შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გთხოვ არ წახვიდე, უშენოდ ვერ ვიცოცხლებ (თავი18)


20-06-2017, 12:31
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 919

-(ღმერთო რა გავაკეთო? ლაშა რომ მოვკლა და მელანომ გაიგოს ამას არასოდეს მაპატიებს ალბათ, მაგრამ არ მინდა რომ ჩემთან იყოს და ლაშაზე ფიქრობდეს. დაველაპარაკები ლაშას და თუ მელანოს თავს არ დაანებებს მერე სხვა გზა აღარ მექნება)
-გისმენთ. ვინ ბრძანდებით?
-ლაშა ხარ ხო?
-დიახ მე ვარ. ვინ ბრძანდებით?
-ახლა კარგად მისმინე ვაჟბატონო. 10 წუთში შემხვდი სალაპარაკო გვაქვს.
-კი მაგრამ მე არც კი გიცნობთ.
-ნუ ღელავ გამიცნობ.... ამდენი ხანი სად იყავი?
-თბილისში დიდი ხანია აღარ ვყოფილვარ და გამიჭირდა ამ ადგილის მოგნება.
-კარგი ხო. ახლა კარგად მისმინე. ან მელანოს თავს დაანებებ ან რაც მოხდება შენს თავს დააბრალე.
-რას მელაპარაკები. იცი რა? როგორც უკვე მივხვდი შენ შოთა ხარ მელანოს მოქმედი ლოვე. ახლა კარგად მომისმინე. მე მელანო ყველაფერზე მეტად მიყვარდა მიყვარს და ყოველთვის მეყვარება. ასე რომ მისთვის თავის დანებებას არ ვაპირებ.
-ხოოო? არ გადამრიო. თუ ესე ძალიან გიყვარს თუ იცი ეხლა სადაა?
-ალბათ სახლში, ზის და რაიმე კინოს უყურებს. სულ უყვარდა ფილმების ყურება.
-ნეტა ეგრე იყოს. მელანო ეხლა საავადმყოფოშია ვენებ გადაჭრილი, იმიტომ რომ შენი იდიოტური საქციელიდან გამომდინარე ვეღარ გაიგო რაარი სიმართლე და რა ტყუილი. შენს გამო მელანომ სიკვდილი გადაწყვიტა და ერთი მიზეზი მაინც დამისახელე რატომ უნდა გაცოცხლო.
-რააა? მელანო საავადმყოფოშია? ღმერთო ჩემო არა. ხომ კარგადააა?
-კი მელანო კარგადაა. აი შენ კი რა მოგახსენო. ბოლოჯერ გაძლევ შანსს მელანოს თავს დაანებებ?
-არათქო. მე მას ეხლა ყველაზე მეტად ვჭირდები. მასთან უნდა ვიყო და ეს ტკივილი უნდა გადავატანინო.
-ბოდიში ლაშა, მაგრამ სხვა გზა არ მაქვს.......... ირაკლი სად ხარ?
-სახლში შენ სად ხარ?
-სახლში? კი მაგრამ მელანო მარტო დატოვე?
-არა რა მარტო დავტოვე გამოწერეს დღესვე ყველაფერი კარგადაააო. შენ რა ქენი?
-ყველაფერი მორჩა.
-ეხ შოთა. და აწი რას აპირებ?
-არვიცი თუ პოლიცია ეჭვს ჩემზე აიღებს ჩავბარდები. სხვა გზა არ მაქვს. ერთი წუთით ყურმილი მელანოს მიეცი რა.
-მელანო შოთიკოა შენთან დალაპარაკება უნდა.
-როგორ ხარ მელ?
-კარგად შოთი შენ როგორ ხარ?
-მეც რავიცი არამიშავს. სიყვარულო ეხლა მისმინე. ძალიან სერიოზული საქმე მაქვს საზღვარგარეთ. არ ვიცი რამდენი ხნით მომიწევს წასვლა. შეიძლება რამდენიმე წლითაც კი. იმედი მაქვს არ დამივიწყებ მელანო. შევეცდები ზოგჯერ შეგეხმიანო ან წერილები გამოგიგზავნო, მაგრამ დამპირდი რომ რაც არ უნდა მოხდეს არ დამივიწყებ.
-კი მაგრამ ასეთ ადგილზე სად მიდიხარ ან რა საქმე გაქვს? კარგი შოთიკო გპირდები რომ არასოდეს დაგივიწყებ. ძალიან მიყვარხარ და შემეხმიანე ზოგჯერ.
-ყველანაირად შევეცდები საყვარელო. უკვე მივდივარ. აღარ მცალია. გაკოცე ბევრი. ჩემი ხარ და ყოველთვის ჩემი იქნები. ძალიან მიყვარხარ.
-მეც ძალიან მიყვარხარ.

-გააღეთ კარები პოლიციაა.
-ღმერთო ჩემო ასე მალე?
-გააღეთ კარები თორე შემოვამტვრევთ.
-კარგი კარგი. გავაღე. რა ხდება?
-ჩვენს განყოფილებაში უნდა წამობრძანდეთ.
-კი მაგრამ რატომ?
-თქვენ გაქვთ დუმილის უფლება ყველაფერი....
-კარგი გასაგებია.

-სასამართლომ მიიღო გადაწყვეტილება, რომლის თანახმადაც შოთას მიენიჭა პატიმრობა 3-5 წლამდე... სასამართლო დახურულია.
-ეხ შოთა არ მინდოდა ასე გამოსულიყო.
-იცი იკა არც მე მინდოდა მაგრამ მელანოს გულისთვვის ყველაფერს გავაკეთებ ხომ იცი არა?
-ვიცი და დიდი მადლობა მინდა გითხრა რომ ჩემს დაზე ასე ზრუნავდი. ახლა კი მე ვიზრუნებ ყველანაირად შენზე. გპირდები 5 წელზე ადრე გამოგიყვან. ყველანაირად შევეცდები ამას.
-არმინდა იკა არ არის საჭირო. მე დამნაშავე ვარ და ჩემს სასჯელს პატიოსნად მოვიხდი. ვიცი რომ აქ საშინელებები მელის მაგრამ მელანოზე ფიქრი დამეხმარება ამ ყველაფრის გადატანაში. შენგან ყველაზე დიდი დახმარება კი ის იქნება რომ მელანომ არ დამივიწყოს. არამგონია ხშირად მქონდეს მასთან დალაპარაკების საშუალება, ამიტომ რაიმე მოიფიქრე ან ხშირად ელაპარაკე ჩემზე. გთხოვ.
-შოთიკო მაგას თხოვნა რად უნდა? ისედაც გავაკეთებ. მოვალ და მოგინახულებ ზოგჯერ. ნუ ღელავ მელანოს მივხედავ და ყველანაირად ვეცდები რომ არ დაგივიწყოს.
-მადლობა ირაკლი და მელანოს გადაეცი რომ...
-მნახველების დრო ამოიწურა. ...
-ერთი წუთიც. გადაეცი მელანოს რომ ყველაზე და ყველაფერზე მეტად მიყვარს.

-თამუნა ირაკლი სად არის?
-არვიცი საქმე მაქვსო და წავიდა. მალე მოვა ალბათ. რატომ მეკითხები?
-არაფერი ის ეუბრალოდ. დაურეკე და უთხარი რა რომ რაიმე ტკბილი წამომიღოს რა.
-კარგი რა პრობლემაა.... იკა სად ხარ?
-ეხლა გამოვედი.. რა ხდება?
-მელანომ დაურეკე რაიმე ტკბილი წამომიღოსო.
-კარგი წამოვუღებ 10 წუთში სახლში ვიქნები დაახლოებით.
-კარგი ვეტყვი.. მელანო ირაკლიმ მალე მოვალო... მელანო მისმენ?.. რა გჭირს?
-გთხოვ ტელევიზორს აუწიე..
-დღეს საღამო ხანს მკვლელობა მოხდა თბილისის ერთ-ერთ უბანში. ნაპოვნია გვამი რომელსაც მიყენებული აქვს ცივი იარაღით ორი ჭრილობა.....
-ლაშა არააააა......


ესეც ახალი თავი. იმედი მაქვს მოგეწონათ. ველი კომენტარებს. მიყვარხართ ყველა<3




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent