შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გთხოვ არ წახვიდე, უშენოდ ვერ ვიცოცხლებ (თავი15)


16-06-2017, 10:35
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 812

-ღმერთო არ მჯერა რომ ამას ვაკეთებ, მაგრამ სიმართლის გაგება მინდა. ვიცი რომ ლაშას ვუყვარდი და რაიმე სერიოზული მიზეზი ექნებოდა ჩემი მიტოვების, მაგრამ იქნებ ყველფერი მოიგონა და თამუნა მართალია? რაც არ უნდა იყოს სიმართლე უნდა გავიგო და დასკვნებს შემდეგ გავაკეთებ.
-მელანო როგორ ხარ?
-შოთიკო? აქ რას აკეთებ?
-ირაკლისთან მოვედი. რაიყო რა სახე გაქვს ხომ მშვიდობაა?
-არაფერი. უბრალოდ მე რაღაც საქმე მაქვს და მალე მოვალ.
-თუ გინდა წაგიყვან მანქანით.
-არა გმადლობ შორს არ მივდივარ. მალე მოვალ.
-ირაკლი მელანოს რა სჭირს?
-სიმართლე გითხრა არ ვიცი ბოლო დღეები ასეა.
-ისევ ლაშაზე ფიქრობს არა?
-არა რას ამბობ? ვინ გითხრა? საიდან მოიტანე?
-შენი და თამუნას მინაწერებიდან. რატომ არ მითხარი?
-შოთიკო მაპატიე გთხოვ არ მინდოდა ასე გამოსულიყო. ვიცოდი ძალიან იჯავრებდი, ამიტომ სანამ ლაშას არ შევხვდებოდით და ყველაფერს არ მოვაგვარებდით საერთოდ არ მინდოდა თქმა.
-მადლობა ძმაო ასე რომ ფიქრობ და მეხმარები. სასწრაფოდ უნდა შევხვდეთ ლაშას, სანამ ქალაქში სადმე არ შეხვედრია მელანოს, თორე ტვინს გამოურეცხავს რაღაც სისულელეებით. რაქენი იშოვე მისი ნომი?
-ჯერ ვერა. გუშინ ჩამოვიდა ადამიანი.
-თამუნამ ხომ გითხრა გავიგებო? მიდი მიწერე და კითხე იქნებ კი გაიგო უკვე.
-შოთიკო რაც შეეხება თამუნას....
-არ მითხრა ეხლა რაიმე მოხდაო.
-სიყვარული ავუხსენი. მას შემდეგ არ მოუწერია და არ შემხმიანებია. იმედი მაქვს მალე გაუვლის და გაგვაგებინებს ყველაფერს, სანამ მელანო დაიღუპებოდეს.
-იკა არ მინდა ცუდად გამომივიდეს მაგრამ შენი აზრით ეხლა მაგის დრო იყო?
-ვიცი შოთიკო, ვიცი რომ ამის თქმის დრო არ იყო, მაგრამ რომ არ მეთქვა გავაფრენდი. გთხოვ გამიგე.

-როგორ ხარ მელანო?
-ლაშა გამარჯობა. კარგად შენ როგორ ხარ?
-მეც არამიშავს. როგორ გაზრდილხარ და გალამაზებულხარ ამ დროის განმავლობაში.
-დიდი ამდლობა შენც ძალიან შეცვლილი ხარ.
-დადებითისკენ თუ უარყოფითისკენ?
-მაგას ამბავს რომ მომიყვები შემდეგ გავიგებ.
-ანუ გინდა პირდაპირ საქმეზე გადავიდე?
-შენი აზრით აქ რისთვის მოვედი?
-კარგი ხო ყველაფერს მოგიყვები.
-არანაირი ტყუილი იცოდე.
-კარგი. მოკლედ იცი რომ მამაჩემს არც ისე კარგი ცხოვრება ჰქონდა. ხან სად და ხან სად აპატიმრებდნენ იმის გამო რომ ნარკომანი იყო. მარიამს დიდი ხანია ვიცნობ და ვიცოდი რომ მოვწონდი. რადგან მდიდარია ცოტა ავარდნილი ჰქონდა თავში. ეთხელ გერმანიაში მომიხდა წასვლა, ისევ მამაჩემის გამო. იქ კი საოცრება მოხხდა. მარიამი შემხვდა ბარში. ცოტა დავლიეთ და ალბათ ხვდები მერე რაც მოხდა. 3 თვეში კი თბილისში რომ ვიყავი მომაკითხა შენგან ორსულად ვარო. არ ვიცოდი რა უნდა მეთქვა. ვეუბნებოდი რომ ჩემი ბავშვი არ იქნებოდა, რომ ეს შეუძლებელი იყო, მაგრამ რას ვიზამდი, თურმე ჩემი ყოფილა. ეს რომ მისმა ოჯახმა გაიგო გადაირივნენ. მმამისი დამემუქრა რომ თუ ცოლად არ მოვიყვანდი მამაჩემს დაიჭერდნენ და მთელი ცხოვრება ციხეში იქნებოდა. ძალიან არ მინდოა შენი მიტოვება მელ, მაგრამ სხვა გზა არ მქონდა. გთხოვ გამიგე. მერე აქ გაჩერება არ შემეძლო, ამიტომ სხვა ქვეყანაში გადავედით. ახლა კი მარიამმა აიჩემ აგინდა თუარა თბილისში მინდა ბავშვი გაიზარდოსო და წამოვედით. მეკი გადავწყვიტე მენახე და ყველაფერი ამეხსნა იმედია გამიგებ. ძალიან მინდა რომ დამიბრუნდე მელანო. სულ შენ მესიზმრები და მელანდები.
-კი მაგრამ მე რომ დავბრუნდე მერე ამრიამს რას უშვები?
-შენ გგონია ხელი მოწერილი გვაქვს? ვიტყვი რომ კანონიერი ცოლი არაა და ეგ არის. მელანო რას იტყვი?
-არვიცი ლაშა. ამ ყველაფერზე უნდა დავფიქრდე და ავწონ დავწონო. მითუმეთეს რამდენი მე კვირის წინ ჩემს ცხოვრებაში სხვა პიროვნება გაჩნდა რომელსაც ყველაზე დაყველაფერზე მეტად ვუყვარვარ, ამიტომ არვიცი რას ვიზამ.
-მე დაფიქრებისთვის დროს მოგცემ მელანო. დაიმახსოვრე რომ ძალიან მიყვარხარ.
-(იქედან როგორც კი წამოვედი თავი ვეღარ შევიკავე და ცრემლებმა თავისი გზა იპოვნეს. ეს ჩემი ცხოვრების ერთ-ერთი საშინელი მომენტი იყო. მომენტი რომდესაც არ ვიცოდი რა უნდა გამეკეთებინა, ამგრამ ერთი ის ვიცოდი რომ თამუნასთვის უნდ ამიმეწერა ეს ყველაფერი და დამემტკიცებინა მისთვის, რომ ლაშა დამნაშავე არაფერში არ იყო. სახლში როგორ შევედი არც კი მახსოვს. ბიჭები გაოცებული სახით მიყურებდნენ მე კი პირდაპირ ჩემს ოთახში წავედი)
-ირაკლი აღარ შემიძლია ამდენის ატანა. შეხედე რომ მელანოს სახეზე ფერი არ ედო?
-კი შევხედე. შენ გგონია მე არ ვღელავ?
-მაშინ თუ ღელავ მიწერე თამუნას რომ მოგვცეს იმ იდიოტის ნომერი თორე აღარ შემიძლია გაიგე?
-თამუ აქ ხარ? გაარკვიე რაიმე? გთხოვ გამეცი ხმა.... მელანო სადღაც იყო წასული და მკვდარივით დავრუნდა სახლში. ... გთხოვ მითხარი რაიმე. ან ის მაინც თუ იცი სად იყო გამაგებინე.
-seen
-თამუნა გთხოვ. ვიცი რომ მელანოზე ყველაფრის მიუხედავად ღელავ. დაივიწყე ჩემი ნათქვამი და გამაგებინე ან ლაშას ნომი ან ამიხსენი მელანოს რა სჭირს ან სად იყო?
-მელანო ლაშას შეხვდა.



იმედი მაქვს მოგეწონათ ახალი თავი. ველი კომენტარებს. მიყვარხართ <3



№1 სტუმარი Guest nata

magariaadzaan....gaagrdzeleeraakide...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent