შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გვირილას გავხარ (თავი პირველი)


15-07-2017, 23:24
ავტორი anne anni
ნანახია 1 199

ბევრჯე მიფიქრია, რომ მცენარე ვყოფილიყავი. მართალია ცოტა სულელურად მოგეჩვენებათ მაგრამ, დიდი სიამოვნებით ვიქნებოდი რომელიმე ლამაზი და ყველასათვის საყვარელი მცენარე. ეს მხოლოდ მოწონებაზე კი არა უკვე ნატვრად გადამექცა. არსებობენ ძალიან ბევრი ადამანი რომელსაც უყვარს ლამაზი მცენარეები, მაგრამ არავინ არ ფიქრობს იმ ფაქტს , რომ თუ რა მნიშვნელოვანია მცენარისათვის თავი ყლორტზე ყოფნა, თუ როგორ ჭირდება თავისი ლამაზად გადახლათული ფესვები და როგორი დიდი როლი უკავია მისი არსებოსათვის. ადამიანი ამ ყველაფერს არ აკვირდება, არც ინტერესდება, ამ ყველაფერს ჩემი ოჯახის და ზოგადაგ სამეგობროს წრიდან გეუბნებით. ტყუილუბრალოდ შეუძლიათ ყლორტიდა ისე უხეშად ძალის გამოყენებით გაუმწაროს თავისი რამოდენი დღის ან თვის სიცოცხლე დაუკარგოს. ერთ დღეს ჩემა დაქალმა თავისთან აგარაკზე დამპატიჟა. ძალიან მეზარებოდა წასვლა, მაგრამ დედაჩემმა შემახსენა რომ ნიას აგარაკზე ბევრი ლამაზი ჯიშის მცენარეები იყო გაშენებული და გადავწყვიტე წავსულიყავი და ეს მცენარეები დამეთვალიერებინა. ერთი სული მქონდა როდის გათენდებოდა, თვალებს ვერ ვხუჭავდი ესევე დიდ ლამაზ ბაღს ვხედავდი, სადაც უამრავი მცენარეები იყო ახლომახლო. ჯერ საღაამოს 3:40 წთ-იყო. ვიქრობდი თუ როგორ გამეყვანა დრო. გადავწყვიტე მცენარეთა გვერდზე შევსულიყავი და მენახე სხვადასხვა მცენარეებზე თავისი განმარტებები. ჩემი სიმპატია ერთ-ერთმა ლამაზმა, ყვითელგულიანმა ყვავილმა დაიპრო. უცბად გონება გამეთიშა, ბავშობიდანვე მომწონდა ეს მცენარეე, ჩემს თავზე ბრაზი მეთვითონ მომდიოდა რამ დამავიწყა ამი სახელიიიი! ამ ინტერნეტმაც ახლა გაჭედა რააა! გვირილა . ბოლომდე წავიკითხე მასზზე ყველანაირი ინფორმაცია. მობილური გავავსე მისი ფოტოებით და ამასობაში გათენებულა. ავდექი შევედი აბაზანაში მოვწესრიგდი და დავდექი კარადასთან, არმიყვარდა გამოპრანჭვა ყოველთვის სადა ვიყავი, მალე მოვემზადე ოდნავ პომადა გადავისვი და გავემართე სამზარეულოსაკენ. უცბად ბლინი შევჭამე და დედაჩემს ჩავუხტი მანქანაში. სხვათაშორის მალე მივედით და დავიკივლეე ნიაააააააააააა!!!. გამომხედა ძალიან გაზრდილმა და გალამაზებულმა ნიამ.
- ვაიმეე ნია როგორ მომენატრე
- ვაიმეეე ნუციიკოოო მეც
- შემობრძანდით.
შემოიპატიჟა ნიამ ნუცას მშობელი.
- უკაცრავად ნია სამსახურში მეჩქარება სხვა დროს იყოს .
შევედით მე და ნია სახლში. ძალიან ბედნიერები ვიყავით, ეგრევე ჩამიწერა ნიამ ტელეფონში WFS კოდი და შევედი ფეისბუქზე ავყევი სიაახლებს, ტელეფონი დავდე თუ არა ეგრევე რაღაცამ დაიწკაპუნა გავხსენი ტელეფონი და SMS მოსულიყო გაწევრიანებული ხართ გვირილათა საერთაშორისო და მცენარეთა მოსიყვარულე გუნდშში. ვაიმეეეეეეეეეეეეეეე არ არსებობსსსსსსს! ერთი გემრიელად დავიკივლე. შეშინებულმა ნიამ გამომხედა და როგორც კი დაინახა ჩემი ნახევრად შეშლილი და ნახევრად გახარებული სახე თავი დაიწყნარა.
- რამოხდა ანი. მშვიდობაა?
- კი..... ან არაა. მოკლედ აი შენი თვალით ნახე ძალიან არელვებული დ აგახარებული ვარ.
- ეეეე რა მაგარია. გილოცავ
- მადლობა, მადლობა


გავაგრძელოოო?



№1  offline ადმინი მწარე

სიტყვების გაწელვაა ზედმეტიაა და აააღარ ქნა
--------------------
ბედნიერება წვრილმანებშია

 


№2 სტუმარი Mari

Abaa raaa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent