შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უკვე ჩემი დაგარქვი ფერია (15)


22-07-2017, 00:52
ავტორი თაკო ^_^
ნანახია 2 502

-სად მივიდივართ?
-გიტაცებ პატარავ-თვალი ჩაუკრა და მანქანაში ჩასვა.
-რა? შენ ვერ ხარ ხო?
-ხო, შენ გამაგიჟე-თქვა ჩაიცინა და მანქანა ადგილიდან დაძრა.
-გიორგის ვერ გადაურჩები.
-ასე გგონია? უცებ არ შემეშინდეს რა-ტუჩის კუთხე ჩატეხა.
-კაი რა მართლა სად მივდივართ?
-შენ ხო არაფერს შეარგებ კაცს, წყნეთში მივდივართ
-იქ რა გვინდა?-გაკვირვება და ამავდროულად სიხარული გამოესახა სახეზე.
-როგორც გავიგე ძალიან გინდა წყნეთის ნახვა-ნიშნისმოგებით გადახედა ანის და თვალი ჩაუკრა.
-შენ საიდან გაიგე?
-რაც შენ გეხება ყველაფერი ვიცი.
-მადლობა!-გადაიწია და დემეს ლოყაზე აკოცა.
-ეგ არ მიიღება-გადახედა ღაწვებშეფაკლულ ანის, სვლას უკლო და თვითონ დაეწაფა ბაგეებზე. უცებ ანი ტელეფონზე ზარის ხმა გაისმა, ტელეფონი აიღო გიგასგან იყო წერილი შემოსული და თვალი ბურდულისაკენ შეუმჩნევლად გააპარა.
-მიწერე მიწერე-ჩაიცინა ბურდულმა.
-შენ რა...
-რა მე რა რომ იძინებ ტელეფონი მაინც გამორთე იქ შემოსულს ტელეფონის ზარმა არ დამეძინა და რო ავიღე ისეთი რაღაცაები წავიკითხეე-გაიკრიჭა და თვალი ჩაუკრა.
-იდიოტი.
-ნუ გათამამდები არ გირჩევ.
-და ის ვიღაც ლიკა ვინაა?-ვეღარ მოითმინა და დასვა ის კითხვა, რომელიც ამ დროის განმავლობაში გულს უღრღნიდა.
-ის ვიღაც არაა.
-ხო აბა რა!-გაიბუსხა და ფანჯარაში გაიხედა.
-ის ჩემი უახლოესი მეგობარია და ნუ იბუტები უაზროდ-უთხრა საკმაოდ ხმამაღლა და თავი გააქნია ანის ქცევაზე.
-კაი-უთხრა ხმაჩამწყდარი ხმით ისე, რომ არც კი გაუხედია ბურდულისაკენ, რადგან არ უნდოდა მისი ცრემლები ენახა.
-ანი ნერვებს ნუ მიშლი ეხლა.
-კაი.-კვლავ გაუმეორა.
-ანი დროზე ეხლა ეგ ცრემლები შეიმშრალე, თორემ არვიცი რას გიზამ.
-კაი.-იცოდა, რომ ასე ბურდულსაც აუშლიდა ნერვებს და სასწრაფოდშეიმშრალა ცრემლები ახალი ტალღის წამოსვლამდე კი კვლავ ფანჯრისაკენ გაიხედა.
-ანი ნერვებს მიშლი წესიერად მოიქეცი რას ნიშნავს ეხლა შენი ქცევა? გითხარი მეგობარიათქო.
-კაი-იგივე ხმით უპასუხა.
-ამის დე**ც-შეიკურთხა საჭეს ხელი დაარტყა და სიჩქარეს მოუმატა. ანიმ კი ტირილს უფრო მოუმატა, მართალია მას სჯეროდა, რომ ბურდული არ ატყუებდა, მაგრამ მისგან ვერ აიტანა ეს მკაცრი ტონი, რომელსაც საერთოდ არ ელოდა მისგან-ნუ ტირი!-კვლავ გაბრაზებული ხმით უთხრა ბურდულმა, რომელიც უფრო ბრძანებას გავდა. ანის აღარაფერი უთქვამს ცრემლები თავისით იკვალავდნენ გზას მის ნაზ ღაწვვებზე და უფრო პრიალას ხდიდა მათ. მალევე ჩააღწიეს თბილისშიც ბურდულმა ერთ-ერთ მარკეტთან გააჩერა მანქანა და ანის მიუბრუნდა.
-რამე გინდა?
-არა მადლობა.-უთხრა ნაწყენი სევდიანი ხმით. ბურდულს აღარაფერი უთქვია, მხოლოდ ღრმად ჩაისუნთქა ჰაერი, კარები გამოაღო და მარკეტისაკენ აირო გეზი. უამრავი პროდუქტით გამობრუნდა უკან, რადგან მივდა, რომ იქ დიდხანს მოუწევდათ გაჩერება. პროდუქტებთან ერთად არ დავიწყებია ანის საყვარელი შოკოლადების შეძენაც სწრაფად დაიკავა საჭესთან ადგილი, შეძანლ სასუსნავებსა და პროდუქტს უკანა სავარძელზე მოუძებნა ადგილი და გეზიი წყნეთისაკენ აიღეს.
წყნეთში დემეტრეს სახლი ჰქონდა, იმ დღეს კი, როდესაც დემეტრე და გიორგი არდადეგების გაგრძელებას ბათუმში გეგმავდნენ, გიორგის ანი გაახსენდა, რომელსაც უნდოდა წყნეთი ენახა. ამის შემდგომ კი დემეტრემაც გადაწყვიტა, რომ ანი წყნეთში აეყვანა.
-მოვედით-აქამდე გამეფებული სამარისებული სიჩუმე ბურდულმა დაარღვია.
-როდის დავბრუნდებით-იკითხა იგივე ხმით ანიმ.
-გააჩნია სიტუაციას.-თქვა ბურდულმა და მანქანის კარი გააღო. ანიმაც დაუყოვნებლივ მიყვა, მაგრამ ვერ გაიგოო ამ ორაზროვან სიტყვებში რა იგულისხმა ბურდულმა. ანის გაოცდა, სახლის პროექტისა და ინტერიერის დანახვისას, მაგრამ ეს დიდად არ შეუმჩნევია.
-მოდი რამეს გავამზადებ და ვჭამოთ.
-არა, არ მინდა.
-როგორ თუ არ გინდა დილის შემდეგ ლუკმა არ ჩაგიდია პირში.
-არაა, მგზავრობის შემდეგ ვერაფერს ვერ ვჭამ.
-კარგი, მაშინ შენს ოთახს გაჩვენებ დაისვენე და მერე ჭამე.
-კაი.
ანიმ პირდაპირ გადაწვა ლოგინზე, ისეთი დაღლილი იყო არაფრის თავი აღარ ჰქონდა. საღამოს 8 საათზე გაეღვიძა. უკვე კარგად დასვენებული. ცოტა, რომ დაფიქრდა მიხვდა, რა უმიზეზოდაც ეჩხუბა დემეტრეს და გადაწყვიტა მისთვის ბოდიში მოეხადა. სწრაფად გამოაღო კარები და კიბეებზე დაეშვა ის ის იყო მისაღებში უნდა შესულიყო, რომ სამზარეულოდან დემეტრეს ყვირილის ხმა მოესმა.
-მისმინე გოგო ჩვენ ურთიერთობა დავასრულეთ და მოვრჩეთ ამაზე საუბარს გასაგებია?...გოგო ნერვებს ნუ მიშლი ეხლა...ნუ წიკვინეებ მაგაზე თავიდანვე უნდა გეფიქრა შენთვის აჯობებს სადმე არ გადამეყარო. გასაგებია?
ანის დაძიბის შემდეგ დიდი დრო იყო გასული ამიტომაც გადაწყვიტა, რომ საჭმელი მოემზადებინა, რადგან ერთი ლუკმაც კი არ ჩაედო პატარა ქალბატონს დილის შემდეგ. საჭმელს ამზადებდა, როდესაც ტელეფონზე უცხო ზარი შემოვიდა დემეტრემაც არ დააყოვნა და სწრაფად გადაუსვა ეკრანს ხელი, მაგრამ ნეტავ საერთოდ არ ეპასუხა ზარზე ტელაფონზე ნინა ურეკავდა. ნინაც საზღვარგარეთ სწავლობდა დემეტრესთან ერთად. ერთი ფულზე შეყვარებული გოგონა იყო, რომელიც ზუსტად ფულის გამო ეკიდებოდა კისერზე ბურდულსაც. ერთხელაც ბურდულმა გადაწყვიტა ნინასთან მისულიყო კონსპექტების გამოსართმევად, კარი ისე შეაღო არც კი დაუკაკუნებია, იქ კი ნინა და მისი საუკეთესო ძმაკაცი, როგორც თვითონ იხსენიებდა, მაგრამ შეცდა. ორივემ საკადრისი პასუხი მიიღო და მის შემდეგ არცერთი აღარ უნახავს ბურდულს. ეს ყველაფერი დაახლოებით ერთი წლის წინ მოხდა.
-ა**ს დ***ც-შეიკურთხა და ტელეფონი მაგიდაზე დააგდო. უცებ ანი დალანდა, რომელმაც მთელი სისწრაფით აირბინა კიბეები თავისი ტელეფონი აიღო და წამოსვლას აპირებდა, როდესაც დემეტრეს შეეჩეხა.
-გამატარე!
-ანი მისმინე!
-გამატარე დემეტრე!-თქვა და ცრემლები გადმოსცვივდა.
-სად მიდიხარ?
-სახლში მივდივარ გამატარე.
-ასე გვიან?
-არაა შენი საქმე-უთხრა და გვერდზე გადგა, რომ გაევლო, მაგრამ დემეტრემ შეაჩერა.
-ანი წყობიდან გამოგყავარ, მომისმინე აგიხსნი ყველაფერს.
-არ მაინტერესებს დემე არაა-მკლავი გაითავისუფლა ბურდულის ხელისაგან და კიბეებზე სწრაფად დაეშვა, ბურდულმა კი ჩვეული დინჯი ნაბიჯებით მიყვა უკან.
-კარები გააღე!-ბრძანებასავით გაისმა ანის ხმა.
-გოგო ხმა აკონტროლე.
-რო არაა?
-რო არაა? ჰამ მაცალე მოვიფიქრო, ხო მოვიფიქრე-თქვა გამარჯვებული სახით და გოგონას ბაგეებს დაეწაფა.
-არ მომეკარო-დაუყვირა და თავისი ოთახისაკენ გაიქცა, კარი სწრაფად მიიჯახუნა და შიგნიდან გადაკეტა. ოთახში შესულმა საწოლზე გადაწვა, ცრემლებმაც კვლავ გაიკვლიეს გზა მის ღაწვებზე და ემოციებისაგან დაღლილს მალევე ჩაეძინა.
დემეტრე აღარ გაკიდებია იცოდა, რომ რაც არ უნდა გაეკეთებინა აღარ მოუსმენდა, მაგრამ მალევე გაახსენდა, მთელი დღის უჭმელი, რომ იყო თავი გააქნია და მისი ოთახისაკენ აიღო გეზი.
-ასეც ვიცოდიი-კარი ჩაკეტილი დახვდა ის კი ხმას არ იღებდა, სწრაფად მოიტანა გასაღები და შიგნით შესულს მძინარე ანის დანახვისას ღიმილი მოჰგვარა სახეზე-ერთხელ მაინც, რომ მომისმინო არაა?-ჩაილაპარაკა თავისთვის და უკან გაბრუნდა მიუხედავად იმისა, რომ ოთახი რომელშიც ანი იმყოფებოდა ბურდულის იყო.
მეორე დღეს ანი ოთახიდან 2 საათამდე არ გამოსულა ამიტომაც გადაწყვიტა, რომ თვითონ შესულიყო. ასეც მოიქცა დინჯი ნაბიჯებით აიარა კიბეები, ოთახის კართან შეჩერდა, უნდა დაეძახა მაგრამ გადაიფიქრა, გასაღები გადაატრიალა, იქ შესულს კი...

_______________________________

დიდი ბოდიში ყველას, რომ გალოდინეთ მაგრამ ვერ მოვახერხე დაწერა. ვფიქრობ, რომ აღარ გავწელო და მალე დავასრულო თქვენი აზრი მაინტერესებს ამ საკითხთან დაკავშირებით რადგან არ მინდა გავაბანალურო. დიდი მადლობა ყველას ვინც კითხულობთ,ველი თქვენს შეფასებებს მიყვარხართ!



№1  offline აქტიური მკითხველი Yagami

ამ ბიჭს მარტო მე ვერ ვიტან?! ესე რო მიყვიროს ვინმემ დრუზბით გავიხვრიტავ ტვინს.... საშინლად არ მომწონს ამ რაღაც "ძაან მაგარი ვარ" ბიჭს ქცევები.... საყვარელი კაი არა უზრდელი ხეა. -_-

 


№2  offline წევრი თაკო ^_^

Yagami
ამ ბიჭს მარტო მე ვერ ვიტან?! ესე რო მიყვიროს ვინმემ დრუზბით გავიხვრიტავ ტვინს.... საშინლად არ მომწონს ამ რაღაც "ძაან მაგარი ვარ" ბიჭს ქცევები.... საყვარელი კაი არა უზრდელი ხეა. -_-

:დ აუ არვიცი რა გამოვიდა შენი კომენტარით თუ ვიმსჯელებ რაღა დებილობა უნდა იყოს:დ რავქნა ეხლა :( აუუ შევეცდები გამოვასწორო. ძალიან დიდი მადლობა კომენტარისთვის.

 


№3  offline აქტიური მკითხველი თაკოთაკო

არა ძალიან კარგი იყო ყოჩაღ
--------------------
თ.ჭიღლაძე

 


№4  offline წევრი თაკო ^_^

თაკოთაკო
არა ძალიან კარგი იყო ყოჩაღ

ძალიან დიდი მადლობა გენაცვალე

 


№5 სტუმარი A

კარგი იყო ნამდვილად უბრალოდ ამ ბიჭის ასეთი გამოხტომები მანქანაში არ მომეწონა. არ იმსახურებს ეს გოგო ასეთ საქციელს. რა დაშავდებოდა იმ ვიღაც ლიკა თუ ჯანდაბაზე წყნარად რომ ეთქვა და არა ყვირილითა და გნიასით. ხომ ღირსია საერთოდ დაშორდეს??? ხო კიდე აღარ დააგვიანო რა დამაწყდა ნერვები ლოდინში....

 


№6  offline წევრი თაკო ^_^

A
კარგი იყო ნამდვილად უბრალოდ ამ ბიჭის ასეთი გამოხტომები მანქანაში არ მომეწონა. არ იმსახურებს ეს გოგო ასეთ საქციელს. რა დაშავდებოდა იმ ვიღაც ლიკა თუ ჯანდაბაზე წყნარად რომ ეთქვა და არა ყვირილითა და გნიასით. ხომ ღირსია საერთოდ დაშორდეს??? ხო კიდე აღარ დააგვიანო რა დამაწყდა ნერვები ლოდინში....

მართალი ხარ, შევეცდები სიტუაცია გამოვასწორო ისე რომ საერთოდ არ გავაბანალურო. დღესვე დავიწყებ წერას და სავარაუდოდ დღეს დაიდება. მადლობა კომენტარისათვის.

 


№7 სტუმარი Ani

Me momwons zalian gtxov ar gvalodino da rogorc ginda rom dawero ise dawere me am bichis xasiatic momwons...

 


№8  offline წევრი თაკო ^_^

Ani
Me momwons zalian gtxov ar gvalodino da rogorc ginda rom dawero ise dawere me am bichis xasiatic momwons...

უღრმესი მადლობა! მიხარია რომ მოგწონს<3

 


№9  offline აქტიური მკითხველი Yagami

თაკო ^_^
Yagami
ამ ბიჭს მარტო მე ვერ ვიტან?! ესე რო მიყვიროს ვინმემ დრუზბით გავიხვრიტავ ტვინს.... საშინლად არ მომწონს ამ რაღაც "ძაან მაგარი ვარ" ბიჭს ქცევები.... საყვარელი კაი არა უზრდელი ხეა. -_-

:დ აუ არვიცი რა გამოვიდა შენი კომენტარით თუ ვიმსჯელებ რაღა დებილობა უნდა იყოს:დ რავქნა ეხლა :( აუუ შევეცდები გამოვასწორო. ძალიან დიდი მადლობა კომენტარისთვის.

ვიცი როგორიცაა როდესაც პერსონაჟს გიწუნებენ, ამიტომ მესმის მაგრამ ეს ბიჭს ძალიან დაუკრეფავში გადაგის ამას იმიტომ კი არ გეუბნები რომ ცუდი ისტორიაა ან რამე, რო არ მომწონდეს შენი ნამუშევარი არც წავიკითხავდი და ყველა დადებაზე ამ დამპალ გოგოთ გადავიქცეოდი სულ რო უდისლაიქებს, მაგრამ მე მართლა მომწონს ისტორია და გოგოც მაგრამ რა ვქნა მე ამ გოგოს ადგილას და შენ ადგილას ამ ბიჭს ტონს დავაწევინებდი.

 


№10 სტუმარი Guest wasp

http://geosociali.ru/index.php

 


№11  offline წევრი s.a-cicinatela-m.m

თადააამ, მეღირსაა, წავიკითხე და აღფრთოვანებული ( იმედია სწორად დავწერე) ვარ, ყოჩაღ ჩემო კარგო და ვფიქრობ მართალი ხარ ჩემსავით არ მოგივიდეს და ძაან არ გააგრძელო, ❤❤❤❤❤

 


№12 სტუმარი Guest waka

აუ დადე რაააა შემდეგიიიიიი

 


№13 სტუმარი ნია

შემდეგს როდის დადეებ ?

 


№14  offline წევრი თაკო ^_^

Yagami
თაკო ^_^
Yagami
ამ ბიჭს მარტო მე ვერ ვიტან?! ესე რო მიყვიროს ვინმემ დრუზბით გავიხვრიტავ ტვინს.... საშინლად არ მომწონს ამ რაღაც "ძაან მაგარი ვარ" ბიჭს ქცევები.... საყვარელი კაი არა უზრდელი ხეა. -_-

:დ აუ არვიცი რა გამოვიდა შენი კომენტარით თუ ვიმსჯელებ რაღა დებილობა უნდა იყოს:დ რავქნა ეხლა :( აუუ შევეცდები გამოვასწორო. ძალიან დიდი მადლობა კომენტარისთვის.

ვიცი როგორიცაა როდესაც პერსონაჟს გიწუნებენ, ამიტომ მესმის მაგრამ ეს ბიჭს ძალიან დაუკრეფავში გადაგის ამას იმიტომ კი არ გეუბნები რომ ცუდი ისტორიაა ან რამე, რო არ მომწონდეს შენი ნამუშევარი არც წავიკითხავდი და ყველა დადებაზე ამ დამპალ გოგოთ გადავიქცეოდი სულ რო უდისლაიქებს, მაგრამ მე მართლა მომწონს ისტორია და გოგოც მაგრამ რა ვქნა მე ამ გოგოს ადგილას და შენ ადგილას ამ ბიჭს ტონს დავაწევინებდი.

მესმის შენი გენაცვალე... ძალიან დიდი მადლობა კომენტარისათვის და იმედია შემდეგი თავი მოგეწონება.

s.a-cicinatela-m.m
თადააამ, მეღირსაა, წავიკითხე და აღფრთოვანებული ( იმედია სწორად დავწერე) ვარ, ყოჩაღ ჩემო კარგო და ვფიქრობ მართალი ხარ ჩემსავით არ მოგივიდეს და ძაან არ გააგრძელო, ❤❤❤❤❤

ხო, მაქსიმუმ ორი თავი დავდო. მიკაქაალ ჩემო ერთგულო მკითხველო <3

Guest waka
აუ დადე რაააა შემდეგიიიიიი

ნია
შემდეგს როდის დადეებ ?

აუუ აქამდე ვერ მოვახერხე დაწერამაპატიეთ ეხლა დავიწყე და ალბათ ხვალე დაიდება მე მაქსიმალურად შევეცდები დღეს დავდო და ვნახოთ. სახლში არ ვარ და იმედია ტელეფონით დავდეებ. მადლობა ყველას <3

 


№15  offline წევრი თაკო ^_^

აუუ მაპატიეთ თითქმის დასრულებული მქონდა და წამეშალა. ხელახლა დავიწლყე წერა. :(

 


№16  offline წევრი elenee))))

ძალიან კარგია <3 ველოდები შემდეგს <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent