შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარულისა და შემთხვევითობის თამაში.


30-07-2017, 18:55
ავტორი Natta
ნანახია 1 890

- ადექი, ადექი ბიჭო!
- აუაუ რა გინდატო?
- აუშენ რა მაგარი **** ხარ! გოგოები გველოდებიან-მეთქი, დაყრუვდი ბიჭო?
- მაინც არ მოგ***** , რა გიხარია?
მოულოდენლად ცივმა წყალმა შეცვალა ყველაფერი და გიჟივით წამოვარდი საწოლიდან.
- ე ე რას აკეთებ?
- სამზარეულოში ვიქნები, სწრაფად ჩაიცვი.
აი ასე დამათენდა კიდევ ერთი სასწაული დღე, ეს კარგი, მაგრამ მოდით ახლა ჩემზე „ვიბაზროთ“ ცოტაოდენი, რომ გაიგოთ ვისზე კითხულობთ, რაზე კითხულობთ და ა.შ.
მე ვარ ანდრია მანველიძე - არა მოიცადეთ, ასე ზედმეტად ოფიციალურობაა - ერთი ჩვეულებრივი არა და არაჩვეულებივი ბიჭი ვარ თბილისიდან, მყავს ჩემი საყვარელი საძმაკაცო, ნუ ეს „იასნია“ - ამ „ჟარგონებისთვის“ უკაცრავად პატივცემულო საზოგადოებავ, მაგრამ ქუჩა თავისას შვრება - არა, არა „კაი ბიჭი“, ქურდი და რაღაც „ტიპშა“ არ გეგონოთ, დიდ პატივს ვცემ საძმაკაცოში ასეთი ავტორიტეტის ძმებს, მაგრამ მე მაქამდე არც მიცდია, რომ როდესმე „მივსულიყავი“ ანუ ერთი უბრალოდ „კაი“ კიარა კარგი ბიჭი ვარ.
ახლა რაც შეეხება ოჯახს - ჩემი მშობლები გაშორებულები არიან მაგრამ ორივესთან ვინარჩუნებ დედა-შვილურ, მამა-შვილურ ურთერთობას. ამ ეტაპზე ნინოსთან ( დედა ) ერთად ვცხოვრობ თბილისში, მაგრამ ისე ხშირ შემთვევაში გიასთან (მამაჩემი) ვარ ხოლმე ბათუმში - აი ეს კი იმიტომ, რომ მამაჩემს ნინოსთან განშორების შემდეგ ოჯახი აღარ შეუქმნია, დედაჩემს კი ახლა ერთი ფულიანი „ტიპი „ ჰყავს ქმრად და რატომღაც მასთან კარგი ურთიერთობის აწყობა ვერ შევძელი, ბავშობაში ალბათ ეჭვიანობის „თემაში“, და ახლა უბრალოდ ეს ბოლო წლები იმდენი ფული იშოვა კაცმა, რომ ცოტაც და მილონერად ჩაითვლება და აი ამის გამო ზემდეტად „თავში აწეული“ და ამაზრზენი „ტიპშა“ გახდა, რამაც ჩვენს ურთერთობაზე კიდევ უფრო იმოქმედა.
ეს მთავარი თემები და მოდით ახლა იმ მომენტიდან გავაგრძელოთ ჩემა საყვარელმა ძმაკაცმა ასევე საყვარელ ძმაკაცს ვიღაც „ნაშების“ გამო ძილი რომ არ აცალა.
- წავედით.
მეშვიდე სართულიდან რამდენიმე წუთში ბრონზისფერი C-Clas - ის წინ აღმოვჩნდით, ( ვინც მანქანებთან ახლო არ ხართ გეტყვით, რომ ეს მერდესედესია ).
- ბიჭო შენ როდემდე აპირებ ამ მანქანით მოძრაობას?
- თუ ძმა ხარ, არ დაიწყო! ( ძმაკაცი )
- რა უნდა დავიწყო შეჩ***** , მომბაძე მაინც.
- რა ფეხით ვიარო? ( ძმაკაცი )
- ფრთხილად ძმაკაც, გაითვალისწინე, რომ მომავალი BMW- ის მძღოლს ესაუბრები.
- აჰაჰა კარგი კარგი ვიცით, ჩაჯექი. ( ძმაკაცი )
- აჰჰ ვაჩე, ვაჩე შენ ხომ ვერაფერი გასწავლეტო.
მანქნანის კარები ძლიერად მივიხურე და ვაჩეს რეაქციას დაველოდე, რამაც არ დააყოვნა და წამებშივე დავიმსახურე მისი განრისხებული „გამოხედვა“.
- აჰაჰა არ იტირო, კარგად იქნება.
- ტვინის „ქაჩვა“ ხარტო. ( ვაჩე )
- რა ვარ?
- რა ხარ კიარა, დათოეს ეგ გაუჭირედება რომ ერთი მანქანა გიყიდოს, უთარი დედაშენის „პონტში“ ხომ იცი უარს არ გეტყვის. ( ვაჩე )
დათო - ეს დედაჩემის მილიონერი ქმარია, რომლისთვისაც არასდროს არაფერი მითხოვია და მისი მოცემული დიდად არც არაფერი „მისწორდებოდა“, ბევრჯერ დაუპირებია ჩემთვის მანქანის ყიდნვა - ფეხით რატომ უნდა იაროს ამხელე ბიჭმაო, მაგრამ ჩემგან ყოველთვის მტკიცე „არას“ ღებულობდა, ეს იმიტომ რომ ვიცოდი მომავალში , ჩემთან ვერ გაბედავდა, მაგრამ დედაჩემს წამოაყვედრიდა იმ ყველაფერს რასაც ჩემთვის გააკეთებდა.
- ვაჩე არ გინდა, ისედაც იცი მაგ თემასთან ჩემი დამოკიდებულება.
- კარგი, მაგრამ რატომ ბავშვობ გამაგებინე ერთი ძმურად, ეგ კაცი შენს მიმართ ცუდად არ არის განწყობილი, ეგ „თავში აწევა“ კი რას იზავ ყველას ახასიათებს ვისაც კარგი „მაყუთი“ აქვს, არ გინდა ეს ცივი ურთერთობა, მასთან ურთიერთობით არაფერს წააგებ თუ არ მოიგებ. ( ვაჩე )
ვაჩეს სიტყვებმა „მაგარი“ იმოქმედა ჩემზე და „დენთივით ავფეთქდი“ - ეს კი იმიტომ, რომ ჩემთვის ფული და მდიდრულად ცხოვრება, არასდროს ყოფილა მნიშვნელოვანი, ყველაფერზე წინ ყოველთვის ადამიანობას ვაყენებდი, რაშიც დათო მაგარი იჭრებოდა.
- რა? შენ ხომ არ „მოცურდი“ ბიჭო? არ მიცნობდე, მაინც რეებს „ბაზრობ“ ჩემთან?
- აჰჰ ანდრია, აზრი არ აქვს შენთან ნორმალურად დალაპარეკბას. ( ვაჩე )
- ერთი სიტყვაც მაგ თემაზე და მაგარი გცემ, არაუშავრას ცოტა ძმაკაცისკაგნ თუ მოგხვდება.
რამდენიმე წამი „უაზროდ“ ვიკამათეთ ამავე დროს გავერთეთ ერთმანეთიც ძმაკაცურად ვაიგენთ და შემდეგ ავადმყოფურმა სიცილმა „დაგვიმონა“ ისე, რომ არც კი ვიცოდით რა იყო სიცილის მიზეზი - ეს მომენტი ალბათ ყველას გქონიათ და ნაცნობი „თემაა“.
- მოვედით. ( ვაჩე )
- ეს სახლია? მოიცადე, სად ვისთან მოვედით? როგორც მახსოვს გოგოები უნდა გვენახა.
- კი, კი შემოდი. ( ვაჩე )
ვაჩემ კარებისკენ მიმითითა და მოულოდნელად აღმოვჩნდი ბაღში, სადაც ყველაფერი „სასწაულად“ ლამაზი იყო.
- სად ვართ ბიჭო?
ჩემი კითხვა უპასუხოდ დატოვა და სახლისკენ მიმავალ ბილიკზე წამიძღვა. შიგნით ამაყად შეაბიჯა და ღიმილით სავარძელში „ჩაესვენა“.
- რას აკეთებ?
- რას ვაკეთებ? თუ გინდა შენც დაჯექი. ( ვაჩე )
- რას თამაშობტო.
- რას ვთამაშობ? ( ვაჩე )
არასდროს მიყვარდა ასეთი „უაზრო“ ხუმრობები, მაგრამ ეს ხომ ვაჩე იყო.
- აუბიჭო, მომიტაცე? როგორც იქნა, ოჯახი და რამე, სიყვარული და შვილები, მშობლები ძალან გაბრაზდებიან ხო, მაგრამ მაინც მშობლები არიან რა ცოტას დაგვტუქსავენ და ერთ კარგ ქორწილსაც გადავიხდით, ბიჭო თემუკა დავპატიჟოთ? მაგრამ, მაგას ხომ შენ უყვარდი, ამ ამბის შემდეგ მაგარი „დაიგრუზება“, კაბა უკვე შეარჩიე? არა მოიცადე არ მითხრა, მე არ უნდა ვიცოდე ეგ ყველაფერი, მეფეს მხოლოდ ქორწილის დღეს აქვს დედოფლის ნახვის უფლება საპატარძლო კაბაში, ბეჭდები? სულ დაგვავიწყდა ეს რა
ალბათ კიდევ გავაგრძელებდი ჩემსას, ვაჩეს, რომ არ შევეჩერებინე.
- ე ე მოიცადე გაჩერდი. ( ვაჩე )
მოულოდნელად მეორე სართულიდან სიცილის ხმა გაისმა.
- ეს რა იყო?
და აი ჩემი გიჟი სასტავიც გამოჩნდა კიბეებზე.
- რა ლამაზი დღეა, რა ნათელი მზეა, იმიტომ, რომ დღეს ყველაზე ყველაზე სიმპატიური ბიჭის დაბადების დღეა.
უიჰჰ, ხო ჩემს გარეგნობაზე გამახსენდა - მართლა მართლა ძალიან სიმპატიური ვარ და რა გავაკეთო? აი გეტყვით, არაფერს არ ვაზვიადებ - მაქვს წაბლისფერი-მოწითალოში გადასული ფერის თმა, „ზედმეტად“ ღია კანი , „საოცრად“ წითელი ტუჩები და მწვანე თვალები - ამიტომაც არასდროს მაკლდა გოგონების სიყვარული და ყურადღება.
- აუაუ რა „ჯიგარი“ ხალხი, საიდან გაგახსენდით?
- შენ რა იფიქრე, შენი დაბადების დღე დამავიწყდებოდა ბიჭო?!
ერთმანენთს „ჯიგრულად“ ჩავეხუტეთ და გართობა გახსილად გამოვაცხადეთ.

აბა რას იტყვით? გავაგრძელო თუ არა? პირდველად პატარა თავი დავამატე მაგრამ, გპირდებით რომ ეს მხოლოდ დასაწყისია თავებიც გაიზრდება და რაც მთავარია წინ რაღაც განსხვავებულად საინტერესო მაქვს ჩაფიქრებული heart_eyes ამიტომ ველი თქვენს შეფასებებს, ღირს თუ არა გაგრძელება? სწორედ ამისდა მიხედვით გადავწყვეტავ დავამატო თუ არა ისტორია - საკმაო დროა რაც ჩემგან სიახლე არ ყოფილა, საბოლოო ისტორია იყო "შენი სიყვარულის ფობია მემართება" და გამიხარდება ძალიან ძალიან თუ კვლავ დავინახავ ჩემს ერთგულ მკითხველებს blush blush - მადლობა ყველას ვინც კითხულობს ჩემს მიერ დაწერილ ისტორიებს და აფასებს. heart_eyes Facebook : https://www.facebook.com/natia.moseshvili.7 .



№1 სტუმარი Guest bubu

aucileblad gaagrdzele

 


№2  offline წევრი dzadzamia25

ძალიან გაქვს ჟარგონების ცვენა და "დაბრჭყალვა"კიარა გაქრობა უნდა
წარმატებები.

 


№3  offline წევრი Natta

dzadzamia25
ძალიან გაქვს ჟარგონების ცვენა და "დაბრჭყალვა"კიარა გაქრობა უნდა
წარმატებები.

კი რაღათქმაუნდა გავითვალისწინებდი შენს რჩევს ეს ისტორია, რომ არ იყოს თანამედროვე და ამ ყველაფერს არ ჰყვებოდეს 18 წლის ბიჭი, რომელზეც ქუჩას ძალიან ძალიან დიდი გავლენა აქვს - თავადაც თუ დაუფიქრები დღევანდელ თანამედროვე სამყაროში სულ სულ რამდენიმე მოიძებნება ვინც ნორმალურად საუბრობს ჟარგონების გარეშე - ძალიან ძალიან დიდი მადლობა რჩევისთვის და შეფასებისთვის heart_eyes

Guest bubu
aucileblad gaagrdzele

გმადლობთ - ეს თქვენზე, მკითხველბის აქტიურობაზეა დამოკიდებული heart_eyes

 


გააგრძელე წარმატებები wink

 


№5 სტუმარი GIRL

gaagrdzele

 


№6  offline წევრი Natta

უბრალო ადამიანი
გააგრძელე წარმატებები wink

გმადლობთ heart_eyes

GIRL
gaagrdzele

ეს დღეები "ბანაკში" ვიქნები მაგრამ, როგორც კი დავბრუნდები და თავისუფალ დროს გამოვნახავ დავამატებ შემდეგ თავს blush

 


№7  offline აქტიური მკითხველი La-Na

გააგრძელე აუცილებლად და როგორც აღნიშნე თავები გაზარდე ხო?ველი ახალ თავს
--------------------
ლანა

 


№8  offline წევრი Natta

La-Na
გააგრძელე აუცილებლად და როგორც აღნიშნე თავები გაზარდე ხო?ველი ახალ თავს

რაღა თმქა უნდა blush გმადლობთ heart_eyes

 


№9  offline აქტიური მკითხველი Yagami

აუ მაგარი ტიპები არიან*-*გააგრძელე უეჭველი^^ძაან მაგარი ისტორია გამოვა ბიჭის თვალის როა უფრო მაგიტო ალბათ და ჟარგონებიც მაგრა ასწორებს;) ესე გააგრძელე და მალე დადე*-*

 


№10  offline წევრი Natta

Yagami
აუ მაგარი ტიპები არიან*-*გააგრძელე უეჭველი^^ძაან მაგარი ისტორია გამოვა ბიჭის თვალის როა უფრო მაგიტო ალბათ და ჟარგონებიც მაგრა ასწორებს;) ესე გააგრძელე და მალე დადე*-*

ძალიან ძალიან დიდი მადლობა heart_eyes შემდეგი თავი ცოტახანში დაემატება და გამიხარდება თუ შენს შეფასებას კვლავ დავინახავ heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent