.
-ნუ მიშლი ნერვებს.. ისედაც აფეთქებას ვარ..ლამისაა მივარდე და მივახჩო ის არაფრის გადამღები. ეხლა კიდე ჯობია სასტავი მოემზადოთ კვლავ ჩვენი ქორწილისთვის... ამჯერად ვიდეოს გამო.. გულ დამშვიდებული ჩამოჯდა ნიდას წინ მდგომ სკამზე და გაოცებისგან პირი დააღო როცა გოგონას მოტეხილი ხელი დაინახა.. რა გჭირს ტო?
-გიკო დაიწყე მოყოლა. სიცილით უბრძანა ნიკოლოზმა გაღიმებულ ბიჭს. ნიდას შუბლზე მიაკრო ტუჩები და თვალები ბედნიერმა დახუჭა.
გიკომ დაწვრილებით მოყვა ნიდას დაცემის ისტორია, რომელიც თავისებურად დახატა და გააფორმა ვინ იცის მერამდენედ..
იკა და ანი მალევე წავიდნენ, გაიანეს გამო. ილიკო და განოც მათ მიჰყვნენ, ამიტომ დარჩა სასტავის ოხუნჯები..
-წამო დაჩი დასალევი ამოვიტანოთ და ჩავუჯდეთ.. იომ დაჩის გახედა. ბიჭმაც თავი დაუქნია და იოანეს მიჰყვა..
სიჩუმე ნიდას ტელეფონმა დაარღვია..
-ნიკა ჩანთაში მიდევს და ამოიღე რა.. თხოვნით გახედა ქმარს. ნიკოლოზმა უხმოდ დაუქნია თავი და მობილური ჩანთიდან ამოაძვრინა.
-ვიღაც ნოეა.. სახეზე უკმაყოფილება გამოესახა.
-გისმენ ნოე..
-ნიდ როგორ ხარ?
-რავი არამიშავს . ხელი მოვიტეხე მხოლოდ..
-კიდე კარგად გადარჩი. გაგივლის მალე.. ხვალ ანუ არ მოხვალ ხო უნიში?
-არამგონია... რა იყო რამე ხდება?
-რა? სად? როდის? შეჯიბრია ხვალ.
-გადიხარ?
-ხო რავი.
-წარმატებები აბა შენ იცი არ შეარცხვინო უნი.
-ვეცდები.. ჩაიცინა ბიჭმა..
-მოვედით.. იყვირა სახლში შესულმა იომ და პარკები მაგიდაზე დადო..
-კაი ნიდ მერე დაგირეკავ ვატყობ ეხლა არ გცალია ჩემთვის. გაიღიმა ნოემ..
-კაი რას ამბობ. რას ქვი არ მცალია შენთვის? ამოდი ეხლავე ჩემთან. იცოდე უარი არ მითხრა თორე ხმას არ გაგცემ..
-კაი კაი ამოვალ აი აგერ აგასაც წამოავათრევ. გაეცინა ბიჭს მეგობრის სიჯიუტეზე.
-გელოდებით.. მხიარულად ჩასძახა და მობილური გათიშა..
-ვინ იყო? იომ ნიდას კითხა.
-ნოე..კბილებში გამოსცრა ნიკამ და წარბშეკრულმა შეხედა ცოლს..
-ტყუილად ღელავ ნოე ნიდას არ წაგართმევს.. უბრალოდ კურსელია და მაგარი ძმაკაცი..იოანემ ხელი მხარზე დაკრა სიძეს..
-ანუ სანერვიულო არ მაქვს? ცოლს შეხედა.
-ნწ.. თავი გააქნია გოგონამ..
-ნწ რა არი? გაბრაზებული დაუჯდა გვერდით.
-არათქო.. წარბები შეკრა ქმარზე გაბრაზებულმა..
-მასე ჯობს. საფეთქელზე აკოცა შუბლ შეკრულ მეუღლეს.
დაჩიმ არყისთვის ჭიქები და ცოტაოდენი დასაყოლებელი გამოტანა სამზარეულოდან.
ლუკამ დაჩექინბაც მოასწრო სანამ დაჩი არაყს დაასხავდა -"ნიდასთან სახლში ვოდკას ვსვაავოოოო" და სასტავიც მონიშნა.
ნოე და აგაც შეუერთდა მათ მხიარულებას.. ნიკოლოზმა აწ დავიწყებული ხალხი თავიდან გაიცნო..
უკვე ორი არყის ბოთლი მიაგდეს... მხოლოდ ომიკო არ სვავდა და ფხიზელი აკვირდებოდა თითოეულის მოქმედებას. მაქსიმე ყავდა მოსაყვანი ამიტომ ერთი წვეთიც არ დაულევია, როგორც ნიდას და ლიკას...
-ნიკა მიდი რა გიტარაზე დუკარი რამე მხიარული. ომიკომ ნიკას შეხდა..
-მომე გიტარა.. სიგარეტი საფერფლეში ჩაწვა ნიკოლოზმა და ძმას გიტარა გამოართვა..
-ნახე რა მანქანით ვარ.. დაიწყო ნიკოლოზმა სიმღერა... დამიჯდა გოგო და წავიყვანე ბარში, დავლიეთ და მერე.. წავედით მასთან სახლშიიიი.. აუ რა ბაითი აქვს.. დავეცი ხალიჩაზე, გოგომ გაიღიმა და გაიხადა ტანზე ..მაგარი ქალი იყავიიი.. მაგარი ტანიც გაქვს ...მაგარი თვალებიც გაქვს უცებ ვიღაცა რეკავს ზააარს.. ჩქარა ავდექი და ჩავიცვი მე ტანზე, ავიღე კურტკა და გავედი აივანზე .უცებ იღება კარი, შემოდის მაგარი ნაშა ...უცებ მესმის ხმა.. გოგო დავლიოთ ყელი გააააშრა.. შევედი ოთახში და წამოვწექი ტახტზე ..ორივე გოგომ უცებ გაიხადეს ტანზე .. მაგარი ქალები ხართ .. მაგარი ტანებიც გაქვთ.. მგონი ვკარგავ თავს..კიდე ვიღაცა რეკავს ზააააარს ..ადგა ერთი ქალი და გააღო კარი, უცებ ყვირის ქალი .. ვაიმე ჩემი ქმარი. ორი კვირსი მერე .. გავახილე თვალი ტრამვატოლოგიურში ამოვყავი თავი..მაგარი ექთანი ხარ . მაგარი თვალებიც გაქვს. მაგარი ტანიც გაქვს ..უცებ იღება კარი.. შემოვიდა ქმარი.. ბიძია ნუღარ მირტყავ მეტკინა თაააავი..მაგარი გოგონა ხარ .. გაჩერებაზეეე დგახარ...ნახე რა მანქანით ვარ, მაგრამ შენ არ გაგიყვან.. -მხიარულად ჩაამთავრა საღლაბუცო სიმრერა და ბიჭებმაც არ დაის
შურეს შტვენა..
-იმენა მაგარი ნაშა იყო რა.. აჰყვა ხუმრობაში ლუკიტო
-მაგარ ნაშას განახებ დღეს აივანზე რო დაიძინებ.. გაბრაზებულმა ლიკამ ქმარს გახედა..
-ჩემი ცხოვრება .. ჰაეროვანი კოცნა გაუგზავნა გაბრაზებულს
ნიდა ქმრისკენ გადაიწია და ყურის ძირში აკოცა. მერე ტუჩები ყურთან მიუტანა და ჩუმად ჩასჩურჩულა ამ სიმღერისთვის დაისჯებიო.. ნიკოლოზს ტანზე ბუსუსებმა დააყარა.. გოგონას ჩაეღიმა ბიჭის რეაქციაზე და ეშმაკური ღიმილით გავიდა სამზარეულოში, წყლის დასალევად.
-რაო? დაისჯებიო? ნიკა უკნიდან ჩაეხუტა საყვარელ სხეულს.
-ხო.. გაიღიმა. ჭიქა იქვე დადო და ბიჭისკენ შებრუნდა.. ცალი ხელი კისერზე მოხვია და შუბლი შუბლზე მიადო.. -გული ძაან გიცემს.. გაეცინა ნიდას..
-იმიტომ რო შენ მყავხარ გვერდით. ტუჩებზე მოწყვეტით აკოცა... -ჩემი სიგიჟის ერთადერთი წყარო ხარ. გაუღიმა გოგოს.
-მიყვარხარ..
-მთელი არსებით..



№1  offline აქტიური მკითხველი nawkas12345

აუუ რა ტკბილობებიაააა

მსუყეა ძაან
და ბოლოს არ დაგვამწარო იცოდე!!!!

 


№2 სტუმარი skira

auuu male dade ra gtxov ukve 10 dgea velodebi

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent