შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გთხოვ არ წახვიდე, უშენოდ ვერ ვიცოცხლებ (თავი14)


15-06-2017, 08:58
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 025

-ლაშა? კი მაგრამ... ღმერთო ჩემო რა ვქნა? მე არ შემიძლია მისი ნახვა. მე ხომ შოთიკო მიყვარს, მაგრამ ლაშას იქნებ სერიოზული მიზეზი ჰქონდა დაშორების?
-მელანო ამ შუაღამეზე FB ში რა გინდა?
-რავი თამუ ცუდად ვარ. ვერ დავიძინე. შენ რატომ არ გძინავს 4ის ნახევარია უკვე?
-მეც რააღაცაზე ვფიქრობდი. ასე გვიანობამდე არასოდეს ყოფილხარ. მითხარი რა ხდება.
-შემპირდი რომ არავის ეტყვი კარგი?
-მელანო მემგონი მაგას არ უნდა მეკითხებოდე.
-კარგი ბოდიში უბრალოდ ძალიან დაბნეული ვარ.
-დავიტანჯე. არ მეტყვი ბოლო-ბოლო რა ხდება?
-თამუ ლაშამ მომწერა.
-რაა? შენ რა მეღადავები?
-არა რა გეღადავები. დღეს მომიკითხა როგორ ხარო. მაპატიე.... არ დამვიწყებიხარო. არვიცი რა ვქნა.
-შენ კარგად ხარ მელანო?
-არვიცი. არაფერი აღარ ვიცი თამუ.
-მელანო მისმინე, ლაშას არ დაუჯერო გთხოვ. ვიცი რომ შოთიკოს ძალიან უყვარხარ და ეგ რომ გაიგოს ალბათ მოკვდება. ლაშას კი ფეხებზე ჰკიდია ყველა და ყველაფერი. დარწმუნებული ვარ სამ წელიწადში რაიმე ტყუილს მოიფიქრებდა. მერე შეიძლება მოსწყინდა ეს თავისი შეყვარებული და ეხლა ისე შენთან დაბრუნება უნდა. ამას ვერ ხვდები?
-თამუნა იქნებ სიმართლეს ამბობს? მამამისის ცხოვრებიდან გამომდინარე იქნებ რაიმე პრობლემა შეექმნა და მოუწია წასვლა ?
-მელანო სიმართლის დანახვა არ გინდა თუ თავს ისულელებ? გთხოვ დაფიქრდი ამ ყველაფერზე. კარგი სიტყვაზე მამამისის გამო რაიმე პრობლემა შეექმნა. შენ თუ მაგ პიროვნებას გაჰყვები ან მასთან რაიმე ურთიერთობა გექნება რა გარანტია გაქვს რომ პრობლემები შენც არ შეგექმნება? მელანო საკუთარი დასავით მიყვარხარ და შენთვის ყველაფერი კარგი მინდა. გთხოვ დაფიქრდი ამაზე.
-თამუნა სიმართლე გითხრა დავიღალე უკვე ჭკუის სწავლებით. შენ სჯობს შენსა და ლევანის საქმეს მიხედო.
-მელანო რას ამბობ? ეხლა გაღიზიანებული ხარ. დაწყნარდი და დაფიქრდი იმაზე რაც გითხარი გთხოვ.
-არანაირი დაწყნარება არ მჭირდება. ჩემი საქმსი მე ვიცი. უნდა შევხვდე და გავარკვიო სინამდვილეში რაც მოხდა.
-კარგი. დიდი მადლობა. აბა შენ იცი.

-თამუ ასე გვიანობამდე რატომ ხარ აქ? (ირაკლი)
-არაფერი ისეთი. მელანოს ვწერდი.
-რაა? მაგას არ სძინავს? ამ შუაღამემდე რაას აკეთებს?
-შეეშვი გთხოვ დღეს რაღაც ვერ არის....
-თამუნა რაიმე მოხდა თქვენს შორის?
-იკა, საშინელი სიტყვებით მომმართა. ისე მელაპარაკა თითქოს მისი მტერი ვიყო. მისგან ამას არ ველოდი.
-თამუნა მის მაგივრად მე გიხდი ბოდიშს. არვიცი რა სჭირს. ვერც ვერაფერს ვეუბნები. არვიცი საიდან მივუდგე.
-ირაკლი სამი ოთხი დღე უნდა მივცეთ რომ ყველაფერში გაერკვეს და გაიგოს რა არის სწორი და რა არასწორი. ახლა მასთან დალაპარაკებას აზრი არ აქვს.
-გასაგებია. და კარგის და ცუდის გარკვევაში რას გულისხმობ?
-არაფერი უბრალდო იმას ვა,ბობ რომ ჯერ კიდევ ვერ გაუგია უყვარს თუ არა შოთიკო, იმიტომ რომ კიდევ ლაშაზე ფიქრობს და უნდა მის წასვლას რაიმე გამართლებ მოუძებნოს.
-მაგ სულ გადაირია ხო? შოთიკოს სიგიჯემდე უყვარს მელანო. მაგ რომ ლაშას დაუბრუნდეს ძმაკაცს დავკარგავ... არა რა როგორც კი ჩამოვა ლაშა უნდა შევხვდე. შეგიძლია მისი მობილურის ნომერი გამიგო.
-ცოტა რთული საქმეა იკა მაგრამ ყველანაირად შევეცდები.
-დიდი მადლობა თამუ. შენ რომ არ მყავდე არ ვიცი რა მეშველებოდა.
-კარგი რა მადლობა რა საჭიროა?
-თამუნა, ვიცი ახლა ამის დრო არ არის მაგრამ რაღაც მინდა გითხრა.
-რა ხდება ირაკლი ხომ მშვიდობაა?
-კი თამუ მშვიდობაა. უბრალოდ მინდა გითხრა რომ ძალიან მაგრად მიყვარხარ. თავიდან მეგონა რომ ეს უბრალოდ მეგობრობა იყო, მაგრამ შემდეგ გვაანალიზე რომ შენ მართლა ,,ალმასის ნატეხი" ხარ ჩემთვის. ისე ბრწყინავ როგორც მარგალიტი. ამის დამალვა აღარ შემეძლო. შენ რას ფიქრობ ჩემზე?
-seen.
-თამუნა აქ ხარ?
- seen.
-თამუნა გთხოვ პასუხი გამეცი.
-ირაკლი არ ვიცი რა გიპასუხო. მაგას ვერასოდეს წარმოვიდგენდი რომ საუკეთესო დაქალის ძმას ვეყვარეოდი. უნდა დავფიქრდე ამ ყველაფერზე.
-მე შენ არაფერს გაძალებ თამუ. გადაწყვეტილება შენ თვითონ უნდა მიიღო, მაგრამ დაიმახსოვრე რომ ძალიან მიყვარხარ.

2დღის შემდეგ:
-გამარჯობა მელანო როგორ ხარ?
-არამიშავს ლაშა შენ რგოორ ხარ?
-მე კარგად ვარ. გუშინ საღამოს ჩამოვედი. თანახმა ხარ ჩემთან შეხვედრაზე?
-დავფიქრდი ამ ყველაფერზე და მაინტერესებს რის გამო წახვედი. ოღონდ სიმართლე უნდა მითხრა.
-შენს მოტყუებას არ ვაპირებ ჩემო ლამაზო.
-სად და რომელ საათზე შევხვდეთ?
-დღეს საღამოს 7 საათზე ჩვენს ადგილზე გელოდები.
-კარგი შეხვედრამდე.



ესეც ახალი თავი., იმედი მაქვს მოგეწონათ. ვერ გადავწყვიტე ღირს თუ არა ამ ისტორიის გაგრძელება იმიტომ რომ ძალიან ცოტა მკითხელი ჰყავს. ვისაც მოგწონთ გთხოვთ დაწეროთ კომენტარებში. დიდი მადლობა ყველას ვინც კითხულობს. <3



№1 სტუმარი Guest nata

აუუუგთხოვარშეწყვიტოლ რაა გააგრძელეე გთხოოვ...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent