შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

*ბაიკერშა* (2თავი)


20-05-2017, 23:09
ავტორი baikeri
ნანახია 1 492

ბაიკი გავაჩერე თუ არა ყველა ჩემთან მოვიდა.კინაღამ გამჭყლიტეს.ანდრეა მეორე ადგილზე გავიდა და ორმოცდაათი ათასი ლარი მოიგო.ჩვენ ჩვენი მოგებული თანხა ავიღეთ და წამოვედით.
-საღოლ ბრატცი მაგრები ხართ ტო(ნოე)
-აბა ეხლა რას ვშვებით?(მე)
-წამო ჩვენთან ავიდეთ და დავლიოთ(ალექსი)
-კაი იდეაა მაგრამ ამ შუაღამისას სად ვნახოთ ღია მაღაზია?(გიგი)გამეცინა.
-რა გაცინებს?(ალეკო)
-არ გინდათ მაღაზია შენახული მაქვს ლუდები და ჩიპსები.ყოველიშემთხვევისთვის გადავინახე(მე)
-იმენა ძმა ხარ რა(გიო)
-ვიცი.აბა წავედით?(მე)შევიცხადე.
-ხო(ნოე)სახლში მივედით,ბევრი დავლიეთ,ვიცინეთ და ბოლოს მკვდრებივით დაგვეძინა ერთმანეთზე .მეორე დილას ვის სად გვეძინა ვერ გაიგებდით.პირველი მე გამეღვიძა.ზოგს ჩემ ფეხზე,მუცელზე და ხელზე ეძინა,ზოგს კიდე სადღაც გადაკარგულში.ძალიან სასაცილოდ გვეძინა.ადგომა მინდოდა,ყველაფერი მტკიოდა.ბოლოს დავიყვირე.
-ოოეეე.აეგდეთ ეხლა ჩემზე,რომ გძინავთ.(მე)
-აუუუ თავი ტო.რა გაყვირებს მისკდება ისედაც თავი.(ნოე)სავარძელში გადაწოლილმა ნოემ წამოყო თავი და ხელი თავზე მიიდო.
-გასკდა თავი რა(გიო)ყველა აწიკვინდა.
-კაით ეხლა ჩაიგდეთ ენები და აეგდეთ(მე)
-კაი ხო ვდგებით(ალექსი)ძლივძლიობით ადგნენ.
-ხო და ეგრე რას შეჭამთ?(მე)
-მე შემწვარ კარტოფილს და მჟავე კიტრს.(ნოე)
-მეც იგიცეს(ანდრეა)ყველა დაეთანხმა.
-ანუ ყველა იგივეს შეჭამთ.კაია.მე ჩავალ წვენებს და ნაბეღლავს ამოვიტან(მე)
-წამოგყვები(ანდრეა)
-კაი(მე)გავედით სახლიდან და დაბლა ჩავედით.
-რამე თუ გინდოდა გეთქვა და ამოგიტანდი(მე)
-არა უბრალოდ ჰაერზე გამოვედი რა(ანდრეა)
-ხოო(მე)მაღაზიაში შევედით,ვიყიდეთ ყველაფერი და ავედით სახლში.კართოფილი შევწვი,სუფრა გავშალე და სუფრას მივუჯექით.მივირთვით,ბევრიც ვიცინეთ.სუფრა ავალაგე და ჭურჭელიც დავრეცხე.
-აბა ბიჭებო რას ვშვებით ეხლა?რა ვქნათ?(მე)
-რავი,მოდი წავიდეთ სახლებში და რვისთვის რვენს კაფეში შევიკრიბოთ(ალეკო)
-კაი იდეაა წავედით მაშინ და საღამომდე(გიგი)ბავშვებს დავემშვიდობეთ და გავაცილეთ.უსაქმურობისგან რა მექნა არ ვიცოდი და ჩემს ოთახში ავედი.ცოტახანში ჩემი ტელეფონი აწკრიალდა.დედა იყო.ძალიან გამიხარდა.მანაც იცის,რომ რბოლებში ვმონაწილეობ ისიც ყოფილი ბაიკერია.
-ხო დედუს.როგორ ხარ?იცი როგორ მოგვენატრე?(მე)
-გენაცვალოს დედა.მეც მომენატრეთ.კარგად ვარ თქვენ როგორ ხართ?(დედა)
-არაგვიშავს.გუშინ რბოლა გვქონდა მე და ანდრეა(მე)
-მართლა?მერე რა ქენით?(დედა)
-მოვიგეთ.მილიონი ლარი მე მოვიგე ანდრეამ ორმოცდაათი ათასი ლარი მოიგო(მე)
-ვააა მაგრები ხართ ორივე ანუ ფული არ გჭირდებათ?(დედა)
-არა აღარ გვჭირდება ჯერ გვაქ სამყოფი და მერე რომ აღარ გვექნება გეტყვით(მე)
-კაი დე.სასწავლებელში როგორ მიდის საქმეები?(დედა)
-კარგად დე მალე მეც დავამთავრებ და სამუშაოს ვიშოვი და ვიმუშავებ ამ შენს უსაქმურ შვილს მაინც არ უნდამუშაობა და ცოლის მოყვანა და მე მაინც ვიმუშაო(მე)
-ჩემი ჭვიანი შვილი.კაი დე წავედი მე და თუ რამე დაგჭირდა ან რამეა დამირეკე.აკოცე ალექსს ჩემ მაგივრად(დედა)
-კაი დე დროებით(მე)
-მიყვარხარ დედას გული და სული(დედა)
-მეც მიყვარხარ დე(მე)
-კაი დროებით დე(დედა)მითხრა და გამითიშა.მე ლოგინზე დავეხეთქე და ჭერს მივაშტერდი.არ ვიცოდი რა მეკეთებინა.თხუტმეტი წუთი ჭერს ვუყურებდი და მერე გადავჭყვიტე სამეცადინოებისთვის მიმეხედა.ერთი საათი სამეცადინოებს დავუთმე.მერე ალექსიმ დამიძახა საჭმელი გამიცხელეო.მეც ჩავედი,გავუცხელე,დავუსხი და დედას დანაბარები გადავეცი.ტელევიზორი ჩავრთე და საყურებლად მივუჯექი.რაღაც სასაცილო ფილმი გადიოდა.საათ ნახევარი ფილმს ვუყურებდი.მერე რაღაც მულთფილმი დაიწყო და მაგასაც ვუყურე.ბევრი ვიხალისე.დროც ყურება-ყურებაში გავიდა.რვა საათიც გახდა.ბიჭებმა დაგვირეკეს უკვე მივივართო.ჩვენც გავემზადეთ და წავედით.ჩვენ,რომ მივედით ბიჭებიც მაშინ მოდიოდნენ.შევედით კაფეში,მაგიდასთან დავჯექით და ოფიციანტიც მოვიდა ჩვენს მაგიდასთან.
-გისმენთ,რას მიირთმევთ?(ოფიციანტი)საყვარლად გაგვიღიმა
-შვიდი ყავა და შვიდი შოკოლადის ნამცხვარი თუ შეიძლება(გიგი)
-ახლავე(ოფიციანტი)
-მადლობა(გიგი)ოფიციანტმაც მალე მოიტანა შეკვეთა.
-მადლობა(ყველა)ყველამ ერთად გადავუხადეთ მადლობა.ოფიციანტსაც გაეღიმა და ჩვენი მაგიდა დატოვა
-აბა ხვალისთვის რა გეგმები გვაქვს(ნოე)
-რავი კლუბში წავიდეთ და გოგოები დავკეროთ(გიო)თქვა და წარბები აათამაშა საყვარლად.
-შენ სულ გოგოების დაკერვაზე როგორ ფიქრობ?(ალეკო)
-აბა სხვა რაზე ვიფიქრო?(გიო)
-სამუშაოს დაწყებაზე(ანდრეა)
-კაი რა(გიო)
-მე უნდა გაჯობოთ ყველას ამხელა ბიჭებს?(მე)
-შენ,რომ ვინმეს აჯობებ რა(ალექსი)
-შენ ჩუ რა უსაქმურო(მე)
-კაით ეხლა ჭამეთ და დალიეთ თორე გაცივდა ყავა(ნოე)
-ხო კაი(ალექსი)ყველა გაჩუმდა და დაიწყეს ჭამა.ნამცხვარს ყავა მიაყოლეს და ა.შ.ბევრი ვილაპარაკეთ და გადავწყვიტეთ,რომ ხვალ კლუბში წავსულიყავით.
-ხვალ კლუბში ანუ ხო?(ალეკო)
-ხოო.წავიდა ხვალე გრიალი(ნოე)
-ეხ რა გეშველებათ ნეტა თქვენ(მე)
-შენ რა გეშველება თორე ჩვენ რამე გვეშველება(გიო)
-ჩუ რა ბიჭო შენ(მე)ენა გამოვუყავი.გაგვეცინა.
-კაი წავედით ეხლა ჩვენ და ხვალე შევხვდეთ(გიგი)
-ხო წავედით(ანდრეა)გამოვედი კაფიდან,ფული გადაიხადეს ბიჭებმა და სახლებში წავედით.სახლში მივედით.ჩვენ ჩვენ ოთახებში შევედით.გამოვიცვალე,დათუნებიანი პიჟამოები ჩავიცვი და ლოგინში შევწექი.ვერ დავიძინე და ალექსისთან შევედი.
-ალექს(მე)ჩუმად დავუძახე.
-ხო(ალექსი)
-აუ შენთან,რომ დავწვე შეიძლება?(მე)
-მოდი ჩემო ცუნცულა დაიკო(ალექსი)მეც მივედი და მივუწექი.გავიხსენეთ პატარაობა.მამასთან ერთად გატარებული ლამაზი დღეები რომლებიც ძალიან გვენატრებოდა.ფაქტიურად ყველაფერი გავიხსენეთ და ჩაგვეძინა.დილით ადრე გამეღვიძა.ალექსს ისევ ეძინა,აღარ გავაღვიძე,ჩავედი დაბლა საჭმელი გავაკეთე და დაველოდე როდის გამოვიდოდა ალექსი,რომ გვეჭამა.ალექსიც მალე გამოვიდა.
-გაიღვიძე ძილისგუდა ძამიკო?(მე)გავუცინე
-ხო გავიღვიძე(ალექსი)გამიცინა
-მიდი ბიჭებსაც დაურეკე და ერთად ვჭამოთ(მე)
-კაი ახლავე დავურეკავ(ალექსი)
-კაი მიდი მანამდე სალათასაც და კიდე რამეს გავაკეთებ(მე)
-კაი მიდი(ალექსი)ალექსიმ ბიჭებს დაურეკა და ყველამ კაი მოვალთ არ გვიჭამიაო.ერთად შეკრება,მოლხენა,გართობა და ა.შ ჩვევად და ცხოვრების წესად გვაქ ქცეული.მე სალათები და რაღაცები გავაკეთე,სუფრა გავშალე,გამოვიცვალე და ბიჭებიც მოვიდნენ.მივუჯექით სუფრას,მივირთვით და დესერტად ნაყინი მივაყოლეთ.
-ანუ დღეს ვგრიალებთ ხო?(ნოე)
-კი ესე 9-10სთვის გავიდეთ(გიგი)
-აბა თქვენ იცით იქ არ შემარცხვინოთ(მე)გამეცინა
-ბებიაჩემიც მასე მეუბნება ხოლმე.ოღონდ კლუბში,რომ მივდივარ ხოლმე არა(ალეკო)გაგვეცინა.
-და რა ჩავიცვა და როგორ?გამომწვევად თუ...(მე)ბიჭების სახეებს დავაკვირდი და კინაღამ მიმგუდეს ისე მიყურებდნენ.
-კაით ხო რა იყო მაშინ ამარჩევინეთ რა ჩავიცვა თქვენს გემოვნებაზე(მე)
-ჯობია.წამოდი გამოადგი ფეხი(ანდრეა)შევედით ჩემ ოთახში და მიადგნენ კარადას.იქიდან ამირჩიეს მუხლებამდე შავი გაშლილი ქვედაბოლო,თეთრი უკლავებო მაისური და შავი ბალეტკები.
-მიდი ეხლა გამოიცვალე და დაგვენახე(ანდრეა)
-კაი(მე)ბიჭები გავიდნენ ოთახიდან.მეც გამოვიცვალე,თმები ავიწიე და გავედი ბიჭებთან.
-აბა როგორია?(მე)ბიჭებმა პირები დააღეს.
-ვაუ მაგარია(გიგი)
-ულამაზასი ხარ(გიო)
-მადლობა.ანდრეას დამსახურებით(მე)გამეცინა
-აპა რავარია ვარ ხეცი არჩევაში ჰა?(ანდრეა)ანდრეას სიტყვებზე ყველას გაგვეცინა.
-კაი წავედი გამოვიცვლი(მე)
-აუ ცოტახანიც იდექი რა(ალეკო)
-რაიყო ტკბები მარის ყურებით?(გიო)
-ხოო(ალეკო)
-ფრთხილად იყავი არ შემოგეჩამოს და არ მოიწამლო რავი(ალექსი)
-უჟმურო(მე)ვუთხარი ალექსის და გავედი ოთახში გამოსაცვლელად.გამოვიცვალე და ბიჭებთან გავედი.
-მისმინეთ ეხლა მე უნდა წავიდე ცოტახანში და მალე მოვალ რა(მე)ყველამ მე შემომხედა.
-სად მიდიხარ?(ალექსი)
-ეგ არაა შენი საქმე(მე)ენა გამოვუყავი.
-გვითხარი სად მიდიხარ(ანდრეა)
-კუკიაზე წამოხვალთ?(მე)
-ეე მართლა ეხლა სად მიდიხარ?(გიგი)
-მამას სასაფლაოზე(მე)
-გაგიყვან გინდა?(გიო)
-არა არ მინდა მოტოთი წავალ.მაინც არავინ არ იქნება და ესე 6-7სკენ მოვალ რა(მე)
-კაი,მაგრამ ცოტა ადრე,რომ მოხვიდე არ გინდა?(ნოე)გამიღიმა.
-არა.კაი წავე და დროებით რა.თუ რამე შეიცვალა დამირეკეთ კაი?(მე)
-კაი დაგირეკავტ(ალეკო)
-კაი მოდი ერტი გემრიელად გაკოცოთ და ისე წავალ(მე)ყველამ ლოყა მომიშვირა.ყველა გადავკოცნე და გამოვედი.გარაჟთან მივედი,გამოვაყენე მოტო,ჩაფხუტი დავიხურე და მოვწყდი ადგილიდან.მამას საფლავზე 15წუთში მივედი.ჩაფხუტი მოვიხსენი,იქვე მაგიდაზე დავდე და მეც ჩამოვჯექი.იქვე სანთლების ასანთებში სანთლები და ასანთი იდო.მივედი ცალი მუხლი მიწაზე დავდე და სანთელი ავანთე.მოვუყევი ყველაფერი,მოტორბოლაზე.აბსოლიტურად ყველაფერი,ისიც თუ როგორ მენატრება და გული მტკივა,რომ ჩემს გვერდით არაა.ბოლოს ცრემლები ვერ შევიკავე და ტირილი დავიწყე.უცბათ ფეხის ხმა გავიგე,ცრემლები მოვიწმინდე და ჩაფხუტი დავიხურე.ვიღაც მაღალი,ორ მეტრიანი,შავგვრემანი,ხუჭუჭათმიანი,შავთვალება სიმპატიური ბიჭი გამოჩნდა.ორი წამით შევხედე მას და ისევ საფლავს მივაშტერდი.ბიჭმა მამაჩემის საფლავის მოშორებით ლამაზი გოგოს საფლავზე მივიდა,ყვავილები მიიტანა და ლარნაკში ჩააწყო.10-15 წუთი ორივე ჩუმად ვიჯექით.ბოლოს მკითხა.
-მამათქვენია?(ის)
-კი(მე)ისევ სიჩუმე.
-შეიძლება თქვენი სახელი გავიგო?(ის)ცოტა ღიმილით მკითხა.მე კი ცოტა გავწითლდი.
-არა(მე)
-მე ლაშა მქვია(ის)
-სასიამოვნოა.თქვენი დაა?(მე)მორცხვად ვუპასუხე.
-კი(ის)ისევ სიჩუმე რომელიც უფრო მაწითლებდა.
-ვიცი სასაუბროდ ცუდი ადგილია,მაგრამ მინდა რაღაც გკითხოთ.ჩაფხუტს არ მოიხსნით?(ის)გამეცინა.
-ვერა(მე)
-რატომ?(ის)
-მაგასაც ვერ გეტყვით.კარგით ახლა უნდა წავიდე.ნახვამდის(მე)
-კარგად.ისევ შევხვდებით(ის)ბოლო სიტყვები ჩუმად მაგრამ,მაინც გასაგებად წარმოთქვა.
-შევხვდებით,შევხვდებით(მე)ვუთხარი და ცოტათი გაწითლდა.წამოვედი,მოტო დავქოქე და ადგილს მოვწყდი.ცოტახანი ვიბოდიალე და შვიდის ნახევარზე სახლში მივედი.შევაყენე მოტო გარაჟში და სახლში ავედი.ბიჭები სახლში იყვნენ.
-ბარო ბრატცი მოვედი(მე)
-გხედავთ(ალექსი)გაიცინეს.
-აუუ იქ იცი რა საყვარელი ბიჭი გავიცანი.იმენა რა.ლაშა ქვია.დის სასაფლაოზე იყო მისული(მე)სავარძელში ჩავეშვი.
-ვაა მარიო შეყვარებულიაა(ნოე)გავიცინეთ.
-ხო აბაა(მე)
-დღეს ჩვენთან ერთად კიდე ერთი ბიჭი მოდის.მოვა ეხლა მალე(ალექსი)
-ხოო?კაია.ყავა რამე არ გინდათ?(მე)
-აუუ კი რა(ალეკო)
-მეც მინდა(ნოე)
-მეც რა(გიგი)
-მეცაა რა(გიო)
-მეც მინდა(ალექსი)
-მე არა(ანდრეა)
-კარგი ხუთი ყავა ახლავე მოგართმევთ ბატონებო(მე)
-ნუ ცანცარებ რა(გიო)გავედი სამზარეულოში და ყავა მოვადუღე.ზარის ხმა გაისმა.ალექსი წავიდა კარის გასაღებად,მე კი ლანგარით ყავა გავიტანე.ალექსიმ სტუმარი შემოიპატიჟა და რომ შევხედე კინაღამ ლანგარი გამივარდა.



მადლობთ,რომ კითხულობთ <3 ველი შეფასებას.ბოდიშს გიხდით პატარა თავი თუ გამოვიდა :) <3 მადლობა



№1  offline მოდერი ენემი

აუუ აგრად მევასა ეს ისტორია heart_eyes

 


№2  offline წევრი baikeri

baby girl for everyone
აუუ აგრად მევასა ეს ისტორია heart_eyes

მადლობა დიდი ძალიან მიხარია თუ მოგწონთ :) <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent