შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცუდი გოგო "ენემი" (თავი11. ბოლოს წინა)


16-06-2017, 17:35
ავტორი ენემი
ნანახია 1 900

ავტორი
იმ დღიდან რაც ენემმა მსოფლიო ჩემპიონატი მოიგო უკვე 5 თვე გავიდა. ხო ხო 5 თვე გავიდა. როგორ? აი ასე უბრალოდ , სიყვარულსა და ბედნიერებაში.
* * *
ენემს უკვე ეტყობოდა მუცელი, ძალიან ლამაზი სანახავი იყო. ნეტავ თქვენც შეგეძლოთ იმის დანახვა თუ როგორ ეფერება დემე ენის მუცელს და ყოველდღე როგორ ესაუბრება პატარას. მე საიდან ვიცი? ამას ისტორიის დასასრულს გაგიმხელთ. მოდი დემნას და ენის გარდა დანარჩენებზეც მოგიყვებით. მარტო ენემი კი არაა ორსულად, არამედ ლილეც. ხო ხო ასეა. ახლა ლილეც უკვე 5 თვისაა. დანარჩენები? არც ისინი ყოფილან 'უმოქნედოდ'. ნინი და ანა–ორი თვის ორსულები არიან. ანასტასია და ნია კი 3 თვე ნახევრის. ანამარია კი 4–ის.
მართალია ჯერ გადაადგილება არც ერთს არ უჭირდა მაგრამ, ქმრები დიდად მოძრაობის უფლებას არ აძლევდნენ. და ესე უმოქმედოთ რომ იყვნენ თან ცალ–ცალკე ამაზე სულ გიჟდებოდნენ. ყოველ წამს სთხოვდნენ ქმრებს რომ გოგოებთან წაეყვანათ. ერთ დღესაც როდესაც დემნა დაიღალა ენის წუწუნით ბიჭებს დაურეკა და შეხვედრა სთხოვა. ხო დამავიწყდა თქმა ვატომაც მოიყვანა ცოლი ლიზი ჰქვია ძალიან კარგი გოგოა. აი გიოს კი საცოლე ჰყავს ალექსანდრა მაგრამ დაქორწინებას არ ჩქარობენ. * * *
დემნამ ბიჭები ერთ–ერთ რესტორანში დაიბარა. და აი ისინიც უკვე ყველა ადგილზე არიან.
–რა სიფათი გაქ შე*ემა? (ნიკა)
–ოო მოდი საქმეზე გადავალ მოკლედ, გოგოებს ხო სუ ერთმანეთთან უნდათ–თქვა და ბიჭებს გახედა თანხმობის შემდეგ კი გააგრძელა–მოკლედ ვიფიქრე ერთი დიდი სახლი ვიყიდოთ და ყველანი გადავიდეთ. აბა რას იტყვით?–დაამთავრა დემეტრემ და ყველა დაეთანხმა.
–აუუ რა მაგარია! დავისვენებთ ჩვენც ცოტა. სამსახურის გამო გასვლა რო გვიწევს ხოლმე ერთად იქნებიან და დაეხმარებიან ერთმანეთს, თან გაერთობიან.–თქვა ვაჩემ.
–ხო მართალია–თქვეს ერთხმად.
–და სად ვიყიდოთ მერე?–იკითხა სანიმ.
–სადმე ვნახოთ ვილა.–თქვა საბამ–ენს, ნინის და ანას უყვართ და დანარჩებენსაც მოეწონებათ ბუნებაში, თან უკვე ცხელა. აბა რას ფიქრობთ?–იკითხა საბამ.
–კაი აზრია, მართლა ცოდოები არიან ამ სიცხეში. (გაგა)
–მოკლედ გადაწყვეტილია–თქვა ალექსანდრემ–დღესვე ვნახოთ სახლი, ოღონდ დიდი ეზო უნდა ჰქონდეს რო საქანელები და ჰამაკები ჩამოვკიდოთ. კიდევ ეზოში მაგიდითა და სკამებით, ასევე ლამაზი ყვავილებიც უნდა იყოს, თორე მერე იმათ წუწუნს რა გაუძლებს.–დაამთავრა ალექსმა და ბიჭებს შეხედა.
–კაი დღესვე ვაგვარებთ და მივდივართ კიკეთში ხვალვე–დემეტრეს ყველამ თავი დაუქნია და შემდეგ დაიშალნენ საქმის გასაკეთებლად.
დემეტრე? თვითონ დემეტრეც წავიდა სახლის მიმართულებით, როცა გზაში ენმა დაურეკა.
–აუ დემეეე–საყვარლად წელავდა სიტყვებს რაზეც დემე სულ ეუბნეოდა ორი პატარა ბავშვი მყავს ერთი შენ და მეორე შენს მუცელშიო. ენი ბრაზდებოდა და ტუჩებს ბრეცავდა, დემე კი ამ დროს სულ პარავდა ხოლმე კოცნებს.–შოკოლადი მინდა და კიდევ ბევლი ბევლი მალწკვიი–ბავშვის ხმით ეტყოდა ხოლმე. მარწყვზე სულ ასე იცოდა.
–კაი წამოგიღებ ჩემო პატარა ბავშვო–ამბობდა ღიმილიანი სახით დემეტრე. მართლაც ბევრი მარწყვი უყიდა. მაგრამ მარტო მარწყვი? არა არამედ შოკოლადებიც და სხვადასხვა რამ რაც ენს უყვარდა.
* * *
სახლში მისულს თავისი გაბერილი შეეგება. იმ დღეს ყველაფერი მოაგვარეს, დემემ საღამოს უთხრა ენს ახალი ამბავი. და ენი ალბათ ჰაერში ხტუნაობას დაიწყებდა რომ არა ბავშვი.
* * *
მოკლედ რომ ვთქვა ბიჭებმა თავიაანთ მეუღლეებს უთხრეს ახალი ამბავი და ბარგის ჩალაგებაში მიეხმარნენ. მეორე დღეს კი უკვე სახლთან იდგენ.
გოგონებს ძალიან მოეწონათ. და ბევრი რომ არ გავაგრძელო ამ სახლში გადავიდნენ. დაისვენეს საღამოს კი ბიჭებმა ხორცი შეწვეს გოგონებმა კი დანარჩენი რამეები მოამზადეს და გემრიელად ივახშმეს.
შემდეგ? შემდეგ ისევ ბედნიერად გააგრძელეს ცხოვრება და მეგობრებთან ერთად იყვნენ ყოველთვის ყველგან. ერთი მათგანიც რომ არ ყოფილიყო იქ არც დანარჩენები წავიდნოდნენ. აი ასე გრძელდებოდა მათი ცხოვრება ყოველთვის ერთად არანაირი ჩხუბი, ბევრი სიცილი, ბედნიერება და უზომო სიყვარული.



№1  offline მოდერი ენემი

LuckyGirl
ჩემინატვრა არის მეგობრებთან ერთად ერთ სახლში ცხოვრება ♥

ჩემიც ეგაა და ენს მაინც შევუსრულე :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent