შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მწვანეთვალება (თავი 6)


29-08-2017, 23:31
ავტორი hariet
ნანახია 1 460

მთელი დღე სხვადასხვა თემებზე ვსაუბრობდით,გავიგე რომ დემე ამერიკელი არიყო,ის ევროპის პატარა ქვეყნიდან იყო ამ ქვეყნის სახელი მგონი რომელიღაც შტატის სახელს გავდა.ამ ლაპარაკში 9 სათი გახდა. მე და ნეა მოვემზადეთ,დემემ მანქანა სახლის წინ გააჩერა მე და ნეა კი მანქანაში ჩავსხედით.
დემეს სახლი ძალიან ლამაზი იყო ჩვენი სკოლის ბავშვები და კიდევ დემეს სკოლის ბავშვები ირეოდნნ სახლში.
ღმერთო არმჯერააა,წამში მოლივლივე მწვანე თვალები შევნიშნე,უსიცხვილოდ რომ მომშტეერებოდნენ.
მაშინვე შევტრიალდი რათა დამემალა რომ გავწითლდი...ალბათ ვერც შეამჩნევდა სიბნელში....მერე ნეას ხელი ჩავკიდე და ვუთხარი რომ მწყუროდა.
-ახლავე მოვიტან რმეს
-მე პუნში მომიტანე გთხოვ
-კარგი
სანამ ნეა მოვიდოდა,იმ მიმართულები გახედვის თავს ვარიდებდი საიდამაც წუთის წინ მანუ მომცქეროდა.საბედნიეროდ ნეა მალევე მოვიდა...ხელში ონკანის წყალი და პუნში ეჭირა..ერთი ამოვიოხრე და პუნში გამოვართვი.
-მადლობა.
მერე ხალხს დავუწყეთ ლაპარაკი,თქნ პუნშის გემო მომეწონა და რამოდენიმე ჭიქა დავლიე...
მეოთხე ქიქის დალევის შემდეგ თავბრუ დამეხვა და ოთახში ყველაფერმა ტრიალი დაიწყო დამცხა,მერე შემცივდაა....რაგაურიეს პუნში?!.....ჯანდაბა რადროს ესაა ანაბელ ნახე რამაგარიააა,გაერთეე!შემიძახა ჩეემაა შინაგანმა ხმამ მეც მას დავყევი.
საცეკვაო მოედნის ცენტრში გავედი და ცეკვა დავიწყე..მერე ვიღაც მოვვიდა და უხეშად ჩამავლო ხელი და მისკენ მიმქაჩა... მე კი არავისთან ცეკვა მინდოდაა გამოვედი და თვალებით ნეას ძებნა დავიწყე.....
ვერსდ ვიპვე ვერც აუზთან,სამზარეულოში,ტუალეტში და ვერც სასტუმრო ოთახში.ამ დროს გავააანალიზე რომ შეიძლებოდა ერთ ერთ საძინებელში ყოფილიყო,ჯანდაბა ნეაა არიზავდი!!შენ ამას არგააკეთებდი!!
სასწრაფოდ აავარდი მეორე სართულზე,უცებ ფეხის ხმა მომესმა მაგრამ არშევიმჩნიე,3 ოთახის კარი ვცადე სამივე დაკეტილი იყო..ვინიცის უკვე იქარიან კარებ ჩაკეტილ ოთახში.მერე 4 კარი ღია აღმოჩნდა შევხსენი და...
იმედები გამიცრუვდა ოთახში არავინ იყო,უნდა გამოვბრუნებულიყავი მაგრამ ამ დროს ტელეფონის ზარი გავიგე ოთახიდან.ნეას საყვარელი სიმღერა იყო გახარებული შეევარდი ოთახში მაგრამ იმედ გაცრუებულს მხოლოდ მისი მობილური შემრჩა.
უცებ კარები მოჯახუნდა და მაღალი სილუეტი მომიახლოვდა,გული ამიჩქარდაა თითქოს მაფრთხილებდა რომ აქ კარგი არაფერი მოხდებოდააა.რაღაც თავბრუც დამეხვა ალბათ იმ პუნშის ბრალი იყო.
უცებ მაღალი სილუეტის ხელზე ტატუები შევნიშნე მივხდი ის ბიჭი იყო ვინც ჩემთან ცეკვა სცადა.
ახლოს მოვიდა და ყურში ჩამჩურჩულა..
-არმიყვარს როცა ხელს მკრავენ
-შემეშვიი!!!
-არაა ლამაზოო
-ვიყვირებბ
-ეგ ჯიუტობაა უფრო მიმზიდველს გხდის იცოდიი???
პირი გავაღე რომ მეპასუხა მაგრამ ვერ მოვასწარი ოთახში გამწარებული მანუ შემოვარდა.
-ჯანდაბა შეეშვი მაგგ გოგოს
-წადი რა სხვა დაკერე ეს ამაღამ ჩემია..
ამის გაგებაზე ჟრუანტელმა დამიარაააა ღმერთოოო.. აი თურმე რას მიპირებსს..ღმერთომიშველეეეე
ამდროს მანუს შევხედე მუშტი შეკრული ქონდა და მზად იყო ამ იდიოტისთვის ნებისმიერ დროს ეხია სიფათში.
-შე ახ..არო რეებს ბედავვვ
-ბიჭი ბოლოჯერ გეუბნები გადითქოოო
-მართლაა და რომ არ გავიდე??უკანალი აგეწვებაა???
-შენიიი
ბიჭმა ხელი მკრა და მანუსკენ გაემართა მაგრამ სანამ რამეს მოასწრებდა მანუმ ცხვირში ძლიერად ჩაარტყა.
-ფუ შენიი ღლაპოო,ჩათვალე სერიოზულ შარშიხარ!!
-ფეხები არმომჭამო
მანუმ ხელი სწრაფად მომკიდა და ოთახიდან გამიყვანა.ამ წამს როცა ჩემთან ასე ახლოს იყო სულ გადამავიწყდა წუთის წინ რას მიპირებდნენ ოთახში.
-რაგინდოდა იმასთან ოთახში
-მე...ტელლ....ენა დამებაა,ჯანდაბ ამის დრო არიყოო.
-მე?იმ ამაზრზენთან არვყოფილვარ.ოთახში შემიმივარდა.
-და მარტო რაგინდოდა ოთახში?-დაქალს ვეძებდიი.მერე მისი ტეეფონის ზარი გავიგე და ოთახში შევედი...მერე ის ნადირი შემოვარდაა
მედა მწვანეთვაკებშემოსასვლელში ვიდექით და ჩემს ჟაკეტს ვეძებდით.
-ფუუამის უცებ სიგარეტი ამოაძრო ჯიბიდან
-ეწევი? განცვიფრებულს აღმომხდა
-ძლიან იშვიათად
მანუ ბოლო ადამიანი იყო ვიზეც ვიფიქრბდი რომ ეწოდა.სიმართლე რომ ვთქვა არც მოჩხუბრი მანუ არ წარმომედგინა,მაგრამ როცა მისი დაჭიმული ძარღვები და შეკრული მუშტბი დავინხე აზრი შევიცვალე.
მერე მანუმ სიგარეტს მოუკიდა,არასდროს მიყვარდნენ მწეველები...მაგრამ მანუ ამ დროს ისეთი ლამაზი იყო...კვამლსაც ისე ლამაზად უშვებდა პირიდან ხნაც ცხვირიდან,უბრლოდ თვალს ვერ ვწყვეტდი.
რომ დაამთავრა მისი მწვანე თვალები მომაპყრობდა მითხრა,
-შენი წასვლის დროა
-ვიცი
მერე მანუ წამოდგა და კარებისკენ გაემართა.
-არმოდიხარრ??
-ახლავე
კრი გამოაღო და ცივი ჰაერი სხეზე დამეტაკა რაზეც თავბრუ დამეხვა და წავბორძიკდი..რამდამალევინა ის პუნში.
-ჯანდაბა ამ მდგომარეობაში მარტო ვერგგიშვებ.
-რაა??
-მოიცა დამელოდე მანქანას გამოვაყენებ.
-კარგი,დავემორჩილე




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent