შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი სამყარო შენს გარშემო ბრუნავს!


24-06-2017, 18:39
ნანახია 1 420

ცა ხმელეთი გახდა ,ხმელეთი კი ცად იქცა !მზე დასავლეთიდან ამოვიდა და აღმოსავლეთით ჩავიდა! ზაფხული ზამთრად იქცა შემოდგომა გაზაფხულად ..ბზრიალა დატრილადა !შეცვალა ყველაფერი დაწერილი და დაუწერელი კანონი ..არსებული და არარსებული ყველა მოქმწდება ამოტრიალდა ქარბორბალა დატრიალდა და შიგ შეიტანა ყველა ღირებული ემოცია..ყველა გრძნობა . მატერიალური თუ არატერიალირი საგანი გაქრა ყველაფერი რაც კი უხწევარი დროიდან შეუქმნია ადამიანს და არაფერი არაგერი დატოვა სიცარიელის გარდა ...და რა ტკბილია სიცარიელე მაშინ როდსსაც თავად შეგიძლია შექმა ემოცია გრძნობ მატერიალჰრი საგანი და მას შენი სახელი უწოდო თავად იყო შემქმნელი შენივე სამყაროსი მერე ჩაიკეტო ამ სამყაროში და და იყო მეფეც დედოფალიც ჯარისკაციც და ჯალათიც !დაე სხვამ თავად იფიქროს მისივე სამყაროზე ყველა იმას ვიმკით რასაც ვთესავთო და სწორედაც რომ ახლაც მის სამყაროში თავად იყო ჯალათი და ასულია თავისივე გილიოტინაზე !მაყურებელიც თავად გახლავთ და ეშმაკიც მისეე თავისა .... არსაუდან უჩანს გადამრჩენელი არაა გამომქომაგებელი რათა იხსნას მისი უმოქმედო ცხოვრება დამტირავიც არავინ ყავდ !!! დაე თავად განკარგოს ცხოვრება ყველა ჩვენგანმა და თავად გადაწყვიტოს ავიდეს თუ არა თავისივე გილიოტინაზე ! თუმცა ბედია თავიდათავი რაღათქმაუნდა არ მოვსულვართ ამ ქვეყანაზე დაწერილი ბედის გარეშე აბა სცადე და გადაუხვიე ....სულ სხვა მხარეს გატარებს სულ სხვა მწარე მხარეს თუმცა ესეც ბედია შეცდომის დაშვებაც ბედია რადგან გიწერია ეს უკვე ზევით იყო დაწერილო რომ გზა უნდა შეგშლოდა ბილიკზე მიმავალი და სხვა მხარეს უნდა გეარა ...თუმცა ხომ ყველაფერს აქვს მიზანი ანუ ყველაფერი რაგაცისთვის ხდება ...ბედნიერება მით უკეთ სატკბობია თუ ძნელად არის მოპოვებული.
[ ] რედაქციაში დაგვიანება არ შეიძლება ! მაღალი ბარიტონით წარმოთქვა ბატონმა ალექსანდრემ. საჩვენებელი თითი მძიმედ დაარტყა მაგიდის კიდეს ! ისე რომ თვალი არ მოუშორებია ლილესთვი ..ეს შენც გეხება გამოცრა ცივვად.
[ ] გასაგებია!მკვახედ მიუგო მსმნელმა ლილემ და თავაწეულმა ამაყად გაიარა დერეფანი თითქოსდა მისთვის არ ყოფილიყო შენიშვნა
[ ] ლაილააა დილამშვიდობისა! საყვედური დავიმსახურე თქვა მოწყენილმა და სახე მომანჭა მასწავლე როგორ დგები შვიდ საათზე თორემ შენს დააქალს მალე უშევრობა ელოდება თუმცა საყვარელი ბალიში შეიკედლებს თქვა აღფრთოვანებულმა !არააა იყოს არ მასწავლო გაიცინა და თან ლაილას გადაეხვია !
[ ] შენ რა ისევ დაიგვიანე? თქვა გაოცებით ლაილამ და თან უფროსის კაბინეტს გახედა მოჭუტული თვალებით ..მაფიქრებს ეს ბიჭი ამდენი რომ დამეგვიანა აშკარად გამაგდებდა მეც და დანარჩენ რიგით თანამშრომელს შენ კი მხოლოდ სიტყვიერად გაფრთხილებს !რაგაცაშია საქმე დაეჭვებით გააქნია თავი ლაილამ და საყვარელ დაქალს ჩაეხუტა :* დილამშვიდობისა ფერია :*
[ ] ლაილ ნუ იგონებ რაღაცებს სხვამაც არ გაიგოს თორემ ჭორი აგორდება უბრალოდ იცის ჩემი და ძილის ამბავი როგორ ვყვარობთ ერთმანეთს და გვიწევს ანგარიშს გაიცინა და მანაც გაიხედა ლალაილასავით უფროსუს კაბინეტისკენ რომელიც ძალიან კარგად ჩანდა მისი კაბინეტიდან .
[ ] სასაცილო




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent