შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გთხოვ არ წახვიდე, უშენოდ ვერ ვიცოცხლებ (თავი23)


7-07-2017, 11:16
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 1 729

- დიდი ხნის მეგობრობა გვაკავშირებს. ეხლა კარგად მისმინე. მელანოსთან შოთას სახელი არ ახსენო და არც შოთასთან ახსენო მელანოს სახელი....
-კი მაგრამ რა ხდება ასეთი.
-მოკლედ მელანოა ის გოგო რომლის გამოც შოთა ციხეში ჩაჯდა.
-ოჰო ახლა გასაგებია. შეგიძლია მაგ ისტორია უფრო ვრცლად მომიყვე?
-აუ ეხლა? კარგი უცებ მოგიყვები... მოკლედ ჯერ შოთას შეუყვარდა მელანო, მაგრამ მელანოს თავისი ყოფილი სულ ახსოვდა ლაშა. მერე ამანაც მიყვარხარო რო უთხრა ლაშა ჩამობრძანდა და ცოტა აურია ყველაფერი. მელანომ აღარ იცოდა რა ექნა და ვენები გადაიჭრა. უნდოდა. შოთა გადაირია უნდოდა ლაშა მოეცილებინა, მაგრამ არ აპირებდა ის ვაჯბატონი არსად წასვლას, ამიტომ მან მოკლა ის. მერე რაც მოხდა შენც იცი. ამის შესახებ მელანომ არაფერი იცის. ხოდა არც შოთასთან არაფერი თქვა. ვიცი რომ ორივეს ისევ უყვარს ერთმანეთი და უკვე დროა რომ შეხვდნენ.
-ღმერთო ჩემო რა საშინელებაა. ისე საგოლ შოთიკოს რა. ეგეთი სიყვარული მსოფლიოში ცოტააა რომ იცოდე.
-ხო ვიცი ვიცი. კაი გავიდეთ ეხლა თორე რაიმეს იეჭვებენ ეხლა ისინი.
-კარგი კარგი.... ჩვენც მოვედით გოგოებო.
-ირაკლი ამდენი ხანი რას ელაპარაკებოდი?
-რაიყო გოგო გატყავებულს ჰგავს? კაცების საქმეში ნუ ერევი.
-კარგი მელანო ნუ ღელავ. სად გავჩერდით.
-კომპანიის უფროსზე ვსაუბრობდით.
-ხოო. მოკლედ მართალია ციხეში იჯდა, მაგრამ ეს არაფერ შუაშია სამსახურთან და საერთოდ პატარა შეცდომა იყო, რომელსაც ნანობს. ურთიერთობისთვის ძალიან კარგი პიროვნებაა. მე დღეს უნდა დაველაპარაკო მაგ თემაზე და შენ რას იტყვი.
-რავიცი მერე რა ეგრე რომაა კაცო? ადამიანია ისიც. ხო ალბათ დავთანხმდები. ჩემი სამომავლო კარიერისთვის კარგი იქნება.
-კი ნამდვილად ეგრე იქნება მელანო. საუკეთესო არჩევანია. ანუ?
-ანუ დაელაპარაკე ჩემზეც.
-ძალიან კარგი........ კარგი ეხლა წავალ თორე გვიანია, თან ჩვენ უფროსსაც უნდა დაველაპარაკო.
-კარგი ლაშა. გავაცილებ და მოვალ. დიდი მადლობა ლაშა. არ ვიცი რით გადაგიხადო.
-კარგი რა მელანო რას ამბობ? ჩვენ ხომ მეგობრები ვართ?
-კი რათქმაუნდა.
-ხოდა გადახდიდლია.. აბა დროებით.
-კარგი დროებით.
-(ჩემო დღიურო დღეს ძალიან რთული და დამღლელი დღე იყო, მაგრამ თან კარგი. ლაშა ძალიან კარგი ბიჭია. მას ნამდვილად სურს ჩემი დახმარება. ღმერთ ნეტავ გამოვიდოდეს ეგ საქმე და მეტი არაფერი მინდა... ნეტა ჩემი შოთა იყოს ეხლა ჩემთან. აუცილებლად დამიჭერდა მხარს. ნეტა ცოცხალი იყოს და მეტი არაფერი მინდა... ჩემი სამსახურის უფროსი ნეტა როგორი კაცია? იმედი მაქვს ძალიან მკაცრი არ არის, ან ბუზღუნა. იქნებ სიმპატიურიც კია... ვაიმე რადროს მაგაზე ფიქრია... გავიკეთე ყურსასმენები და გადავეშვი ჩემს სამყაროში.)

-ოჰ მელანო გაღვიძე?
-არა ჯერ მძინავს იკა.
-ხო კაი კაი. ჩუმად არ გააღვიძოთ.
-ვაიმე შენ რა სულელი მყავხარ რა.. მივეიდ და ვაკოცე... თამუნას ძინავს?
-ბავშვის ხელში ღამე ვერ ძინავს და დღე მაინც დავიძინებ ცოტასო.... ხო მართლა შენ ტელეფონზე მგონი მილიონი შეტყობინება მოვიდა.
-უი მართალი ხარ. ლაშააა....... ვაიმე რა კარგია.
-ჩუმად გგო ბავშვი არ გამიღვიძო. რა მოხდა?
-რადა იმ კომპანიის უფროსს თანხმობა უთქვამს ჩვენს მიღებაზე. ხვალ ჩამოდი? ოპა.
-რაიყო არ გაგიხარდა?
-კი ძალიან, მგრამ დღესვე მომზადება უნდა დავიწყო და მაგიტომ ვთქვი იკა.
-ძალიან კარგი გილოცავ მელანო. ჩემი წარმატებული დაიკო.
-ხომ იცი რომ ამ წარმატების მიღწევაში და საერთოდ ყველა წარმატების მიღწევაში შენ მეხმარები.
-ვაიმე ჩემი დაიკო. მიყვარხარ მელანო.
-მეც მიყვარხარ იკა... კაი წავე ლაშას უნდა დავურეკო რომელზე უნდა წავიდეთ გავიგებ და თნ რაღაცეებს გადავხედავ. ბავშვის მისახედად თუ დაგჭირდი დამიძახე.
-კარგი. აბა შენ იცი.
-გამარჯობა ლაშა როგორ ხარ?
-კარგად მელანო შენ? ნახე მესიჯები?
-კი ვნახე და ძალიან მიხარია, მაგრამ რომელ საათზე უნდა შევხვდეთ მაგის დაზუსტება მინდა.
-უი ეგ არ მომიწერია ვაიმე ჩემი ცოდვა. მოკლედ მაგას ხვალ ბევრი კლიენტი ეყოლება ამ საკითხთან დაკავშირებით, ამიტომ პირველები ჩევნ უნდა მივიდეთ. პირველ საათზე იქ უნდა ვიყოთ.
-აჰა გასაგებია ლაშა. სად შეგხვდე?
-არ უნდა შეხვედრა. ხვალ მე თვითომ გამოგივლი ასე თორმეტის ნახევარზე და წავიდეთ კარგი?
-კარგი დიდი მადლობა, აბა დროებით.

-მელანო ადექი არ დაგაგვიანდ... ოჰოო.
-რაიყო ირაკლი?.. ვა მეეელ.
-რა სახეები გაქვთ ხალხო?
-პირველად გნახეთ კლასიკურ სამოსში და მოგვეწონე. რაიყო არ შეიძლება?
-ნუ კარგად ვარ?
-ძალიან კარგად მელანო. ულამაზესი ხარ.
-დიდი მადლობა. ნახევარ საათში ლაშა მოვა და უნდა წავიდეთ.
-ესე ადრე?
-ხო მერე გასაუბრებაზე ბევრი იქნება და პირველები ჩვენ უნდა ვიყოთ.
-ძალიან კარგი. მოდი მანამდე ცოტა ჭამე.

-მელანო მოვედით.
-ვაუ შეხვედრა აქ არის?
-ხო 25_ე დართულზე... მიდი დროზე ავიდეთ... აი ეს კორიდორია ბოლოში უნდა მივიდეთ.. აუ მელ ბოდიში რა უნდა გავიდე მირეკავენ. შენ უთხარი რომ ჩემთან ერთად ხარ კარგი?
-კარგი და მალე მოდი რა. მრცხვენია მარტო.
-კარგი მიდი მიდი. (კაკუნი)
-მობრძანდით.
-ალბათ ვერ გაიგო ისე ნელა დავაკაკუნე (კაკუნი)
-ვაიმე მაინდამაინც მე უნდა ავდგე?
-უი მგონი მობრძანდითო თქვა.
-ვაიმე დედა თავიიი.


ესეც ახალი თავი. იმედი მაქვს მოგეწონათ. ველი კომენტარებს. შევეცდები შემდეგიც მალე დავდო. <3



№1 სტუმარი Gvanca

Au froze Dade ra bee vitmen

 


№2 სტუმარი Vikaa

Dges dadee raaa gtxov

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent