შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

*ბაიკერშა* (3თავი)


26-05-2017, 23:41
ავტორი baikeri
ნანახია 1 670

ის ბიჭი იყო სასაფლაოზე,რომ გავიცანი.ლანგარი მაგიდაზე დავდე.
-მარიამ ეს ლაშა წერეთელია.ლაშა ეს მარიამია ჩემი და(ალექსი)
-სასიამოვნოა(ლაშა)გამიღიმა და ხელი ჩამომართვა.
-ჩე..ჩე..ჩემთვისაც(მე)დავიბენი.ყველას ხელი ჩამოართვა.
-ყავას ხომ არ დალევ?(ალექსი)
-ამმ არა იყოს(ლაშა)ბიჭებმა ყავა დალიეს,მოიკითხეს ერთმანეთი.ლაშა თურმე დღეს ჩამოსულა რუსეთიდან.ჩვენთან დარჩება გარკვეული ვადით.
-მარიამ მიდი გამოიცვალე და წავედით(გიო)
-ხო,მაგრამ... ანდაც არაფერი(მე)
შევედი ჩემს ოთახში,გამოვიცვალე,ბალეტკების მაგივრად ნაცრისფერი ნაიკის ბოტასები ჩავიცვი და გავედი.
-მორჩი?(ნოე)
-კი წავედით(მე)
-და ბოტასები რატომ ჩაიცვი ბალეტკები ხომ უნდა ჩაგეცვა(ანდრეა)
-გადავიფიქრე.ამაში უფრო კომფორტულად ვარ(მე)გავუღიმე.
-ოხ კაი წავედით(ანდრე)გავნაწილდით მანქანებში.მე,ანდრეა და ნოე გიოს მანქანით წავედით.გიგი,ალექსი და ალეკო ლაშას მანქანით წამოვიდნენ.რვაზე უკვე კლუბში ვიყავით.შევედით,მაგიდასთან დავჯექით და ვისკი შევუკვეთეთ.ბევრი იცეკვეს ბიჭებმა და დავლიეთ.მე ბართან მივედი და ვისკი შევუკვეთე.ვისკიც დამისხეს და ამოსუნთქვის გარეშე გამოვცალე ჭიქა.ერთს ორი მიყვა,ორს სამი და ასე შემდეგ.ბიჭებს ვუყურებდი და მეცინებოდა როგორ სასაცილო ილეთებს აკეთებდნენ.
-ძალიან ბევრს ხომ არ სვავ?(ლაშა)მკითხა ღიმილით და გვერდით სკამზე მომიჯდა.
-არა(მე)ვუპასუხე და კიდე ერთი ჭიქა გამოვცალე.
-ვიცეკვოთ არ გინდა?(ლაშა)
-ნწ..არ მიყვარს ცეკვა(მე)დიდიხანი ვიყავით კლუბში.ბოლოს მომბეზრდა აქ ყოფნა და ბიჭებთან მივედი.
-აუუ ბიჭებო წავიდეთ რა არ გინდათ?(მე)
-აუუ ხო წავიდეთ(ანდრეა)
-კაი წავედით(გიო)პირველი მე გამოვედი გარეთ,ჩავჯექით მანქანებში და წავედით ჩვენთან სახლში.ავედით სახლში და დივანზე დავეხეთქეთ.
-დავიღალე რა.აბა რა ქენით ბრატცი დაკერეთ გოგოები?(მე)
-მოიცა რა(ალეკო)ხელი ჩაიქნია.
-აუ ერთი ისეთი გამოდგა,რომ ვკითხე შენი გაცნობა შეიძლებათქო კინაღამ მცემა(გიგი)გაგვეცინა.
-დღეს ჩემი დის საფლავზე ერთი გოგო გავიცანი.გავიცანი რა არც სახელი უთქვამს და არც არაფერი.ჩაფხუტი ეკეთა და არმოუხსნია.არც ის მითხრა რატო არ იხსნიდა(ლაშა)ნოეს რაღაცის თქმას აპირებდა მაგრამ ვუპწკინეხელზე და მიხვდა,რომ არ უნდა ეთქვა არაფერი.
-მე წავეიდ რა დავიძინებ(მე)
-კაი მიდი დაიძინე(ალეკო)
-კაი მოდი ჩაგკოცნოთ და წავედი(მე)მივედი ყველას გემრიელად ვაკოცე.ლაშას მომერიდა და წავედი დასაძინებლად.გამოვიცვალე და დავწექი:,,ისე ახლოდან უფრო საყვარელი ყოფილა“.გავიფიქრე და ჩამეძინა.ორისთვის გამეღვიძა.დაბლა ჩავედი.საჭმელი გავამზადე,სუფრა გავშალე და ბიჭებს დავუძახე ჩამოსულიყვნენ.ბიჭებს,რომ დავურეკე ნაჭამები იყვნენ.ბიჭებიც ჩამოვიდნენ.მივუჯექით სუფრას,გემრიელად მივირთვით,ავალაგე,ჭურჭელი გავრეცხე და სავარძელში მოვკალათდი.
-აუ ისე ალექს ვიფიქრე და გადავწყვიტე გრუშა ვიყიდო სავარჯიშოდ.(მე)
-სად ჩამოკიდავ მერე?(ალექსი)
-გარაჟში.ადგილი არაა იმხელა გარაჟში თუ რა?(მე)
-ვერ ვხვდები ერთ რაღაცას.გოგო ხარ თუ ბიჭი ვერ გამიგია რა(ალექსი)
-ორივენიცა ძმაო ორივენიცა(მე)ლაშას და ალექსს გაეცინათ.
-კაი წავედი ეხლა მე,ვიყიდი და მოვალ.ისა ალექს ხომ ჩამოკიდავ?(მე)
-მეტი ვარიანტი არის?(ალექსი)
-არა(მე)დავეკრიჭე.
-მაშინ კაი ჩამოვკიდავ(ალექსი)გამიცინა.
-კაი ძმა ხარ მადლობა(მე)ავდექი,ჩემს ოთახში შევედი,600 ლარი ავიღე და საფულეში ჩავდე.საფულე ზურგჩანთაში ჩავაგდე,ზურგზე გადავიკიდე და ჩავედი დაბლა.ტაქსი გავაჩერე და სპორტულ მაღაზიასთან გავაჩერებინე.გადავედი და შიგნით შევედი.მანამდე ვუთხარი ტაქსს,რომ დამლოდებოდა.
-გამარჯობათ(მე)ღიმილით მივესალმე გამყიდველს.
-გამარჯობათ რით დაგეხმაროთ?(გამყიდველი)გამიღიმა.
-გრუშის შეძენა მინდა(მე)ჯაცმა თვალები გააფართოვა.
-ამმ..თქვენთვის?(გამყიდველი)დაიბნა.
-კი(მე)
-კარგით დიდი არჩევანი გვაქ შემიძლია ესენი შემოგთავაზოთ(გამყიდველი)ბევრი არ მიფიქრია.ავარჩიე მოზრდილი გრუშა,შავი ხელთათმანები და სახვევები.ფული გადავიხადე,ტაქსში ჩავდეთ ყველაფერი,მადლობა გადავუხადე გამყიდველს და წამოვედი.გზაში ალექსს დავურეკე,რომ ჩამოსულიყო და დამხმარებოდა.მივედით თუ არა ლაშა და ალექსი დაბლა დამხვდნენ.ჩამოიღეს ყველაფერი და გარაჟში შეიტანეს.მე ტაქსს ფული გადავუხადე და მეც გატაჟში შევედი.
-აბა ალექსს კარგად ჩამოკიდე(მე)
-ეს რა არის?გადაფარებული,რომ აქ ზეწარი?(ლაშა)თქვა და თითი მოტოზე გადაფარებული ზეწრისკენ მიმანიშნა.მე წინ ავეტუზე მოტოს,
-ამმ..არაფერი(მე)ვუთხარი და დავიკრიჭე.
-კაი(ლაშა)საეჭვოდ აათვალიერა ისევ და ალექსისთან დაბრუნდა.
-მიდით თქვენ ჩამოკიდეთ მე მანამდე სუფრას გავშლი(მე)ავედი ზევით,შევედი სამზარეულოში და ყველიანი მაკარონის გაკეთება დავიწყე.მალე ბიჭები ამოვიდნენ და მეც მოვრჩი საჭმლის კეთება.სუფრა გავშალე და ბიჭებს დავუძახე.სუფრას მივუჯექით და უცბათ ჩემმა ტელეფონმა დარეკა.დავხედე და ანდრეა იყო.ავდექი და ჩემს ოთახში შევედი.
-ხო ანდრეა?(მე)
-მარიამ ცუდი ამბავია(ანდრეა)
-რატო რა ხდება?(მე)
-ნოე..ნოე(ანდრეა)ძლივს ლაპარაკობდა.
-რა ნოე?რა მოუვიდა?კარგადაა?(მე)ხმას ავუწიე,ვყვიროდი ფაქტიურად.
-ნოე დაჭრეს მარიამ(ანდრეა)
-რაა?როგორ?რანაირად?სადაა ეხლა?(მე)ჩემს ყვირილზე ლაშა და ალექსი შემოვარდნენ.
-საავადმყოფოში ვართ(ანდრეა)
-რომელში?(მე)
-ადრე სადაც იწვა იმ საავადმყოფოში(ანდრეა)
-კაი მოვდივართ(მე)გავუთიშე
-რა მოხდა მარიამ?(ალექსი)
-ნოე დაჭრეს.ადრე სადაც იწვა იმ საავადმყოფოში არიან დროზე ტაქსი ითრიეთ და წამოდით(მე)
-შენ?(ალექსი)არ ვუპასუხე,ეგრევე მოტოს გასაღებს დავავლე ხელი და ჩამოვქანდი დაბლა.მოტო გამოვაყენე და ჩაფხუტი დავიხურე.სულ არ მიფიქრია იმაზე,რომ ლაშა მიცნობდა ის გოგო,რომ მე ვიყავი.მთელი სისწრაფით მივდიოდი.მალე მივედი,ჩაფხური მოვიხსენი,ვიკითხე მიმღებში რომელ პალატაში იწვა ნოე.მანაც მიპასუხა მეორე სართულზე რეამინაციაშიო.ავვარდი მეორეზე,ბიჭები დავინახე და მათთან მივედი.
-სადაა?როგორაა?(მე)
-რეანიმაციაშია(ალეკო)
-ფუ ამის(მე)რეანიმაციაში უნდა შევსულიყავი მაგრამ ბიჭებმა დამაკავეს არ შეიძლება არ შეგიშვებენო.კედელს მივეყუდე და ძირს ჩავცურდი.ალეკოც გვერდით მომიჯდა.
-ნუ გეშინია.ყველაფერი კარგად იქნება(ალეკო)ალექსი და ლაშაც მალე მოვიდნენ.მე თავი მქონდა ჩახრილი და ჩაფხუტს ვაქანავებდი განერვიულებული.თან ვფიქრობდი ვის უნდა გაეკეთებინა ეს ნოესთვის.ბევრი ფიქრი არ დამჭირდა იმის მისახვედრად,რომ ნოეს ზაზა,ის დაჭრიდა.ის ხომ ნარკომანი,დამპალი ღორია და ნოეზეა გადაკიდებული იმის გულიზე,რომ ნოე მოეშვა ნარკოტიკების მიღებას და რომ დაუბრუნდა ნორმალურ ცხოვრებას.წამოვხტი და ბიჭებთან მივედი.
-ვინ გააკეთა ეს?ვინ დაჭრა ნოე?იმ დამპალმა ზაზამ ხო?(მე)ვუყვირე.
-დაწყნარდი მარიამ(გიგი)
-მიპასუხეთ(მე)ისევ ვუყვირე.
-ხო ზაზამ(გიგი)თავჩახრილმა მიპასუხა.
-ასეც ვიცოდი(მე)ვთქვი და გავიქეცი.დაბლა ჩავედი.გიო გამომეკიდა.მოტოზე დავჯექი და გიომაც დამიჭირა.
-სად მიდიხარ გოგო?ხომ არ გადაირიე?(გიო)
-ვანანებ იმ ნაბიჭვარს ნოეს რაც გაუკეთა.არ გამომყვე მამის სულს ვფიცავარ განანებ იცოდე(მე)ვუთხარი,ჩაფხუტი დავიხურე და ადგილიდან მოვწყდი.არ ვიცოდი ზუსტად სად იქნებოდა.საწყობში?კი.საწყობში მივედი,ზაზას მანქანა დავინახე,ეტყობა მარტო იყო.მოტო იქვე საწყობთან გავაჩერე,გადმოვედი და შიგნით შევედი.ზაზას კაბინეტში შუქი ენთო და მეც დაუკითხავად შევაბიჯე მის კაბინეტში.შევედი,რომ დამინახა გაუკვირდა.
-საიდან მომაგენი?(ზაზა)
-შენი მოგნება ძნელი გგონია შე ვირთხა?(მე)მივედი და საყელოში ჩავავლე ხელი.
-რატო დაჭერი ნოე?(მე)
-ვინ?ვინ ნოე?(ზაზა)ისე გაკვირვებულმა მკითხა ვითომ არ იცოდეს ვიზე იყო ლაპარაკი.
-თავს ნუ ისულელებ კარგად იცი ვიზეა საუბარი(მე)
-ააა ის ნარკომანი ნოე?(ზაზა)ცერ მოვუთმინე და მუშტი დავარტყი.ისევ საყელოში ჩავავლე ხელი.
-ნოე ნარკომანი არაა ეს ერთი(მე)ვუთხარი და კიდევ ერთხელ დავარტყი.
-გირჩევნია თავი დაგვანებო ეს ორი(მე)კიდე დავარტყი.ცხვირი გაუტყდა და სისხლი წამოუვიდა.შიშისგან კანკალებდა.ჩმორია მეტი არაფერი.
-გაინტერესებს რატო?თავი დამიქნიე ხმა არ ამოიღო(მე)მანაც თავი დამიქნია.
-იმიტომ,რომ უარესად განანებ ამას ეს სამი(მე)კიდე დავარტყი.
-ამაზე უარესად განანებ.სიკვდილს მოგანატრებ.გირჩევნია ილოცო არაფერი არ მოუვიდე.ჯობია არავის არ უთხრა დღეს რაც მოხდა გასაგებია?(მე)ვუყვირე მანაც თავი დამიქნია.
-კარგია(მე)საყელოდან ხელი გავუშვი და წამოვედი.მოტოზე დავჯექი,ჩაფხუტი დავიხურე და წამოვედი.არ ვიცოდი სად წავსულიყავი.ბოლო სისწრაფით მივქროდი.მერე გამახსენდა,რომ სადღაც მიტოვებული შენობა იყო და იქ წავედი.მოტო გავაჩერე და ჩავედი.იქვე კედელთან ჩამოვჯექი და ალექსის დავურეკე.მიპასუხა თუ არა კითხვები მომაყარა.
-მარიამ?სად ხარ გოგო?ხომ კარგად ხარ?სად ხარ მითხარი წამოგიყვან(ალექსი)
-ნოე როგორაა?(მე)ამოიოხრა
-ისევ ისეა.(ალექსი)კიდე რაღაცას მეუბნებოდა მაგრამ ვერ გავიგე.გავითიშე უცბათ.ყურმილი დავკიდე და ტელეფონი ჯიბეში ჩავიდე.წამოვდექი და ცას ავხედე.
-დაეხმარე ღმერთო(მე)კედლისკენ მივტრიალდი და მუშტების რტყმა დავუწყე.ვერაფერს ვერ ვგრძნობდი.სისხლი მომდიოდა.მოტოსკენ მივტრიალდი,დავჯექი,ჩაფხუტი დავიხურე და საავადმყოფოში წავედი.მივედი,ჩამოვედი მოტოდან,გასაღები ჯიბეში ჩავიდე,ჩაფხუტი არ მომიხსნია ისე ავედი ზევით,ბიჭები ლაპარაკობდნენ.ზოგი ნერვიულად დადიოდა წინ და უკან,ზოგი ლაპარაკობდა,ზოგი სკამზე იჯდა და თავი ქონდა ჩახრილი.ისინი ხომ ნერვიულობდნენ თავიანთ ძმაკაცზე,ძმაზე.ბიჭებმა დამინახეს და მომვარდნენ.


ბოდიში დაგვიანებისთვის და პატარა თავისთვის <3 <3



№1  offline მოდერი ენემი

მაგარია მალე დადე რა

 


№2  offline წევრი baikeri

baby girl for everyone
მაგარია მალე დადე რა

მიხარია ძალიან თუ მოგწონთ <3

 


№3  offline წევრი mia15

Kargia da veli shemdeg tavs.?

 


№4  offline წევრი baikeri

mia15
Kargia da veli shemdeg tavs.?
shevecdebi male davdo shemdegi tavi :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent